S80 4,4 V8; 3,2 R6 (atmo. benzíny) aktuálně na prodej
Pravidla fóra
Sekce pro zajímavé inzeráty. Nebo prostě pokud chcete jen vložit odkaz na Váš inzerát jinde.
Sekce pro zajímavé inzeráty. Nebo prostě pokud chcete jen vložit odkaz na Váš inzerát jinde.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 322
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: V60 D5 AWD
S80 4,4 V8 aktuálně na prodej
Když mrknu na stejný rok, nájezd a výbavu (která je zde opravdu top), tak v DE začínají úplně jinde. Že je to "Ivan" jsem si nevšiml, možná to je ten důvod, zas ten kus servisky není evidentně psaný azbukou. Ne že bych měl zájem, spíše jen zvědavost, protože cenou oproti zbytku mi to přijde podezřelé.
_________________
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
S80 4,4 V8 aktuálně na prodej
Opraveno. Zamotal jsem se do vlastní logiky.Nosound89 píše:To máš asi opačně
To, že je to Ivan, asi nemá na nic vliv. Innostránců je i v západní Evropě hodně, často obchodují s auty. Možná jen vysvětlení té ceny.
Před léty jsem v Německu koupil od ruského obchodníka auto z Dánska. A v pohodě.
Prostě hledají skuliny na trhu.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 322
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: V60 D5 AWD
S80 4,4 V8 aktuálně na prodej
Pro mě je třeba synonymem Rusko/ruské auto, toto:
https://m.youtube.com/watch?v=xYTojEUlkAQ
Jinak čepici dolů před tímhle "garážníkem". Za zhlédnutí stojí i jiná jeho práce.
https://m.youtube.com/watch?v=xYTojEUlkAQ
Jinak čepici dolů před tímhle "garážníkem". Za zhlédnutí stojí i jiná jeho práce.
_________________
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009
-
Offline
- Příspěvky: 193
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: EUSSR/Praha
- Vůz: V70 T5
S80 4,4 V8 aktuálně na prodej
Teď jsem Oktávkou jel Mnichov - Praha za 5,5L. Takže nevím nevím...ok2ucx píše: Takže S80 V8 (od Víti) v super stavu nebo novou Octávku ftdi?
Pavel

_________________
aktuálně bez. Aber es kommt der Tag.
aktuálně bez. Aber es kommt der Tag.
-
Offline
- Příspěvky: 4160
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
S80 4,4 V8 aktuálně na prodej
A užil sis to?hinkle píše:Teď jsem Oktávkou jel Mnichov - Praha za 5,5L. Takže nevím nevím...ok2ucx píše: Takže S80 V8 (od Víti) v super stavu nebo novou Octávku ftdi?
Pavel

Není to jen o tom šetření, ale celkovém pohodlí, bezpečnosti,..
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12976
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
S80 4,4 V8 aktuálně na prodej
Je to o postoji každého soudruha. Ještě víc bys ušetřil, kdybys to jel smartem.
Na jedný straně máš babetu, na druhý maybacha. Cokoliv mezitim je jen o prioritách každého soudruha. Nechápu, proč tu furt někdo naráží na to, že se šáde se jezdí s menčí spotřebou. To tu nikdo nerozporoval, a snad ani nikdy. Jsou lidi, co si za pohodlí připlatí, a kolik, to už je na nich.
Na jedný straně máš babetu, na druhý maybacha. Cokoliv mezitim je jen o prioritách každého soudruha. Nechápu, proč tu furt někdo naráží na to, že se šáde se jezdí s menčí spotřebou. To tu nikdo nerozporoval, a snad ani nikdy. Jsou lidi, co si za pohodlí připlatí, a kolik, to už je na nich.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 4160
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
S80 4,4 V8 aktuálně na prodej
Když už by šlo o náklady na palivo tak V8 hodíš do plynu a jezdíš jako s D5 

_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 3602
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
S80 4,4 V8 aktuálně na prodej
možná i míň, já mám S80 3,2, v současné chvíli a při současných cenách LPG jezdím za cca 1,9 Kč/kmNosound89 píše:Když už by šlo o náklady na palivo tak V8 hodíš do plynu a jezdíš jako s D5
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 03/2025, 2,0 184 kW AWD automat, Ultra
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 03/2025, 2,0 184 kW AWD automat, Ultra
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
-
Offline
- Příspěvky: 1254
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
S80 4,4 V8 aktuálně na prodej
za tento týden najezdím naftovým Rapidem 2,5tis KM za 5l... bránil jsem se tomu, původně jsem měl jet vlastním sobem, ale prý aby se ušetřilo... tohle bylo naposled! už nikdy! chtějí šetřít? no problem, příště poletím, bude to stát 3x tolik a nemůžou ani ceknout
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvky: 193
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: EUSSR/Praha
- Vůz: V70 T5
S80 4,4 V8 aktuálně na prodej
Koktou to bylo celkem drahé. Obvykle jezdím felicií v plynu..... a firmě účtuju V70T5 
Ne, dělal jsem si legraci. Jezdíme poolovými auty. Na služebku jsem párkrát Koktou jel a bylo to opravdu za těch 5,5. Ale cestování bylo o něčem jiném. Občas jsem jel dokonce i Rapidem, ale to byla opravdu vražda. To raději i30. Btw. po nějakém managerovi jsme dostali i30 v plné palbě, za 2 roky s ní nalítal 150.000. A na tom autě to nebylo poznat. Jako fakt.

Ne, dělal jsem si legraci. Jezdíme poolovými auty. Na služebku jsem párkrát Koktou jel a bylo to opravdu za těch 5,5. Ale cestování bylo o něčem jiném. Občas jsem jel dokonce i Rapidem, ale to byla opravdu vražda. To raději i30. Btw. po nějakém managerovi jsme dostali i30 v plné palbě, za 2 roky s ní nalítal 150.000. A na tom autě to nebylo poznat. Jako fakt.
_________________
aktuálně bez. Aber es kommt der Tag.
aktuálně bez. Aber es kommt der Tag.
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
S80 4,4 V8 aktuálně na prodej
Prodat možná někomu, kdo to ocení. Vidím v tom (pro tebe) výhodu, že i za 10 let budeš mít velmi slušný a zachovalý kočár, zatímco všichni kolem budou jezdit oturbenými 3- nebo 4-válci s objemem 0.9l a deklarovanou spotřebou 2.91l/100km.
I když se po zcela nečekané aféře dieselgate začíná zdát, že některé největší úchylárny odstraní, nevěřím tomu, že ekofašisti ze svého tlaku ustoupí. Snad se trošku změní systém testování, spotřeby se trochu přiblíží realitě a downsizing už nebude to pravé řešení. Pořád však budeš mít doma naprosto skvělý a pohodlný 8-válec. Spotřeba - jak píšeš. Po městě mi to žere trochu víc, ale čerstvě jsem absolvoval výměnu svíček (které asi nebyly od novoty měněné a také podle toho vypadalym, najeto 199tkm), tak uvidíme, jak se to projeví na celkové hospodárnosti.
Pavel
P.S. Musíme si ty V8čky trošku pochválit, ne
I když se po zcela nečekané aféře dieselgate začíná zdát, že některé největší úchylárny odstraní, nevěřím tomu, že ekofašisti ze svého tlaku ustoupí. Snad se trošku změní systém testování, spotřeby se trochu přiblíží realitě a downsizing už nebude to pravé řešení. Pořád však budeš mít doma naprosto skvělý a pohodlný 8-válec. Spotřeba - jak píšeš. Po městě mi to žere trochu víc, ale čerstvě jsem absolvoval výměnu svíček (které asi nebyly od novoty měněné a také podle toho vypadalym, najeto 199tkm), tak uvidíme, jak se to projeví na celkové hospodárnosti.
Pavel
P.S. Musíme si ty V8čky trošku pochválit, ne

_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 53
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Západ
- Vůz: Subaru Outback 2.5i X Special Edition
S80 4,4 V8 aktuálně na prodej
vita39 píše:A teď mi řekněte, proč to auto není u nás za podobnou cenu taky prodejné, protože věřím, že v Německu se za tu cenu prodá, možná s nějakou slevou. Kilometry máme velmi podobné, nabízel jsem ho o cca 3000 EUR levněji a všem to přijde drahýok2ucx píše:Ahoj:
dvě takřka nejeté, naleštěné V8, obě asi MY09:
Executive 133.560 km (sice Executive, ale nemá větrané sedačky a ve výbavě ještě něco chybí, když má jednu pozici tlačítek volnou, asi nějaká blbost, ale takhle po ránu ne to nepříjdu).
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=239891386 21900€
68.000 km od soukromníka (Dynaudio to má, tak se s tím asi dá celkem jezdit)
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=239909806 19900€
za celkem -ehm- zajímavé peníze...
P.
Já ti to řeknu takhle. Bral bych jí z fleku, má to všechno co si ve svém vysněném autě představuji (sílu, objem, 4x4), takže teď jen "problém" je prodat za dobře Mondeo a někde splašit zbytek

_________________
Subaru Outback 2.5i X Special Edition
ex. Subaru Outback 2.5i Sport
ex. Ford Mondeo mk4
Subaru Outback 2.5i X Special Edition
ex. Subaru Outback 2.5i Sport
ex. Ford Mondeo mk4
-
Offline
- Příspěvky: 4160
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
S80 4,4 V8 aktuálně na prodej
Jsem zvědav 

