Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 224
- Příspěvky: 5925
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#2851 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Napis mu a zeptej se, zda se mohu v utery stavit mezi 14:00-16:00. Kde ho najdu a co chces proverit mi hod do SZ.
Martin
Martin
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 435
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Havr
- Vůz: V70 2,4 D5
- Bydliště: Havířov
#2852 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zdarec.
Tak za mně taky Vyškov.Líbí se mi nejvíc. Přeji šťastné pořízení.
Tak za mně taky Vyškov.Líbí se mi nejvíc. Přeji šťastné pořízení.
Naposledy upravil(a) Pepino33 dne 03 pro 2016 00:18, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je:Volvo V70, 2,4 D5 120 kW MALINA
Bylo: Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG ZELENÁ METLA
Je:Volvo V70, 2,4 D5 120 kW MALINA
Bylo: Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG ZELENÁ METLA
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 39
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#2853 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Já bych si v první řadě položil otázku chci auto Euro 4 tzn. s DPF ?? Nebylo by lepší o rok starší a s bezproblémovým Euro 3 ???
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 15
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Vimperk
- Vůz: Volvo V70II
#2854 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
A je to u Volva tak zavazny problem, aby to melo mit zasadni vliv na me rozhodnuti? Koukal sem v rychlosti po novych "nejspis repas" a je to polozka 5000,- coz neni uplne tak strasidelny.?karelvolvo píše:Já bych si v první řadě položil otázku chci auto Euro 4 tzn. s DPF ?? Nebylo by lepší o rok starší a s bezproblémovým Euro 3 ???
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 13
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Železný Brod / Praha
- Vůz: bude V70 nebo XC70 II
#2855 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
S o kolik vyšší spotřebou je potřeba počítat oproti D5 bez DPF předchozí generace?sipak píše:A je to u Volva tak zavazny problem, aby to melo mit zasadni vliv na me rozhodnuti? Koukal sem v rychlosti po novych "nejspis repas" a je to polozka 5000,- coz neni uplne tak strasidelny.?karelvolvo píše:Já bych si v první řadě položil otázku chci auto Euro 4 tzn. s DPF ?? Nebylo by lepší o rok starší a s bezproblémovým Euro 3 ???
_________________
hledá se V70 či XC70 druhé gen. >>> https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=8&t=57692
hledá se V70 či XC70 druhé gen. >>> https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=8&t=57692
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 131
- Příspěvky: 13105
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#2856 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ono to není jenom o filtru, ale i o té spoustě serepetiček okolo, jako swirl klapky, snímače, atd....
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 13
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Železný Brod / Praha
- Vůz: bude V70 nebo XC70 II
#2857 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak v tomhle ohledu nejlíp asi starý TDI, že?
https://auto.bazos.cz/inzerat/68626059/Volvo-V70-II-25-TDI.php
Ale pochybuji, že zrovna tohle má deklarovaných 262t km. Každopádně je to přece jenom 16-17 let starý kus...takovýho metuzaléma jsem zase nechtěl. Na druhou stranu - nezlomné TDI. No já nevím, nějaký názor?
btw raolsa - neznáš to auto náhodou? Jablonec je kousek...
https://auto.bazos.cz/inzerat/68626059/Volvo-V70-II-25-TDI.php
Ale pochybuji, že zrovna tohle má deklarovaných 262t km. Každopádně je to přece jenom 16-17 let starý kus...takovýho metuzaléma jsem zase nechtěl. Na druhou stranu - nezlomné TDI. No já nevím, nějaký názor?
btw raolsa - neznáš to auto náhodou? Jablonec je kousek...
_________________
hledá se V70 či XC70 druhé gen. >>> https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=8&t=57692
hledá se V70 či XC70 druhé gen. >>> https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=8&t=57692
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 103
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Beroun
- Vůz: Saab 9-3 SC
#2858 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
no nevim, ta sedacka ridice... podle palubaku ital, zkotroluj si, jestli ma vyhrivane sesle
je to 16 let stary diesel, cekal bych standardni najezd +- 30k rocne, tzn. ted to muze byt lehce pod pul mice... sam jedu D5ku s 456000km verim ji to a doufam, ze jeste neco prida
je to 16 let stary diesel, cekal bych standardni najezd +- 30k rocne, tzn. ted to muze byt lehce pod pul mice... sam jedu D5ku s 456000km verim ji to a doufam, ze jeste neco prida
_________________
je: Saab 9-3NG '11, Fiat Panda '09, Multivan T4 '96
bylo: Volvo V70II 2.4i, Saab 9-5, Volvo V70II D5, Fiat Coupe 1.8, Saab 9-5 Aero
je: Saab 9-3NG '11, Fiat Panda '09, Multivan T4 '96
bylo: Volvo V70II 2.4i, Saab 9-5, Volvo V70II D5, Fiat Coupe 1.8, Saab 9-5 Aero
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 175
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#2859 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ahoj:
sedačka vypadá hrozně, ale mohl to být jen hrozně neopatrný řidič, co usedal agresivně na sedadlo. Tím nechci tohle auto hájit.
K těm ročním kilometrům - nedávno jsem dělal poměrně rozsáhlou statistiku toho, kolik mají auta průběh km v závislosti na věku. Statistika vycházela z údajů, které jsme léty nasbírali z aut připojených do našeho systému.
A jedno jednoduché číslo nestačí. Zprůměrováno přes hodně velký vzorek auto to dopadlo tak, že:
- první 3-4 roky měla Volva najeto skutečně 30-40tis. km / rok.
- potom se to zlomilo a do cca. 10-12 let věku auta už přibývalo jen průměrných 15tis. km / rok
- a pak už kilometry přibývaly opravdu jen pomalu.
Roli v tom samozřejmě hraje houfné stáčení km, nicméně ten use-case prvního majitele s autem, coby služebákem, který jezdí hodně, tu je. Pak se auto změní na soukromé vozidlo s ne až tak velkým nájezdem. A v létech už je to spíše druhé auto do rodiny jen s malým ročním přírůstkem.
Samozřejmě se taková lomená čára dá číst i jinak. Moje zobecňující interpretace je tato, v mnoha konkrétních případech bude jistě kulhat.
Těch 30tis / rok za celý život auta tam ale nikdy není (v průměru).
P.
sedačka vypadá hrozně, ale mohl to být jen hrozně neopatrný řidič, co usedal agresivně na sedadlo. Tím nechci tohle auto hájit.
K těm ročním kilometrům - nedávno jsem dělal poměrně rozsáhlou statistiku toho, kolik mají auta průběh km v závislosti na věku. Statistika vycházela z údajů, které jsme léty nasbírali z aut připojených do našeho systému.
A jedno jednoduché číslo nestačí. Zprůměrováno přes hodně velký vzorek auto to dopadlo tak, že:
- první 3-4 roky měla Volva najeto skutečně 30-40tis. km / rok.
- potom se to zlomilo a do cca. 10-12 let věku auta už přibývalo jen průměrných 15tis. km / rok
- a pak už kilometry přibývaly opravdu jen pomalu.
Roli v tom samozřejmě hraje houfné stáčení km, nicméně ten use-case prvního majitele s autem, coby služebákem, který jezdí hodně, tu je. Pak se auto změní na soukromé vozidlo s ne až tak velkým nájezdem. A v létech už je to spíše druhé auto do rodiny jen s malým ročním přírůstkem.
Samozřejmě se taková lomená čára dá číst i jinak. Moje zobecňující interpretace je tato, v mnoha konkrétních případech bude jistě kulhat.
Těch 30tis / rok za celý život auta tam ale nikdy není (v průměru).
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 103
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Beroun
- Vůz: Saab 9-3 SC
#2860 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
diky za zajimave udajeok2ucx píše:Ahoj:
K těm ročním kilometrům - nedávno jsem dělal poměrně rozsáhlou statistiku toho, kolik mají auta průběh km v závislosti na věku. A jedno jednoduché číslo nestačí. Zprůměrováno přes hodně velký vzorek auto to dopadlo tak, že:
- první 3-4 roky měla Volva najeto skutečně 30-40tis. km / rok.
- potom se to zlomilo a do cca. 10-12 let věku auta už přibývalo jen průměrných 15tis. km / rok
- a pak už kilometry přibývaly opravdu jen pomalu.
Těch 30tis / rok za celý život auta tam ale nikdy není (v průměru).
P.
netvrdim, ze to tak vzdy, ale byt kupujicim, vzdy bych s tim pocital... neni neobvykle, ze Nemec ujede za 4 roky klidne 200k km, samozrejme 10 a vice let stare auto uz nebude zadny hltac km... nizke najezdy bych spis veril benzinovym verzim a ani tam to nemusi byt pravda
_________________
je: Saab 9-3NG '11, Fiat Panda '09, Multivan T4 '96
bylo: Volvo V70II 2.4i, Saab 9-5, Volvo V70II D5, Fiat Coupe 1.8, Saab 9-5 Aero
je: Saab 9-3NG '11, Fiat Panda '09, Multivan T4 '96
bylo: Volvo V70II 2.4i, Saab 9-5, Volvo V70II D5, Fiat Coupe 1.8, Saab 9-5 Aero
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9894
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#2861 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jezdil jsem s paní, která provozovala 5 aut jako taxi na menším městě. Měla je v civilním vzhledu. Najela na autě 160tis km ročně_geralt píše:[. neni neobvykle, ze Nemec ujede za 4 roky klidne 200k km, samozrejme 10 a vice
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 175
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#2862 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Přesně tak. Jako pesimistický odhad to stačí.
<offtopic>Kromě toho, ten krásný aritmetický průměr má sám o sobě relativně nízkou vypovídací úroveň bez uvedení statistické odchylky, t.j. rozptylu hodnot. Proto tohle číslo (průměr) mají např. politikové tolik rádi (viz průměrná mzda).
Daleko vhodnější je medián (seřadíš vzorek a podíváš se, jaká je hodnota toho uprostřed), krásně je to vidět, když ve škole vyhodnotí testy byť jen jedné třídy.</offtopic>
Ale to bychom utekli někam mimo téma. km na tacho jsou skutečně jen indikativní číslo. O stavu auta příliš nevypovídá (stáčení), u jetých aut má daleko více vliv to, jakým stylem se auto používá (často? pravidelně? dlouhé trasy nebo mama-car? údržba? garážování? klimatické podmínky? chování pasažérů v autě? a co já vím co ještě).
Už jsem nějaký auta viděl - jsou nádherné vozy, které mají najeto 400tkm (stočené i nestočené) a nikdo by to do nich neřekl. A jsou strašlivé hujdy, které po 160tkm vypadají fakt hrozně. Oboji jsou sice malinko krajní hodnoty, ale jsou. Tady na fóru se hodně pohybujeme mezi ojetými auty. Tedy nájedy mezi 150tkm a klidně 350tkm. Mezi těmito čísly je sice opticky ohromný rozdíl, avšak při výběru ojetého auta bych tomuto číslo věnoval daleko méně pozornosti (to se lehce řekne, že?). Od určitého věku auta (co já vím - >15-20 let?) už tohle číslo skoro nemá žádnou vypovídací hodnotu. Důležité komponenty už jsou stejně 3x vyměněné (rozvody) anebo jsou naopak stářím (nikoli km) sešlé natolik, že výměna je více než užitečná (např. silentbloky?).
Ideálně, když jeden auto vybírá z více kusů, napsat si své priority (např. celkový stav, výbavu, "bouranost auta", prokazatelné budoucí investice, možná i "dojem" z předchozího majitele, a až někde na konci to zpochybnitelné číslo z tacha). K těmto měřítkům pak přidat váhu a nakonec hodnotit a porovnávat. S chladnou hlavou (ideálně nezaujatého přítele), tužkou a papírem v ruce. A nespěchat (oj, jak rychle vždy chci mít "novou" hračku doma)...
P.
<offtopic>Kromě toho, ten krásný aritmetický průměr má sám o sobě relativně nízkou vypovídací úroveň bez uvedení statistické odchylky, t.j. rozptylu hodnot. Proto tohle číslo (průměr) mají např. politikové tolik rádi (viz průměrná mzda).
Daleko vhodnější je medián (seřadíš vzorek a podíváš se, jaká je hodnota toho uprostřed), krásně je to vidět, když ve škole vyhodnotí testy byť jen jedné třídy.</offtopic>
Ale to bychom utekli někam mimo téma. km na tacho jsou skutečně jen indikativní číslo. O stavu auta příliš nevypovídá (stáčení), u jetých aut má daleko více vliv to, jakým stylem se auto používá (často? pravidelně? dlouhé trasy nebo mama-car? údržba? garážování? klimatické podmínky? chování pasažérů v autě? a co já vím co ještě).
Už jsem nějaký auta viděl - jsou nádherné vozy, které mají najeto 400tkm (stočené i nestočené) a nikdo by to do nich neřekl. A jsou strašlivé hujdy, které po 160tkm vypadají fakt hrozně. Oboji jsou sice malinko krajní hodnoty, ale jsou. Tady na fóru se hodně pohybujeme mezi ojetými auty. Tedy nájedy mezi 150tkm a klidně 350tkm. Mezi těmito čísly je sice opticky ohromný rozdíl, avšak při výběru ojetého auta bych tomuto číslo věnoval daleko méně pozornosti (to se lehce řekne, že?). Od určitého věku auta (co já vím - >15-20 let?) už tohle číslo skoro nemá žádnou vypovídací hodnotu. Důležité komponenty už jsou stejně 3x vyměněné (rozvody) anebo jsou naopak stářím (nikoli km) sešlé natolik, že výměna je více než užitečná (např. silentbloky?).
Ideálně, když jeden auto vybírá z více kusů, napsat si své priority (např. celkový stav, výbavu, "bouranost auta", prokazatelné budoucí investice, možná i "dojem" z předchozího majitele, a až někde na konci to zpochybnitelné číslo z tacha). K těmto měřítkům pak přidat váhu a nakonec hodnotit a porovnávat. S chladnou hlavou (ideálně nezaujatého přítele), tužkou a papírem v ruce. A nespěchat (oj, jak rychle vždy chci mít "novou" hračku doma)...
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 175
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#2863 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Shodou okolností vím o jiné taxikářské partě: jezdí krásně udržované S80/V70 z prvních let výroby (převážně TDI). Krásně zachovalé a udržované vozy, s tacho kolem 1/2 mega...hajnej píše:Jezdil jsem s paní, která provozovala 5 aut jako taxi na menším městě. Měla je v civilním vzhledu. Najela na autě 160tis km ročně
... pff. Kbyby se tam natočilo 195tis., tak po tom každý druhý BFU skočí (omlouvám se Františkům).
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 131
- Příspěvky: 13105
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#2864 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Auto nepoznávám.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 13
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Železný Brod / Praha
- Vůz: bude V70 nebo XC70 II
#2865 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ahoj ve spolek, původně jsem sice sháněl V70, ale rozšířil jsem vyhledávání i o XC70 (btw přemýšlím o té Zlínské v bazaru...). Chci se co nejvíce vyhnout součástkám, se kterými by mohly nastat problémy (haha, kéž by to šlo), tudíž manuál. A zaskočilo mě, že jsem zatím nenarazil na XC70 s 5 rychlostmi, ale vždy šesti (tedy "problémovější"). Montovaly se do modelu vůbec pětistupňové převodovky?
_________________
hledá se V70 či XC70 druhé gen. >>> https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=8&t=57692
hledá se V70 či XC70 druhé gen. >>> https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=8&t=57692
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9894
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#2866 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Servus. AWD znamená hodně součástek, které se můžou pokazithanz415 píše:Ahoj ve spolek, původně jsem sice sháněl V70, ale rozšířil jsem vyhledávání i o XC70 (btw přemýšlím o té Zlínské v bazaru...). Chci se co nejvíce vyhnout součástkám, se kterými by mohly nastat problémy (haha, kéž by to šlo), tudíž manuál. A zaskočilo mě, že jsem zatím nenarazil na XC70 s 5 rychlostmi, ale vždy šesti (tedy "problémovější"). Montovaly se do modelu vůbec pětistupňové převodovky?
I 5ti kvalt se dělal https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?isSearchRequest=true&scopeId=C&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&minFirstRegistrationDate=2001-01-01&makeModelVariant1.makeId=25100&makeModelVariant1.modelId=36&fuels=DIESEL&minPowerAsArray=120&maxPowerAsArray=120&maxPowerAsArray=KW&minPowerAsArray=KW&transmissions=MANUAL_GEAR
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 43
- Příspěvky: 443
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Region Dolní Berounka
- Vůz: V70II
#2867 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=7&t=57798&p=678477#p678473hanz415 píše:Ahoj ve spolek, původně jsem sice sháněl V70, ale rozšířil jsem vyhledávání i o XC70 (btw přemýšlím o té Zlínské v bazaru...). Chci se co nejvíce vyhnout součástkám, se kterými by mohly nastat problémy (haha, kéž by to šlo), tudíž manuál. A zaskočilo mě, že jsem zatím nenarazil na XC70 s 5 rychlostmi, ale vždy šesti (tedy "problémovější"). Montovaly se do modelu vůbec pětistupňové převodovky?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#2868 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Kdepak jsi slyšel, že manuální 6-ti stupňová převodovka je problémovější jak 5-ti stupňová?hanz415 píše:Ahoj ve spolek, původně jsem sice sháněl V70, ale rozšířil jsem vyhledávání i o XC70 (btw přemýšlím o té Zlínské v bazaru...). Chci se co nejvíce vyhnout součástkám, se kterými by mohly nastat problémy (haha, kéž by to šlo), tudíž manuál. A zaskočilo mě, že jsem zatím nenarazil na XC70 s 5 rychlostmi, ale vždy šesti (tedy "problémovější"). Montovaly se do modelu vůbec pětistupňové převodovky?
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 43
- Příspěvky: 443
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Region Dolní Berounka
- Vůz: V70II
#2869 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak tvrdí to například Patočka a ten asi ví o čem mluví.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 175
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#2870 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=127&t=48452&p=564294#p564294
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=127&t=47369&p=545172#p545172
-- to, že Volvo nedodává "ani šroubek" by mě děsilo více. Zlatý 6q automaty.
P.
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=127&t=47369&p=545172#p545172
-- to, že Volvo nedodává "ani šroubek" by mě děsilo více. Zlatý 6q automaty.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 123
- Příspěvky: 4957
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#2871 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
To už se tu taky řešilo. Patočka ty almary opravuje, takže se s těmi pokaženými setkává, ale stále to nedokazuje, že se něco kazí více než něco jiného.quaero píše:Tak tvrdí to například Patočka a ten asi ví o čem mluví.
To by musel vést nějakou podrobnou statistiku, nebo ještě lépe odbornou studii, která by to dokázala.
Jinak je to pouze hromada subjektivních keců, bez vypovídací hodnoty.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 43
- Příspěvky: 443
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Region Dolní Berounka
- Vůz: V70II
#2872 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Hele ty odborná studie , předpokládám že jeho názor je založenej na tom kolik mu jich prošlo rukama a jak často musí řešit 5q vs 6q.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 123
- Příspěvky: 4957
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#2873 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Takže, když bude opravovat budíky, tak podle něj budou všechny převodovky M66 naprosto bezporuchové.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 224
- Příspěvky: 5925
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#2875 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ja treba M66 mam taky, hajnej taky, 3M3 taky. Najezdy mame od cca 250 po 330 a prevodovky funguji. Takze to, ze se obcas nejaka M66 podela neznamena, ze je ta prevodovka tak hrozna jak automat u T6 motorizace, kde je 100% jistota, ze AT odejde. To u M66 neplati.
A vubec je sledovane, zda v tech pokazenych M66 nekdo menil olej, nejsou to treba jen prevodovky, ktere tahaly privesy...???
A vubec je sledovane, zda v tech pokazenych M66 nekdo menil olej, nejsou to treba jen prevodovky, ktere tahaly privesy...???
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1548 Odpovědi
- 137173 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od lkopcansky
-
- 14 Odpovědi
- 1411 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PetrXC70
-
- 22 Odpovědi
- 3067 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od JiFi
-
- 9 Odpovědi
- 1637 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od z-d-e-n-a
-
- 6 Odpovědi
- 823 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jan Vanous