mám problém. Pokud je teplota +-0, je vše v pořádku, na první otočení motor chytne bez problémů. Zapnu klíček, cca 10s slyším čerpadlo v nádrži a jedem.Kolem -5 však čerpadlo jede cca 3s, a víc nic. Natočím motor, chytne a hned chcípne. Samozřejmě, když tam není natlačený benzín, že. Jediné řešení je potom třeba 20x - 30x otočit klíčem v zapalování, až konečně uslyším, že čerpadlo tlačí těch 10 - 15s, nahodím, a celý den bez problémů. Do rána zamrzne, a je to tady znovu. Relé pumpy jsem proletovat v kontaktech, na budící cívce už byl cín lehce popraskaný, ale bohužel můj problém to nevyřešilo. Takže mám otázku, co řídí dobu běhu čerpadla, tlakový ventil tam údajně není, takže jedině odběr proudu čerpadla, či co? Dnes ještě zkusím vyměnit celé řídící relé čerpadla_mám náhradní. Potom snad celé čerpadlo? Je mi divné, že do nuly je to naprosto v pohodě...jak kdyby tam něco zamrzlo, špatný kontakt, co já vím
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/cray.gif)