VOLVOTURISTIKA

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Raff
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 142
Registrován: 21 roků 9 měsíců
Bydliště: Reichenberg/Oslo

VOLVOTURISTIKA

Příspěvek od Raff »

Tak mě napadlo, pro odlehčení a event. pobavení, navrhnout topik s případnými zážitky s cestovaním Volvem po dovolených. Možná taky jako inspirace pro spoluvolvisty. Začnu s dovolením sám:

Olaf dostal letoš už asi potřetí novej olej (hodně se chudák nalítá) a s jen lehce kempinkovou vybavou v kufru (dvě stolicky, stan a něco k snědku) se vyrazilo přes Rozvadov (jaká to změna pro mě Seveřana :shock: ) směrem na Norimberk, Mannheim, pak Paříž, s cílem dorazit do Bretaně. Zadařilo se. Francie - kam jsem se nikdy nijak nehrnul - je opravdu hodně velká a jen objet samotnou Bretaň po pobřeží za těch deset dní dá fušku. Nicméně velice příjemně překvapí jak samotné nádherné pobřeží, městečka a památky, ale i velice milé počasí (v době českých pětatřicítek příjemných pětadvacet, slunečno, občas mráček, svěží bríza) a hlavně více než překvapivě milí a čistotní Francouzi. V každé vesnici minimálně 2-3 kempy (ceny 8-12 euro za auto a stan se dvěma obyvateli), všude klídek, turisti jen ti slušní (Francouzi, Angláni, Holanďani, Irové, jen něco málo Němců). Silnice proti Česku parádní, spousta kruháčů, ale jízda v klidu, rychlost se dodržuje. Ani ve větších městech (St. Malo, Brest, Quimper, Lorient, Nantes) není problém zdarma parkovat v blízkosti centra. Malé doporučení: za tzv. dálnice se ve Francii platí, takže jsou relativně prázdné a to proto, že se v pohodě dá využít většinou paralelní síť státních, zhusta též čtyřproudých silnic. Ergo, kdo chce profrčet v pohodě a bez zácp, má možnost po dálnici, ale musí počítat s cca 1 eurem na 10-20 km. Nicméně v samotné Bretani je to škoda už jen proto, že nejlepší je valit se v pohodě menšími cestami podél pobřeží přes všechna ta malá a krásně zachovaná středověká městečka. V létě se vám s velkou pravděpodobnosti podaří natrefit na spoustu trhů a svátků (moře, lodí, sýra, léta, Keltů atd.) a o zážitky tak nebude nouze. Pokud jde o možnosti koupání, zejména část Bretaně přivrácená k Atlantiku je hodně atraktivní, parádní vlny, na krásných písečných plážích lze vyzkoušet nefalšovaný surfing, jen je to trochu chladnější. Naopak nikdy nelézt do vody v blízkosti útesů - není to Chorvatsko a i při klidném moři byste dopadli asi jako myš v automatické pračce. Zvláštností je taky vysoký skok přílivu, kdy na některých místech moře za odlivu "couvne" až o několik km daleko. Jinak se vyplatí přibalit s sebou i kola.

Je to sice trochu z ruky (celkově si Olaf odběhal 4300 km, z toho po Bretani 1000 km), ale jako příjemný výlet můžu jedině doporučit. Pohonné hmoty cenově naprosto stejně jako u nás, ale i levnější například u velkých nákupních center ... :idea:

Francouzi mají sice tendenci jezdit těmi svými šlupičkami, ale ani o volva není nouze :roll:

Tak asi tolik, doufám, že se někdo s volvoturistickými postřehy přidáte :wink:
_________________
Past: Volvo 855 Estate 2,5 10V, 1995 (1/2004-10/2004)
Past: Volvo 855 Estate 2,5 TDI, 1996 (10/2004-1/2007)
Past: Volvo XC70 D5 Geartronic Summum, 2002 (12/2006-9/2012)
Present: CZ: Volvo XC70 D5 (205 HP) Summum MY 2010; Volvo V50 1.6D 2006 NO: Volvo V50 1.6D 2006 Addition

tnemec
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1066
Registrován: 21 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha

Ingrid na Autoshow

Příspěvek od tnemec »

hala 2e, to víte, při tý high-endový hifi soupravě, co tam je, nemůže v týhle hale chybět....
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

Raff
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 142
Registrován: 21 roků 9 měsíců
Bydliště: Reichenberg/Oslo

Docela klika ...

Příspěvek od Raff »

Už jsem to vyprávěl, ale dám rád k lepšímu, jak jsem jen těsně unikl pár dní před Vánoci zkáze: valil jsem s V850 po E6 z Osla, kde mě zdržela odpolední dopravní zácpa, takže jsem pak musel trochu přitlačit na pilku a to se mi dost vyplatilo. V Göteborgu jsem si pustil rádio a najednou mimořádné zpravodajství, že prý na E6 u Uddevally, to jest tam, kde jsem snad půlhodinku předtím projel rychlostí cca 100 km/h, se v délce snad několika desítek metrů propadla silnice, snad včetně pár zrovna projiždějících aut :shock: Fy faen, tak to jsem měl kliku, že :? Teď se provalilo, že už při stavbě na tenhle úsek upozorňovali i geologové, stavbaři se na to vybodli, no a teď po nedávných povodních už to byla jen otázka času :roll:

A aby toho nebylo málo, nedaleko Osla se propadl kousek cca 8 km dlouhého tunelu, kde taky občas profrčím ... :shock:
Naposledy upravil(a) Raff dne 03 led 2007 21:02, celkem upraveno 1 x.
_________________
Past: Volvo 855 Estate 2,5 10V, 1995 (1/2004-10/2004)
Past: Volvo 855 Estate 2,5 TDI, 1996 (10/2004-1/2007)
Past: Volvo XC70 D5 Geartronic Summum, 2002 (12/2006-9/2012)
Present: CZ: Volvo XC70 D5 (205 HP) Summum MY 2010; Volvo V50 1.6D 2006 NO: Volvo V50 1.6D 2006 Addition

tnemec
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1066
Registrován: 21 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha

Docela klika ...

Příspěvek od tnemec »

Raff píše:Už jsem to vyprávěl, ale dám rád k lepšímu, jak jsem jen těsně unikl pár dní před Vánoci zkáze: valil jsem s V850 po E6 z Osla, kde mě zdržela odpolední dopravní zácpa, takže jsem pak musel trochu přitlačit na pilku a to se mi dost vyplatilo. V Göteborgu jsem si pustil rádio a najednou mimořádné zpravodajství, že prý na E6 u Uddevally, to jest tam, kde jsem snad půlhodinku předtím projel rychlostí cca 100 km/h, se v délce snad několika desítek metrů propadla, snad včetně pár zrovna projiždějících aut :shock: Fy faen, tak to jsem měl kliku, že :? Teď se provalilo, že už při stavbě na tenhle úsek upozorňovali i geologové, stavbaři se na to vybodli, no a teď po nedávných povodních už to byla jen otázka času :roll:

A aby toho nebylo málo, nedaleko Osla se propadl kousek cca 8 km dlouhého tunelu, kde taky občas profrčím ... :shock:
To mi připomíná, jak jsem jel po Českobrodský kousek pod Spojovací a autobus přede mnou v pravým pruhu se nějak divně zhoupnul.... byl to třínápravovej "kloubák" teď si nevzpomínám, jestli Ikarus nebo už Karosa. Před posledníma kolama se mu najednou zajiskřilo, autobus si poskočil a kola se opřela o kraj nově se objevivší propasti o průřezu jednoho jízdního pruhu X 10 m délky X 5 metrů hloubky.... Ta silnice se prostě propadla a zmizela... za ním také nikdo nejel, ale z levýho pruhu jsme na to čuměli všichni jak vrána na hermelín... to se nevidí denně, že se Země otevře....

Každopádně to byla děsná klika, o vteřinu jinak a mohlo jít pár desítkám lidí o kejhák...
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1438
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Docela klika ...

Příspěvek od Jarda S40 »

tnemec píše:To mi připomíná, jak jsem jel po Českobrodský kousek pod Spojovací a autobus přede mnou v pravým pruhu se nějak divně zhoupnul.... byl to třínápravovej "kloubák" teď si nevzpomínám, jestli Ikarus nebo už Karosa. Před posledníma kolama se mu najednou zajiskřilo, autobus si poskočil a kola se opřela o kraj nově se objevivší propasti o průřezu jednoho jízdního pruhu X 10 m délky X 5 metrů hloubky.... Ta silnice se prostě propadla a zmizela... za ním také nikdo nejel, ale z levýho pruhu jsme na to čuměli všichni jak vrána na hermelín... to se nevidí denně, že se Země otevře....

Každopádně to byla děsná klika, o vteřinu jinak a mohlo jít pár desítkám lidí o kejhák...
Na Proseku konkrétně na "Staré Prosecké" (od Kříže na Prosek) to byla docela dost častá kratochvíle. Ale tam je to dané tím, že je Prosek poddolovanej různejma štolama. Něco podobného je i nad Hloubětínem směrem na Kbely. No ale Ostravaci by mohli vyprávět! :lol:

VanThomas
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1176
Registrován: 19 roků 5 měsíců
Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
Bydliště: Praha 3

Příspěvek od VanThomas »

pár fotek sedmice v Chorvatsku a Bosně.

