Už pár měsíců na fóru sem tam provedu výkřik do tmy a jelikož se nudím, tak je asi čas oficiálně představit můj kočár. Auto jsem zhruba před měsícem koupil od užvatele vkom tady na fóru. Musím pochválit naprosto skvělý přístup. Fotky z "bouračky", většinu faktur za sevis, kupní smluvy mezi předchozími majiteli (včetné té origo ze salonu) a upozoznění na drobné kosmetické vady, to dává málokdo. S autem máme naježděno zatím 500km ale spokojenost. Tímto děkuji a tleskám


Začnu tím, co zajímá lidi nejvíc... hned po motoru (pro zvědavce je to T5 2.3l 184 kW) tedy
Výbava:
Nemám uplně přehled, ale to auto má snad full výbavu a jediný co jsem zjistil, že mu chybí je spolujezdcova sesle felektrice. Na origo kupní smlouvě je uvedeno Volvo V70 T5 Premium se základní cenou 41 000 EUR a dalších 15 000 EUR je příplatková výbava. Jako hustodémonskykrutopřísnou fičuru ovšem musím označit montáž nezávislého topení Webasto provedenou 3 měsíce po koupi v salonu. Stručný výčet na co si vzpomenu:
- Xenony
- Parkovací senzory
- Automatické stěrače
- Tempomat
- Automat
- Kožený interiér
- RTI navigace
- Aut. klima
- Palubní PC
- El. sklápění zrcátek
- Vyhřívané sesle
- DSTC
- HU-803
- Přední mlhovky
- Telefon
Něco z historie
Auto v roce 2012 dotažené z Hamburku po dvou majitelích s motorem na kaši, poté co známý uživatele vkom měl na ebay slabou chvilku a z hecu pro srandu přihodil 10 EUR. Více zde. Skončilo u Marry na opravě motoru, kdy seznam měněných dílů vydal na jednu A4. Od opravy auto najelo dalších 60 000km, takže oprava asi zdařilá. Poté se dostalo k uživateli vkom, který se o auto pěkně staral (servisováno Marra, T6R, Soldát). Když se ale začal nudit vyměnil Volvo za Mondeo ST 220, čímž se Volvo dostalo k nám.
Předchozí majitel provedl:
- 192 000Km:nové lanovody+pakny ruční brzdy.Nový hydraulický rozvaděč aut. převodovky.
- 199 000km: nový olej v automatu,nové silentbloky a čepy př. ramen
- 222 000km:př. br. hadice,čep ramene
- 223 400km:nové svíčky
- 224 700km: nové př. brzdy + brzdovka
- 226 000km: nové př. tlumiče
- 234 000km: nový olej
Co bylo uděláno:
- Aktualizovaná RTI navigace
- 241 000km : geometrie, oprava zadní stabilizační tyče, nové letňáky
- 244 900km : nový olej v motoru a automatce, oprava MAF, čištění PCV, nové filtry
- 246 500km : Nová baterie, nové přední zimáky
- 250 000km : Opraveno zrcátko u řidiče
- 252 000km : Pravidelný proplach automatu
Co auto aktuálně potřebuje:
- Opravit zrcátko u řidiče (mrtvý snímač polohy, přenastavuje se do výchozí pozice nezastavuje se v krajní horní poloze a vesele si přecvakává přes převody) - FIXED
- Přehrát SW rádia. Nesvítí čudlíky a nefunguje ovládání z volantu
- Pořešit vynechávající centrál LZ dveří
Tikající neduhy:
- Pumpa posilovače rosí na hřídeli
- Turbem teče olej ven (litr oleje na 3-4t km)
- Klouby na poloosách mají před sebou posledních pár desítek tisíc km
Jaký bude tuzing:
- Externí chladič převodového oleje
- Externí filtr převodového oleje
- 230V zásuvka pro zadní sedadla
- Ultimátní hack RTI + rádia => Stay tuned for more (čti jako když to bude fungovat, tak se podělím)
Řešené problémy:
- Úmrtí MAF, ucpání PCV
- Ťukanec na parkovišti
Tak kolegové pacienti. Ještě pár fotek toho trestače koncernu a prosím kritiku, návrhy, rady a postřehy pro čerstvého majitele Volva mezi vámi.
