Produkty BG - zkušenosti majitelů
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
Produkty BG - zkušenosti majitelů
Je otazkou jak dobre umej svedove anglicky (a tudiz co tim mysleli) nicmene ciste jazykova interpretace je tak jak pise pepa.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 774
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC60 D4 AWD MY 2017
Produkty BG - zkušenosti majitelů
Švédové umějí anglicky dobře 

_________________
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
Produkty BG - zkušenosti majitelů
"ECM-280A FRONT HEATED OXYGEN SENSOR (HO2S), FAULTY SIGNAL
DIAGNOSTIC TROUBLE CODE (DTC) INFORMATION
Condition
Probe monitoring begins after probe preheating diagnostics are complete. Diagnostic Trouble Code (DTC) ECM-280A is stored if there is a fault in the front Heated Oxygen Sensor (HO2S) or its wiring causing the signal to deviate from its permitted range
The control module registers four different types of fault:
Signal too high The control module compares the front and rear adaptation values. A Diagnostic Trouble Code (DTC) is stored when the values deviate by more than 3%.
NOTE: The fault may be in the front or rear Heated Oxygen Sensor (HO2S) circuit.
Signal too low The control module monitors the aging of the probe by checking its dynamics when switching between lean and rich mixtures. The Diagnostic Trouble Code (DTC) is stored if the control module registers that the probe is operating too slowly.
Signal missing The control module monitors cross-induction from the probe preheating. Diagnostic Trouble Code (DTC) is stored when cross induction exceeds the permitted value.
Faulty signal A Diagnostic Trouble Code (DTC) stored when:
the control module registers that the signal from the front probe is above 4.8 V for too long
the signal from the front probe does not deviate from [lambda] = 1
the signal from the front probe is showing a lean fuel mixture while the signal from the rear probe is showing a rich mixture
the signal from the front probe is showing a rich fuel mixture while the signal from the rear probe is showing a lean mixture.
Condition
The rear Heated Oxygen Sensor (HO2S) control is disabled
Three-way catalytic converter (TWC) diagnostic is disabled
Possible source
Signal too high:
air leakage in the exhaust system
short-circuit to power supply or ground in the signal cable (+) or supply cable for pump current
defective Heated Oxygen Sensor (HO2S)
Signal too low:
the cable for calibration current and the cable for pump current are short-circuited to each other
open-circuit in signal cable (-)
open-circuit in cable for calibration current
defective Heated Oxygen Sensor (HO2S).
Signal missing:
signal cable (+) and signal cable (-) short-circuited to each other
one of the cables for Heated Oxygen Sensor (HO2S) preheating is short-circuited to the probe's other wiring
defective Heated Oxygen Sensor (HO2S).
Faulty signal:
short-circuit to supply voltage or ground in signal cable (+)
short-circuit to supply voltage or ground in signal cable (-)
short-circuit to supply voltage or ground in pump current cable
short-circuit to supply voltage or ground in calibration current cable
open-circuit in signal cable (+)
defective Heated Oxygen Sensor (HO2S).
Condition
Malfunction Indicator Lamp (MIL) lit."
Chyba značí špatnou lambda sondu jako takovou. Nefunkční předehřev je pouze jednou ze 4! možností. V mém případě dovětek chyby "signal too high", proto jsem v prvním příspěvku doplnil kód z originál! Volvo diagnostiky P0132.
DIAGNOSTIC TROUBLE CODE (DTC) INFORMATION
Condition
Probe monitoring begins after probe preheating diagnostics are complete. Diagnostic Trouble Code (DTC) ECM-280A is stored if there is a fault in the front Heated Oxygen Sensor (HO2S) or its wiring causing the signal to deviate from its permitted range
The control module registers four different types of fault:
Signal too high The control module compares the front and rear adaptation values. A Diagnostic Trouble Code (DTC) is stored when the values deviate by more than 3%.
NOTE: The fault may be in the front or rear Heated Oxygen Sensor (HO2S) circuit.
Signal too low The control module monitors the aging of the probe by checking its dynamics when switching between lean and rich mixtures. The Diagnostic Trouble Code (DTC) is stored if the control module registers that the probe is operating too slowly.
Signal missing The control module monitors cross-induction from the probe preheating. Diagnostic Trouble Code (DTC) is stored when cross induction exceeds the permitted value.
Faulty signal A Diagnostic Trouble Code (DTC) stored when:
the control module registers that the signal from the front probe is above 4.8 V for too long
the signal from the front probe does not deviate from [lambda] = 1
the signal from the front probe is showing a lean fuel mixture while the signal from the rear probe is showing a rich mixture
the signal from the front probe is showing a rich fuel mixture while the signal from the rear probe is showing a lean mixture.
Condition
The rear Heated Oxygen Sensor (HO2S) control is disabled
Three-way catalytic converter (TWC) diagnostic is disabled
Possible source
Signal too high:
air leakage in the exhaust system
short-circuit to power supply or ground in the signal cable (+) or supply cable for pump current
defective Heated Oxygen Sensor (HO2S)
Signal too low:
the cable for calibration current and the cable for pump current are short-circuited to each other
open-circuit in signal cable (-)
open-circuit in cable for calibration current
defective Heated Oxygen Sensor (HO2S).
Signal missing:
signal cable (+) and signal cable (-) short-circuited to each other
one of the cables for Heated Oxygen Sensor (HO2S) preheating is short-circuited to the probe's other wiring
defective Heated Oxygen Sensor (HO2S).
Faulty signal:
short-circuit to supply voltage or ground in signal cable (+)
short-circuit to supply voltage or ground in signal cable (-)
short-circuit to supply voltage or ground in pump current cable
short-circuit to supply voltage or ground in calibration current cable
open-circuit in signal cable (+)
defective Heated Oxygen Sensor (HO2S).
Condition
Malfunction Indicator Lamp (MIL) lit."
Chyba značí špatnou lambda sondu jako takovou. Nefunkční předehřev je pouze jednou ze 4! možností. V mém případě dovětek chyby "signal too high", proto jsem v prvním příspěvku doplnil kód z originál! Volvo diagnostiky P0132.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13156
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Produkty BG - zkušenosti majitelů
tvl heated a heating, vidí ještě někdo kromě mě ten rozdíl?
a to neřešim slovosled a švédi umí anglicky líp jak amíci
BTW mam pocit, že auto ani neumí vyhodnocovat, zda je špatný topení, protože se odběr toho výhřevu neměří.
Takže kapitola jazykového kroužku asi uzavřena.
Teď se vrátit k tý kapitole, proč po použití BG lambda umřela a jak dlouho z motoru budou ještě lítat ty srajdy, co ji "možná" zahubily.

