Jenže to se nikdy nedávalo, což víš, tak nemlžHonzaA píše:Nejlepší, co se do krabic dávalo je ten samej motor s turbem ...
Nejlepší motor do krabice
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12102
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Nejlepší motor do krabice
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 1050
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
VIN Volvo 940
Kdyz uz, tak nejlepsi co se do krabic davalo, je B280E
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12102
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
VIN Volvo 940
Bavíme se o sockoidních krabicích. Tento aristokratický skvost jsem úmyslně nezmínil z důvodu nepochopení jeho kvalit běžným plebsem
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 2999
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
VIN Volvo 940
I nekery bezny plebs toto chape,kor po nekolika navstevach kousek od Bulovky
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
VIN Volvo 940
Nemlžím, myslel jsem dvoulitra. Škoda, že jich není víc.Urvanej píše:Jenže to se nikdy nedávalo, což víš, tak nemlžHonzaA píše:Nejlepší, co se do krabic dávalo je ten samej motor s turbem ...
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12102
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
VIN Volvo 940
tři decky chybí...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
VIN Volvo 940
Na papíře se může zdát, že by mohly chybět. Ale ani tak nehodnotím výkonové parametry (i když nic živějšího se do krabic nemontovalo), ale ten motor je nesmírně příjemnej.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvky: 2162
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
VIN Volvo 940
B204gt jede pekne, ale kulture chodu sestivalce se neblizi ani nahodou
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
VIN Volvo 940
Je to zajímavé, ale moje B204FT ano. Dokonce bych spíše řekl, že je kultivovanější.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvky: 2162
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
VIN Volvo 940
Svoje udela to, ze ty ho mas v devitce a ja ho mel v sedmicce. Rozdil v utlumeni kabiny je znacnej. Pak taky Fkovej motor ma navic katalyzator, kterej (pokud tam jeste je) utlumi zpravidla mnohem vic hluku nez tlumic.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
Nejlepší motor do krabice
To dává smysl. I když odhlučnění 760 by snad mělo být podobné jako u 960, nebo ne? Další velké plus mého auta je jeden majitel, kterej to auto měl evidentně rád. Ten motor je sladkej. Ale to odbíháme od tématu, účelem bylo říct, že ty šestnáctiventily jsou příjemně kultivované. Mně by se líbila i ta atmosféra třeba v rantlovce...
P.S.: Tohle téma se původně nejmenovalo nejlepší motor do krabice. Nejlepší motor je otázka subjektivních preferencí a každej to může mít nastavené jinak. Máme štěstí, že všechny ty motory jsou dobré
A teď mně došlo, že v sedmičkách se B204FT/GT typicky dávalo do 740...a pak taky do 780, což tam byl nejvzácnější motor...
P.S.: Tohle téma se původně nejmenovalo nejlepší motor do krabice. Nejlepší motor je otázka subjektivních preferencí a každej to může mít nastavené jinak. Máme štěstí, že všechny ty motory jsou dobré
A teď mně došlo, že v sedmičkách se B204FT/GT typicky dávalo do 740...a pak taky do 780, což tam byl nejvzácnější motor...
Naposledy upravil(a) HonzaA dne 15 čer 2016 15:28, celkem upraveno 3 x.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvky: 285
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC70 D5 AWD
- Bydliště: Brno
Nejlepší motor do krabice
B204FT
_________________
Volvo 960 _ B204FT _ M46 _´93 _ 140KW
Volvo 850 R
Volvo V70 I T5
Volvo 960 _ B204FT _ M46 _´93 _ 140KW
Volvo 850 R
Volvo V70 I T5
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4732
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Nejlepší motor do krabice
Uz brzy poreferuji o B200F
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12102
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Nejlepší motor do krabice
Jako vyměnit B200F za B230FT mi nepřijde jako "rozumný", pokud se snažim držet ve slušných intencích.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 632
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: zastoupení Dobříš (Příbramsko)
- Vůz: Volvo 740 Turbo sedan B204GT
- Bydliště: VRZČ
Nejlepší motor do krabice
ten luxusní zvuk, kterej se line do kabiny z B204GT je k nezaplacení...fůůůů od místa spolujezdce a celkový dojem...
_________________
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 324
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: PLZEŇ
Nejlepší motor do krabice
Co se týče benzinů tak je v 700 moc příjemný PRV pokud je vše jak má.. nehodnotím spotřebu, údržbu, zrychlení..jen pocity..s tímhle motorem je to v automatu pocitově velice luxusní
B230 výkonnějších verzí je příjemný ale je znát že je to čtyřválec..nic tam není špatně, ale pocitově mi tam něco chybí..
B200 E je pocitově D24 s vyšší spotřebou..
..no a nejlepší pro mě je..překvapivě:))).. D24 60kW v kombinaci s M46.. pokud přidáte plyn, zvýší se hluk a spotřeba, všechno je mu vcelku jedno, prostě si jede nebo spíš nejede jak chce sám a těch 6 válců v řadě je znát..je to motor z jiných dob..připomíná staré motory..všechno nad 60 km/h se dá jet na 5, město za 4, ideální rychlost 110 km/h..
B230 výkonnějších verzí je příjemný ale je znát že je to čtyřválec..nic tam není špatně, ale pocitově mi tam něco chybí..
B200 E je pocitově D24 s vyšší spotřebou..
..no a nejlepší pro mě je..překvapivě:))).. D24 60kW v kombinaci s M46.. pokud přidáte plyn, zvýší se hluk a spotřeba, všechno je mu vcelku jedno, prostě si jede nebo spíš nejede jak chce sám a těch 6 válců v řadě je znát..je to motor z jiných dob..připomíná staré motory..všechno nad 60 km/h se dá jet na 5, město za 4, ideální rychlost 110 km/h..
_________________
VOLVO 850GLT 1995, 2.0 20V, M56, 408 444 km (společně 110 141 km od 8.8.2013:)
VOLVO 740GL 1986, 2.4 D, M46, 275 297 km (společně 31 226 km od 4.11.2016:) alias VOLVO 740GL 1985, 2.4 D, M46, 503 914 km (společně 158 034 km :)
VOLVO 850GLT 1995, 2.0 20V, M56, 408 444 km (společně 110 141 km od 8.8.2013:)
VOLVO 740GL 1986, 2.4 D, M46, 275 297 km (společně 31 226 km od 4.11.2016:) alias VOLVO 740GL 1985, 2.4 D, M46, 503 914 km (společně 158 034 km :)
-
Offline
- Příspěvky: 5754
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
Nejlepší motor do krabice
Mám to nějak podobně jako Ervín. Vím, že spousty lidem se nafta příčí a bude tvrdit že patří do kamen, ale to je jen jejich názor a mě to nějak neuráží. Mě fascinuje na 6tiválu ten pravidelný klapot a takové to vzláštní vrnění motoru jak D24 tak u TIC 24ERVÍN BARTŮNĚK píše:Co se týče benzinů tak je v 700 moc příjemný PRV pokud je vše jak má.. nehodnotím spotřebu, údržbu, zrychlení..jen pocity..s tímhle motorem je to v automatu pocitově velice luxusní
B230 výkonnějších verzí je příjemný ale je znát že je to čtyřválec..nic tam není špatně, ale pocitově mi tam něco chybí..
B200 E je pocitově D24 s vyšší spotřebou..
..no a nejlepší pro mě je..překvapivě:))).. D24 60kW v kombinaci s M46.. pokud přidáte plyn, zvýší se hluk a spotřeba, všechno je mu vcelku jedno, prostě si jede nebo spíš nejede jak chce sám a těch 6 válců v řadě je znát..je to motor z jiných dob..připomíná staré motory..všechno nad 60 km/h se dá jet na 5, město za 4, ideální rychlost 110 km/h..
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
-
Offline
- Příspěvky: 631
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 945 D24TIC
Nejlepší motor do krabice
JJ, zvuk zahřáté D24TIC ve volnoběhu je strašně příjemná a návyková hudba-ostatně i se zařazenou pětkou v rychlostech 90-100, kdy se stoupání pozná jenom podle změny tóniny šumu před spolujezdcem Nesnáším tempomat, ale v tomhle autě bych ho časem chtěl. Jak nemusím hýbat nohou na plynu, hrozně tuhne... Celkem mně překvapuje, kolik pozornosti si to auto dokáže zvukem získat i u technicky úplně nepolíbených lidí, dokonce i koncernožroutů... A když na emisích po dovozu barbarsky zarvali při otevřené haubně za plyn tak, že se celý předek zhoupnul snad o 15 cm a celé osazenstvo včetně sekretářek se postupně přišlo podívat co to sakra je
Na klidné dlouhé přesuny rozhodně nejpříjemnější motor co jsem zatím potkal. Člověk o něm ví, ale neruší ani tiše puštěné rádio ani tichý rozhovor, může se zaposlouchat jako strojník jestli mu nic nechybí , ale neruší ani na pozadí a hlavně-neoposlouchá se...
BTW, "všechno nad 60 za 5"-někde jsem narazil na zmínku přímo od Volva že od toho motoru člověk nemá nad dvojku nic chtít pod 1730 otáček kvůli setrvačné energii rotačních hmot v motoru a rozložení namáhání při kompresi. Na rovině bez přidávání ho občas nechám držet rychlost i na 1500, ale podle mně je dobře cítit že při přidání tak nízko není motor ve své kůži. Navíc podle mně dostává na frak tlumič vibrací, aspoň pokud jsou komprese OK...
Na klidné dlouhé přesuny rozhodně nejpříjemnější motor co jsem zatím potkal. Člověk o něm ví, ale neruší ani tiše puštěné rádio ani tichý rozhovor, může se zaposlouchat jako strojník jestli mu nic nechybí , ale neruší ani na pozadí a hlavně-neoposlouchá se...
BTW, "všechno nad 60 za 5"-někde jsem narazil na zmínku přímo od Volva že od toho motoru člověk nemá nad dvojku nic chtít pod 1730 otáček kvůli setrvačné energii rotačních hmot v motoru a rozložení namáhání při kompresi. Na rovině bez přidávání ho občas nechám držet rychlost i na 1500, ale podle mně je dobře cítit že při přidání tak nízko není motor ve své kůži. Navíc podle mně dostává na frak tlumič vibrací, aspoň pokud jsou komprese OK...
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé