Voda V850

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 5112
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

#1 Voda V850

Příspěvek od Honza »

Strácí se mi voda a nemůžu objevit kudy.Jedná se asi o litr na 400-500 km.Nikde nejni nic mokrýho,pod autem taky nic,žádná loužička prostě opticky nic.V pondělí mám volno tak budem zkoušet za studena tlakovat snad se něco objeví.Občas mám takovej dojem jako by byl v kabině cítit smrad páry.Máte někdo tušení kde by to mohlo být?Díky
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

Anonymous

#2 Voda V850

Příspěvek od Anonymous »

Honza píše:Strácí se mi voda a nemůžu objevit kudy.Jedná se asi o litr na 400-500 km.Nikde nejni nic mokrýho,pod autem taky nic,žádná loužička prostě opticky nic.V pondělí mám volno tak budem zkoušet za studena tlakovat snad se něco objeví.Občas mám takovej dojem jako by byl v kabině cítit smrad páry.Máte někdo tušení kde by to mohlo být?Díky


Může to být radiátorem topení,zkus se podívat na koberec pod palubovkou,jestli není mokrý,v topení může být malá dírka,ale voda se může teplem vypařit.Nebo se voda může ztrácet-odpařovat špatným víčkem od nádobky na vodu,už jsem jednou takový problém měl,víčko se vyměnilo a byl klid. :wink:

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 53
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Vůz: 850
Bydliště: Praha

#3 Voda V850

Příspěvek od Sten »

Honza píše:Strácí se mi voda a nemůžu objevit kudy.Jedná se asi o litr na 400-500 km.Nikde nejni nic mokrýho,pod autem taky nic,žádná loužička prostě opticky nic.V pondělí mám volno tak budem zkoušet za studena tlakovat snad se něco objeví.Občas mám takovej dojem jako by byl v kabině cítit smrad páry.Máte někdo tušení kde by to mohlo být?Díky
Co takhle těsnění pod hlavou. Zkus po jízdě nevypínat motor! a šáhni na hadici mezi chladičem a hlavou. Měl by si jí v pohodě zmáčknout, pokud ne a bude tvrdá, můžeš se připravit na výměnu těsnění, ale upozorňuju, že bez zaškrabání bloku a srovnání hlavy to nemá význam. Je to na chvíli.

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 5112
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

#4 Voda V850

Příspěvek od Honza »

Sten píše:Co takhle těsnění pod hlavou. Zkus po jízdě nevypínat motor! a šáhni na hadici mezi chladičem a hlavou. Měl by si jí v pohodě zmáčknout, pokud ne a bude tvrdá, můžeš se připravit na výměnu těsnění, ale upozorňuju, že bez zaškrabání bloku a srovnání hlavy to nemá význam. Je to na chvíli.
To mi ani neříkej.Dělá to asi 3-4 měsíce ato by už asi vyletělo komplet.Předtím u Seata odešlo během 2 dnů.Zkusim zejtra tu zátku i tu hadici.Já to tipuju na nějakou malinkou dirku kde se voda stačí odpařovat.Zatím díky
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 53
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Vůz: 850
Bydliště: Praha

#5 Voda V850

Příspěvek od Sten »

Honza píše:
Sten píše:Co takhle těsnění pod hlavou. Zkus po jízdě nevypínat motor! a šáhni na hadici mezi chladičem a hlavou. Měl by si jí v pohodě zmáčknout, pokud ne a bude tvrdá, můžeš se připravit na výměnu těsnění, ale upozorňuju, že bez zaškrabání bloku a srovnání hlavy to nemá význam. Je to na chvíli.
To mi ani neříkej.Dělá to asi 3-4 měsíce ato by už asi vyletělo komplet.Předtím u Seata odešlo během 2 dnů.Zkusim zejtra tu zátku i tu hadici.Já to tipuju na nějakou malinkou dirku kde se voda stačí odpařovat.Zatím díky
U TDI je těsnění kovový, takže se neprorazí. Je to spíš křivostí bloku jak si sedá litina.

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 5112
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

#6 Voda V850

Příspěvek od Honza »

Tak jsem dneska zkoumal a ho..o vyzkoumal.Víčko těsní,po ujetí asi 40 km svižné jízdy nebyla nikde ani kapka-takže si ani neodfouklo při přetlaku.Hadice se dala zmáčknout klasicky palcem proti prstům asi na polovinu průměru ,řek bych s odporen normálně ohřátýho auta (přetlak by měl bejt něco kolem 1 atm,jestli se nepletu).Přetlak se držel dobře tři hodiny.Prohlídnul jsem znova všechny spoje,ale nic zjevnýho po úniku nemrzky která přece jenom zanechá specifickej našedlej povlak.Teď mě napadlo že nejni vidět na vodní pumpu.Před asi rokem v necelých 100000 se měnil rozvoďák i s pumpou teď mám 142 000km (poctivejch).Zejtra se budu pídit jak se dostat k pumpě,brrrr no ale musím.
2Sten:Myslíš že v těch km by to těsnění mohlo odejít?Už si se s tím setkal po tak málo km?Můžeš mi poslat na PM telefon na kterým tě zejtra zastihnu ke konzultaci ,musím to bezpodmínečně vyřešit.Přitáhnout hlavu je asi blbost (takovej blbej nápad)?Díky
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 53
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Vůz: 850
Bydliště: Praha

#7 Voda V850

Příspěvek od Sten »

Honza píše:Tak jsem dneska zkoumal a ho..o vyzkoumal.Víčko těsní,po ujetí asi 40 km svižné jízdy nebyla nikde ani kapka-takže si ani neodfouklo při přetlaku.Hadice se dala zmáčknout klasicky palcem proti prstům asi na polovinu průměru ,řek bych s odporen normálně ohřátýho auta (přetlak by měl bejt něco kolem 1 atm,jestli se nepletu).Přetlak se držel dobře tři hodiny.Prohlídnul jsem znova všechny spoje,ale nic zjevnýho po úniku nemrzky která přece jenom zanechá specifickej našedlej povlak.Teď mě napadlo že nejni vidět na vodní pumpu.Před asi rokem v necelých 100000 se měnil rozvoďák i s pumpou teď mám 142 000km (poctivejch).Zejtra se budu pídit jak se dostat k pumpě,brrrr no ale musím.
2Sten:Myslíš že v těch km by to těsnění mohlo odejít?Už si se s tím setkal po tak málo km?Můžeš mi poslat na PM telefon na kterým tě zejtra zastihnu ke konzultaci ,musím to bezpodmínečně vyřešit.Přitáhnout hlavu je asi blbost (takovej blbej nápad)?Díky
Já těsnění pod hlavou dělal ve 160000km. Byly vytahaný místa kolem závitů pro šrouby od hlavy a výrazně se zvětšily rýhy po fréze. Je to tím jak pracuje litina. Šrouby jsem tenkrát povolil jako prd. Jakou vodní pumpu jsi tam dával. Nám už tekla i nová a je jedno jestli je originál nebo neoriginál.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 53
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Vůz: 850
Bydliště: Praha

#8 Voda V850

Příspěvek od Sten »

Ano pumpa by to mohla bejt.
Naposledy upravil(a) Sten dne 11 úno 2005 17:06, celkem upraveno 1 x.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“