BTW mam pocit, že auto ani neumí vyhodnocovat, zda je špatný topení, protože se odběr toho výhřevu neměří.
Takže kapitola jazykového kroužku asi uzavřena.

Teď se vrátit k tý kapitole, proč po použití BG lambda umřela a jak dlouho z motoru budou ještě lítat ty srajdy, co ji "možná" zahubily.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
Produkty BG - zkušenosti majitelů
Urvanej píše: BTW mam pocit, že auto ani neumí vyhodnocovat, zda je špatný topení, protože se odběr toho výhřevu neměří.
Přesně!!! Ale zase má oproti novým modelům tu obrovskou výhodu, že vlastně pořád normálně jede, chyba nechyba.

Urvanej píše:Teď se vrátit k tý kapitole, proč po použití BG lambda umřela a jak dlouho z motoru budou ještě lítat ty srajdy, co ji "možná" zahubily.
To bych taky rád věděl. Na druhou stranu, válce a spol. mám teď tak čisté, že pomalu vypadají jak kdyby vyjely z fabriky. Díval jsem se do nich kamerou, zkoušel jsem to vyfotit, ale nepovedlo se mi to tak, aby ty fotky byly použitelný.
BTW mohlo by se někomu hodit - u modelů 850, S/V/C70 Volvo používá pro všechny benzíny turbo i atmo stejnou přední lambdu sondu PN 9202719. Tu pro ně vyrábí/vyráběl BOSCH pod číslem 0258005097. Tu lze sehnat asi tak za polovinu toho, co stojí ta samá ve Volvo krabičce.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13156
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Produkty BG - zkušenosti majitelů
S cenou sond mam tutéž zkušenost i u krabic, ale rozdíl oproti tý solo bosch je jen v konektoru a dvojku za konektor dávat nemusim, tři dráty přeletovat ještě zvládnu. 
Hele nemáš někde místo na druhou sondu? Zkusit tam pokusně vrznout nějakou jetou, ale funkční? Ono umístění jinde v potrubí povětšinou ovlivňuje jen rychlost náběhu správný teploty sondy.
Taky sem někde viděl, jak maník "opravoval" sondy obroušenim zacpané vrchní vrstvy keramiky co kreje samotnou měřící část, což by za pokus taky stát mohlo.
Na druhou stranu, se ty ceny pohybujou kolem litru, ale nevim, zda nemáš tu drahou širokopásmovou, ty předokolky mi prostě nejdou