_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5314
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
S80 4,4 V8 aktuálně na prodej
Teda: takovou holotu jsem (zvláště u S80 V8, což by vždy mělo být Summum) ještě neviděl...
Chybí:
* adaptivní tempomat
* el. sesle
* jejich větrání
* navi
* telefon/BT!
* USB
* Dynaudio
* keyless klíček
* a asi ještě další věci, když tam nejsou full tlačítka.
Není Summum jako Summum, tohle je auto prodané v CZ.
... jinak ale celkem pěkně nafocený.
P.
Chybí:
* adaptivní tempomat
* el. sesle
* jejich větrání
* navi
* telefon/BT!
* USB
* Dynaudio
* keyless klíček
* a asi ještě další věci, když tam nejsou full tlačítka.
Není Summum jako Summum, tohle je auto prodané v CZ.
... jinak ale celkem pěkně nafocený.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 4160
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
S80 4,4 V8 aktuálně na prodej
Co není, nemůže se pokazit.
Pokud je priorita jen motor a ne výbava tak proč ne.
Cena je, ale vzhledem k ročníku, nastavena dost vysoko.
Pokud je priorita jen motor a ne výbava tak proč ne.
Cena je, ale vzhledem k ročníku, nastavena dost vysoko.
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
S80 4,4 V8 aktuálně na prodej
Zrovna tyhle věci se nikterak zásadně nekazí. A mnohé se dají snadno dodělat, jen je to další práce a $ navíc.
Adaptivní tempomat je věc, kterou bych už na dalším autě (pokud jej daný model nabízí) nechtěl oželet.
Bezklíček je rovněž hodně návykový.
A dobrý zvuk do dobrého auta prostě patří...
... zkrátka trošku škoda, že tady tu výbavu někdo oželel.
P.
Adaptivní tempomat je věc, kterou bych už na dalším autě (pokud jej daný model nabízí) nechtěl oželet.
Bezklíček je rovněž hodně návykový.
A dobrý zvuk do dobrého auta prostě patří...
... zkrátka trošku škoda, že tady tu výbavu někdo oželel.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 94
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Trnava
- Vůz: S80 4.4
S80 4,4 V8 aktuálně na prodej
taka otazka: adaptivny tempomat sa da tiez domontovat? Je mi jasne, ze vsetko sa da...ale myslene to je tak, ze aby to bolo v nejakej rozumnej casovej a financnej miere. Alebo je to tak, ze dodatocne domontovat adapt. tempomat by sa ekonomicky proste neoplatilo?
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
S80 4,4 V8 aktuálně na prodej
Silně o tom pochybuji - resp. ofiko to patrně možné nebude vůbec (nikde nevidím instrukce), neofiko bych se do něčeho podobného také vůbec nepouštěl.
Kromě radaru v masce (+ jiná maska), je třeba mít také samotnou jednotku FSM a ještě to červené blikátko pod oknem.
Což nezní tak hrozně, ovšem velká otázka, jak SW. Pokud vše bude z hodně podobného auta, tak snad ještě.
Osobně si myslím, že je lépe rovnou s tím auto koupit. Když ovšem takové je k mání, že?
P.
Kromě radaru v masce (+ jiná maska), je třeba mít také samotnou jednotku FSM a ještě to červené blikátko pod oknem.
Což nezní tak hrozně, ovšem velká otázka, jak SW. Pokud vše bude z hodně podobného auta, tak snad ještě.
Osobně si myslím, že je lépe rovnou s tím auto koupit. Když ovšem takové je k mání, že?
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 94
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Trnava
- Vůz: S80 4.4
S80 4,4 V8 aktuálně na prodej
Jasna vec, suhlas. Vdaka za info, pane.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5314
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9959
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
S80 4,4 V8 aktuálně na prodej
Ten si ale dal praci s inzerátem.PINĎABC píše:cena nízká na v8 https://auto.bazos.sk/inzerat/71692067/Volvo-V8-AWD.php
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5314
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
S80 4,4 V8 aktuálně na prodej
Fotky budu mít odpoledne, auto je vyřazené z evidence značky v depozitu, pan má více aut.
V8, rok 2007,naj.340.tisíc km, výbava:
- nezávislé kúrenie s diaľkovým ovládaním
- natacacie xenony
- vyhrievané sedačky 4x
- repro dynaudio
- dažďový senzor
- parkovaci senzor
- výbava summum
atď.
Na vozidle treba urobiť výmenu oleja a nefunguje parkovací senzor o iných poruchách, resp.nedostatkoch neviem.
Volant a sedačka su mierne ošúchané.
V8, rok 2007,naj.340.tisíc km, výbava:
- nezávislé kúrenie s diaľkovým ovládaním
- natacacie xenony
- vyhrievané sedačky 4x
- repro dynaudio
- dažďový senzor
- parkovaci senzor
- výbava summum
atď.
Na vozidle treba urobiť výmenu oleja a nefunguje parkovací senzor o iných poruchách, resp.nedostatkoch neviem.
Volant a sedačka su mierne ošúchané.
-
Offline
- Příspěvky: 258
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Benešovsko
- Vůz: nevolvo
S80 4,4 V8 aktuálně na prodej
Ty folie na sklech jsou hrozný, je to jak půlka z jinýho auta.
_________________
bylo: S 80 II D5 2007
S 80 I 2,5 TDI 1999
850 2,5 TDI sedan 1996
940 GLE 2,4 TD sedan 1992
bylo: S 80 II D5 2007
S 80 I 2,5 TDI 1999
850 2,5 TDI sedan 1996
940 GLE 2,4 TD sedan 1992
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5314
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
S80 4,4 V8 aktuálně na prodej
opakování je matka moudrosti, od kterého roku už není problém s tím ložiskem vyvažovacím so ty motory posílalo do kytek
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé