ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
jancho
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4619
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
Bydliště: Zaměstnání: Praha

ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od jancho »

lubooos píše:Jakeho z dealeru D5T5 doporucite, pro nahrani SW (chip) v Praze? 2,5T 154KW
V Praze se buď pohybuje přímo z D5T5 zdejší člen Tymon a nebo pak to máš jedno, jestli Marra, AV díly nebo T6R.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14

Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče

lubooos
Offline
Příspěvky: 122
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha 9 - Kyje
Vůz: XC70 2.5T 154Kw 05'

ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od lubooos »

Dik za info.

Jeste by bylo dobre ukazat tabulku pro stage 3. Jen priblizne me zajima jakych hodnot je mozne dosahnout.
Cetl jsem ze uz to mel nekdo v aute ale hodnoty nikde.

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2609
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/P*/740/940

ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od ok2ucx »

Stage 3 je taková verze "Thai tuning", je tam o více než je za všech okolností bezpečné. T.j. taková verze "bez záruku na životnost". Ojnice to sice ještě neohýbá, ale jede to pěkně, chce to jezdit hodně z rozumem. Na měření jsme to nikdy neměli. Spíše takový experiment.

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Zajsoft
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2246
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
Participant x 3

ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Zajsoft »

ok2ucx píše:Stage 3 je taková verze "Thai tuning", je tam o více než je za všech okolností bezpečné. T.j. taková verze "bez záruku na životnost". Ojnice to sice ještě neohýbá, ale jede to pěkně, chce to jezdit hodně z rozumem. Na měření jsme to nikdy neměli. Spíše takový experiment.

P.
To zni jako neco presne pro me :-D Jen co Martin dostane hlavu, aby se to zas pohlo a dosklada se mi auti, tak se ozvu, ze se stavim na kavu ;-) Nejakej pokrok s omezovacem? Tech 250 me uz vazne docela sere... A max. RPM, budu taky potrebovat krapet posunout, at se turba nenudej...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

lubooos
Offline
Příspěvky: 122
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha 9 - Kyje
Vůz: XC70 2.5T 154Kw 05'

ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od lubooos »

Dobre dobre. Ted pojedu na mereni s autem (stage 0) doufam ze bude stale vykon jako od vyroby a pak bych se ozval. Po nahrani opet na brzdu at vim . Jeste se rozmyslim jestli stage 3 prubnout, ale potrebuju autem jezdit. Tak se jeste rozhodnu.

Hájčus
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 2375
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: EV - NIRO

ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Hájčus »

Zajsoft píše: To zni jako neco presne pro me :-D Jen co Martin dostane hlavu, aby se to zas pohlo a dosklada se mi auti, tak se ozvu, ze se stavim na kavu ;-) Nejakej pokrok s omezovacem? Tech 250 me uz vazne docela sere... A max. RPM, budu taky potrebovat krapet posunout, at se turba nenudej...
Noooo, moje řeč!!!! Omezovač -> OFF !!!! :evil:
_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

Zajsoft
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2246
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
Participant x 3

ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Zajsoft »

Hajcus píše:
Zajsoft píše: To zni jako neco presne pro me :-D Jen co Martin dostane hlavu, aby se to zas pohlo a dosklada se mi auti, tak se ozvu, ze se stavim na kavu ;-) Nejakej pokrok s omezovacem? Tech 250 me uz vazne docela sere... A max. RPM, budu taky potrebovat krapet posunout, at se turba nenudej...
Noooo, moje řeč!!!! Omezovač -> OFF !!!! :evil:
Netrvam na OFF, staci ho malicko posunout, treba na 350 rekneme :D
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Hájčus
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 2375
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: EV - NIRO

ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Hájčus »

Zajsoft píše: Netrvam na OFF, staci ho malicko posunout, treba na 350 rekneme :D
Ahojky po čase.. Pohlo se to? :pardon: :oops:
_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

Basstl
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3279
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Teplice

ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Basstl »

Uvažuju nad chipem do synovo S60. Konkrétně 2001 2,4T 147kW, ale má tam LPG.
Dá se doporučit kombinace chipu a LPG u tohodle motoru?
Naposledy upravil(a) Basstl dne 14 zář 2017 22:50, celkem upraveno 1 x.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2609
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/P*/740/940

ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od ok2ucx »

LPG a čip si nevadí. Spalování paliva je vždy řízeno lambda sondou, takže směs benzín/vzduch i LPG/vzduch musí být vždy v tom správném poměru.

U již zastavěného LPG je v některých případech potřeba u plynaře "doladit mapy", ale jen pokud by se objevily nějaké nové chyby (žlutá ponorka = chyby Fuel trim too high, too low a tak podobně). Ve většině případů si s tím ale jednotky LPG poradí.

A konkrétně u 2.4T čip auto probere k životu, ten motor je fajn, ale vůbec není na svém potenciálu. Obecně u benzínového čipu s jednotkou ME7 je obvykle potřeba lehce poladit nastavení wastegate, určitě zkontrolovat případně vyměnit všechny vzduchové hadičky, které wastegate ovládají. Také prověřit někdy i vyměnit řídicí ventil TCV.

Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

IgorS
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1680
Registrován: 12 roků
Bydliště: Banská Bystrica
Vůz: S80 & S60

ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od IgorS »

Čo sa dá urobiť s B5244S? Má význam nejaký tuning napríklad na zníženie spotreby?
_________________
| S80 TDI Webasto | S60 2.4i | VIDA-DiCE |

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2609
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/P*/740/940

ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od ok2ucx »

S motorizací 125kW (B5244S) se toho moc vykonat nedá. Zvýšit lze výkon na 135kW, ten je v zásadě k mání v horním spektru otáček a běžně je rozdíl téměř k nepoznání.

Jiná situace je u "přiškrcené" verze 103kW (B5244S2), tak lze odšpuntovat celý potenciál na těch 125kW či 135kW, což už je hodně poznat. Spotřeba by se měla lehce polepšit na úroveň neškrceného originálu.

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

IgorS
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1680
Registrován: 12 roků
Bydliště: Banská Bystrica
Vůz: S80 & S60

ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od IgorS »

Dík, za info.
_________________
| S80 TDI Webasto | S60 2.4i | VIDA-DiCE |

ady123
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 88
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Mořice - Kroměříž
Vůz: Volvo 850 T5-R

ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od ady123 »

Zdravím pánové,

je někdo z "blízkého okolí" Kroměříže kdo by mi dokázal odladit jednotku na 850 T5R podle komponentů na autě ? K tomu
ještě pár mých požadavků :)

Díky.
_________________
Volvo 850 T5R

hefaistos
Offline
Příspěvky: 576
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Hodonín
Vůz: xc90 2008 3.2

ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od hefaistos »

Vcera jsem se svezl XC90 z 3.2 a chipem od rica-tuning. Musim rict, ze pro nekoho kdo jezdi a zna sve auto, je narust nm cca od 2500ot do 4500 trochu prijemne badatelny. Samozrejme to neni narust pocit jako u diesla z 120kw na 155kw, ale je to trosku znat.
Kdyby to nestalo 700eur, tak bych si to koupil :)

Roger
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1795
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Roger »

63miro píše:Vcera jsem se svezl XC90 z 3.2 a chipem od rica-tuning. Musim rict, ze pro nekoho kdo jezdi a zna sve auto, je narust nm cca od 2500ot do 4500 trochu prijemne badatelny. Samozrejme to neni narust pocit jako u diesla z 120kw na 155kw, ale je to trosku znat.
Kdyby to nestalo 700eur, tak bych si to koupil :)
Jak znamo u atmosfery to moc parady neudela, vyhozene penize...bez turba to holt nepujde anebo bys musel prekopat cely motor, sani, davkovani paliva, vyfuk.system a dat nejake zavodni komponenty... to pak je cena vetsi, nez zbytku auta.
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

hefaistos
Offline
Příspěvky: 576
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Hodonín
Vůz: xc90 2008 3.2

ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od hefaistos »

To je mi jasne.
Jen rikam ze i pri seriovych komponentech to bylo trochu badatelne, jestli dokazou nabizene chipy za 3-6tis to co rica za 700eur, tak je to prijemne mini osvezeni.

Ejdou Rotacak
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3624
Registrován: 10 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

Tak dnes jsem také podstopil takzvanou "STAGE 2". Subjektivní názor je takový, že se nezměnilo VŮBEC NIC. První problém začal ve chvíli, kdy Martin projel krátce auto před CHIP úpravou a říká "hele to je T5 viď?.....odpovídám né!! to je jen 2.5T. Martin nakonec přes diagnostiku zjistil, že mi nefunguje zadek, asi proto mu to přišlo živější než standartní 2.5T AWD - musím tedy vyměnit nefunkční čerpadlo.

Za mě - vyhozené peníze, auto jede pořád stejně, zrychluje pořád stejně - musím to dát na brzdu, teprv potom uvěřím tomu, že to má "180"kw a "400" newtonmetrů - Od chipu jsem očekával úplně něco jiného. Buď jsem debil, kterému patří nasrat, nebo nepomůže nic jiného než HW úprava. Subjektvně - jako když natankujete 95 a potom 100 oktan, upřímnost nade vše.

EDIT: ale po cestě jsem alespoň udělal dobrý skutek a u Devíti křížu nabral úplně zmrzlého občana slovenské národnosti, který usnul v autobuse, autobusák mu "údajně" ujel s kabelou, v které měl doklady, telefon a peníze, policajti ho chtěli vyhostit, pač neměl doklady, ale nakonec se "prý" smilovali a odvezli ho na benzínku za Brno.....tak jsem ho odvezl do Jihlavy, zaplatil mu lístek domů do Nýrska, nakrmil ho shitovym KFC a dal mu cigára
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14322
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od raolsa »

A nebylo to už očipované před tím?
180 od 154 kW už musí být znát.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

marekbm
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1285
Registrován: 10 roků
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm

ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od marekbm »

to já na moji t5 poznám jak default -> stage 1, tak i stage 1 -> stage 2 (rozdíl je už malinko menší). to auto se pak chová úplně jinak.
dokonce i manželka, po tom, co jsem zkusil to dát z5 (když mi ještě blbnul automat) přišla s tím, co jsem tomu udělal, že to hovno jede.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V

Zajsoft
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2246
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
Participant x 3

ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Zajsoft »

Muj odhad je, ze bud uz to bylo predti chipnute, nebo je neco rozesrane...
Mas overeno, ze nikde neutika tlak? TCV funguje jak ma, wastegate je spravne nastavena?
Diagnostika zadne chyby nehlasi? Ono staci aby bylo treba blbe cidlo teploty nasavaneho vzduchu, tlaku, nebo taky lambada, moznosti je prehrsel...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

marekbm
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1285
Registrován: 10 roků
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm

ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od marekbm »

ale jestli to Martin tipoval na t5 ještě před chipnitím, tak to už asi chipnité bylo.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2609
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/P*/740/940

ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od ok2ucx »

Adame:

nemohu nereagovat. Za našim tuningem si stojíme a (pokud je auto / motor v pořádku) uváděný výkon tam zkrátka a jednoduše bude. Jestli jej tam necítíš, ani na brzdu nejezdi, protože tvé auto v pořádku nebude. Naše dohoda byla, že jakmile budeš mít auto v top stavu, přijedeš, načipujeme a budeš spokojen.

Včera tvé auto mělo (před tuningem) tyto dvě chyby ECM:

Kód: Vybrat vše

ECM-614B Camshaft control, exhaust. Faulty 
ECM-120D Mass air flow. Signal too low
a jelikož se věci vyvinuly tak, že jsme se nepotkali osobně, ani jsem ti nemohl říct - tohle a tohle si nechej opravit, jinak nemůžeme garantovat spokojenost a deklarovaný výkon.

Dále - u benzínů naprosto kriticky - má vliv stav řídícího systému ovládání wastegate turba. Ventil TCV se opotřebovává (zlobí) a wastegate actuator může mít úplně prasklou membránu (to by ale asi hlásilo nějaký DTC kód), actuator může být zadrhnutý nebo jinak poškozený. Anebo (a to nejčastěji) je jen špatně nastavem, resp. stářím unaven a reaguje při jiném tlaku. Mnohé hadičky spojené s tímto systémem mohou být zteřelé nebo popraskané, pak to také nefunguje správně.

Opakuji: správné nastavení wastegate actuatoru je zcela zásadní a kritické. Příliš brzo otevřený actuator znamená, že se otevře obtok turba, to pak nemůže nafoukat dostatečné množství vzduchu a "nejede to". Naopak - při příliš vysokém tlaku (WG se "otevírá příliš pozdě") turbo přefukuje a padá to do nouze.

Další informace: tohle auto čipnuté nebylo --> před každou úpravou vždy SW kontrolujeme, zda-li je předchozí stav stavem originálu SW. Včera tohle auto v sobě mělo (před čipem) originál.

Našim cílem je mít zákazníky spokojené. Rozumím tvému zklamání. Avšak nerozumím tomu, že hned po příjezdu domů své dojmy naprášíš na sociální sítě - aniž by ses nejprve spojil s námi, abychom začali řešit technické důvody tohoto stavu.

Proto: nejprve zbav auto všech dalších chyb (dostaň jej do stavu Stage 0). Potom nechej prověřit/nastavit wastegate a teprve pak se (spolu) můžeme bavit co a jak dál (ale ne přes sociální sítě).

Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Ejdou Rotacak
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3624
Registrován: 10 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

2 Pavel

díky za odpověď. Je tu 11 stran pozitivních ohlasů a jeden negativní. Výhodou sociální sítě je, že druhá strana může veřejně oponovat a všichni si to přečtou
- proto si myslím, že Vám tak nemůžu udělat "špatné renomé". Blbé by bylo, kdybych někoho pomluvil a on neměl možnost zareagovat a uvést věci na pravou míru. Nezbývá, než abych auto převezl do T6R - tam chlapi znáš a budeš mít jistotu, že ti objektivně poreferují.

Až auto zkontrolují a dodělají případný servis, nechám to postavit na brzdu a postnu sem hodnoty - tím snad definitivně očistím dobré jméno D5T5 - které je, co si budeme, skvělé a jeden negativní komentář na tom nemůže nic změnit.
Jak jsem napsal - možná jsem jen debil, kterému patří nas*at a ten nárust výkonu tam je.

Martin sám říkal, že to auto bylo v základu až moc živé - a mě přišlo líné. Asi bych si měl koupit RS6.....v tom je možná zakopaný pes.

EDIT: přesto se musím omluvit, teď když to po sobě čtu....vrátil jsem se v 1 ráno z baru, kamarád spadl ze střechy ze 3 patra, já se ožral a napsal něco, co jsem měl řešit nejprve s Vámi a pokud veřejně, diplomatickou formou.
Naposledy upravil(a) Ejdou Rotacak dne 15 led 2018 11:32, celkem upraveno 1 x.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Krystof P.
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2196
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Krystof P. »

Zajímalo by mne, jestli nastala situace:

"Adame, máš tam, vole, dvě chyby na diagnostice, který by bylo dobrý pořešit dřív, než tu mapu upravíme"

případně:

"Jo, já vim, ale stejně to tam nalej"

V tom případě bych to celý ani nebral jako negativní recenzi. Pokud nic ve smyslu citace 1 neproběhlo, je to určitá zpětná vazba ke zlepšení přístupu a VČ by ji mohli brát jako konstruktivní kritiku.

Zpět na „Jak co vyladit???“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé