S80 4,4 V8; 3,2 R6 (atmo. benzíny) aktuálně na prodej
Pravidla fóra
Sekce pro zajímavé inzeráty. Nebo prostě pokud chcete jen vložit odkaz na Váš inzerát jinde.
Sekce pro zajímavé inzeráty. Nebo prostě pokud chcete jen vložit odkaz na Váš inzerát jinde.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
S80 4,4 V8 aktuálně na prodej
Tahle: 2000/133tkm https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=236238862 Executive (21.900 €) vypadá také hodně dobře vybavená...
P.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
S80 4,4 V8 aktuálně na prodej
Černá kráska se světlou kůží (to se mí líbí) v NL: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=236491739 10000€
P.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 515
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
S80 4,4 V8 aktuálně na prodej
ďalšia u nás na SK r.2007, 380000 km https://www.autobazar.eu/volvo-s80-44-v8-summum-a-t-awd-id9556532.html
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
S80 4,4 V8 aktuálně na prodej
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=7&t=58193 <- jestli to není z toho inzerátu, co už se neobrazuje?
P.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 3602
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
S80 4,4 V8 aktuálně na prodej
že by to byl průser??vita39 píše:Ano, je to ta co jsem sem dával už 18.11. Z toho bazaru to asi koupil a pak prodával sám na autobazar.eu a teď tady....ok2ucx píše:https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=7&t=58193 <- jestli to není z toho inzerátu, co už se neobrazuje?
P.
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 03/2025, 2,0 184 kW AWD automat, Ultra
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 03/2025, 2,0 184 kW AWD automat, Ultra
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
-
Offline
- Příspěvky: 1344
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
-
Offline
- Příspěvky: 94
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Trnava
- Vůz: S80 4.4
S80 4,4 V8 aktuálně na prodej
Ak dovolite, vyjadrim sa. Auto nebolo kupovane z bazaru, je po prvom majitelovi (majitelke). Ona to sama predavala - nie bazar. Chcela sa toho rychlo zbavit, lebo uz mala vyhliadnute druhe auto. A kedze som vedel, ze o auto bolo naozaj dobre postarane, tak som ho od nej kupil. Ako som povedal, chcel som si ho nechat, ale okolnosti ma prinutili k predaju. Bohuzial. Nemam co skryvat
Auto, ktore bolo spomenute 18.11. bolo uplne ine (tiez som ho bol pozret) a predalo sa niekomu uplne inemu.

Auto, ktore bolo spomenute 18.11. bolo uplne ine (tiez som ho bol pozret) a predalo sa niekomu uplne inemu.
vita39 píše:Ano, je to ta co jsem sem dával už 18.11. Z toho bazaru to asi koupil a pak prodával sám na autobazar.eu a teď tady....ok2ucx píše:https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=7&t=58193 <- jestli to není z toho inzerátu, co už se neobrazuje?
P.
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
S80 4,4 V8 aktuálně na prodej
Divná doba - někdo chce prodat ojetý prémiový sedan a do inzerátu se neobtěžuje hodit ani pár trochu normálních fotek. Večerní mazanice z mobilu jsou o ničom: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=237757628 (11900€)
P.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 3602
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
S80 4,4 V8 aktuálně na prodej
Fotky strašný, ale i tak auto vypadá slušněok2ucx píše:Divná doba - někdo chce prodat ojetý prémiový sedan a do inzerátu se neobtěžuje hodit ani pár trochu normálních fotek. Večerní mazanice z mobilu jsou o ničom: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=237757628 (11900€)
P.

_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 03/2025, 2,0 184 kW AWD automat, Ultra
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 03/2025, 2,0 184 kW AWD automat, Ultra
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
S80 4,4 V8 aktuálně na prodej
Už tam chlapec přidal i nějaké denní foto.
I zde adaptivní tempomat chybí - škoda, zjevně nebyl ani v německém Summum balíčku.
P.
I zde adaptivní tempomat chybí - škoda, zjevně nebyl ani v německém Summum balíčku.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 3602
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
S80 4,4 V8 aktuálně na prodej
tohle mě docela zaráží, že tohle u takhle vybavených aut často chybí a přitom je to bomba fičuraok2ucx píše:Už tam chlapec přidal i nějaké denní foto.
I zde adaptivní tempomat chybí - škoda, zjevně nebyl ani v německém Summum balíčku.
P.


_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 03/2025, 2,0 184 kW AWD automat, Ultra
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 03/2025, 2,0 184 kW AWD automat, Ultra
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
S80 4,4 V8 aktuálně na prodej
8950€ z původních 10000€ - zatím nejlevnější S80 V8 široko daleko.elév píše:Jinak,zaujala mne nabídka z Holandska,co zde vystavil ok2ucx.Teď ještě prodejce slevil...asi tam někoho pošlu.
Zato to večerní auto v DE zdražilo z 11900€ na 12500€: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=237757628
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 1180
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
- Bydliště: Brno
S80 4,4 V8 aktuálně na prodej
Tadyk je jedna zajímavá a kousek od tebe https://auto.bazos.cz/inzerat/71107707/XC90-44-V8-Executive-7-mistne.php
_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
S80 4,4 V8 aktuálně na prodej
Lehce vedle: tohle je XC90 a je od Martinopel-a
P.

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 1180
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
- Bydliště: Brno
S80 4,4 V8 aktuálně na prodej
aha koukám že jsem to šoupl do špatnýho šochtlíku, to že je to Martina mě došlo 

_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
-
Offline
- Příspěvky: 53
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Západ
- Vůz: Subaru Outback 2.5i X Special Edition
S80 4,4 V8 aktuálně na prodej
_________________
Subaru Outback 2.5i X Special Edition
ex. Subaru Outback 2.5i Sport
ex. Ford Mondeo mk4
Subaru Outback 2.5i X Special Edition
ex. Subaru Outback 2.5i Sport
ex. Ford Mondeo mk4
-
Offline
- Příspěvky: 3602
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
S80 4,4 V8 aktuálně na prodej
To jeta, co se tady docela dlouho prodávala asi za 490tis Kč

Celou ji asi nikdo nechce, tak až se bude porcovat, chci sedadla, zadní světla a stříbrný lišty u mlhovek

_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 03/2025, 2,0 184 kW AWD automat, Ultra
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 03/2025, 2,0 184 kW AWD automat, Ultra
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
-
Offline
- Příspěvky: 827
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Bydliště: Zlaté Hory
- Vůz: ......
- Bydliště: Zlaté Hory
S80 4,4 V8 aktuálně na prodej
Myslíš,že jsi vtipnej..? 

_________________
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
-
Offline
- Příspěvky: 3602
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
S80 4,4 V8 aktuálně na prodej
Necuhan píše:Myslíš,že jsi vtipnej..?

_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 03/2025, 2,0 184 kW AWD automat, Ultra
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 03/2025, 2,0 184 kW AWD automat, Ultra
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
-
Offline
- Příspěvky: 3602
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
S80 4,4 V8 aktuálně na prodej
Říkal jsem si, kdy se ozvešvita39 píše:
Díky za nabídku![]()
![]()
ale porcovat nebudeme
![]()
zrovna předevčírem jsem ji po 2 měsících oživil, projel, pak umyl, naimpregnoval kůži a šla zase pěkně pod plachtu

_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 03/2025, 2,0 184 kW AWD automat, Ultra
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 03/2025, 2,0 184 kW AWD automat, Ultra
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
S80 4,4 V8 aktuálně na prodej
Ahoj:
dvě takřka nejeté, naleštěné V8, obě asi MY09:
Executive 133.560 km (sice Executive, ale nemá větrané sedačky a ve výbavě ještě něco chybí, když má jednu pozici tlačítek volnou, asi nějaká blbost, ale takhle po ránu ne to nepříjdu).
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=239891386 21900€
68.000 km od soukromníka (Dynaudio to má, tak se s tím asi dá celkem jezdit
)
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=239909806 19900€
za celkem -ehm- zajímavé peníze...
P.
dvě takřka nejeté, naleštěné V8, obě asi MY09:
Executive 133.560 km (sice Executive, ale nemá větrané sedačky a ve výbavě ještě něco chybí, když má jednu pozici tlačítek volnou, asi nějaká blbost, ale takhle po ránu ne to nepříjdu).
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=239891386 21900€
68.000 km od soukromníka (Dynaudio to má, tak se s tím asi dá celkem jezdit

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=239909806 19900€
za celkem -ehm- zajímavé peníze...
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
S80 4,4 V8 aktuálně na prodej
Tohle taky pozoruji. A nevím proč. U nás (nebo hlavně tady na fóru) se špatně prodávají auta, která jsou:
- moc drahá = nemám na to
- moc levná = moc podezřelý
- na benzín = moc to žere a není to nafta, kterou mám od Lojzy z JZD
- na naftu = nemám rád naftu
- je to kombík = nepotřebuji vozit vzduch
- je to sedan = není to kombík
- je to manuál = mám rád automaty
- je to automat = nemám rád automaty
- je to moc starý = když to má 10 let, je to příliš starý, nový auto (i kdyby to byla Kia) je přeci lepší než Volvo, co má najeto 40tkm
Tak si vyber. A obecně - směrem na východ ceny za stejné zboží klesají, bo tu ta kupní síla není.
Užranej benzínovej (a trochu dražší) sedan je u nás neprodejnej. Pokud ale najdeš právě jednoho nadšence, který takový vůz m*u*s*í mít, tak máš vyhráno.
---
Zrovna včera jsem napočítal 5h v autě. Tedy S80/V8 a naprosto nelituji.
A v tom rozjímání na jinak nudné dálnici jsem plul a přemýšlel, že auto (pro mě) má plnit tyto požadavky - musí mě dovézt z bodu A do bodu B takto:
1. bezpečně - o silně nadstandardní hlavně pasivní bezpečnosti nemusíme u Volva diskutovat, nepočítám hvězdičky v testech, ale reálné crashtesty a zkušenosti havarujících nebo hasičů. Jasně, není to všespásné, ale při bouračkách tyhle tanky vycházejí se ctí. Dlouholetý vývoj je tam vidět.
2. pohodlně - sem počítám i dobré sedačky, kvalitní hudbu, ergonomické ovládání.
3. spolehlivě - to už musí každý sám. Volvo má (stejně jako každá jiná značka) své slabiny, ale celkově považuji tahle auta za nadstandardně spolehlivá, solidně nadimenzovaná. Byť i tohle se postupem času čím dál více ohlodává. Za mě pořád dobrý.
4. na silnici relativně nenápadné - PČR ani ostatní řidiče Volva většinou nijak nedráždí, pokud s tím nikdo nejede okatě jako pitomec. Není to agresivní BMW, případně VW Golf s poďobaným postpuberťákem v kšiltovce.
No a tyhle body pro mě Volvo plní, S80 s V8 čtyřnásob. Taková klidná síla...
A co se provozních nákladů týká: nyní mám tento vůz přesně rok = 20tkm. Provozní náklady nijak nevybočují z mých ostatních aut. Pravda - nyní jsem nasypal něco do - dříve lehce zanedbaného - servisu, nové gumy, repase disků. Ale pořád pecka.
---
Takže S80 V8 (od Víti) v super stavu nebo novou Octávku ftdi?
Pavel
- moc drahá = nemám na to
