Budeme potřebovat:
- kabelový svazek přístrojové desky pro automatickou klimatizaci, ideálně ze stejného modelového ročníku
- kabelový svazek mezi ECC a klapkami topení
- servomotory klapek ovládání teploty pro obě zóny 6/95 6/96
- čidlo slunečního svitu 7/12
- čidlo teploty interiéru (s vrtulkou) 7/64
- čidlo teploty nasávaného vzduchu 7/11
- regulátor otáček ventilátoru 4/31
- řídící jednotku s panelem 4/30
- obvyklé nářadí, zejména torxy
- vrtačku, vrták 10mm a pilník
- diagnostiku DICE
tady je schéma umístění komponent: tohle je kabelový svazek přístrojové desky: kabelový svazek klima/topení: začneme odpojením baterie, demontáži stěračů, plastu pod sklem a vyšroubováním čtyřech šroubů dole pod hranou skla - klíč č10 demontujeme airbag volantu - torxy jsou zezadu, pozor na kabel, šroubkem se aretuje páskový vodič k airbagu demontujeme volant a páčky pod ním demontujeme kastlík, dále horní kryt palubní desky, šrouby jsou pod mřížkami topení, reproduktorů, pod výdechy na dveře, dva nad přístrojovkou a nad kastlíkem drží tři šrouby airbag řidiče, ten taky odpojíme
provedeme demontáž středového tunelu, dva šrouby jsou pod víčkem pod loketkou, povolíme šrouby spodní části palubní desky po odpojení hlavního kabelového svazku, jednotky topení a bovdenů topení vyndáme těleso paludní desky demontujeme svazek topení, vyvrtáme otvor na čidlo nasávaného vzduchu, osadíme serva klapek, regulátor a zapojíme nový svazek palubní desku otočíme a vyměníme kabelový svazek nový svazek má navíc konektor pro čidlo slunečního svitu, interiérové teploty a konektor pro ECC po montáži provedeme kalibraci přes dignostiku, motory si najedou koncové pozice děkuji ms231 za poskytnutí komponent
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)