245DL - rizeni tahne doleva
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 81
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 245 GL
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#1 245DL - rizeni tahne doleva
Cau vespolek, poridil jsem 245DL asi z roku 78, motor je v tom novejsi, udajne B230A. Vychytavam mouchy se kteryma mi to kamarad prodal (je jich dost) a ta zatim nejneprijemnejsi je, ze rizeni tahne lehce doleva. To auto bylo kdysi bouchnuty na leve kolo, asi to teda bude tim. Napada Vas nekoho cim by to mohlo konkretne byt, pripadne jak najit pricinu, co vyzkouset ? Je tam servo, mohlo by to delat servo ? Rozdil vzdalenosti mezi koly od rafku k rafku na obou stranach jsem nameril asi 4mm, muze to byt tim ? Diky za kazdou radu/napad. Michal
_________________
245GL,1982,D24
245GL,1982,D24
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5110
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#2 245DL - rizeni tahne doleva
Jestli máš na mysli od předního k zadnímu , tak určitě bude problém.mce píše:Rozdil vzdalenosti mezi koly od rafku k rafku na obou stranach jsem nameril asi 4mm, muze to byt tim ? Diky za kazdou radu/napad. Michal
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1740
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#4
sundej klíňák od servočerpadla a porovnej...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
#7 245DL - rizeni tahne doleva
Otázkou je přesnost měření, natočení kol, apod... 4 mm je při nepřesném měření v rámci statistické chyby.mce píše:Cau vespolek, poridil jsem 245DL asi z roku 78, motor je v tom novejsi, udajne B230A. Vychytavam mouchy se kteryma mi to kamarad prodal (je jich dost) a ta zatim nejneprijemnejsi je, ze rizeni tahne lehce doleva. To auto bylo kdysi bouchnuty na leve kolo, asi to teda bude tim. Napada Vas nekoho cim by to mohlo konkretne byt, pripadne jak najit pricinu, co vyzkouset ? Je tam servo, mohlo by to delat servo ? Rozdil vzdalenosti mezi koly od rafku k rafku na obou stranach jsem nameril asi 4mm, muze to byt tim ? Diky za kazdou radu/napad. Michal
Prošel bych pečlivě všechny čepy, silentbloky, všechny uchycení všech prvků na nápravách, hledal bych špatné gumy, deformace, vůle.... Doporučuju zajít na STK na natřásačku, tam ti ukážou velmi přesně, kde je chyba...
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek