Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#3051 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
to je vyborna motorizacia. ja som ju mal s manualom to je uplne top. zeria tak do 10-11 s tazkou nohou aku som mal aj ja.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9900
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#3052 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
To je prý dobrá volba!jony32 píše:Já mám možnost koupit 2.9 150kw v automatu najeto cca 200 tis.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí
- Vůz: Peugeot
#3053 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zdravím všechny majitele Volva.
Mám dotaz ohledně koupě.
Líbí se mi Volvo XC90 (2005-2006), vybral jsem motor D5 136kW, automat.
Auto bych chtěl protože se mi prostě líbí a mám rád velký bezpečný auta. Muj dotaz tedy zní:
1.) Moje jízdy nejsou nikterak dlouhé na naftový motor, vím že převládá jakési nepsané pravidlo že nafťák se nehodí na krátké pojížďky. Denně najezdím standardně cca 10 km (město), 2x týdně dalších 35 km (mix) a 1 - 2x týdně cca 70 km (mimo město). Plus víkendy nějaké další pojíždky řádově opět v desítkách kilometrech těžko říct. Tedy nejezdím žádný štreky 5x týdně 100 km. Co by na to říkal ten motor, je to na něj málo, budu ho ničit jak mi snaží každej radit?
2.) Druhý dotaz na co bych si měl dávat pozor při nákupu takového auta? Především co se týče motoru, ale i vlastně obecných tipů.
Moc Vám předem děkuji za radu a čas.
Mám dotaz ohledně koupě.
Líbí se mi Volvo XC90 (2005-2006), vybral jsem motor D5 136kW, automat.
Auto bych chtěl protože se mi prostě líbí a mám rád velký bezpečný auta. Muj dotaz tedy zní:
1.) Moje jízdy nejsou nikterak dlouhé na naftový motor, vím že převládá jakési nepsané pravidlo že nafťák se nehodí na krátké pojížďky. Denně najezdím standardně cca 10 km (město), 2x týdně dalších 35 km (mix) a 1 - 2x týdně cca 70 km (mimo město). Plus víkendy nějaké další pojíždky řádově opět v desítkách kilometrech těžko říct. Tedy nejezdím žádný štreky 5x týdně 100 km. Co by na to říkal ten motor, je to na něj málo, budu ho ničit jak mi snaží každej radit?
2.) Druhý dotaz na co bych si měl dávat pozor při nákupu takového auta? Především co se týče motoru, ale i vlastně obecných tipů.
Moc Vám předem děkuji za radu a čas.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 224
- Příspěvky: 5931
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#3054 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tebou popsany styl provozu je dle mne ok. Nejsou to jen poojizdecky po meste, ale i trasy, kde by se dpf mohlo vypalit. Mel jsem tdi, mam D5 a muj profil tras je podobny a nemam jediny problem. Rozdil oproti tvemu vytipovanemu autu je, ze ja nemam DPF a virive klapky. A to je to na co si dat pozor. Auto projit take s origo diagnostikou
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 175
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#3055 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
V kostce:
MY05 má ještě motor 120kW (Euro3 bez DPF), docela zdechlina na tak těžké auto
od MY06 už se dával 136kW (Euro4 s DPF).
Klidně bych zvážil (u tebe) i nějaký benzín. V těchto letech pouze 2,5T (také relativní zdechlina) anebo V8 (paráda).
U (prakticky každé) XC90 těchto ročníků tě může potkat tento šestiboj:
z elektrických věci:
1. zatékající CEMka: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=50451&p=667146 - preventivní výměna krytu je více než vhodná
2. koroze v jednotce Haldex (DEM) - každou (nejen Volví) 4kolku tento problém dříve nebo později potká, preventivní repase je levnější než ta, kdy už je jednotka sežraná solí případně utopená v oleji tak, že je neopravitelná. Nová stojí nesmyslných 44tis.
3. u všech XC90 konče MY06 zlobí ICM (displej rádia se stříbrným rámečkem) - jednotka se přehřívá a dříve či později je třeba ji repasovat, vypíná se pak rádio a jiné kejkloviny s audiem
z mechaniky:
4. úhlovka (tisícihran) - pohledej tady více
5. Euro 4 motor: EGR, vířivé klapky (swirl), odvětrání klikovky, škrticí klapka
6. posilovač řízení: může už být "načatý", výměna je opět za nesmysl
To jsou jen klíčová slova, možná toho je více, komentuji to z pohledu toho, kdo vidí více tu elektrickou stránku věci.
Tím netvrdím, že XC90 je špatné auto, to vůbec. Ale po těch 10+ letech provozu a kdovíjaké údržby a opotřebování dílů, tohle jsou ty poměrně časté závady. Každá sama o sobě (neléčená) stojí poměrně ranec. A když najdeš auto za 150tis, v součtu všechny závady dohromady budou stát jednou tolik.
Nezmiňuji klasiku jako čepy, silentbloky, atp. - to je běžná údržba. XC90 je fakt poměrně těžké auto, takže tyhle díly trpí (více).
Neuvádím ani standardní díly jako automat, náplně, brzdy, atp. To je všude stejné (stejně zanedbané).
P.
MY05 má ještě motor 120kW (Euro3 bez DPF), docela zdechlina na tak těžké auto
od MY06 už se dával 136kW (Euro4 s DPF).
Klidně bych zvážil (u tebe) i nějaký benzín. V těchto letech pouze 2,5T (také relativní zdechlina) anebo V8 (paráda).
U (prakticky každé) XC90 těchto ročníků tě může potkat tento šestiboj:
z elektrických věci:
1. zatékající CEMka: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=50451&p=667146 - preventivní výměna krytu je více než vhodná
2. koroze v jednotce Haldex (DEM) - každou (nejen Volví) 4kolku tento problém dříve nebo později potká, preventivní repase je levnější než ta, kdy už je jednotka sežraná solí případně utopená v oleji tak, že je neopravitelná. Nová stojí nesmyslných 44tis.
3. u všech XC90 konče MY06 zlobí ICM (displej rádia se stříbrným rámečkem) - jednotka se přehřívá a dříve či později je třeba ji repasovat, vypíná se pak rádio a jiné kejkloviny s audiem
z mechaniky:
4. úhlovka (tisícihran) - pohledej tady více
5. Euro 4 motor: EGR, vířivé klapky (swirl), odvětrání klikovky, škrticí klapka
6. posilovač řízení: může už být "načatý", výměna je opět za nesmysl
To jsou jen klíčová slova, možná toho je více, komentuji to z pohledu toho, kdo vidí více tu elektrickou stránku věci.
Tím netvrdím, že XC90 je špatné auto, to vůbec. Ale po těch 10+ letech provozu a kdovíjaké údržby a opotřebování dílů, tohle jsou ty poměrně časté závady. Každá sama o sobě (neléčená) stojí poměrně ranec. A když najdeš auto za 150tis, v součtu všechny závady dohromady budou stát jednou tolik.
Nezmiňuji klasiku jako čepy, silentbloky, atp. - to je běžná údržba. XC90 je fakt poměrně těžké auto, takže tyhle díly trpí (více).
Neuvádím ani standardní díly jako automat, náplně, brzdy, atp. To je všude stejné (stejně zanedbané).
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí
- Vůz: Peugeot
#3056 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Díky moc oběma.
Mechanický věci jsou samozřejmost a počítám s tím, obzvláště u tohodle tanku.
Ty elektrický věci jsou hodně častá závada? Počítám že auto bude někde kolem 170 tis. nájezd cca 250tkm takovýho něco hledám. Nerad bych do něj před výjezdem pustil další desítky tisíc.
Mechanický věci jsou samozřejmost a počítám s tím, obzvláště u tohodle tanku.
Ty elektrický věci jsou hodně častá závada? Počítám že auto bude někde kolem 170 tis. nájezd cca 250tkm takovýho něco hledám. Nerad bych do něj před výjezdem pustil další desítky tisíc.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 123
- Příspěvky: 4959
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#3057 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Pokud bude auto za 170 tis. (korun) tak nebude mít 250 tis km, ale dvakrát tolik, bez ohledu, co bude na tachometru.
Když to auto bude mít skutečných 250 tis km, tak bude stát o 70tis. více.
Když to auto bude mít skutečných 250 tis km, tak bude stát o 70tis. více.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 175
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#3058 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ty ceny vs. km, to je věčná otázka. Jsou i méně jetá auta za relativně málo peněz. V principu je to jedno, protože ty km až tolik moc nehovoří.
V sousedním tématu mě dnes hodně pobavilo toto:
Zkrátka: chce to někoho zkušeného, kdo ti odhadne, co a kdy tě může potkat, resp. jak moc jsou dané díly opotřebované.
Serviska i počet km je pouze doprovodná informace.
V elektrice je to ještě méně vidět. Tento trojlístek elektrických závad je takový evergreen. Potká dříve nebo později všechny uvedené XC90 z daného rozsahu.
1. Ten kryt je relativně nejsnazší ošéfovat (materiál možná za 1500Kč, práce na 2h max.). Zachráníš centrální jednotku v ceně až desetinásobku původní úpravy.
2. DEM (Haldex) je absolutní evergreen - slaná koroze prožere hliníkový futrál ve spoji s tmelem. Ten tmel je obvykle netknutý, nikde není nic moc vidět. Po rozborce vymeteš kupku soli, případně i některé součástky a spoje na desce (resp. jejich oxidy). Velmi často je pak DEMka za hranicí opravitelnosti.
Alternativně se do DEMky někudy natlačí olej a ten zrovna materiálu plošňáku neprospívá. Případně kombinace obojího.
Preventivní oprava je rovněž někde v horizontu 1/10 ceny nového dílu.
3. A rádio (ICM) - same story.
Pavel
V sousedním tématu mě dnes hodně pobavilo toto:
Ani to o stavu auta příliš nevypovídá. Sám znám auta, která mají servisku poctivě vyplněnou v některém autorizáku shora dolů, ale mnohé díly se sice objevily i na faktuře k tomuto auto, avšak jezdily v autě jiném, které doma oservisoval nepoctivý zaměstnanec.George SPK píše:...ale zase za to o ni bylo luxusně postaráno ... Hlavne serviska plná volvo razítek.
Zkrátka: chce to někoho zkušeného, kdo ti odhadne, co a kdy tě může potkat, resp. jak moc jsou dané díly opotřebované.
Serviska i počet km je pouze doprovodná informace.
V elektrice je to ještě méně vidět. Tento trojlístek elektrických závad je takový evergreen. Potká dříve nebo později všechny uvedené XC90 z daného rozsahu.
1. Ten kryt je relativně nejsnazší ošéfovat (materiál možná za 1500Kč, práce na 2h max.). Zachráníš centrální jednotku v ceně až desetinásobku původní úpravy.
2. DEM (Haldex) je absolutní evergreen - slaná koroze prožere hliníkový futrál ve spoji s tmelem. Ten tmel je obvykle netknutý, nikde není nic moc vidět. Po rozborce vymeteš kupku soli, případně i některé součástky a spoje na desce (resp. jejich oxidy). Velmi často je pak DEMka za hranicí opravitelnosti.
Alternativně se do DEMky někudy natlačí olej a ten zrovna materiálu plošňáku neprospívá. Případně kombinace obojího.
Preventivní oprava je rovněž někde v horizontu 1/10 ceny nového dílu.
3. A rádio (ICM) - same story.
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 123
- Příspěvky: 4959
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#3059 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Prostě je to sázka do loterie a nikdo ti nic nezaručí. Ideální je, když tomu rozumíš a dokážeš si to udělat sám.
Koupíš si za dva litry diagnostiku z číny a naučíš se s ní dělat. Naučíš se hledat na internetu návody, hodně je toho na trubce, pročteš toto forum od shora až dolů (za rok se to dá zvládnout) a další ve švédštině, nebo angličtině a stane se z tebe takový středně zdatný automechanik, nebo aspoň teoretik, kterému jen tak někdo nenakuká nějakou blbost. Spousta věcí se dá dělat doma na zahradě, pokud je slušné počasí.