- moc levná = moc podezřelý
- na benzín = moc to žere a není to nafta, kterou mám od Lojzy z JZD
- na naftu = nemám rád naftu
- je to kombík = nepotřebuji vozit vzduch
- je to sedan = není to kombík
- je to manuál = mám rád automaty
- je to automat = nemám rád automaty
- je to moc starý = když to má 10 let, je to příliš starý, nový auto (i kdyby to byla Kia) je přeci lepší než Volvo, co má najeto 40tkm
Tak si vyber. A obecně - směrem na východ ceny za stejné zboží klesají, bo tu ta kupní síla není.
Užranej benzínovej (a trochu dražší) sedan je u nás neprodejnej. Pokud ale najdeš právě jednoho nadšence, který takový vůz m*u*s*í mít, tak máš vyhráno.
---
Zrovna včera jsem napočítal 5h v autě. Tedy S80/V8 a naprosto nelituji.
A v tom rozjímání na jinak nudné dálnici jsem plul a přemýšlel, že auto (pro mě) má plnit tyto požadavky - musí mě dovézt z bodu A do bodu B takto:
1. bezpečně - o silně nadstandardní hlavně pasivní bezpečnosti nemusíme u Volva diskutovat, nepočítám hvězdičky v testech, ale reálné crashtesty a zkušenosti havarujících nebo hasičů. Jasně, není to všespásné, ale při bouračkách tyhle tanky vycházejí se ctí. Dlouholetý vývoj je tam vidět.
2. pohodlně - sem počítám i dobré sedačky, kvalitní hudbu, ergonomické ovládání.
3. spolehlivě - to už musí každý sám. Volvo má (stejně jako každá jiná značka) své slabiny, ale celkově považuji tahle auta za nadstandardně spolehlivá, solidně nadimenzovaná. Byť i tohle se postupem času čím dál více ohlodává. Za mě pořád dobrý.
4. na silnici relativně nenápadné - PČR ani ostatní řidiče Volva většinou nijak nedráždí, pokud s tím nikdo nejede okatě jako pitomec. Není to agresivní BMW, případně VW Golf s poďobaným postpuberťákem v kšiltovce.
No a tyhle body pro mě Volvo plní, S80 s V8 čtyřnásob. Taková klidná síla...
A co se provozních nákladů týká: nyní mám tento vůz přesně rok = 20tkm. Provozní náklady nijak nevybočují z mých ostatních aut. Pravda - nyní jsem nasypal něco do - dříve lehce zanedbaného - servisu, nové gumy, repase disků. Ale pořád pecka.
---
Takže S80 V8 (od Víti) v super stavu nebo novou Octávku ftdi?
Pavel
Naposledy upravil(a) ok2ucx dne 23 úno 2017 11:22, celkem upraveno 1 x.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 322
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: V60 D5 AWD
S80 4,4 V8 aktuálně na prodej
Tak si třeba říkám, co je na tomhle kousku (vyjma toho dodřeného prahu) špatně? Je to chyták?
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=238712251&utm_source=sharedAd&utm_medium=android
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=238712251&utm_source=sharedAd&utm_medium=android
_________________
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
S80 4,4 V8 aktuálně na prodej
špatně jsou 2 věci:
- je z Francie
- mluví rusky
Ale ne - vážně: výbava je asi fakt celkem hodně TOP, vč. oblíbených FourC tlumičů. Trošku mě zaráží ošmátraná šaltrpáka, ale někdo možná jezdí a tu hlavici pořád osahává, či co. Práh se přelakuje.
P.
- je z Francie
- mluví rusky

Ale ne - vážně: výbava je asi fakt celkem hodně TOP, vč. oblíbených FourC tlumičů. Trošku mě zaráží ošmátraná šaltrpáka, ale někdo možná jezdí a tu hlavici pořád osahává, či co. Práh se přelakuje.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 4160
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
S80 4,4 V8 aktuálně na prodej
To máš asi opačněok2ucx píše: .
.
- je to manuál = nemám rád automaty
- je to automat = mám rád automaty
---
Takže S80 V8 (od Víti) v super stavu nebo novou Octávku ftdi?
Pavel

Jinak se, ale nedá jinak než nesouhlasit.
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Apofys