řešil jsem po koupi volva XC90 V8 systém LPG, kde byl již namontován systém STAG, který neumí přidávat benzín zároveň v souběhu s plynem a proto byl u tohoto motoru, kde je na benzínové liště tlakové čidlo(tak jako u jiných) odpojen jeden válec, který jel permanentně na benzín, aby tento "nedostatek" eliminoval, což mi samozřejmě vadilo, ale ne z důvodu úspory paliva, ale proto, protože vím, že tento problém jde vyřešit a to dvěma způsoby. Jedním z nich je možnost přidání emulátoru, který oblbne jednotku natolik, že si myslí, že tam tlak paliva správný a chová se normálně, ale je tam problém ten, že se lišta natlakuje při větším výkonu na maximum a plný tlak tam bude držet tak dlouhou dokud auto nevypnete a zase nenastartujete na benzín, což jsem z jistých důvodů nechtěl.
Ale je tady potom ještě varianta, že se udělá další zpětný okruh s tryskou a elektromagnetickým ventilem, kde při nastartování jede auto na benzín, ale jakmile přepne na plyn, tak se v tom daném okamžiku otevře další zpětný okruh(viz.video) a tlak benzínu je stabilně udržován na klasickém provozním tlaku. Takže sečteno podtrženo, nejlepší volba je např. systém LOVATO, který umí korigovat benzín i plyn současně, ale pokud tam není, tak je možnost i tato....Což bohužel někteří "rádobymistři a specialisté" nevědí....
