

Ideální do lesa na dřevo, na stavbu vozit pytle cementu.Petr Marek píše:Tak rozhodně by to byl nejhezčí pick up na trhu.
To s tebou musím souhlasitPetr Marek píše:Tak rozhodně by to byl nejhezčí pick up na trhu.
S těma motorama je to sklamaní i pro mě. Ale vzhledem k tomu že downsizing je nesmysl a najednou se od něj bude upouštět tak se mozná 5ti a více valcových motorů u volva dočkame.Danniel74 píše:Ahoj, koncept se mi vizuálně líbí, moc - jako celá nová řada "90". Osobně bych zvolil právě S90.
Ale napíši to, nad čem již delší čas přemýšlím. A sice, že nová Volva jsou pro mě zklamáním. Chybí mi volba silnějšího motoru, především 6ti válce. Ano, za pár let možná budeme všichni jezdit s prodlužovákem v kufru a downsizing není doménou pouze Volva, přesto... Právě S90 se mi moc líbí, ale parametr 0-200 km/h u T6 za 30s, D5 za cca. 45s mi přijde slabý. Srovnejme to třeba s 3,0 bi-turbo v Audi, BMW. Ano, třeba srovnávám nesrovnatelné, Volvo není o sprintu, ale u auta této velikosti na vrcholu nabídky s nejsilnějším motorem (D5) bych čekal jiné divadlo. Každý občas potřebuje předjet, nebo třeba jen spěchat. Rychlejší je i S80 s D5.
https://www.youtube.com/watch?v=yZCjWKzBJW0
https://www.youtube.com/watch?v=dEiPDBgnTkA
https://www.youtube.com/watch?v=ii5eWftC9fI
p.s.: nevím, kde to měřili, ale D5 nad 180km/h pěkně vadne. U T6 nad rychlostí 160km/h velice pomalu stoupají otážky mezi cca. 5,5 - 6,5tisíc. Opravdu má tento motor 320 ps?
Ta XC-čka vypadají suprověStalin píše:http://www.dalbofordonsteknik.se/
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé