tnemec: Volvo 850 TDI
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
#1 tnemec: Volvo 850 TDI
Dovoluji si vás přivítat na veřejné e-křtiny mé 850.
Naše nové desetileté "děťátko" se volvilo světem trestuhodně nepojmenováno, a tak bylo rodinnou radou vybráno a nyní veřejně přiřknuto skandinávské jméno
SIGURD
Pochází původně z norské mytologie jako složenina ze "sigr" = vítězství a "vör?r" = strážce, ochránce. Sigurd byl hrdina Norské legendy "Volsungasaga", která vypráví o tom, jak jej jeho pěstoun Regin poslal pro zlatý poklad strážený drakem Fafnirem. Poté, co jej přemohl, napil se Sigurd jeho krve a porozuměl řeči ptáků. Od nich se dozvěděl, že Regin plánoval jeho smrt.
Naše nové desetileté "děťátko" se volvilo světem trestuhodně nepojmenováno, a tak bylo rodinnou radou vybráno a nyní veřejně přiřknuto skandinávské jméno
SIGURD
Pochází původně z norské mytologie jako složenina ze "sigr" = vítězství a "vör?r" = strážce, ochránce. Sigurd byl hrdina Norské legendy "Volsungasaga", která vypráví o tom, jak jej jeho pěstoun Regin poslal pro zlatý poklad strážený drakem Fafnirem. Poté, co jej přemohl, napil se Sigurd jeho krve a porozuměl řeči ptáků. Od nich se dozvěděl, že Regin plánoval jeho smrt.
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 249
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: Hradištko u Nymburka
#2
Super,gratuluji, no a tak já mu přeju ať se dožije alespoň 25 let, chápu že je to jenom 850, ale snad se to podaří. ( Jojo mi rozumí - vtípek jo )
_________________
BMW E39 523i, 2000, manual
bylo Volvo 740GL, B230F,1987, 4q+OD, Belgie, Social Edition
bylo Volvo 740GLE, B230E,1985, 4q+OD, Švédsko, el.okna, centrál
BMW E39 523i, 2000, manual
bylo Volvo 740GL, B230F,1987, 4q+OD, Belgie, Social Edition
bylo Volvo 740GLE, B230E,1985, 4q+OD, Švédsko, el.okna, centrál
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1057
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
#3
JJ Gratz k úspornýmu povozu
Jinak fotečky by byly :?:
Jinak fotečky by byly :?:
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 143
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: Reichenberg/Oslo
#4
Oceňuji tvou fantazii Dokonce jsem kvůli tobě spěšně prolistoval svůj norský kalendář a tak ti můžu oznámit, že tvůj Sigurd (přiležitostně ti prozradím výslovnost) má v Norsku svátek 23.12.
_________________
Past: Volvo 855 Estate 2,5 10V, 1995 (1/2004-10/2004)
Past: Volvo 855 Estate 2,5 TDI, 1996 (10/2004-1/2007)
Past: Volvo XC70 D5 Geartronic Summum, 2002 (12/2006-9/2012)
Present: CZ: Volvo XC70 D5 (205 HP) Summum MY 2010; Volvo V50 1.6D 2006 NO: Volvo V50 1.6D 2006 Addition
Past: Volvo 855 Estate 2,5 10V, 1995 (1/2004-10/2004)
Past: Volvo 855 Estate 2,5 TDI, 1996 (10/2004-1/2007)
Past: Volvo XC70 D5 Geartronic Summum, 2002 (12/2006-9/2012)
Present: CZ: Volvo XC70 D5 (205 HP) Summum MY 2010; Volvo V50 1.6D 2006 NO: Volvo V50 1.6D 2006 Addition
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 620
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#5
Taky gratulace!
Já si taky vymyslim nějaký trefný jméno pro ten můj mišmaš
Já si taky vymyslim nějaký trefný jméno pro ten můj mišmaš
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
#7
Už se tady mihly jinde, ale ok:LADA11 píše: gratulace a honem sem s fotkama...
- Přílohy
-
- V850_ext.JPG (46.38 KiB) Zobrazeno 1439 x
-
- V850_int.JPG (40.28 KiB) Zobrazeno 1440 x
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1491
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#9
Opravdu pěkné, lepší by snad byla už jen Dvojka v automatu - Au, Bídáku nabij mě, dobrá, tak tedy ještě devitka ne, fakt pěkný, ten automat jsem si dřív neuvědomil, je to prostě boží.
P.S. Již brzy bude alternativa!
P.S. Již brzy bude alternativa!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 143
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: Reichenberg/Oslo
#10
Souhlasím, rychle jsem si zvykl, jen vsechna jina auta v rodine, do kterych obcas sednu, startuju napoprve bez spojky :? Co chystas za prirustek ?Jarda S40 píše:Opravdu pěkné, lepší by snad byla už jen Dvojka v automatu - Au, Bídáku nabij mě, dobrá, tak tedy ještě devitka ne, fakt pěkný, ten automat jsem si dřív neuvědomil, je to prostě boží.
P.S. Již brzy bude alternativa!
_________________
Past: Volvo 855 Estate 2,5 10V, 1995 (1/2004-10/2004)
Past: Volvo 855 Estate 2,5 TDI, 1996 (10/2004-1/2007)
Past: Volvo XC70 D5 Geartronic Summum, 2002 (12/2006-9/2012)
Present: CZ: Volvo XC70 D5 (205 HP) Summum MY 2010; Volvo V50 1.6D 2006 NO: Volvo V50 1.6D 2006 Addition
Past: Volvo 855 Estate 2,5 10V, 1995 (1/2004-10/2004)
Past: Volvo 855 Estate 2,5 TDI, 1996 (10/2004-1/2007)
Past: Volvo XC70 D5 Geartronic Summum, 2002 (12/2006-9/2012)
Present: CZ: Volvo XC70 D5 (205 HP) Summum MY 2010; Volvo V50 1.6D 2006 NO: Volvo V50 1.6D 2006 Addition
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1491
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#11
No to je opravdu povedené, to dělám také! A dobr6ďuji zase bez vystavené spojky, takže mi to začne u světel skákat a vypadám jak trotl Jinak to bude překvapeníRaff píše:Souhlasím, rychle jsem si zvykl, jen vsechna jina auta v rodine, do kterych obcas sednu, startuju napoprve bez spojky :? Co chystas za prirustek ?Jarda S40 píše:Opravdu pěkné, lepší by snad byla už jen Dvojka v automatu - Au, Bídáku nabij mě, dobrá, tak tedy ještě devitka ne, fakt pěkný, ten automat jsem si dřív neuvědomil, je to prostě boží.
P.S. Již brzy bude alternativa!
#12
Mě dělávalo problém poté, co jsem používal týden automat, že jsem pouštěl spojku dříve, než jsem vypnul motor... Teď už jsem asi měsíc s žádným manuálem nejel, tak nevím...Jarda S40 píše:No to je opravdu povedené, to dělám také! A dobr6ďuji zase bez vystavené spojky, takže mi to začne u světel skákat a vypadám jak trotl Jinak to bude překvapeníRaff píše:
Souhlasím, rychle jsem si zvykl, jen vsechna jina auta v rodine, do kterych obcas sednu, startuju napoprve bez spojky :? Co chystas za prirustek ?
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
#14
Ja ja echt holz aus plastik.Marek Vild píše:Koukám, že máš taky "dřevěnou" palubku.
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 6 Odpovědi
- 940 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od 0ndro
-
- 4 Odpovědi
- 281 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od 0ndro
-
- 3 Odpovědi
- 276 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od z-d-e-n-a
-
- 5 Odpovědi
- 376 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Loewe
-
- 8 Odpovědi
- 351 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od davelister007