Už tak je tam té elektroniky až až tak by to mohli udělat např. na základě najetých kilometrů a průměrné spotřeby z palubního pc popř. nějak jinak...martinopel píše:Také jsem zíral s otevřenou hubou.Nosound89 píše:Tak to není řešeno moc chytře.
Problém s regenerací filtru DPF 1,6D
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 4165
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Problém s regenerací filtru DPF 1,6D
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
Problém s regenerací filtru DPF 1,6D
Já si hlavně myslel,že aditivum se přidává do nafty teprve,když dochází k vypalování.
-
Offline
- Příspěvky: 57
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Most
- Vůz: XC90 B5 MY2021
Problém s regenerací filtru DPF 1,6D
....tento motor to má bohužel řešeno tímto způsobem, protože to DPF se k němu přidalo, až když byl motor konstrukčně navržen...
Nové motory mají vstřik močoviny většinou až ve výfukovém potrubí... A nové D5 nemají vůbec močovinu ani AdBlue, zatím...
Nové motory mají vstřik močoviny většinou až ve výfukovém potrubí... A nové D5 nemají vůbec močovinu ani AdBlue, zatím...
_________________
VOLVO XC90 II B5 AWD (183kW/520Nm), R-DESIGN MY2021, koupeno nové, najeto +80.000 km
VOLVO XC90 I D5 AWD POLESTAR (155kW/460Nm), AISIN TF-80SC, MOMENTUM MY2014, koupeno ojeté při 180.000 km, najeto +290.000 km
VOLVO V50 1.6D MOMENTUM MY2008, koupeno nové, najeto +450.000 km
možná bude C70II
VOLVO XC90 II B5 AWD (183kW/520Nm), R-DESIGN MY2021, koupeno nové, najeto +80.000 km
VOLVO XC90 I D5 AWD POLESTAR (155kW/460Nm), AISIN TF-80SC, MOMENTUM MY2014, koupeno ojeté při 180.000 km, najeto +290.000 km
VOLVO V50 1.6D MOMENTUM MY2008, koupeno nové, najeto +450.000 km
možná bude C70II
-
Offline
- Příspěvky: 1655
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Plzeň-jih
Problém s regenerací filtru DPF 1,6D
je tam 0, při volnoběhu 27hPa, při 3t otáčkách 35hPa a klesne to zpět na 27hPakwiko píše:skontroluj si hodnotu parcialneho tlaku pri nenastartovanom motore... je tam
0 hPa? po nastartovani na volnobehu 6 a viac a po pridani a ubrati klesa hodnota pozvolne az na hodntu volnobehu...
víc otáček nelze, je to pořád v nouzáku. dá se z toho něco vyčíst??
aditiv mám 8dílů z 15, takže víc než polovinu
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
-
Offline
- Příspěvky: 81
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Martin
- Vůz: V70II
- Bydliště: Slovensko
Problém s regenerací filtru DPF 1,6D
Ak mas pri volnobehu 27hPa-mas to pripchate.Od 25hPa-sa povazuje filter ako upchaty.Nad 35hPa-zabetonovany. Je potrebne ho vypalit nutenou regeneraciou.
Pises ze ti nejde spustit. Treba prekontrolovat to co som pisal vysie.
Dalsiou podmienkou-je vymazanie chybovych hlasiek,za dalsie motor musi mat prevadzkovu teplotu 80stupnov a viac.Ak by ti neslo vymazat ch.hlasky treba odpojit MAF.(vahu vzduchu) a cidlo tlaku DPF.Treba nastartovat pridat plyn a zhasnut motor.Pripojit konektory nazad,vymazat zavady.Motor musi byt zohriaty na viac ako 80 stupnov.Potom sa pokusit znovu o regeneraciu filtra DPF.Ak mas vsetko ceknute -musi ti to spustit.
Ak by ti prdsa nespustilo-treba vysrobovat lambda sondu.Do otvoru budes fukat s horucovzdusnou pistolov teplotu asi 150 az 200stupnov-po dobu asi 2 az 3 minut.Potom treba vstreknut do otvoru akykolvek uhlovodik.
Moze byt rozprasena nafta,alebbo spray-cistic-ktory hori.Na vyfuk je dobre dat hadicu aby bol dobry priechod spalin.(dobry cuc).Ped tymto vsak zapni klucik do II-polohy-NESTARTOVAT.Zopakuj to 2x. Namontuj lamda sondu a mozes sa pokusit o novu staticku regeneraciu.Ak by aj to nepomohlo vybrat filter von a dat ho vycistit
do cistiarne na DPF,alebo novy DPF. Pri tvojom najazde si nemyslim,ze je filter KO. Jedine ,ze by si mal stocenku.
Neverim ani ,ze by si mal vadny katalyzator.(zo lym katom,nevypali ani jeden filter!). Prajem ti vela badania a usilia aby ti to dobre vyslo.Popisal som ti ako to robim ja na servise.Ak ma niekto ine poznatky tak sem s nima.Rad sa priucim.
Pises ze ti nejde spustit. Treba prekontrolovat to co som pisal vysie.
Dalsiou podmienkou-je vymazanie chybovych hlasiek,za dalsie motor musi mat prevadzkovu teplotu 80stupnov a viac.Ak by ti neslo vymazat ch.hlasky treba odpojit MAF.(vahu vzduchu) a cidlo tlaku DPF.Treba nastartovat pridat plyn a zhasnut motor.Pripojit konektory nazad,vymazat zavady.Motor musi byt zohriaty na viac ako 80 stupnov.Potom sa pokusit znovu o regeneraciu filtra DPF.Ak mas vsetko ceknute -musi ti to spustit.
Ak by ti prdsa nespustilo-treba vysrobovat lambda sondu.Do otvoru budes fukat s horucovzdusnou pistolov teplotu asi 150 az 200stupnov-po dobu asi 2 az 3 minut.Potom treba vstreknut do otvoru akykolvek uhlovodik.
Moze byt rozprasena nafta,alebbo spray-cistic-ktory hori.Na vyfuk je dobre dat hadicu aby bol dobry priechod spalin.(dobry cuc).Ped tymto vsak zapni klucik do II-polohy-NESTARTOVAT.Zopakuj to 2x. Namontuj lamda sondu a mozes sa pokusit o novu staticku regeneraciu.Ak by aj to nepomohlo vybrat filter von a dat ho vycistit
do cistiarne na DPF,alebo novy DPF. Pri tvojom najazde si nemyslim,ze je filter KO. Jedine ,ze by si mal stocenku.
Neverim ani ,ze by si mal vadny katalyzator.(zo lym katom,nevypali ani jeden filter!). Prajem ti vela badania a usilia aby ti to dobre vyslo.Popisal som ti ako to robim ja na servise.Ak ma niekto ine poznatky tak sem s nima.Rad sa priucim.
_________________
V70II 2002 D5/AT,EX-V40 1,9DT 97
LACI servis-Diagnostika
V70II 2002 D5/AT,EX-V40 1,9DT 97
LACI servis-Diagnostika
-
Offline
- Příspěvky: 401
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: V50 2.0 D3 MY2012
Problém s regenerací filtru DPF 1,6D
Teda klobouk dolu laci, ty si chodici encyklopedie servisovani auta. V autorizaku by nezkusili udelat ani petinu toho co si vyjmenoval a rovnou by tam cpali novej filtr.
_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
-
Offline
- Příspěvky: 1475
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
Problém s regenerací filtru DPF 1,6D
musi mat fungujuce aspon 2 zhaviace sviecky.
a nejako sa mi nezda ze by toto auto disponovalo lambda snimacom, iba snimac teploty... (ale to je okrajova zalezitost)
a nejako sa mi nezda ze by toto auto disponovalo lambda snimacom, iba snimac teploty... (ale to je okrajova zalezitost)
-
Offline
- Příspěvky: 81
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Martin
- Vůz: V70II
- Bydliště: Slovensko
Problém s regenerací filtru DPF 1,6D
Kwiko-ty kluku ušata este ,ze to citas.Mas pravdu.Je to cidlo teploty a nie lambda.Pomylil som si motory.
Na motore 1.6d som robil naposledy toto cistenie a bol to motor D4162T D2-a ten tu lambda sondu ma.
Ide tam NGK-lambda a stoji okolo 130€. Pali dakujem za doplnenie-Zhavice musia byt samozrejme OK.
Takze-na 1.6d a na 2.0d -cez cidlo teploty a na 1.6d/D2 cez lambda sondu.Treba si precistit pojistky,konektory.
Volva tymto priam trpia.Ale o tom su -uz ine bajky-v mojej chodiacej enciklopedii.
Ujo teflon-ja mam tieto auta rad-nech je volvo ake chce-je to skratka volvo.
Na motore 1.6d som robil naposledy toto cistenie a bol to motor D4162T D2-a ten tu lambda sondu ma.
Ide tam NGK-lambda a stoji okolo 130€. Pali dakujem za doplnenie-Zhavice musia byt samozrejme OK.
Takze-na 1.6d a na 2.0d -cez cidlo teploty a na 1.6d/D2 cez lambda sondu.Treba si precistit pojistky,konektory.
Volva tymto priam trpia.Ale o tom su -uz ine bajky-v mojej chodiacej enciklopedii.
Ujo teflon-ja mam tieto auta rad-nech je volvo ake chce-je to skratka volvo.
_________________
V70II 2002 D5/AT,EX-V40 1,9DT 97
LACI servis-Diagnostika
V70II 2002 D5/AT,EX-V40 1,9DT 97
LACI servis-Diagnostika
-
Offline
- Příspěvky: 1655
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Plzeň-jih
Problém s regenerací filtru DPF 1,6D
laci jsi zlatý
po odpojení váhy a čidla jsem to opravdu rozchodil. ten tlak mám teď nižší, ale pořád je tam 17hPa.
kolik by tam mělo být když je filtr čistý?
mnohokrát děkuji, už jsem plánoval cestu do Prahy s filtrem na vyčištění, ušetřil jsi mi dost starostí navíc i peněz.
po odpojení váhy a čidla jsem to opravdu rozchodil. ten tlak mám teď nižší, ale pořád je tam 17hPa.
kolik by tam mělo být když je filtr čistý?
mnohokrát děkuji, už jsem plánoval cestu do Prahy s filtrem na vyčištění, ušetřil jsi mi dost starostí navíc i peněz.
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
-
Offline
- Příspěvky: 81
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Martin
- Vůz: V70II
- Bydliště: Slovensko
Problém s regenerací filtru DPF 1,6D
To ma tesi. Idealna hodnota 3hPa kedze filter neni novy.Aj novy namontovany po prvom starte ti hodi asi 3hPa.Ak mas 17hPa skus ho vypalit normalnov cestou.Po dlhej ceste,zarad treti prevodovy stupen,otacky 2500 a drzat v kuse.Tam neni podstatna rychlost.Niekedy to trva viac ako 5 az 10km kym sa dostavi uspech.
Ak ti to ide zregenerovat staticky-treba skusit.Prajem vela uspechov,nech sa ti dari aj nadalej.
Ak ti to ide zregenerovat staticky-treba skusit.Prajem vela uspechov,nech sa ti dari aj nadalej.
_________________
V70II 2002 D5/AT,EX-V40 1,9DT 97
LACI servis-Diagnostika
V70II 2002 D5/AT,EX-V40 1,9DT 97
LACI servis-Diagnostika
-
Offline
- Příspěvky: 529
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Trenčín
- Vůz: Volvo V50 2.0D Momentum 08' 6. manual
Problém s regenerací filtru DPF 1,6D
prilozim aj ja svoje skusenosti s DPF. A to take ze cca od 170 tisic zacalo velmi casto spustat regeneraciu a to tak ze som mal spotrebu cez 10l/100km a viac nafty v oleji ako oleja. Olej som menieval cca po 2-3 tisic a casto som musel odpustat olej aby som sa dostal pod rysku. To som uz riesil cim to moze byt. Ked som to napichol na diag. tak mi ukazalo tlak v DPF 3-5 hPa co som nechapal co tomu moze byt. No docital som sa ze casto odchadza snimac parcialneho tlaku. Vymenil som snimac, pojazdil som a nic sa nezmenilo. To som bol uz zufaly co je s tym. Tak som si popozeral firmy a ich renome na problemy s DPF. Vo Vrbovom (pri PN) som nasiel jednu firmu tak som im to tam zaniesol.
Vysledok: DPF zaneseny nie sadzami ale nespalenou zlozkou co vznika pri regeneracii DPF fitra (vitaj močovina). DPF vycistene na uroven uplne noveho. Cistene nejakym sposobom ultrazvukom. Ked som si to potom napichol na diagnostiku tak tlak v DPF ukazovalo na hodnote medzi 0 az 1. Prva regeneracia od cistenia prebehla cca po ubehnuti 2000 - 2500 km, regeneracie su vyrazne kratsie a rychlejsie. Dokonca sa ukludnil aj motor po nastartovani. Aktualne je na aute cca 185 tisic a o DPF nastastie ani neviem. Ten servisak hovoril ze DPF je v poriadku po vycisteni a nie je ani spalena alebo prepalena ta keramicka vlozka ci co to je vnutri.
TO LACI: mam na genia mechanika drobny dotaz. Ako kvalitna je MMT6 prevodovka? Asi mam v nej odidene lozisko (chrasti to v nej) spojkove lozisko je ok a vymenene. Co by kostoval repas prevodovky resp. to pozriet co je tomu? Dakujem za odpoved
Vysledok: DPF zaneseny nie sadzami ale nespalenou zlozkou co vznika pri regeneracii DPF fitra (vitaj močovina). DPF vycistene na uroven uplne noveho. Cistene nejakym sposobom ultrazvukom. Ked som si to potom napichol na diagnostiku tak tlak v DPF ukazovalo na hodnote medzi 0 az 1. Prva regeneracia od cistenia prebehla cca po ubehnuti 2000 - 2500 km, regeneracie su vyrazne kratsie a rychlejsie. Dokonca sa ukludnil aj motor po nastartovani. Aktualne je na aute cca 185 tisic a o DPF nastastie ani neviem. Ten servisak hovoril ze DPF je v poriadku po vycisteni a nie je ani spalena alebo prepalena ta keramicka vlozka ci co to je vnutri.
TO LACI: mam na genia mechanika drobny dotaz. Ako kvalitna je MMT6 prevodovka? Asi mam v nej odidene lozisko (chrasti to v nej) spojkove lozisko je ok a vymenene. Co by kostoval repas prevodovky resp. to pozriet co je tomu? Dakujem za odpoved
_________________
Volvo V50 2.0D r.v. 2008
Volvo V50 2.0D r.v. 2008
-
Offline
- Příspěvky: 1655
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Plzeň-jih
Problém s regenerací filtru DPF 1,6D
udělal jsem to ještě znovu a mám tam 11hPa. budu to sledovat a zkusím to ještě vylepšit. každopádně ještě jednou děkuju.
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
-
Offline
- Příspěvky: 1655
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Plzeň-jih
Problém s regenerací filtru DPF 1,6D
ukazuje se někomu hláška na displeji, když je třeba regenerovat? v příručce je psáno, že se zobrazí při 80% zaplnění filtru hláška a kontrolka. mě se ale neobjevuje nic.
Regenerace filtru se provádí automaticky v intervalu přibližně 300 – 900 km v závislosti na jízdních odmínkách.
Regenerace normálně trvá 10 až 20 minut. Během této doby se může mírně zvýšit spotřeba paliva.
Vyhřívání zadního okna se může zapnout bez varování, aby se zvýšila zátěž motoru při regeneraci.
Pokud je filtr přibližně z 80 % plný sazí, na palubní desce se rozsvítí žlutý výstražný trojúhelník a na displeji zpráva SOOT FILTER FULL SEE MANUAL.
Spusťte regeneraci filtru tak dlouhou jízdou, aby motor dosáhl normální provozní teploty, nejlépe po hlavní silnici nebo dálnici. S vozem byste měli jet minimálně přibližně 20 minut. Během regenerace se sníží výkon motoru.
Po dokončení regenerace varovná zpráva automaticky zmizí.
Regenerace filtru se provádí automaticky v intervalu přibližně 300 – 900 km v závislosti na jízdních odmínkách.
Regenerace normálně trvá 10 až 20 minut. Během této doby se může mírně zvýšit spotřeba paliva.
Vyhřívání zadního okna se může zapnout bez varování, aby se zvýšila zátěž motoru při regeneraci.
Pokud je filtr přibližně z 80 % plný sazí, na palubní desce se rozsvítí žlutý výstražný trojúhelník a na displeji zpráva SOOT FILTER FULL SEE MANUAL.
Spusťte regeneraci filtru tak dlouhou jízdou, aby motor dosáhl normální provozní teploty, nejlépe po hlavní silnici nebo dálnici. S vozem byste měli jet minimálně přibližně 20 minut. Během regenerace se sníží výkon motoru.
Po dokončení regenerace varovná zpráva automaticky zmizí.
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
-
Offline
- Příspěvky: 431
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Petržalka
- Vůz: S80II C30
- Bydliště: Bratislava
Problém s regenerací filtru DPF 1,6D
No na D5 som tu hlasku videl par krat na vlastne oci. Takze sa zobrazuje, ale to uz bude asi extrem.
Ked to zhrniem, v lete hlasku vidat nebolo, objavila sa sporadicky s prichodom zimy, ak som chodil mesiac len mesto = trasy do 10km.
Pridruzeny problem bol vadny termostat a ohrev motoru trval nekonecne dlhy cas. Po odstraneni tejto drobnej zavady hlaska vymizla v podstate uplne.
Ked to zhrniem, v lete hlasku vidat nebolo, objavila sa sporadicky s prichodom zimy, ak som chodil mesiac len mesto = trasy do 10km.
Pridruzeny problem bol vadny termostat a ohrev motoru trval nekonecne dlhy cas. Po odstraneni tejto drobnej zavady hlaska vymizla v podstate uplne.
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
-
Offline
- Příspěvky: 1475
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
Problém s regenerací filtru DPF 1,6D
od 2008 som to videl aj na V50
-
Offline
- Příspěvky: 529
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Trenčín
- Vůz: Volvo V50 2.0D Momentum 08' 6. manual
Problém s regenerací filtru DPF 1,6D
kwiko píše:od 2008 som to videl aj na V50
mam 2008 a vzivote som ju nevidel. a to som mal uz tiez fest pricpaty filter popolcekom...tak neviem bohvie aka musi byt konstalacia hviezd
Naposledy upravil(a) Dzambor dne 12 říj 2016 22:27, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo V50 2.0D r.v. 2008
Volvo V50 2.0D r.v. 2008
-
Offline
- Příspěvky: 1655
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Plzeň-jih
Problém s regenerací filtru DPF 1,6D
a já mám problém opět , auto přijelo zase v nouzáku a ani po nucené regeneraci a jízdě 25km na 2500-3000ot. se moc nezměnilo, tlak 21hPa
asi mě to čištění stejně nemine
asi mě to čištění stejně nemine
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4737
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Problém s regenerací filtru DPF 1,6D
Mel bych obavy jestli nemas sesypany teleso
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 529
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Trenčín
- Vůz: Volvo V50 2.0D Momentum 08' 6. manual
Problém s regenerací filtru DPF 1,6D
kontrolujes aj hladinu oleja? aby nebol nad riskou. a ano skusil by som najprv cistenie. No najprv sa kukni do vyfuku ci nie je spinavy od sadzi. ak ano tak treba nove DPF. stare je prepalene.Harry píše:a já mám problém opět , auto přijelo zase v nouzáku a ani po nucené regeneraci a jízdě 25km na 2500-3000ot. se moc nezměnilo, tlak 21hPa
asi mě to čištění stejně nemine
_________________
Volvo V50 2.0D r.v. 2008
Volvo V50 2.0D r.v. 2008
-
Offline
- Příspěvky: 1655
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Plzeň-jih
Problém s regenerací filtru DPF 1,6D
oleje mám pořád stejně. kdyby šly saze z výfuku, tak by se to snad nezablokovalo. co mi hlavně vadí je, že auto absolutně nekomunikuje, nikdy jsme regeneraci nezaznamenali a ani když to spadne do nouzáku tak nic. prostě to nejede a nevíš proč. V70II mi taky spadne někdy do nouzáku, ale hned kontrolka a hláška na ppc. tady nic.
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4737
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Problém s regenerací filtru DPF 1,6D
já měl výfuk od sazí okamžitě i po instalaci nového DPFDzambor píše:
kontrolujes aj hladinu oleja? aby nebol nad riskou. a ano skusil by som najprv cistenie. No najprv sa kukni do vyfuku ci nie je spinavy od sadzi. ak ano tak treba nove DPF. stare je prepalene.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 81
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Martin
- Vůz: V70II
- Bydliště: Slovensko
Problém s regenerací filtru DPF 1,6D
Podla vyrobcu ma DPF vydzat 120000km.Podla vyrobcou DPF filtrou 160000km ak aj napisal-quaero.Harry píše:a já mám problém opět , auto přijelo zase v nouzáku a ani po nucené regeneraci a jízdě 25km na 2500-3000ot. se moc nezměnilo, tlak 21hPa
asi mě to čištění stejně nemine
Mas maly nabeh,na to aby bol filter v čudu.Ked ti ho neslo vypalit predtym a to co teraz pises-vypada ,ze je niekde problem.Moze to byt:cidlom tlaku,EGR ventilom.Taktiez ked vypalujem filter-staticky potom ho resetnem-aby si mohola RJ nacitavat nove hodnoty.Egr-ked sa vycisti-neznamena to -ze je ok.Ked sa rozoberie treba skontrolovat-samotnu vnutornu čast ci neni vybita-rolnicky a drazky.Skontrolovat konektory
na EGR a Cidle tlaku-popripade ich vycistit aj mechanicky.Prepruzit piny aby konektor isiel ztuha vlozit naspet.Egr-ta vie bezproblemovo dostat do nudzaku tiez.Kedisi sme sa tu bavili o tom : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=28&t=35123&start=100
_________________
V70II 2002 D5/AT,EX-V40 1,9DT 97
LACI servis-Diagnostika
V70II 2002 D5/AT,EX-V40 1,9DT 97
LACI servis-Diagnostika
-
Offline
- Příspěvky: 529
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Trenčín
- Vůz: Volvo V50 2.0D Momentum 08' 6. manual
Problém s regenerací filtru DPF 1,6D
este ma napada jedna taka vec. u 2.0D idu od DPF kovove rurky k snimacu parcialneho tlaku. Ked sa meni DPF odporuca sa vymenit aj tie rurky k snimacu parcialneho tlaku. Nie je nieco take aj u 1.6D? Ze by bola niektora z nich upchata. oni maju relativne maly vnutorny priemer.
_________________
Volvo V50 2.0D r.v. 2008
Volvo V50 2.0D r.v. 2008
-
Offline
- Příspěvky: 1655
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Plzeň-jih
Problém s regenerací filtru DPF 1,6D
jsou tam hadice. tlaky mi to ale měří, podle aparátu by to mělo být v pohodě. momentálně to přisuzuju problému s egr ventilem, objevila se závada DSTC a to podle toho co jsem vyčetl je právě spojeno s egr ventilem.
takže čistím, zkouším. zatím bezvýsledně, ale nevzdávám to
akorát mám málo času, takže jedu po chvílích.
takže čistím, zkouším. zatím bezvýsledně, ale nevzdávám to
akorát mám málo času, takže jedu po chvílích.
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
-
Offline
- Příspěvky: 1475
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
Problém s regenerací filtru DPF 1,6D
ked sa poskodi snimac tak ze je prerazena membrana, spaliny si spravia obchadzku DPF co tie gumene hacice nerozchodia a zhoria. takze ich treba vymenit.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé