Davo2811 píše:Martine, není to o tom, že bych nechtěl nabídky využít, ale přece jen je to dost peněz s nejistým koncem a vzpomněl jsem si na známého z rodiny tak se do toho pustil, delší text hodím jak bude hotovo, protože teď mám práce až až
A tohle je presne ten duvod proc ses mel na T6 vyprdnout... Nebo si opravdu nastudovat maximum informaci pred porizenim, jak kdyz sem bral svoji T6, tak jak je to s zivotnosti prevodovky, co stoji repas + performance kit(kterej ma jeste ruzne dily odskakane) tak podle toho na jakej realne vykon(sic nechapu proc i oni to tam maj v HP, kdyz tohle je o kroutaku) tak ses na $1000-$3000 + pripadne DPH, CLO, + prace. Uz ted sem v aute vcetne porizeni, bezneho servisu a nejakych uprav(a to si dost veci delam sam), tak za cca 200kkc(mozna i vic), ted zrovna akorat mi Martin dela motor, plus dalsi veci(cca 50k), takze kdyz prihodim jeste do budoucna pripadne prevodovku vcetne jejiho potuneni, tak budu na 350-500kkc.
Jako u Tebe bych pochopil lecos T5, Rko, proste jeste jakykoliv "normalni" extrem(aneb 1 turbo, normalni automat)
![Very Happy :-D](./images/smilies/biggrin.gif)
(Ted sem taky nedavno na Sautu koukal na Phaetony, ta W12 je pekna motorizace
![Very Happy :-D](./images/smilies/biggrin.gif)
)
Proste T6 se porizuje, pokud je clovek schopen/ochoten do ni sypat jak vyzaduje(napr. prelisovany ramena od Lemforderu sem zvlad zprasit za cca 10k/rok, jo davam tomu nazrat, retardery, prejezdy, diry, moc neresim.), takze proste s mirnou nadsazkou(ale ne moc velkou) stoji do zacatku T6 50-100k/rocne...