Šipka v přístrojáku
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Zábřeh
- Vůz: S70 TDi
Šipka v přístrojáku
Neví prosímněkdo, co znamená oranžová šipka nahoru hned vedle budíků na pravé straně? Rožla se mi po cca naježděných 6000 km. Volvo s70 2,5 TDi, 1997?
-
Offline
- Příspěvky: 849
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Neratovice
- Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver
Šipka v přístrojáku
Vyfoť, nahrej sem. Nic mi to neříká.
Edit: máš automat nebo manuál?
Edit: máš automat nebo manuál?
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Zábřeh
- Vůz: S70 TDi
Šipka v přístrojáku
Mám manuál. Jeto v pravém poli pro kontrolky (tam, jak je třeba ABS) úplně vlevo v horní řadě, oranžová šipka nahoru (vapadá jako blinkrová, jen směřuje nahoru a je oranžová).
-
Offline
- Příspěvky: 212
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Hlavní město piva
- Vůz: V70 D5252T rok 98
Šipka v přístrojáku
To je kontrolka automatu, že je aktivní jízdní režim pro zimu. "W" Nebo myslim při poruše... Ale když píšeš, že máš manuál.. Tak asi nějakej šotek. Víc zde, strana 34 a pak díl převodovka.
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Šipka v přístrojáku
to dost divné, protože to hlásí stav automatické převodovky..
pokud svítí, tak je zařazeno 3, L nebo W, pokud bliká, znamená to závadu.

pokud svítí, tak je zařazeno 3, L nebo W, pokud bliká, znamená to závadu.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Zábřeh
- Vůz: S70 TDi
Šipka v přístrojáku
Super, díky. Nikdy jsem se s tímto symbolem nesetkal, tak jsem nevěděl. Taky si říkám, že nejspíš nějakej bludnej spoj, protože v tom autě se vrtal nějakej partyzán v elektrice, přepojoval jsem zásuvku zapalovače a než jsem rozpojil svazky v tunelu a zjistil co kam dát, tak jsem bylcelkem nasranej.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé