v dnešní době hlavně aby to auto na STK nevykazovalo žádné chyby a komunikovalo s tou jejich bazmekdiagnostikou. Vyhazují obecně každé páté auto, protože z toho lezou chyby ... dle slov mého známého technika STK.
Jinak klasika ... u těchto motorů teče obvykle olej na přepadu turba a na chladiči oleje - oprava za pár korun. Ale pokud z toho chčije olej horem dolem jinudy, tak by mohlo být ucpané odvětrání karteru a to už tak levné není (mění se nádržka a hadice. Jedna z nich je docela dost drahá). Jestli to má najeto 300+ tak nechat vymezit vůle ventilů. Turba jsou trvanlivá, těžko na tom něco hledat, pokud už nehvízdá.
Pak jestli nemlátí dvouhmota ...
_________________ je: Millennium FalconTesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníčekS60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obrV70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágenVW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
hydra tam nejsou prý kvůli ochraně chodců resp. designu kapoty. Bez hydroštelů je ten motor nižší, takže zůstalo více místa pod kapotou.
Nicméně co jsem tak pochytil, tak se to řeší až tak kolem 300t km.
_________________ je: Millennium FalconTesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníčekS60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obrV70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágenVW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
Neee, jenom sundat rozvody, ventilové víko, namontovat přípravek a měřit. A pak pomocí spešl lepidla zase víko namontovat.
Nebo je tu druhá možnost - vykašlat se na to pokud motor běží pěkně.
Aleshak píše:A jaký doporucujete motor? Nechám si poradit, můj roční nájezd je max. 10 000 km...
T-5
_________________ Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZMégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve ŠtěpánovicíchRenault 25 2.2 automat Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
T5 a nebo 2.4T případně 2.5T. Ono je to až na ten výkon jedno.
btw - já od koupě neodrazoval, ty motory jsou dle mého názoru poměrně dost spolehlivé a trvanlivé. Ale je tam předpoklad, že to má takový servis jaký to má mít. A to je kámen úrazu. Obzvláště když už má skoro každá 2.4T najeto 250+ (mimo té mojí).
Začíná to tím, že v autorizáku do toho lejí špatný olej. Castrol nebrat. A pokračuje to tím, že bohužel čištění odvětrání klikovky, nebo ty ventily autorizáky v podstatě neřeší a to ani když, dle jejich slov, ten motor "mele z posledního". Když máš štěstí na dobrého servisáka, tak se takový motor jako zázrakem uzdraví a funguje další statisíce kilometrů bez problémů.
Naposledy upravil(a) eLzyx dne 10 úno 2017 21:19, celkem upraveno 1 x.
_________________ je: Millennium FalconTesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníčekS60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obrV70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágenVW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
Ahoj. Najel jsem celkem dost km 2.5T a musím říci, že skvělý zvuk a s podporou turbodmychadla velice solidní zátah. V běžném provozu se můžeš směle poměřit s kterýmkoliv vyzyvatelem a neuděláš ostudu (samozřejmě mimo V8, RS6 atd. atd.). Bohužel při častém, resp. návykovém využívání potenciálu motoru se tento motor hodí zejména kvůli své spotřebě spíše jako služební vůz. Dá se sním však při opravdu klidné jízdě také dosahovat zajímavých a relativně nízkých hodnot. Kdyby jen nebyl zvuk pětiválce tak návykový.. Nyní mám pro běžné dojíždění 2.4i a musím říci, že spokojenost. Mimo město spotřeba bohatě pod 8 někdy čistě 7 (čemuž moc nerozumím, jezdím asi hodně po rovině) a výkon také ujde. Od nízkých otáček se sbírá celkem dobře a na dálnici s ním v případě potřeby také snadno vykouzlíš "dvě stě", ale dnes to již nestojí za to. Velký bratr beztak číhá téměř všude. Ano, nezarazí tě do sedačky, ale jak říkám, bohatě stačí. Servisně o turbo méně, i když na benzínových Volvech, které jsem viděl bylo vždy původní. Jinak zvěsti o cenách porouchaných AWD jsou samozřejmě pravdivé.. Držím palce s výběrem.
Ahoj,
Mě se před necelým rokem(v květnu), povedlo koupit V70 R.v 2005 2,5T AWD celý v kůži, přední sedačky v elektrice, parkovací senzory s nájezdech cca220000. Za 150000 a teda musím říct, že maximální spokojenost výkon super a zvuk od 3000 nádhera. Ale teda rok jsem hledal a čekal:-(. No a řádný servis to je asi taky základ taky jsem musel hned z kraje zainvestovat tisicihran u AWD, radiátor topení, kroužek pod volantem a pro jistotu hned po koupi rozvody. Ale věřím, že se mi každá zainvestovaná koruna časem vrátí . Ničeho nelituji a vzhledem k tomu, že to je i moje první Volvo tak jsem si ho hned zamiloval:-)
_________________ VOLVO V70II, 2,5T manuál benzín, AWD, 2005 SUMMUM
raolsa: Ahoj, jakej připravek je potřeba na to uchycení vaček? Chtěl bych si změřit vůle na ventitelech ale nevím jak na to. Volvo má najeto skoro 350 000 a z toho skoro 60 000 na plyn tak bych rád předešel nějakým problémům. Ty jsi ty vůle nějak řešil? Díky předem za rady.