
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 606
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
To ani nevim,jen koukam,a resim jestli to ma vubec cenu,nebo se dojet podivat aspon,jak vypada auto ve 360 tis km,kdyz se nekdo stara..

_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12949
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Nejsem schopnej vydedukovat, zda je to verze sedmi nebo pěti. Nicméně teda auto je fakt krásný. Jezdim s V70 D5 co má 360 a nevypadá to, že by se to motoru zdálo moc a chtěl to balit.
Ale u tohodle by mě krkalo DPF, nemam ho rád
Ale u tohodle by mě krkalo DPF, nemam ho rád

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 606
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
myslím,že pěti místný,dpf jsem měl v každém autě,a narozdíl od koncernukde jsem si s filtrem užil jak před lety v superbu ještě s močovinou tak v CC se suchou verzí......
tady ta cena není tak hustá..(filtru myslím.
málem jsem jel dneska kouknout:-)


_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
-
Offline
- Příspěvky: 606
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
koukal jsem po xc70,že prej půjdu do menšího,ale nějak jsem na 90 zvyknul a sedět níž se mi nechce,jsem zvědavej,jak tohle dopadne:-)
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12949
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
No já přeavě vidim na zadní sedačce podezřelý černý cosi, co by mě skoro heclo na sedum, ale je to spíš tušení než vidění.passport5 píše:myslím,že pěti místný...

[img]https://www.bazos.cz/img/7/337/64324337.jpg?t=1475519924[/img]
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 606
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
se tu válím smíchy,jak tu z detailu fotky řešíme kolik to má míst...
tak a teď to důležitější,koupit,nekoupit...

tak a teď to důležitější,koupit,nekoupit...

_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
-
Offline
- Příspěvky: 606
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ahoj vsem,vyrive klapky u motoru 136kw nafta rv 08 xc70,mam to nejak moc resit pri koupi vozu? Jak moc je to nebezpecne,nekdo mi dal brouka do hlavy,tak se ptam....diky za info david
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
-
Offline
- Příspěvky: 1343
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
No minimalne sa spytaj ci boli menene. A skontrolujte tiahlo to je lahko dostupne od motora ak ide tiahlo lahko malo by to byt ok. Vraj zvacsa sa tiahlo poskodi hlavne kvoli tomu ze su klapky zanesene karbonom a idu tazko. Samotne klapky + tiahlo a robota okolo 250€
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 2374
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: EV - NIRO
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jak je to prosím s převodovkou u novějších T6? Díky!!ok2ucx píše:Tak jest. T6 je bezva motor, ale 4Q převodovka od GM je silně poddimenzovaná (a žádná jiná se tam nevešla). Prostě šlápli vedle.
V zásadě je několik variant:
- koupit levně(ji) auto s T6 a počítat s tím, že to dříve či později (ale spíše dříve) klekne. Potom lze použít fabrickou repasi s cenovkou kolem 70 tis. A pak šetřit (přibližně cca. 0,50Kč/km) do dalšího kolapsu. Dá se to chápat jako "povinné" náklady, stejně jako palivo, olej nebo gumy.
- anebo repasovat rovnou peformance kitem, kde jsou slabé díly posíleny na regulerní úroveň. Pak by AT měla být napořád, za předpokladu pečlivé údržby (olej, atp.).
Pavel
_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Kterých novějších? Míněno P3 S80? Tam už je 6q Aisin TF80 a ten dává i Rko. Takže nějaké T6 (té novější generace) bych se vůbec nebál...
P.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 13
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: Volvo XC70II D5 2007
- Bydliště: Olomouc
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zdravím,
jelikož čekáme přírůstek do rodiny, tak bych poprosil o radu. Měl jsem V70II, teď mám XC70II. Pomůžu si vnitřní velikostí koupí V/XC70III nebo XC90? Vím že to můžu někde vyhledat, ale rychlejší je se zeptat zdejších kteří mají zkušenosti. Díky
jelikož čekáme přírůstek do rodiny, tak bych poprosil o radu. Měl jsem V70II, teď mám XC70II. Pomůžu si vnitřní velikostí koupí V/XC70III nebo XC90? Vím že to můžu někde vyhledat, ale rychlejší je se zeptat zdejších kteří mají zkušenosti. Díky
_________________
Volvo XC70II D5 2007
Bylo Volvo V70II D5 2002
Volvo XC70II D5 2007
Bylo Volvo V70II D5 2002
-
Offline
- Příspěvky: 466
- Registrován: 13 roků
- Bydliště: Region Dolní Berounka
- Vůz: V70II
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
U V70II vs III ano. XC90 nevim.
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jakože V/XC70III je větší než V/XC70II? To si nemyslím, žádný zásadní rozdíl v místě tam není.
XC90 je větší (širší) než cokoli jiného, rozhodně se tam vejdou snáze (= rozuměj v pohodě) 3 dětské autosedačky, pokud je otázka míněna tímto směrem.
P.
XC90 je větší (širší) než cokoli jiného, rozhodně se tam vejdou snáze (= rozuměj v pohodě) 3 dětské autosedačky, pokud je otázka míněna tímto směrem.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 466
- Registrován: 13 roků
- Bydliště: Region Dolní Berounka
- Vůz: V70II
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Na zadních sedadlech je u V/XC70III víc místa na šířku než u V/XC70II. Vyzkoušeno mnohokrát jak bez dětských sedaček tak s nima. Není to o moc, ale dostatečně na to aby to člověk poznal.
-
Offline
- Příspěvky: 13
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: Volvo XC70II D5 2007
- Bydliště: Olomouc
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Díky...ještě vozíme 30kg hafana tak asi teda xc 90, ještě na to mám čas... tak pak asi bude moje xc70II na prodej
_________________
Volvo XC70II D5 2007
Bylo Volvo V70II D5 2002
Volvo XC70II D5 2007
Bylo Volvo V70II D5 2002
-
Offline
- Příspěvky: 45
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Vůz: v70 09 151kw
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zase xc90 má vyšší nakládací hranu(kvůli tomu hafanoviTeleke píše:Díky...ještě vozíme 30kg hafana tak asi teda xc 90, ještě na to mám čas... tak pak asi bude moje xc70II na prodej

-
Offline
- Příspěvky: 466
- Registrován: 13 roků
- Bydliště: Region Dolní Berounka
- Vůz: V70II
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
S tím kufrem si moc nepomůžeš, je zhruba stejně velkej jako v té tvé XC70.Teleke píše:Díky...ještě vozíme 30kg hafana tak asi teda xc 90, ještě na to mám čas... tak pak asi bude moje xc70II na prodej
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Škvorec
- Vůz: Volvo V70 2.4 103kW 2006, automat
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ahoj, prosím o radu při koupi Volva XC70III MY2008 najeto cca 225 tisíc.
Auto dovezl celkem vyzkoušený dovozce (dováží už léta auta celé širší rodině), který se ale příliš na Volvo nezaměřuje. Jedná se o VOC, 136 kW a automat. Zaráží mě barva auta, která je stříbrná - nicméně našel jsem si, že je to možné a auta VOC se dělala i v jiných barvách. Nenapadá mě žádné rozumné vysvětlení, lišty, hagusy, koberce, roleta má logo VOC, předpokládám, že auto by nikdo nepřestříkával, nebo neupravoval na VOC.
Auto vypadá moc pěkně, provozováno v Itálii, takže bez soli, podvozek ve srovnání s bratrancovou XC70 z 2007 absolutně nádherný.
Co automaty, jsou spolehlivé? Předpokládám, že určitě vyměním olej.
Auto mělo (doslova) vyříznutý DPF, je tam daný nový starý, ale funkční, může to být problém?
Nefunguje posilovač serva (čerpadlo), prý je to typický problém, ale ve spojení s automatem je to docela nepříjemné. Prý závada za cca 15k...?
Jak je to s přečipováním auta s automatem? Unese vyšší kW, nebude se převodovka příliš namáhat?
Jakmile budu mít, seženu VIN a dodám fotografie.
Díky moc za názory!
Auto dovezl celkem vyzkoušený dovozce (dováží už léta auta celé širší rodině), který se ale příliš na Volvo nezaměřuje. Jedná se o VOC, 136 kW a automat. Zaráží mě barva auta, která je stříbrná - nicméně našel jsem si, že je to možné a auta VOC se dělala i v jiných barvách. Nenapadá mě žádné rozumné vysvětlení, lišty, hagusy, koberce, roleta má logo VOC, předpokládám, že auto by nikdo nepřestříkával, nebo neupravoval na VOC.
Auto vypadá moc pěkně, provozováno v Itálii, takže bez soli, podvozek ve srovnání s bratrancovou XC70 z 2007 absolutně nádherný.
Co automaty, jsou spolehlivé? Předpokládám, že určitě vyměním olej.
Auto mělo (doslova) vyříznutý DPF, je tam daný nový starý, ale funkční, může to být problém?
Nefunguje posilovač serva (čerpadlo), prý je to typický problém, ale ve spojení s automatem je to docela nepříjemné. Prý závada za cca 15k...?
Jak je to s přečipováním auta s automatem? Unese vyšší kW, nebude se převodovka příliš namáhat?
Jakmile budu mít, seženu VIN a dodám fotografie.
Díky moc za názory!
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4610
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ahoj, zřejmě myslíš VOR. Já znám jen tu modrou, ale třeba poradí zkušenější. Ital nebude mit pravděpodobně bufíka, což je v zimě velmi praktická věc. Automat by měl po chipu naopak řadit kultivovaněji.adam.schrofel píše:Ahoj, prosím o radu při koupi Volva XC70III MY2008 najeto cca 225 tisíc.
Auto dovezl celkem vyzkoušený dovozce (dováží už léta auta celé širší rodině), který se ale příliš na Volvo nezaměřuje. Jedná se o VOC, 136 kW a automat. Zaráží mě barva auta, která je stříbrná - nicméně našel jsem si, že je to možné a auta VOC se dělala i v jiných barvách. Nenapadá mě žádné rozumné vysvětlení, lišty, hagusy, koberce, roleta má logo VOC, předpokládám, že auto by nikdo nepřestříkával, nebo neupravoval na VOC.
Auto vypadá moc pěkně, provozováno v Itálii, takže bez soli, podvozek ve srovnání s bratrancovou XC70 z 2007 absolutně nádherný.
Co automaty, jsou spolehlivé? Předpokládám, že určitě vyměním olej.
Auto mělo (doslova) vyříznutý DPF, je tam daný nový starý, ale funkční, může to být problém?
Nefunguje posilovač serva (čerpadlo), prý je to typický problém, ale ve spojení s automatem je to docela nepříjemné. Prý závada za cca 15k...?
Jak je to s přečipováním auta s automatem? Unese vyšší kW, nebude se převodovka příliš namáhat?
Jakmile budu mít, seženu VIN a dodám fotografie.
Díky moc za názory!
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4610
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak jsem projížděl foto na googlu a asi je fakt VOR i ve stříbrné...
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvky: 1343
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
VOR boli modre a strieborne. Aj ked nechapem preco robili strieborne ked je to otras k VOR patri len modra
taliani casto nemaju vyhrrv sedaciek ale xc bolo asi v horach a VOR asi bude mat. Automaty su spolahlive ak sa meni olej. Udajne sa dozivaju rozvadzaceax 250-300tkm no moj prezil krasnych 383000. Po vymene rozvadzaca automat radi krasne olej meneny kazdych 60tkm. Dpf nemuai byt problem tiez mam povodny co ma 400tkm a regeneruje sa pekne. Posilovsc riadenia vies zohnat aj pouzity spravis preplach das novy olej a vydrzi este dlho pokial budes menit v nom servo kvapalinu
chip ja 136kw je dost overeny uz ak si ho nehas spravit od niekoho kto vie co robi napr D5T5 tak nebudes mat problem. Prevodovka ma dost velku rezervu.


-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: V50 D4204T 2.0D MMT6
Volvo S60 T5 r.v.2002, manual, 2500 €
Ahoj, na slovenskom fóre niekto predával pred cca 2 mesiacmi rovnaké auto. Modrá metalíza, svetlý interiér, manuál, nájazd okolo 320t. Chlapík spomínal, že potrebuje rýchlo predať, odchádzal do zahraničia - je možné, že ho nakoniec dal do áčiek. Spomínal tam aj nedostatky, nedarí sa mi nájsť ten topic. Skús pohľadať.denial píše:Dobry den,
prosim vas co hovorite na tuto ponuku ?
http://www.autobazar.sk/12539522/volvo-s60-t5/
Volvo S60 T5, 2500 €
r.v. 2002, 324 207 km, benzín, 2 319 cm³ (2.3 l), 184 kW (250 PS), 5-st. manuálna prevodovka, predný pohon, modrá metalíza, sedan / Liftback, 4 - dverové, 5 - miestne, Euro 3
zrychlenie 0-100 kmh co som nasiel udajne 6.8s; spotreba 10.4 l/100km
automaticka klima, dazdovy senzor, tempomat, vyhrievane sedacky, ESP
_________________
V50 2.0D MY 2009
V50 2.0D MY 2009
-
Offline
- Příspěvky: 13
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Železný Brod / Praha
- Vůz: bude V70 nebo XC70 II
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ahoj, kupuji své první auto a hodlám si hned trochu splnit sen Volvem V70 r.v. kolem 2002 cena max. 100k. Narazil jsem na toto, ale vím, že už se auto nabízí podezřele dlouho - nevíte k němu náhodou něco? Budu rád i za jakýkoliv koment... http://www.automodul.cz/volvo-v70-2-4-d5-120-kw-summum-manual-ku-c1017935
Zároveň se trochu obávám světlého interiéru. Přecijen potřebuji tak velké auto, abych v něm mohl tahat velké věci, ne vždy úplně čisté (třeba odvézt část kapely k koncertu i s aparáty apod.) - myslíte, že by tahle béžová trpěla?
Apropo - jsem si skoro jistý, že tu musela proběhnout diskuse na téma D5 vs. TDi. Poradíte, kde k tomu něco najít?
Díky.
EDIT: podle poslední faktury ze servisu má auto pár nedostatků
Únik kapaliny z chladiče AC - nový chladič ca 3000,-
Prasklina v katalyzátoru - nový ca 10000,-
Projevuje se lehká vůle v řízení (steering rack - nevím, jak přeložit do ČJ). Tam vůbec nevím, kolik by mohla oprava stát a zda bude nutná.
Myslíte, že i přesto má auto takovou hodnotu?
Zároveň se trochu obávám světlého interiéru. Přecijen potřebuji tak velké auto, abych v něm mohl tahat velké věci, ne vždy úplně čisté (třeba odvézt část kapely k koncertu i s aparáty apod.) - myslíte, že by tahle béžová trpěla?
Apropo - jsem si skoro jistý, že tu musela proběhnout diskuse na téma D5 vs. TDi. Poradíte, kde k tomu něco najít?
Díky.
EDIT: podle poslední faktury ze servisu má auto pár nedostatků
Únik kapaliny z chladiče AC - nový chladič ca 3000,-
Prasklina v katalyzátoru - nový ca 10000,-
Projevuje se lehká vůle v řízení (steering rack - nevím, jak přeložit do ČJ). Tam vůbec nevím, kolik by mohla oprava stát a zda bude nutná.
Myslíte, že i přesto má auto takovou hodnotu?
_________________
hledá se V70 či XC70 druhé gen. >>> https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=8&t=57692
hledá se V70 či XC70 druhé gen. >>> https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=8&t=57692
-
Offline
- Příspěvky: 15
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: Vimperk
- Vůz: Volvo V70II
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ahoj vsem fanouskum techto krasavcu:)
Shanim Volvo V70 II D5, rok vyroby nejlepe 2005+, 120KW, nejlepe EURO 3, cenove by melo byt do 150tis vcetne pripadnych oprav. Kdybyste vedeli o nejakem peknem kousku, budu moc rad, kdyz mi zde date vedet.
Co rikate napr. na tento kousek, neni ta cena zbytecne premrstena? https://auto.bazos.cz/inzerat/68342269/Volvo-V70-24-D5-120-kW-XENONY-KUZE-VYHREV-NAVI-TAZNE.php
Diky za pripadnou pomoc
Shanim Volvo V70 II D5, rok vyroby nejlepe 2005+, 120KW, nejlepe EURO 3, cenove by melo byt do 150tis vcetne pripadnych oprav. Kdybyste vedeli o nejakem peknem kousku, budu moc rad, kdyz mi zde date vedet.
Co rikate napr. na tento kousek, neni ta cena zbytecne premrstena? https://auto.bazos.cz/inzerat/68342269/Volvo-V70-24-D5-120-kW-XENONY-KUZE-VYHREV-NAVI-TAZNE.php
Diky za pripadnou pomoc
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Pokud je toto auto v dobrém stavu, tak taková cena vůbec není přemrštěná. Stačí se jen podívat do zahraničí a je jasno. Kdyby to byl dovoz, sotva kdo bude auto vozit a slevovat hodně desítek tis. Kč, aby to následně prodal v CZ.
Co se Eura a motorů týká, tak Euro3 120kW (s černým krytem) se po faceliftu (MY05) na evropský trh dodávaly pouze právě jako modelový rok MY2005.
Od MY06 už byla Euro4 (šedý kryt, s DPF), i když některé výkonové verze měly číselně stejný výkon 120kW (to aby se to nepletlo). Toto je i případ tohoto vozu: VIN YV1SW694072622201 je modelový rok dokonce MY07 a kód motoru pak D5244T5 (120kW). Je to identické železo jako ještě slabší verze 93kW (D5244T7) i "standard" 136kW (D5244T4). Všechny tři pak jdou bezpečně poladit na cca. 160kW.
Je-li to auto pěkné, tedy ve slušném stavu, tak bych po něm šel, jedná se o jedny z posledních 70ek v generaci P2.
Pavel
Co se Eura a motorů týká, tak Euro3 120kW (s černým krytem) se po faceliftu (MY05) na evropský trh dodávaly pouze právě jako modelový rok MY2005.
Od MY06 už byla Euro4 (šedý kryt, s DPF), i když některé výkonové verze měly číselně stejný výkon 120kW (to aby se to nepletlo). Toto je i případ tohoto vozu: VIN YV1SW694072622201 je modelový rok dokonce MY07 a kód motoru pak D5244T5 (120kW). Je to identické železo jako ještě slabší verze 93kW (D5244T7) i "standard" 136kW (D5244T4). Všechny tři pak jdou bezpečně poladit na cca. 160kW.
Je-li to auto pěkné, tedy ve slušném stavu, tak bych po něm šel, jedná se o jedny z posledních 70ek v generaci P2.
Pavel
Naposledy upravil(a) ok2ucx dne 30 lis 2016 09:50, celkem upraveno 1 x.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]