Hele nemáš někde místo na druhou sondu? Zkusit tam pokusně vrznout nějakou jetou, ale funkční? Ono umístění jinde v potrubí povětšinou ovlivňuje jen rychlost náběhu správný teploty sondy.
Taky sem někde viděl, jak maník "opravoval" sondy obroušenim zacpané vrchní vrstvy keramiky co kreje samotnou měřící část, což by za pokus taky stát mohlo.
Na druhou stranu, se ty ceny pohybujou kolem litru, ale nevim, zda nemáš tu drahou širokopásmovou, ty předokolky mi prostě nejdou

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
Produkty BG - zkušenosti majitelů
Ne, je tam obyč úzkopásmová sonda - konkrétně tato: https://pmautodily.cz/front/tecdoc/product/default/154385. Mám sice ve výfuku ještě jedno místo, kam ji dát, ale zase bych musel prodloužit kabely, což se mi při ceně 1.700,- za nový kus moc dělat nechce. Takže jsem se rozhodl, že najezdím asi tak ještě 200 km, abych dostal z výfuku všechen ten bordel a pak koupím novou... Ale díky 

_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13156
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Produkty BG - zkušenosti majitelů
To číslo je ale taky nějakej "originál". Ty nechceš ani tenhle konektor. Potřebuješ ten "hranatej váleček". Zkus kouknout na číslo BOSCH 0258986505, to by měla bejt tatáž lambáda jen s univerzálním konektorem. A ta je skutečně za litr.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
Produkty BG - zkušenosti majitelů
Ne, ne, to je přesně ona i se správným konektorem. pro ilustraci: https://www.skandix.de/en/spare-parts/engine/fuel-mixture-formation/injection-system/lambda-sensor/lambda-sensor-regulating-probe/1002641/ ...jak mnozí předokolkaři vědí




_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13156
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Produkty BG - zkušenosti majitelů
Jo takhle, ty si línej letovat, tak to jo... ale za 700 bych si ty dráty přeletoval. 

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 3068
- Registrován: 13 roků
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
Produkty BG - zkušenosti majitelů
Filo,
Kdybys chtel sondu na badani,jednu doma mam.
Kdybys chtel sondu na badani,jednu doma mam.
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4670
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
Produkty BG - zkušenosti majitelů
Přišla mi od BG nabídka na sadu na renovaci světlometů, nemá s tim už někdo zkušenost? Mám je ještě celkem dost v pohodě, ale proč je nemít jako nové 

_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Produkty BG - zkušenosti majitelů
Ahoj, budu měnit olej a objednal jsem i BG109.
Myslíte, že má cenu vypustit starej olej "co vyteče", nalít nějakej obyč+BG, nechat hodinku, dvě... pět... běžet, vypustit, pak až dát nový filtr a nalít nový chutný Mobil1 ? Nebo je to buřt a mám BG nalít do toho, co tam je?
Když to bude bublat třeba těch víc (5) hodin, nemůže to motor nějak dodrbat? Resp. když to bude tuhle dobu běhat s tim rozpuštěnym bordelem...
Díky za postřehy
Myslíte, že má cenu vypustit starej olej "co vyteče", nalít nějakej obyč+BG, nechat hodinku, dvě... pět... běžet, vypustit, pak až dát nový filtr a nalít nový chutný Mobil1 ? Nebo je to buřt a mám BG nalít do toho, co tam je?
Když to bude bublat třeba těch víc (5) hodin, nemůže to motor nějak dodrbat? Resp. když to bude tuhle dobu běhat s tim rozpuštěnym bordelem...
Díky za postřehy
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14423
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Produkty BG - zkušenosti majitelů
Nalej to do starýho a nech bublat s občasným prošlápnutím na cca 2000 otáček.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13156
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Produkty BG - zkušenosti majitelů
Doporučuju čistej ubrousek a otřít měrku "před BG" a "po BG" vedle sebe, aby bylo porovnání.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5320
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Produkty BG - zkušenosti majitelů
A jak je to s tou automatickou převodovkou, nevadí ji, že motor x hodin běží?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13156
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Produkty BG - zkušenosti majitelů
Je tam neutrál(N nebo P pozice), takže nulovej odpor převodovky. Olej se tedy nezahřívá, tak neni důvod, proč by jí to mělo vadit. Pokud to někdo nevyladí a nevrčí s ručkou a Déčkem 

