Stejně ať to nečte nikdo, kdo nemá koule vzít vrtačku a provrtat skříň diferáku

Protože soudruzi ze Skandinávie nepovažovali za důležité při výrobě zařadit operaci, po které by byl na autě výpustní šroub haldexové náplně a olejové náplně diferáku, a po odsávání tam zůstane spousta bordelu, rozhodl jsem se vyrobit do nejnižšího místa obou součástí díru.
Jelikož je třeba tu díru také ucpat, použil jsem hladinové zátky ze škodofkových diferáků. Zátky byly vytuněny neodymovým magnetem, jak vidno na obrázku. Mají závit M10x1 a ve stěně skříně je asi 6 nebo 7 závitů.
Předvrtání a vytvoření těsnící plochy zajistil speciálně nabroušený vrták 15mm. Dal by se použít plochý záhlubník 15x8,5, ale nabroušení mi dalo míň práce, než jej shánět.
Ten obrázek vnitřku diferáku zobrazuje umístění šroubu uvniř a je to jiný šroub (bez magnetu) než, které byly použity na autě.
Aby se nedostaly špony do nežádoucích míst, při vrtání a řezání závitů byl přiveden hladinovými otvory tlakový vzduch o tlaku necelé atmosféry (bohatě stačí).
Z fotek je vše ostatní jasné.