Stroj: 744, 1986 D24 60kw
Najeto cca 3000km, spotřeba téměř na chlup 8l
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70 B5254T AW50 98'
VW Polo 2002 1.2 HTP Poloauto s půlkou motoru...
bylo 745 D24T M46+OD 90'

VanThomas
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1176
Registrován: 19 roků 5 měsíců
Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
Bydliště: Praha 3

Příspěvek od VanThomas »

a další
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70 B5254T AW50 98'
VW Polo 2002 1.2 HTP Poloauto s půlkou motoru...
bylo 745 D24T M46+OD 90'

VanThomas
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1176
Registrován: 19 roků 5 měsíců
Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
Bydliště: Praha 3

Příspěvek od VanThomas »

a ještě
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70 B5254T AW50 98'
VW Polo 2002 1.2 HTP Poloauto s půlkou motoru...
bylo 745 D24T M46+OD 90'

VanThomas
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1176
Registrován: 19 roků 5 měsíců
Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
Bydliště: Praha 3

Příspěvek od VanThomas »

VanThomas píše:a ještě
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70 B5254T AW50 98'
VW Polo 2002 1.2 HTP Poloauto s půlkou motoru...
bylo 745 D24T M46+OD 90'

marra
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 868
Registrován: 20 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha

Cestování a výlety

Příspěvek od marra »

Právě jsem se vrátil…

Nikoli však z hradu, ale z Ukrajiny. Jedno vím jistě… už nikdy…
Trasa Praha-Brno-Bratislava-Žilina-Poprad-Prešov-Užhorod-Rachiv a zpět.
Celkový počet kilometrů 2350 plus mínus, průměrná spotřeba 11 litrů při průměrné rychlosti 62 km/h dle palubního počítače. Ceny benzínu se pohybovali 27-30 kč 35-38 sk a ? $ za litr

Ve čtvrtek v noci jsme s Ládou a Ivanem do mého kcháru VOLVO 850 naložili nevelkej dieselovej motor, pár věcí na cestu a nic netuše jsme vyrazili vstříc dobrodružství. Už po pár kilometrech cesty jsem zjistil, že při takovém zatížení vozu ( hlavně motor), nebylo moje obutí vozu 235/45/17 právě ideální, při jakémkoli zhoupnutí dřeli o podběh. Zřejmě se budu muset poohlédnout po nových tlumičích. Na dálnici jsem nastavil tempomat na tradičních 140 km/h a upaloval na Brno. Klukům jsem pustil na DVD film Snowbordáci aby se jim líp usínalo. Nejenom že se u toho nedalo usnout, vzhledem k tomu že gumy škrábajíce o podběh nelze ničím přehlušit, ale taky to bylo to poslední co jsme na obrazovce DVD viděli než navždy zhasnula… Byli jsme vděčni, že po několikátém marném pokusu spustit alespoň hudební CD, něco hraje…
Cesta přes hranice, Bratislavu, Žilinu, Martin, Ružomberok, Poprad až do Spišské nové Vsi proběhla v pohodě a konečně jsme mohli vyložit největší zátěž v autě (doufám že motor bude sloužit hooodně dlouho). Po snídani a kávě za kterou ještě jednou děkuji Ladislavovi, jsme se vydali dál na cestu směrem Prešov. Vzhledem k tomu, že hraniční přechod Vyšné Nemecké je v rekonstrukci, jsme zatočili směrem na Stropkov a zaparkovali ve vesnici Pstrina. Toužíte-li po opravdovém klidu, kde není ani televize (pokud si ji nevezete sebou i se satelitem), ani signál na telefon, kde naladíte pár stanic na rádiu, máte-li štěstí a je příznivé počasí, jedte do takovýchto končin. Stojí to za to…
Plán byl jasný, ve dvě vyrazit, překročit Slovensko-Ukrajinské hranice, dojet co nejrychleji 300km k Ivanovu domovu, nastartovat jeho 960ku v TICéčku a vyrazit na cestu zpátky… Plán to byl jednoduchý, avšak skutečnost byla úplně jiná…
Na hranicích jsme byli za chvíli, musím uznat že na slovenských silnicích se mi jezdí líp než na českých nebo kdekoli jinde (nevím čím to je). Kdybych byl jen tušil kolik strávíme času než se dostanem přes hranice, asi bych jel jindy nebo jinudy. Po pěti hodinách čekání jsme konečně mohli vypsat ukrajinským celníkům svůj životopis na kus papíru, co zdaleka připomínalo lejstro velikosti A3. Nerad podplácím, ale tentokrát jsme neodolali a podstrčili babě v budce stovku, jelikož bez zelený karty se ani na ukrajině neobejdete. Poté co zjistili, že nejsme ani teroristi, že nevezeme bombu, nás pustili a my mohli konečně vyrazit. Máte-li pocit, že silnice v Praze připomínají kočičí hlavy s asfaltovou polevou, tak tam jsou to rovnou medvědí hlavy. Šířka šest metrů silnice je dostatečná, avšak asfalt je jen na dvou metrech vprostřed, zbytek je už jen něco jako…. Věřte, že pokud se proti vám bude valit rozzuřený nákladní vehykl značky ZIL, který nemá v úmyslu opustit asfaltový pruh, budete vděčni i za ten kousek pevného štěrkového podkladu. Nechci jim však křivdit, našli jsme tam i kus dálnice a slušné silnice mezi Užhorodem a Mukačevom kde se dalo jet i stokilometrovou rychlostí bez obav z toho že spadnu do Taxisova příkopu.
Nikdy bych nevěřil kolik na ukrajině jezdí pražáků, avšak zdání klame, to jen místní se vraceli na svátky domů. Asi to bylo příčinou toho že nás místní policie stavěla v domění že z nás něco kápne v každé druhé vesnici. Kromě jedné radarové hlídky na úseku kde jsme byli rádi že jedeme alespoň čtyřicítkou a rumunských??? celníků, zasypanou silnicí, vyhořelou 740kou jsme ve zdraví po čtyřiadvaceti hodinách dorazili do cíle.
Zpátky už se jelo klidně a hlavně rychleji, vzhledem k tomu že většina kráterů na silnici byla vidět dříve než v noci, jen mě mrzí že jsem si sebou nevzal foták, místní architektůra je nádherná.
Když to sečtu, jsem rád že jsem doma, jsem rád že mam volvo a jsem rad že jsem to přežil ve zdraví.
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1438
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Kam na výlet