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5320
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Produkty BG - zkušenosti majitelů
Tak o víkendu jsem nalil BG109 a nechal dvě hodinky bublat, cca dvacet minut z toho to bylo s cihlou na plynu na 2000ot. Motor tak po půl hodince lehce ztichnul a pak už se nedělo nic, jen to smrdělo z výfuku.
Před nalitím byl olej na měrce zlatohnědý, po vypuštění z motoru je to fest černý, nicméně řídký.
Nový olej je Mobil 1 5W50, motor je lehce tišší a přijde mi, že se snížily volnoběžné otáčky (těžko říct, kolik toho má na svědomí placeboefekt...).
Suma cca 300,- za přípravek je vyvážena hřejivým pocitem, že už těžko dám v domácích podmínkách motoru něco lepšího.
Před nalitím byl olej na měrce zlatohnědý, po vypuštění z motoru je to fest černý, nicméně řídký.
Nový olej je Mobil 1 5W50, motor je lehce tišší a přijde mi, že se snížily volnoběžné otáčky (těžko říct, kolik toho má na svědomí placeboefekt...).
Suma cca 300,- za přípravek je vyvážena hřejivým pocitem, že už těžko dám v domácích podmínkách motoru něco lepšího.
-
Offline
- Příspěvky: 5706
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Produkty BG - zkušenosti majitelů
Dnes po 15 tis. aplikace BG109 po dobu 5,5 hodiny. Rozdíl v barvě neznatelný.

Nalití nového oleje 5W50 a BG110 plus BG107.
Zvuk motoru o poznání tišší. Jsem naprosto spokojen

Nalití nového oleje 5W50 a BG110 plus BG107.
Zvuk motoru o poznání tišší. Jsem naprosto spokojen

-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4670
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
Produkty BG - zkušenosti majitelů
Taky se mi to ztišilo a po ujetí 10tis km jdu do toho znova. Možná to také nechám bublat déle, ale 5,5h mi už přijde dost, když na návodu píšou 40min. Nemůže se něco stát? Aby to třeba nerozežralo něco, co nemá, např. nějaká gufera, atd.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4670
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
Produkty BG - zkušenosti majitelů
Noo, to je výzvamartinopel píše:Poslední auto mi vrčelo od 8 hodin do 15:30jancho píše:Taky se mi to ztišilo a po ujetí 10tis km jdu do toho znova. Možná to také nechám bublat déle, ale 5,5h mi už přijde dost, když na návodu píšou 40min. Nemůže se něco stát? Aby to třeba nerozežralo něco, co nemá, např. nějaká gufera, atd.

_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvky: 5706
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Produkty BG - zkušenosti majitelů
Dnes ráno cestou do práce příjemné překvapení.
Jsem přesvědčen, že to auto jede líp. Buďto opravdu jede líp, nebo tím jak to výrazně ztichlo se režim posunul do vyšších otáček, nebo kombinace obého.
Jsem přesvědčen, že to auto jede líp. Buďto opravdu jede líp, nebo tím jak to výrazně ztichlo se režim posunul do vyšších otáček, nebo kombinace obého.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13156
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Produkty BG - zkušenosti majitelů
Nebo klesla teplota o X stupňů, takže to tam napere víc vzduchu 

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé