Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 68
- Příspěvky: 1676
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#1326 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
TD a ASR?
Ha ha ha.
Ha ha ha.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 57
- Příspěvky: 3617
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#1327 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
O proti té V40, co tady byla, je tahle i o dost starší. To co srovnáváš je trochu nesrovnatelné:
Jiný motor - komůrkáč X commonrail, mám dojem že komůrkáče trpěli na praskání hlav.... ale sežraly všechno, Commonrail je o dobré naftě
Stáří auta - 1997 X 2003
Výbava aut je taky dost rozdílná.
Co se nájezdu týče - já mám na V40 1,9D r.v. 2002 na tachometru cca 350tis a je v poho. Ty novější (jako třeba prodává R-speed - https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=7&t=56227) si prostě tuhle cenu relativně drží....
Ta starší z tvého inzerátu mi ale přijde drahá (osobní názor) a asi bych co se týče stavu víc věřil místnímu, tady dostatečně známému člověku než někomu z inzerátu, kterému se už nikdy nedovoláš.....
Jiný motor - komůrkáč X commonrail, mám dojem že komůrkáče trpěli na praskání hlav.... ale sežraly všechno, Commonrail je o dobré naftě
Stáří auta - 1997 X 2003
Výbava aut je taky dost rozdílná.
Co se nájezdu týče - já mám na V40 1,9D r.v. 2002 na tachometru cca 350tis a je v poho. Ty novější (jako třeba prodává R-speed - https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=7&t=56227) si prostě tuhle cenu relativně drží....
Ta starší z tvého inzerátu mi ale přijde drahá (osobní názor) a asi bych co se týče stavu víc věřil místnímu, tady dostatečně známému člověku než někomu z inzerátu, kterému se už nikdy nedovoláš.....
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
#1328 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Díky za info!
_________________
Bylo: Volvo V40 1.9 TDi, 75kW, 2001
Bylo: Volvo V40 1.9 TDi, 75kW, 2001
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#1329 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Třeba by stálo za zhlédnutí https://auto.bazos.cz/inzerat/64532316/Volvo-V40-19D-combirok-2004.php
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#1330 V50 bazos
Že nenapsal co je špatně
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#1331 V50 bazos
Když už bych se o ni zajímal tak jedině pokud je to euro3 tzn. bez DPF !!
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#1332 V50 bazos
Benzínové jsou celkově dražší, ale to proto, že jich moc není a kdo ji má tak si ji drží (zvlášť volví 5 válce).
Tohle, ale není normální cena.. napsal jsem to tak, že tomu určitě něco bude a chce se toho zbavit...
Tohle, ale není normální cena.. napsal jsem to tak, že tomu určitě něco bude a chce se toho zbavit...
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 5012
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#1333 V50 bazos
Výhledem k že je třeba vyměnit setrvak tak ta cena sedí investice totiz nebude za 8 ale za 20 jinak to nemá smysl, je lepší celou spojku zrobit.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 418
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S60, S70R
#1334 V50 bazos
Jsi po něm chtěl, aby ti to dovez ukázat do Brna?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 48
- Příspěvky: 817
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#1335 V50 bazos
další sen s mr*kou... proč to lidi děláte? Tyhle motory už maj to nejlepší za sebou!!!
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 21
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Liberec
- Vůz: V60 OR
#1336 V50 bazos
Prosím trochu slušnosti. Třebaže se ti může zdát, že ten motor není žádná hitparáda, tak já patřím mezi ty spokojený. Jo, 2.4 může být fajn motor, ale jistě má taky své mouchy a hlavně pořizovačka je někde jinde.old.fashioned píše:další sen s mr*kou... proč to lidi děláte? Tyhle motory už maj to nejlepší za sebou!!!
_________________
V60 2.4D MY2015....
V50 2.0D MY2009....
V50 2.0D MY2008....
V60 2.4D MY2015....
V50 2.0D MY2009....
V50 2.0D MY2008....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 48
- Příspěvky: 817
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#1337 V50 bazos
Tento motor je dle mnohaletého převládajícího mínění na fóru skutečná mr*ka. O jiném motoru se tu takto nebavíme. Bohužel. Spokojeným je třeba přát, ať jim to vydrží Není argument, že někomu to jede dobře.
Naposledy upravil(a) old.fashioned dne 12 říj 2016 15:04, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 401
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: V50 2.0 D3 MY2012
#1338 V50 bazos
No ja bych aji rekl, ze je to argument. Vzhledem k tomu, kolik tech motoru bylo pouzitejch, a ze ten, komu to jezdi dobre, se v drtive vetsine neozve...old.fashioned píše:Není argument, že někomu to jede dobře.
_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 41
- Příspěvky: 12086
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#1339 V50 bazos
Je hezký, že se tu občas najde spokojený majitel 2,0D a jak psal staromódník, tak mu to přejme.
Nicméně názor, že je to kepl pramení z radostí, které s majiteli těchto pohonů mají mechanici. Dyby nebylo těchto žabožroutích zázraků, tak by si ani nemohli dát premie...
Občas se tu někdo pokoušel tvrdit, že se to sype pouze u volva, ale u jinejch vozů je to stejný, náhradní motory jsou z bouraček hnedka fuč, protože se to sype všude, kam se to dávalo.
Nicméně názor, že je to kepl pramení z radostí, které s majiteli těchto pohonů mají mechanici. Dyby nebylo těchto žabožroutích zázraků, tak by si ani nemohli dát premie...
Občas se tu někdo pokoušel tvrdit, že se to sype pouze u volva, ale u jinejch vozů je to stejný, náhradní motory jsou z bouraček hnedka fuč, protože se to sype všude, kam se to dávalo.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 21
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Liberec
- Vůz: V60 OR
#1340 V50 bazos
Naprosto souhlasím. Těchto motorů bylo použitých opravdu hodně (řekl bych nejvíc), a tím pádem je co řešit i zde na fóru. Z toho dělat relevantní závěr jako zde udělal šťastný majitel jiného motoru asi nelze.Víc mi vadí neustálá agresivita, s jakou to prezentují. Ano, pokud se vykašlu na údržbu anebo koupím stočenku, nemůžu se potom divit.Teflon_490 píše:No ja bych aji rekl, ze je to argument. Vzhledem k tomu, kolik tech motoru bylo pouzitejch, a ze ten, komu to jezdi dobre, se v drtive vetsine neozve...old.fashioned píše:Není argument, že někomu to jede dobře.
_________________
V60 2.4D MY2015....
V50 2.0D MY2009....
V50 2.0D MY2008....
V60 2.4D MY2015....
V50 2.0D MY2009....
V50 2.0D MY2008....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 48
- Příspěvky: 817
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#1341 V50 bazos
Nic takovýho tady bohužel pozorováno nebylo, že by šlo o zanedbanou údržbu nebo jen následek stáří/stočení auta.xhugos píše:
Ano, pokud se vykašlu na údržbu anebo koupím stočenku, nemůžu se potom divit.
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 5012
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#1342 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Častěji řesim problém u 2.4t u robky, než u své dízlové mrdky. Je tu plno mrdek co mají na tacho slabých 200k a ve finále skoro půl mega převážně služební flotila takk si vytahnete mozky z prdele. Každé auto při tom nájezdu a servisním intervalu 20k bude v 3.14..
#1343 V50 bazos
Nemáš pravdu!!! Zapomněl jsi na 1,6D. Ale je fakt že ten bych pojmenoval jako Ultramr*kuold.fashioned píše:Tento motor je dle mnohaletého převládajícího mínění na fóru skutečná mr*ka. O jiném motoru se tu takto nebavíme.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 48
- Příspěvky: 817
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#1344 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo XC90 D5 AWD, MY2014, R Design
#1345 V50 bazos
martinopel píše:Nemáš pravdu!!! Zapomněl jsi na 1,6D. Ale je fakt že ten bych pojmenoval jako Ultramr*kuold.fashioned píše:Tento motor je dle mnohaletého převládajícího mínění na fóru skutečná mr*ka. O jiném motoru se tu takto nebavíme.
Zajímají mě Tvoje zkušenosti s tímto motorem, když to nazýváš Ultramrdkou
#1346 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Tak a teď to teprve dostane ten správný ráz
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 161
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Litoměřice
- Vůz: XC70 D4 MY14 133kW
#1347 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Zdravím Vás,
jsem tu nový a zatím bez Volva. Nějakou dobu teda už prohlížím místní nabídky a teď se na Vás zkušenější obracím s prosbou o radu:
Na co si dát pozor a co všechno vyměnit při případné koupi téhle V50:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=7&t=57333
Tatík je šikovný lakýrník, takže kastli mi opraví, ale spíš co se týká techniky.
Je mi jasné, že obutí a zadní tlumiče, filtry, možná brzdy, ale co třeba turbo nebo .....?
Pán mi na dotaz o podrobnosti napsal:
Technická kontrola je do 12/2017. Revizi na plyn udělám, chtěl jsem ještě nechat vyměnit nějaká těsnění na plynovém systému.Muj mechanik mi řekne ve středu, jestli to do víkendu stihne.Pripadne jsem ochotný dát slevu, ve výši této běžné opravy. Ještě jsem si vzpomněl, když jsem otevřel motor, že jsem loni kupoval baterku. Jediné co bych doporučil udělat jsou zadní tlumiče. Za výměnu předních jsem platil cca 6000,- komplet. Zadní budou levnější. K auto dávám i střešní nosiče - příčníky.
Předem díky za postřehy
jsem tu nový a zatím bez Volva. Nějakou dobu teda už prohlížím místní nabídky a teď se na Vás zkušenější obracím s prosbou o radu:
Na co si dát pozor a co všechno vyměnit při případné koupi téhle V50:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=7&t=57333
Tatík je šikovný lakýrník, takže kastli mi opraví, ale spíš co se týká techniky.
Je mi jasné, že obutí a zadní tlumiče, filtry, možná brzdy, ale co třeba turbo nebo .....?
Pán mi na dotaz o podrobnosti napsal:
Technická kontrola je do 12/2017. Revizi na plyn udělám, chtěl jsem ještě nechat vyměnit nějaká těsnění na plynovém systému.Muj mechanik mi řekne ve středu, jestli to do víkendu stihne.Pripadne jsem ochotný dát slevu, ve výši této běžné opravy. Ještě jsem si vzpomněl, když jsem otevřel motor, že jsem loni kupoval baterku. Jediné co bych doporučil udělat jsou zadní tlumiče. Za výměnu předních jsem platil cca 6000,- komplet. Zadní budou levnější. K auto dávám i střešní nosiče - příčníky.
Předem díky za postřehy
_________________
Volvo XC70 D4 MY14 133 kW >> ST2 + EGR OFF od D5T5 (184 kW/480 Nm), 180t. km, galerie https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=1014496
Bylo: Volvo V70 D5 AWD ST2 od D5T5, EGR OFF, 2008, 300t. km
Volvo XC70 D4 MY14 133 kW >> ST2 + EGR OFF od D5T5 (184 kW/480 Nm), 180t. km, galerie https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=1014496
Bylo: Volvo V70 D5 AWD ST2 od D5T5, EGR OFF, 2008, 300t. km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 68
- Příspěvky: 1676
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#1348 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Podle mě, zajímavé auto.
Řádně proklepnout podvozek, poslouchat motor a svést se.
Pak vyměnit standardní věci a jezdit, ne?
Tenhle motor má návykový zvuk...
Řádně proklepnout podvozek, poslouchat motor a svést se.
Pak vyměnit standardní věci a jezdit, ne?
Tenhle motor má návykový zvuk...
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 255
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: Felda pick up 1,6 55 kW
- Bydliště: Liberecko
#1349 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
V50 nekupuj te se vyhni obloukem bez radeji do V70 nebo kup novejsi mondeo na to jses zvyklej a je to vlastne uz take volvo.
_________________
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 218
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: V70 III , 2,5T, LPG
- Bydliště: Plzeň
#1350 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
opravím pegose..V50 si klidně kup ale rozhodně ne s ford motorama (1,6 - 2,0) . ber buď D5 nebo benzín 2,4.ty jsou bezproblémové
_________________
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 7 Odpovědi
- 1244 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Scarabeus
-
- 11 Odpovědi
- 1149 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od TomB
-
- 6 Odpovědi
- 692 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jan Vanous
-
- 3 Odpovědi
- 784 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Pepino33
-
- 3 Odpovědi
- 672 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od raolsa