Příspěvek od Jarda S40 »

Minulou sobotu jsme byli s rodinou na výletě v Muzeu sportovních vozů Lány. V muzeu je mnoho sportovních vozů, nejčastěji kolem 60-tých a 70-tých let, ale i jiné. Spousta exponátů je uložena v depozitu a expozice se asi obměňují. Cena vstupného je 35 Kč za osobu, což mi nepřijde mnoho. U muzea je vyhrazené parkoviště a restaurace. Ta má slušnou nabídku a obsluhu, posezení venku i vevnitř, venku možno i se psem. Pes dostane misku vody (Viz foto). Podrobnosti najdete na http://www.classic.lany.cz/
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) Jarda S40 dne 24 dub 2008 17:38, celkem upraveno 1 x.

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1438
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

Mezi vystavené lahůdky třeba renault Alpine :wink:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1438
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

Krásná je série 4 sportovních jaguárů, z nichž vám přibližuji 2 nejhezčí!
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1438
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

smazat1

Příspěvek od Jarda S40 »

Porsche 911 nepotřebuje komentář :wink:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1438
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

Můj oblíbenec Ford Mustang (Bullitův případ - pro pamětníky!)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1438
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

Mé tři lásky na jedné fotce - nevím proč mě tohle auto tak bere!
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1438
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

Nedávno se tu slintalo nad Tatrou, tak pro obdivovatele značky :lol:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1438
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

Další Tatra - tato značka měla velké perspektivy, škoda jí!
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1438
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

Toto je zase láska mojí ženy (mám ji dovoleno koupit :wink: ) Už se těším :lol:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1438
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

Nejkrásnější veterán však byl na parkovišti - budil zaslouženou pozornost při příjezdu i odjezdu
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1438
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

Následuje detail pro Joja a ostatní fundamentalisty :wink:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1438
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

A toto je asi nejhezčí vůz výstavy, i když Ford. Vlastně to není od Volva tak daleko!
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

FTN
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 166
Registrován: 18 roků 7 měsíců
Vůz: SAAB 9000
Bydliště: Praha 4

Cestování a výlety

Příspěvek od FTN »

Tak já přidám trochu OT, protože to není Volvo. Ta reklama na tom busu se mi prostě líbí. :idea:
Jinak je to v Manchesteru, kde jsem se byl o víkendu podívat.
MCR 017.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987

drewid
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 495
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt

Cestování a výlety

Příspěvek od drewid »

Ta baba v burce dost vypovídá o tom kde jsi byl 8)
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D

berzerker
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 407
Registrován: 19 roků 5 měsíců
Bydliště: sk- trnava

Cestování a výlety

Příspěvek od berzerker »

nie je to moc daleky vylet, len na jazere v Senci :D na fotke to nie som ja
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec

Zpět na „o všem možném :-)“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]