Jinak jsi odkázán na mechaniky od těch slušných, až po ty křivé a stejně časem zjistíš, že co si neuděláš sám, tak to není na 100% a pochyby hlodají a hlodají
Ale to se týká všech aut, ne jen volva, aby to nevyznělo nějak zavádějícně
Koupíš si za dva litry diagnostiku z číny a naučíš se s ní dělat. Naučíš se hledat na internetu návody, hodně je toho na trubce, pročteš toto forum od shora až dolů (za rok se to dá zvládnout) a další ve švédštině, nebo angličtině a stane se z tebe takový středně zdatný automechanik, nebo aspoň teoretik, kterému jen tak někdo nenakuká nějakou blbost. Spousta věcí se dá dělat doma na zahradě, pokud je slušné počasí.
Jinak jsi odkázán na mechaniky od těch slušných, až po ty křivé a stejně časem zjistíš, že co si neuděláš sám, tak to není na 100% a pochyby hlodají a hlodají
Ale to se týká všech aut, ne jen volva, aby to nevyznělo nějak zavádějícně
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí
- Vůz: Peugeot
#3060 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Díky všem za postřehy, dám si pozor na tu šestici přesně to jsem potřeboval vědět! Ostatní věci jsou velmi obecné a aplikovatelné na uplně každý auto, ať se jedná o najetý kilometry vs. cenu nebo obecný stav podvozku, to sem stejně dělal na každým autě jako první před výjezdem.
Ještě jednou díky moc všem.
Ještě jednou díky moc všem.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 37
- Registrován: 7 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70II MOVE D5244T
#3061 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ahoj Volvisti,
dnes jsem byl podívat na tyhle dvě V70, obě D5 120kW, 5 kvalt a bez DPF. Opticky i po jízdní stránce jsou v dobrém stavu.
http://www.dovozauta.cz/volvo-v70-2-4d-120kw-r-p-2005-481-s450.html
http://www.dovozauta.cz/volvo-v70-r-line-2-4d-120kw-automat-r-p-2004-422-s449.html
Jsou bohužel bez servisní historie, dovoz z Holandska.
Podle výpisu VIN: YV1SW796252502481, mělo to černé Volvo dokonce 10 majitelů (reálně asi 4).
Majitel 1 2005-03-10 - 2007-05-23 (804 dní) Pronájem
Majitel 2 2007-05-23 - 2007-06-15 (23 dní) Firemní
Majitel 3 2007-06-15 - 2007-07-04 (19 dní) Firemní
Majitel 4 2007-07-04 - 2007-07-12 (8 dní) Firemní
Majitel 5 2007-07-12 - 2007-10-27 (107 dní) Firemní
Majitel 6 2007-10-27 - 2016-08-05 (3205 dní) Soukromá osoba
Majitel 7 2016-08-05 - 2016-08-18 (13 dní) Firemní
Majitel 8 2016-08-18 - 2017-02-01 (167 dní) Firemní
Majitel 9 2017-02-01 - 2017-03-06 (33 dní) Soukromá osoba
Majitel 10 2017-03-06 - 2017-03-13 (7 dní) Firemní
VIN: YV1SW796952477422, R-line měl 7 majitelů (asi taky 4)
Majitel 1 2004-11-23 - 2005-09-15 (296 dní) Majitel / majitelé neznámí
Majitel 2 2005-09-15 - 2005-09-28 (13 dní) Firemní
Majitel 3 2005-09-28 - 2009-09-26 (1459 dní) Soukromý leasing
Majitel 4 2009-09-26 - 2010-06-12 (259 dní) Soukromý leasing
Majitel 5 2010-06-12 - 2017-02-14 (2439 dní) Soukromá osoba
Majitel 6 2017-02-14 - 2017-02-15 (1 dní) Firemní
Majitel 7 2017-02-15 - 2017-03-13 (26 dní) Firemní
Zřejmě jsou obě stočené, je otázka o kolik. Zda má cenu i přesto do toho jít?
Můžete někoho doporučit, kdo má diagnostiku a rozumí Volvům a byl by ochotný za určitou sumu auto/a odborně prověřit?
díky,
Tomáš
dnes jsem byl podívat na tyhle dvě V70, obě D5 120kW, 5 kvalt a bez DPF. Opticky i po jízdní stránce jsou v dobrém stavu.
http://www.dovozauta.cz/volvo-v70-2-4d-120kw-r-p-2005-481-s450.html
http://www.dovozauta.cz/volvo-v70-r-line-2-4d-120kw-automat-r-p-2004-422-s449.html
Jsou bohužel bez servisní historie, dovoz z Holandska.
Podle výpisu VIN: YV1SW796252502481, mělo to černé Volvo dokonce 10 majitelů (reálně asi 4).
Majitel 1 2005-03-10 - 2007-05-23 (804 dní) Pronájem
Majitel 2 2007-05-23 - 2007-06-15 (23 dní) Firemní
Majitel 3 2007-06-15 - 2007-07-04 (19 dní) Firemní
Majitel 4 2007-07-04 - 2007-07-12 (8 dní) Firemní
Majitel 5 2007-07-12 - 2007-10-27 (107 dní) Firemní
Majitel 6 2007-10-27 - 2016-08-05 (3205 dní) Soukromá osoba
Majitel 7 2016-08-05 - 2016-08-18 (13 dní) Firemní
Majitel 8 2016-08-18 - 2017-02-01 (167 dní) Firemní
Majitel 9 2017-02-01 - 2017-03-06 (33 dní) Soukromá osoba
Majitel 10 2017-03-06 - 2017-03-13 (7 dní) Firemní
VIN: YV1SW796952477422, R-line měl 7 majitelů (asi taky 4)
Majitel 1 2004-11-23 - 2005-09-15 (296 dní) Majitel / majitelé neznámí
Majitel 2 2005-09-15 - 2005-09-28 (13 dní) Firemní
Majitel 3 2005-09-28 - 2009-09-26 (1459 dní) Soukromý leasing
Majitel 4 2009-09-26 - 2010-06-12 (259 dní) Soukromý leasing
Majitel 5 2010-06-12 - 2017-02-14 (2439 dní) Soukromá osoba
Majitel 6 2017-02-14 - 2017-02-15 (1 dní) Firemní
Majitel 7 2017-02-15 - 2017-03-13 (26 dní) Firemní
Zřejmě jsou obě stočené, je otázka o kolik. Zda má cenu i přesto do toho jít?
Můžete někoho doporučit, kdo má diagnostiku a rozumí Volvům a byl by ochotný za určitou sumu auto/a odborně prověřit?
díky,
Tomáš
_________________
V70II 2005 Facelift MOVE edition, D5244T 136kW VolvoTune.nl
Diagnostika Vida Dice
V70II 2005 Facelift MOVE edition, D5244T 136kW VolvoTune.nl
Diagnostika Vida Dice
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9900
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#3062 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Asi nejlepší rada je, odvézt auto, které se ti víc líbí do nějakého ze známých pražských servisů, kde se specializují na Volva.
Ale takhle od pohledu docela pěkná auta.
Ale takhle od pohledu docela pěkná auta.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 702
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Alpina B3 Touring 2023
#3063 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Autobazar dovozauta.cz je známý kauzou podvodů. Vozili kradená i jinak nelegální auta, na kolínském DI to údajně (stále probíhá vyšetřování) legalizovali. Bývalého šéfa inspektorátu z toho trefil šlak (doslova).
Výsledek: Několika lidem, kteří si tam koupili auto, jim ho policajti zabavili. Tam bych si nekoupil ani stromeček s vůní...
Výsledek: Několika lidem, kteří si tam koupili auto, jim ho policajti zabavili. Tam bych si nekoupil ani stromeček s vůní...
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
#3064 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
VIN: YV1SW796252502481
v roce 2006 už mělo 140tis km
VIN: YV1SW796952477422, R-line
v roce 2006 83tis km
Pokud by jsi chtěl poskytuji poradenství při koupi a jsme schopen se na auto jet s tebou podívat.
v roce 2006 už mělo 140tis km
VIN: YV1SW796952477422, R-line
v roce 2006 83tis km
Pokud by jsi chtěl poskytuji poradenství při koupi a jsme schopen se na auto jet s tebou podívat.
#3065 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Být tebou tak tam auto nekupuju, já tu chybu udělal 2x. Rozepisovat se nebudu, nechci mít problémy.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 224
- Příspěvky: 5931
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#3066 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
To karma: pokud jsou negativni zkusenosti, tak se rozepis. Problemy nemas mit z ceho a usetrit nestesti jinym se ceni
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 260
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Benešovsko
- Vůz: nevolvo
#3067 S 60
Ahoj chlapi, co na tohle říkáte? Sháním něco pro kolegu, dík.
https://auto.bazos.cz/inzerat/71052290/Volvo-S60-24-D5-MOMENTUM-Facelift-serviska-TOP.php
nebo na tohle:
https://auto.bazos.cz/inzerat/72787737/Volvo-S80-D5.php
dík za názory
https://auto.bazos.cz/inzerat/71052290/Volvo-S60-24-D5-MOMENTUM-Facelift-serviska-TOP.php
nebo na tohle:
https://auto.bazos.cz/inzerat/72787737/Volvo-S80-D5.php
dík za názory
_________________
bylo: S 80 II D5 2007
S 80 I 2,5 TDI 1999
850 2,5 TDI sedan 1996
940 GLE 2,4 TD sedan 1992
bylo: S 80 II D5 2007
S 80 I 2,5 TDI 1999
850 2,5 TDI sedan 1996
940 GLE 2,4 TD sedan 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 435
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Havr
- Vůz: V70 2,4 D5
- Bydliště: Havířov
#3068 S 60
Ahoj.
Doporučil bych tuhle.
https://auto.bazos.cz/inzerat/71052290/Volvo-S60-24-D5-MOMENTUM-Facelift-serviska-TOP.php
Původ ČR,nevybydlená a s pěknou výbavou.A pěkný lak.
U té 80-tky bych nevěřil kilometrům,bo ITAL!!!!!
P.S. Nejsem sice odborník,ale názor to je,ne??
Doporučil bych tuhle.
https://auto.bazos.cz/inzerat/71052290/Volvo-S60-24-D5-MOMENTUM-Facelift-serviska-TOP.php
Původ ČR,nevybydlená a s pěknou výbavou.A pěkný lak.
U té 80-tky bych nevěřil kilometrům,bo ITAL!!!!!
P.S. Nejsem sice odborník,ale názor to je,ne??
_________________
Je:Volvo V70, 2,4 D5 120 kW MALINA
Bylo: Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG ZELENÁ METLA
Je:Volvo V70, 2,4 D5 120 kW MALINA
Bylo: Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG ZELENÁ METLA
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 435
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Havr
- Vůz: V70 2,4 D5
- Bydliště: Havířov
#3069 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
[quote="Jarin1980"]Zdravím,
rád bych koupil V70 a váhám jakou zvolit cestu
Ahoj.
V70 I.Generace už není mnoho.A pokud ano,tak vybydlené,protože pěkné máme my doma.
Buď kontaktovat někoho z fora a požádat o individuální dovoz(připrav si šrajtofli)
Nebo koupit nějakou vybydlenou V70.I.Gen a upravit k obrazu svému(Je jedno,jestli benzín,nebo ropa)
Nebo se poohlídnout po V70.II.Gen.,připlatit si a udělat jen běžný servis po koupi a pak se jen vozit.
Je to opravdu těžké rozhodování.
Takže lovu zdar!!!!!
rád bych koupil V70 a váhám jakou zvolit cestu
Ahoj.
V70 I.Generace už není mnoho.A pokud ano,tak vybydlené,protože pěkné máme my doma.
Buď kontaktovat někoho z fora a požádat o individuální dovoz(připrav si šrajtofli)
Nebo koupit nějakou vybydlenou V70.I.Gen a upravit k obrazu svému(Je jedno,jestli benzín,nebo ropa)
Nebo se poohlídnout po V70.II.Gen.,připlatit si a udělat jen běžný servis po koupi a pak se jen vozit.
Je to opravdu těžké rozhodování.
Takže lovu zdar!!!!!
_________________
Je:Volvo V70, 2,4 D5 120 kW MALINA
Bylo: Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG ZELENÁ METLA
Je:Volvo V70, 2,4 D5 120 kW MALINA
Bylo: Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG ZELENÁ METLA
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 260
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Benešovsko
- Vůz: nevolvo
#3070 S 60
Jojo, ta šedesátka se mi taky líbí, dneska s nim budu mluvit tak uvidíme, dík.Pepino33 píše:Ahoj.
Doporučil bych tuhle.
https://auto.bazos.cz/inzerat/71052290/Volvo-S60-24-D5-MOMENTUM-Facelift-serviska-TOP.php
Původ ČR,nevybydlená a s pěknou výbavou.A pěkný lak.
U té 80-tky bych nevěřil kilometrům,bo ITAL!!!!!
P.S. Nejsem sice odborník,ale názor to je,ne??
_________________
bylo: S 80 II D5 2007
S 80 I 2,5 TDI 1999
850 2,5 TDI sedan 1996
940 GLE 2,4 TD sedan 1992
bylo: S 80 II D5 2007
S 80 I 2,5 TDI 1999
850 2,5 TDI sedan 1996
940 GLE 2,4 TD sedan 1992
#3071 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Na ty kilometry zapomeň, dle inzerátu 2 roky jezdilo v německu, takže 120.000 km jen z německa plus dalších minimálně 110.000 z čech. Ale auto je to pěkný.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 10
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo XC90 V8 :)
#3072 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zdravim,
Předem se omlouvám, určitě už tu podobny dotaz zazněl mnohokrát, pročetl jsem posledních pár stran a nikde jsem to nenašel tak se zeptám znovu.
Chystám se pořídit nové auto, mé stařičké Astře uz brzy odzvoní a rozhodl jsem se koupit XC90. Chtěl jsem nejaké SUV. Důvody:
1. bezpečnost
2. dost velké pro rodinu
3. +- terení propustnost (jezdím na ryby po polních cestách etc.)
Volvo jsem si vybral podle vzhledu a doufam ze i kvality značky
Rad bych pravděpodobně vybral z roku 2009 až 2012, nicméně pokud bude i starší v dobrém stavu a slušnou cenu nebránil bych se.
Využití:
V tydnu prakticky pouze doprava do prace a zpět (cca 25km denně)
O vikendech pak výlety do 100km
občasné cesty po EU
Moje otázky jsou:
1. Jakou motorizaci vybrat
2. na co si dát pozor při nákupu
3. je nějaký Volvo servis či dobrá duše která by mi to auto prohlédla v okolí Brna?
4. Jaká je rozumná cenová relace vzhledem k nájezdu (doufám že se vlezu pod 200 000 KM, snad i pod 150 0000)?
5. Vyplatí se spíš hledat v zahraničí? (ma klesnout EURO)
pokud jsem dobře hledal tak co se tyče motoru tak možnosti asi budou:
1. 2.4 diesel (AWD nebo bez - netusim co to znamena)
2. 3.2 benzin
3. 4.4 V8 benzin
Upřímně jsem zmaten, mam pocit ze tak těžké auto s 2.4 dieslem snad nepředjede ani 1.3 TSI fabku, 3.2 benzin jsem slyšel celkem poruchový a 4.4 by me asi sežral a to nemluvím o povinném ručení
Za každou radu budu vděčný
Děkuji,
Jay
Předem se omlouvám, určitě už tu podobny dotaz zazněl mnohokrát, pročetl jsem posledních pár stran a nikde jsem to nenašel tak se zeptám znovu.
Chystám se pořídit nové auto, mé stařičké Astře uz brzy odzvoní a rozhodl jsem se koupit XC90. Chtěl jsem nejaké SUV. Důvody:
1. bezpečnost
2. dost velké pro rodinu
3. +- terení propustnost (jezdím na ryby po polních cestách etc.)
Volvo jsem si vybral podle vzhledu a doufam ze i kvality značky
Rad bych pravděpodobně vybral z roku 2009 až 2012, nicméně pokud bude i starší v dobrém stavu a slušnou cenu nebránil bych se.
Využití:
V tydnu prakticky pouze doprava do prace a zpět (cca 25km denně)
O vikendech pak výlety do 100km
občasné cesty po EU
Moje otázky jsou:
1. Jakou motorizaci vybrat
2. na co si dát pozor při nákupu
3. je nějaký Volvo servis či dobrá duše která by mi to auto prohlédla v okolí Brna?
4. Jaká je rozumná cenová relace vzhledem k nájezdu (doufám že se vlezu pod 200 000 KM, snad i pod 150 0000)?
5. Vyplatí se spíš hledat v zahraničí? (ma klesnout EURO)
pokud jsem dobře hledal tak co se tyče motoru tak možnosti asi budou:
1. 2.4 diesel (AWD nebo bez - netusim co to znamena)
2. 3.2 benzin
3. 4.4 V8 benzin
Upřímně jsem zmaten, mam pocit ze tak těžké auto s 2.4 dieslem snad nepředjede ani 1.3 TSI fabku, 3.2 benzin jsem slyšel celkem poruchový a 4.4 by me asi sežral a to nemluvím o povinném ručení
Za každou radu budu vděčný
Děkuji,
Jay
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9900
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#3073 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Prakticky vždy s AWD. Pouze individuální dovozy z USA jsou někdy bez AWD a to budou určitě jen benzíny.Onjay píše: 1. 2.4 diesel (AWD nebo bez - netusim co to znamena)
2. 3.2 benzin
3. 4.4 V8 benzin
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9900
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#3074 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Povinné ručení bude v případě nákladů na XC90 ta nejmenší položka.Onjay píše:4.4 by me asi sežral a to nemluvím o povinném ručení
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 175
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#3075 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
V8 se přestala dodávat od MY12 nahoru. Ale jako motorizace je to nejzajímavější (https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=53997). Něco to žere, mix po městě asi takto: https://www.spritmonitor.de/en/detail/619442.htmlOnjay píše:Upřímně jsem zmaten, mam pocit ze tak těžké auto s 2.4 dieslem snad nepředjede ani 1.3 TSI fabku, 3.2 benzin jsem slyšel celkem poruchový a 4.4 by me asi sežral a to nemluvím o povinném ručení
Fábku předjedeš až ve 130km/h V zatáčkách ti ujede vždycky, to auto má 2t a je nesmírně vysoké s velkým odporem vzduchu.
3.2 poruchová není, má o 2 válce méně, nejsou do V. Žere stejně, jede malinko méně rychle, ale stačí - když nenajdeš V8, ber 3.2.
136kW D5 (a pak pozdější D5244T18 150kW) - těch jezdí absolutně nejvíce. Se spotřebou kolem 10l počítej raději také, pak také klasiku jako vstřiky/DPF (ale nic fatálního).
Pak se dělaly v benzínu ještě 2.5T, ale těch je také málo. Výkonu taky není nazbyt a ještě byly s 5q automatem (6q je vždy lepší).
XC90 není úsporné auto, to si tady nebudeme nalhávat. Náprava je nadimenzovaná, už tak akorát (čti: je to na hraně), takže jednotlivé díly budeš udržovat častěji (než ty stejné na XC/V70II, atp.).
U 4-kolek - pak budeš standardně šéfovat úhlovku a jednotku DEM (koroze, časem) - pohledej.
A jak bylo řečeno: povinné ručení tě rozhodně nesežere - hlavně když máž bonusy, tak i s V8 se můžeš dostat pod 2500 (tedy pokud nejsi z Prahy, 19 let, svobodný muž s kšiltovkou a 10 body na kontě )
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1548 Odpovědi
- 137215 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od lkopcansky
-
- 14 Odpovědi
- 1414 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PetrXC70
-
- 22 Odpovědi
- 3076 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od JiFi
-
- 9 Odpovědi
- 1639 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od z-d-e-n-a
-
- 6 Odpovědi
- 830 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jan Vanous