
Jinak teda prudké brždění když někdo vlítne do silnice je něco jinýho než když jde magor zkoušet jak mu to brzdí, rozhulí to na dvě kila a pak zabrzdí na 90

K čemu jsou brzdy??? Na okrasu???To jako by jsi řekl,že je magor ten,kdo v létě používá klimatizaci,v zimě topení,podřazuje když potřebuje předjet,pouští si rádio chodí v botech atd.Věci jsou od toho aby se používaly.smolda píše:Hemmm no teda kotouče co jsem si doposud měnil já jsem zajížděl jak jsem psal a nezvlnily se...ale teda pokud to někteří výrobci přímo doporučujou...proč ne![]()
Jinak teda prudké brždění když někdo vlítne do silnice je něco jinýho než když jde magor zkoušet jak mu to brzdí, rozhulí to na dvě kila a pak zabrzdí na 90to se pak není čemu divit že se to kroutí...
smolda píše:Hemmm no teda kotouče co jsem si doposud měnil já jsem zajížděl jak jsem psal a nezvlnily se...ale teda pokud to někteří výrobci přímo doporučujou...proč ne![]()
Jinak teda prudké brždění když někdo vlítne do silnice je něco jinýho než když jde magor zkoušet jak mu to brzdí, rozhulí to na dvě kila a pak zabrzdí na 90to se pak není čemu divit že se to kroutí...
Jasně že k brždění ale třeba nový těsnění pod hlavou taky musíš zajet...stejně tak kotoučemartinopel píše:K čemu jsou brzdy??? Na okrasu???To jako by jsi řekl,že je magor ten,kdo v létě používá klimatizaci,v zimě topení,podřazuje když potřebuje předjet,pouští si rádio chodí v botech atd.Věci jsou od toho aby se používaly.
Spíš bych vyměnil mechaniky co tě to mění . Měl jsem stejnej problém sice u jinýho auta . Bylo to pouze nevhodnou značkou kotoučů. To že ti někdo řekne , že jsou origo neznamená , že jsou origo . To že ti někdo řekne , že jsou sportovní neznamená , že jsou sportovní .MaG píše:Ahoj, potřeboval bych radu.
Mám Volvo XC90 3,2 a neustále se mi kroutí přední kotouče. Na nové stačí ujet cca 5t km a jsou zkroucené. Zkoušel jsem originály i sportovní, je to stejné (je tam už 4 nová sada). Vyměněné jsou všechny ložiska, čepy, teď i silent bloky a nic. Auto jezdí ve velmi mírném režimu, manželka s tím jezdí pro děti do školy a není žádný dravý jezdec. Řeším to už rok a půl u Auto Volf Plzeň a bez úspěchu, neví si s tím rady.Chtějí teď měnit řízení za 30k což mi přijde dost drahá blbost.
Nemáte někdo tušení čím by to mohlo být? Případně doporučení na nějakého specialistu co by mi s tím pomohl?
Díky
To by jim snad ani strach nedovolil namontovat 4x po sobě aususovy kotouce, ale pravda je že změna servisu bude v tomto případě nejméně bolestivá. I když ja sam za sebe si nedokážu představit jezdit na servis jinam než jezdím.Ondisu píše:Spíš bych vyměnil mechaniky co tě to mění . Měl jsem stejnej problém sice u jinýho auta . Bylo to pouze nevhodnou značkou kotoučů. To že ti někdo řekne , že jsou origo neznamená , že jsou origo . To že ti někdo řekne , že jsou sportovní neznamená , že jsou sportovní .MaG píše:Ahoj, potřeboval bych radu.
Mám Volvo XC90 3,2 a neustále se mi kroutí přední kotouče. Na nové stačí ujet cca 5t km a jsou zkroucené. Zkoušel jsem originály i sportovní, je to stejné (je tam už 4 nová sada). Vyměněné jsou všechny ložiska, čepy, teď i silent bloky a nic. Auto jezdí ve velmi mírném režimu, manželka s tím jezdí pro děti do školy a není žádný dravý jezdec. Řeším to už rok a půl u Auto Volf Plzeň a bez úspěchu, neví si s tím rady.Chtějí teď měnit řízení za 30k což mi přijde dost drahá blbost.
Nemáte někdo tušení čím by to mohlo být? Případně doporučení na nějakého specialistu co by mi s tím pomohl?
Díky
přesně tak, potřebuji vyměnit servis, otázkou zda najde nějaký kde se rozumně domluvím a nebudou zase měnit všechno co jim přijde pod ruku.danki píše:Na zavodoch sem nikdy kotuce nazajizdal. A byli seriove.
Platnicky teda byli sportove, ale kotuce drzali secko.
Zajizdat kotuce, no otazka vkusu. Ked dobre spravis brzdy
(nevypravam, ze das secko nove), tak ides a jezdis a brzdis...
MaG skus vymenit servis. Doporucujem ne origo.
To nejsu mechanici iba menici.
Můžeš přijet ke mě.MaG píše:přesně tak, potřebuji vyměnit servis, otázkou zda najde nějaký kde se rozumně domluvím a nebudou zase měnit všechno co jim přijde pod ruku.danki píše:Na zavodoch sem nikdy kotuce nazajizdal. A byli seriove.
Platnicky teda byli sportove, ale kotuce drzali secko.
Zajizdat kotuce, no otazka vkusu. Ked dobre spravis brzdy
(nevypravam, ze das secko nove), tak ides a jezdis a brzdis...
MaG skus vymenit servis. Doporucujem ne origo.
To nejsu mechanici iba menici.
Plus jsem se chtěl tady trochu nachytřit abych věděl alespoň zhruba jakým směrem postupovat.
Přijel bych, ale jsem z Plzně, do Frenštátu je to trochu z rukyMaG píše:[quote Můžeš přijet ke mě.
Taky to umí dělat čepy. Tak abys toho pak neměnil víc najednou. Čepy umí zkontrolovat každá technická, pokud je slušně poprosíš.paiu píše:... ze se auto až třepe tím odsuzují že budou zřejmě na výměnu kotouče...
Mě šly třeba ATE do kopru, ale třeba jen špatná várka matroše. Desky ideálně stejné. Spešl klíče nikoliv.paiu píše:Ahoj. Dekuju za ta bleskovou odpověď, a jsou ti kotouče od ATE v pohodě, předpokládám že když kotouče od ATE tak také destičky od ATE, nejsou tam potřeba profi klíče ?
Uživatelé procházející toto fórum: svobodak96