nn, má svého hyujdaje... už jen proto jej nepojistím havarijně..old.fashioned píše:pozor, XC90 v automatu je návyková i pro dámy
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 86
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Neděle platí,cestou se možná potkáme s Petrem Panhansem,který pojede stejným směrem,tak můžeme pokecat ohledně administrativy v Německu.Jen doufám,že na čáře nebudou velké fronty.Tažné se do auta dá bez problémů domontovat,ale to vše probereme cestou.Bikerbob píše: Martine, platí ta neděle, že?? eura jsou vybrána, nálada perfektní...natěšen, jak cyp, jak se říká po ostravsku.. Napsal jsem borcovi, že na tu převodovku bych chtěl aspoň 500 eček...říkal, že buď, nebo mne může dát sadu náhradních el. kol se zimníma diskama...bude to ale masakr cesta dle map asi 10hod tam...
-
Offline
- Příspěvky: 86
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
nebo vyjet dříve??martinopel píše:Neděle platí,cestou se možná potkáme s Petrem Panhansem,který pojede stejným směrem,tak můžeme pokecat ohledně administrativy v Německu.Jen doufám,že na čáře nebudou velké fronty.Tažné se do auta dá bez problémů domontovat,ale to vše probereme cestou.Bikerbob píše: Martine, platí ta neděle, že?? eura jsou vybrána, nálada perfektní...natěšen, jak cyp, jak se říká po ostravsku.. Napsal jsem borcovi, že na tu převodovku bych chtěl aspoň 500 eček...říkal, že buď, nebo mne může dát sadu náhradních el. kol se zimníma diskama...bude to ale masakr cesta dle map asi 10hod tam...
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Osobně bych raději vyjel dříve a měl rezervu,ale rozhodnutí je na Tobě.Bikerbob píše: nebo vyjet dříve??
-
Offline
- Příspěvky: 86
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
ok, zjišťuji, jestli by mohl Viktor(to je ten, co se prý domluví německy a zná agendu s přihlašováním) už dříve...Prý jej nebudeme nabírat na Rohlence, ale jsedeme pro něj na nádraží v Olmiku, tam to znám kudy sjet..záleží v kolik dojede vlakem na místo...dám Ti pak vědět...martinopel píše:Osobně bych raději vyjel dříve a měl rezervu,ale rozhodnutí je na Tobě.Bikerbob píše: nebo vyjet dříve??
-
Offline
- Příspěvky: 86
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
tohle je poblíž rezerva, kdyby to na co jedem byla smažka...
sice horší výbava, ale je to poblíž, blbé je, že poslední zápis do servisky byl asi před 100 000km..
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Volvo-XC90-D5-DPF-7-Sitzer-Summum-Automatik/vhc:car,pgn:8,pgs:10,srt:price,sro:asc,ms1:25100_37_,dmg:false/pg:vipcar/222186208.html
Nic jiného poblíž jsem nenašel, co by stálo za to...
Ale jedno po cestě:
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Volvo-XC90-D5-AWD-Executive-Leder-Navi-Klima/vhc:car,pgn:3,pgs:10,srt:date,sro:desc,ms1:25100_37_,prx:11000,dmg:false/pg:vipcar/223144313.html
sice horší výbava, ale je to poblíž, blbé je, že poslední zápis do servisky byl asi před 100 000km..
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Volvo-XC90-D5-DPF-7-Sitzer-Summum-Automatik/vhc:car,pgn:8,pgs:10,srt:price,sro:asc,ms1:25100_37_,dmg:false/pg:vipcar/222186208.html
Nic jiného poblíž jsem nenašel, co by stálo za to...
Ale jedno po cestě:
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Volvo-XC90-D5-AWD-Executive-Leder-Navi-Klima/vhc:car,pgn:3,pgs:10,srt:date,sro:desc,ms1:25100_37_,prx:11000,dmg:false/pg:vipcar/223144313.html
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Hradec Králové
- Vůz: V70 D5 2006
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ahoj Volvaři!
Zatím jsem nikdy žádné Volvo neměl a teď uvažuju nad koupí V70, D5, manuál, 2005+.
Můžete mi prosím poradit, na jaké věci se u takového auta při prohlídce zaměřit? Bývají s něčím u tohoto modelu problémy, nákladné investice apod.? Na co se připravit u auta, které má kolem 250tis. najeto?
Prosím kdyby byl někdo, kdo už to má zažité, mi mohl k tomu něco napsat, případně mě odkázat, kde už to je napsané, abych nemusel pročítat celé téma stránku po stránce. Díky!
Zatím jsem nikdy žádné Volvo neměl a teď uvažuju nad koupí V70, D5, manuál, 2005+.
Můžete mi prosím poradit, na jaké věci se u takového auta při prohlídce zaměřit? Bývají s něčím u tohoto modelu problémy, nákladné investice apod.? Na co se připravit u auta, které má kolem 250tis. najeto?
Prosím kdyby byl někdo, kdo už to má zažité, mi mohl k tomu něco napsat, případně mě odkázat, kde už to je napsané, abych nemusel pročítat celé téma stránku po stránce. Díky!
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14739
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
U takového auta pozor na 6-ti kvaltovou převodovku, odcházejí ložiska na hřídeli, která jsou špatně konstrukčně řešena. Při jakémkoli neobvyklém zvuku od převodovky je potřeba to ihned řešit než se vydře obal převodovky, protože pak je to na výměnu celé skříně.
Jinak klasika: dvouhmota a vstřiky.
Jinak klasika: dvouhmota a vstřiky.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Hradec Králové
- Vůz: V70 D5 2006
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jak přesně se projevuje to ložisko v převodovce, jde to nějak popsat? Hučení/skřípání? Při rychlé/pomalé jízdě nebo jak to poznat?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14739
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Osobní zkušenost s tím nemám, ale prý to je jakési hučení při zvyšování rychlosti (??). Někde je tu o tom topic. Zkus pohledat.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 2605
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Aspoň, že se poctivě přiznáš, že se ti hledat nechce :-| https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=127&t=48452&p=564294&hilit=M66#p564294 a https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=127&t=47369&p=545172&hilit=M66#p545172mb.hk píše:... Prosím kdyby byl někdo, kdo už to má zažité, mi mohl k tomu něco napsat, případně mě odkázat, kde už to je napsané, abych nemusel pročítat celé téma stránku po stránce. Díky!
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Hradec Králové
- Vůz: V70 D5 2006
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Díky. Ono když někdo ví co konkrétně a kde hledat, tak je to pro něj daleko snadnější. A vzhledem k tomu, že je x modelů v jednom topicu a ne celý topic o modelu, který mě zajímá, tak je to jako když Popelka přebírá hrách s čočkou. Tak jsem zkusil poprosit holoubky o pomoc. 
-
Offline
- Příspěvky: 2605
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Je to jak na celém internetu: 99% je prach, jen 1% jsou opravdu užitečné informace. Hledat a najít je novodobá dovednost, skoro umění 
Trošku škoda, že toto vlákno se jmenuje "850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90", při čemž "850, S70, V70 I" jsou v mnohém výrazně odlišné od "V70II, S60, S80, XC70II, XC90". Tedy hlavně elektricky. Každá platforma má svá specifika. Navíc tam byl od modelového roku 2005 facelift, který přinesl nová specifika, stará odstranil. Ve zbytku jsou auta "V70II, S60, S80, XC70II, XC90" stejná. XC90 se jen malinko vyjímá, je větší težší a některé věci má jinak (např. audio/video systém je založen na optice). Zbytek auta je ale povětšinou identický.
Pavel
Trošku škoda, že toto vlákno se jmenuje "850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90", při čemž "850, S70, V70 I" jsou v mnohém výrazně odlišné od "V70II, S60, S80, XC70II, XC90". Tedy hlavně elektricky. Každá platforma má svá specifika. Navíc tam byl od modelového roku 2005 facelift, který přinesl nová specifika, stará odstranil. Ve zbytku jsou auta "V70II, S60, S80, XC70II, XC90" stejná. XC90 se jen malinko vyjímá, je větší težší a některé věci má jinak (např. audio/video systém je založen na optice). Zbytek auta je ale povětšinou identický.
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 86
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tož za pár hodin hurá DE.. ale stejně jsem načatý..viděl jsem Martinovo volvíno XC70 a pecka..stav perfektní, jízdní vlastnosti také paráda, jen blbé, že mne táhne ta XC90... držte pěsti, ať ot nejsou paštiky v DE...
-
Offline
- Příspěvky: 222
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Jihlava
- Vůz: XC 90 D5 AWD '06
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak pánové moje(naše, manželčině) xc 90 už je před barakem, cestou z Příbram do jihlavy bez sebe menšího problémů, automat řadí krasne a já jsem z toho auta nadšen. Jinak to je 2.4, 136kw, r.v9.2006 po faceliftu, výbava exekutiv. Má sice trochu víc najeto než ostatně prodejce uvádějí v jinzeratech ale tohle aspoň je má skutecnich
_________________
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km
-
Offline
- Příspěvky: 1795
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak hura, a co ma tato Executive v XC90 navic z vybavy oproti SUMMUM treba?
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvky: 222
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Jihlava
- Vůz: XC 90 D5 AWD '06
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Na tuto otázku ja ti odpovědět ne mohu musel bych opravdu hooodne listovat.
_________________
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km
-
Offline
- Příspěvky: 774
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC60 D4 AWD MY 2017
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
tak jak jste dopadli?Bikerbob píše:Tož za pár hodin hurá DE.. ale stejně jsem načatý..viděl jsem Martinovo volvíno XC70 a pecka..stav perfektní, jízdní vlastnosti také paráda, jen blbé, že mne táhne ta XC90... držte pěsti, ať ot nejsou paštiky v DE...
_________________
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvky: 4159
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tipuji, že nic a Martin přemluvil na svou XC70old.fashioned píše:tak jak jste dopadli?Bikerbob píše:Tož za pár hodin hurá DE.. ale stejně jsem načatý..viděl jsem Martinovo volvíno XC70 a pecka..stav perfektní, jízdní vlastnosti také paráda, jen blbé, že mne táhne ta XC90... držte pěsti, ať ot nejsou paštiky v DE...
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 189
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: V70 D5 120kW
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ahoj pánové,
kamarád si vyhlédl tuhle XC90 v Budějovicích.
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc90/16675084?goFrom=list
Nezná náhodou někdo to auto? Co jsem se dočetl, tak jsem mu doporučil s autem návštěvu a kontrolu u Mach Motors.
kamarád si vyhlédl tuhle XC90 v Budějovicích.
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc90/16675084?goFrom=list
Nezná náhodou někdo to auto? Co jsem se dočetl, tak jsem mu doporučil s autem návštěvu a kontrolu u Mach Motors.
_________________
je : Volvo V70 D5 120kW (147kW) '02 , Saab 9-5 Aero 169kW '00 , Škoda Octavia 2,0 TDI 110kW '15 , Toyota LC HJ60 74kW '85
bylo : Volvo V40 1,9TD 66kW '97
je : Volvo V70 D5 120kW (147kW) '02 , Saab 9-5 Aero 169kW '00 , Škoda Octavia 2,0 TDI 110kW '15 , Toyota LC HJ60 74kW '85
bylo : Volvo V40 1,9TD 66kW '97
-
Offline
- Příspěvky: 1248
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
podle fotek to vypadá, že to prodává pán od kterého jsem koupil svýho soba. Bylo to v červenci 2014 a to tam už toto Volvo měl (zaujalo mě to právě kvůli tomu manuálu, říkal že nechtěl automat a dlouho hledal právě kvedlačku)
nevím jak volvo, ale soba přitáhl z reichu, zjevně to dělá častěji (nevím jestli to má jako hlavní obživu, ale spíš ne, protože auto jsem bral přímo u něj doma), a asi tam má dobré kontakty, protože sob byl fakt ve velice slušném stavu
jednání v pohodě, neměl problém s prohlídkou, šli jsme nakonec teda jen na nejbližší STK
nevím jak volvo, ale soba přitáhl z reichu, zjevně to dělá častěji (nevím jestli to má jako hlavní obživu, ale spíš ne, protože auto jsem bral přímo u něj doma), a asi tam má dobré kontakty, protože sob byl fakt ve velice slušném stavu
jednání v pohodě, neměl problém s prohlídkou, šli jsme nakonec teda jen na nejbližší STK
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvky: 86
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ano, koupeno od Martina...
jj, je to tak, objeli jsme par aut a všechny vykazovaly problem s automatem, některa xc 90ky dokonce problemy nejen s převodovkou, ale i egr ventil a par smažek rachotilo od rozvodu, nebo spiše, jako kladky... Ta prvni, moje favorizujici byla po bouračce a ti pitomci v DE ani nebyli schopni udělat hezky lak, aby to nešlo poznat.. uplně jiny odstin perleti a take struktura perleti.. ten němec měl na bazaru cenu 11 900eček, inzeroval executive, ale byla to max summum.. na mobile.de měl cenu 9500 a po emailu šel na cenu 9 000..na mistě tvrdil, že je auto v pořadku a že ta zavada se objevila teď nedavno...přičemž Martin dle diagnostiky říkal, že byla třikrat mazana... Dalši prodejce autorizovy volvo hned po příjezdu sdělil, že auto ma problem s převodovkou..cenu na netu 8 950eček, šel na osmičku..udělali jsme na něj trochu natlak, že neni problem jen s převodovkou a že jedeme na jine auto, že mame levnějši cenu...řikal jsem to ja(měli jsme mit s sebou němčinaře, kdy ve finale jsem se bavil spiše ja mou lamavou angličtinou) řikal jsem mu(prodejci), že jedeme na jine, podobne za cenu 7 500, možna 7 000, kyvnul, že mame jit do kanclu za 7 000 to sepsat a ten překladatel to opakoval v lamave němčině a řekl mu, že jedeme na 7 500.. jsem myslel že mne jebne... nakonec jsme s Martinem usoudili, že bychom nemuseli kvuli te klapce dojet domu... tož jsme jeli na dalši auta a vždy pry problem s převodovkou(řikal Martin, když to napichnul na diagnostiku)... takže jsme jeli na zbytečny vylet..trochu mne to volvo summum černe barvy štve, že jsme nešli do kanclu za 7000, to by se možna vyplatilo udělat rozvody, klapa a trochu polečit převodovku, ale když mne tak zničil ten překladatel tu cenu... jsem se musel hodně klidnit... Tož jsme jeli do ČR a jha si po cestě rozmyslel, že 90ka mne neni souzena, že vezmu Martinovou 70ku... Po cestě si ten borec řekl o horni hranici nami domluvene ceny... řikal, že 1000-2000Kč za překlad a za služby, když budem vyřizovat na uřadech... nic jsme nevyřizovali, jen parkrat zavolal v DE, když chodil kolem prvniho auta tak jen ukazoval rukou na dveře u řidiče a spolujezdce a jedine na co se zmohl bylo mysli, že řekl německy barva... za to si vzal dvojec,, jsem ještě teď naštvany...ale co, život jde dal, ja mam krosku a snad bude sloužit... po nastartovani zcela jiny zvuk, než ta auta, co byla v německu, vybava supr, když jsem byl na evidenčce, vlezl jsem do kanalu a neni vidět žadny prusak oleje, ani nic hrozneho na prvni pohled...sice jsem už automechaničinu nedělal tak dvě desitky let, ale ještě par věci snad poznam.. auto ma servisku, jezdilo celou dobu do svencaru...fascinuji mne ty větrane sedačky..pecka... takže všem doporučuji si vzit někoho s sebou, jelikož si myslim, že bych koupil určitě auto v německu,ale pak bych asi hooodně zahučel...
jj, je to tak, objeli jsme par aut a všechny vykazovaly problem s automatem, některa xc 90ky dokonce problemy nejen s převodovkou, ale i egr ventil a par smažek rachotilo od rozvodu, nebo spiše, jako kladky... Ta prvni, moje favorizujici byla po bouračce a ti pitomci v DE ani nebyli schopni udělat hezky lak, aby to nešlo poznat.. uplně jiny odstin perleti a take struktura perleti.. ten němec měl na bazaru cenu 11 900eček, inzeroval executive, ale byla to max summum.. na mobile.de měl cenu 9500 a po emailu šel na cenu 9 000..na mistě tvrdil, že je auto v pořadku a že ta zavada se objevila teď nedavno...přičemž Martin dle diagnostiky říkal, že byla třikrat mazana... Dalši prodejce autorizovy volvo hned po příjezdu sdělil, že auto ma problem s převodovkou..cenu na netu 8 950eček, šel na osmičku..udělali jsme na něj trochu natlak, že neni problem jen s převodovkou a že jedeme na jine auto, že mame levnějši cenu...řikal jsem to ja(měli jsme mit s sebou němčinaře, kdy ve finale jsem se bavil spiše ja mou lamavou angličtinou) řikal jsem mu(prodejci), že jedeme na jine, podobne za cenu 7 500, možna 7 000, kyvnul, že mame jit do kanclu za 7 000 to sepsat a ten překladatel to opakoval v lamave němčině a řekl mu, že jedeme na 7 500.. jsem myslel že mne jebne... nakonec jsme s Martinem usoudili, že bychom nemuseli kvuli te klapce dojet domu... tož jsme jeli na dalši auta a vždy pry problem s převodovkou(řikal Martin, když to napichnul na diagnostiku)... takže jsme jeli na zbytečny vylet..trochu mne to volvo summum černe barvy štve, že jsme nešli do kanclu za 7000, to by se možna vyplatilo udělat rozvody, klapa a trochu polečit převodovku, ale když mne tak zničil ten překladatel tu cenu... jsem se musel hodně klidnit... Tož jsme jeli do ČR a jha si po cestě rozmyslel, že 90ka mne neni souzena, že vezmu Martinovou 70ku... Po cestě si ten borec řekl o horni hranici nami domluvene ceny... řikal, že 1000-2000Kč za překlad a za služby, když budem vyřizovat na uřadech... nic jsme nevyřizovali, jen parkrat zavolal v DE, když chodil kolem prvniho auta tak jen ukazoval rukou na dveře u řidiče a spolujezdce a jedine na co se zmohl bylo mysli, že řekl německy barva... za to si vzal dvojec,, jsem ještě teď naštvany...ale co, život jde dal, ja mam krosku a snad bude sloužit... po nastartovani zcela jiny zvuk, než ta auta, co byla v německu, vybava supr, když jsem byl na evidenčce, vlezl jsem do kanalu a neni vidět žadny prusak oleje, ani nic hrozneho na prvni pohled...sice jsem už automechaničinu nedělal tak dvě desitky let, ale ještě par věci snad poznam.. auto ma servisku, jezdilo celou dobu do svencaru...fascinuji mne ty větrane sedačky..pecka... takže všem doporučuji si vzit někoho s sebou, jelikož si myslim, že bych koupil určitě auto v německu,ale pak bych asi hooodně zahučel...
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak sis udělal výlet do DE a nakonec koupil auto kousek od baráku
XC70 je fajnový auto, výbavu tam máš skoro max., tak si myslím, že jsi udělal nejlíp jak jsi mohl.
Tak ať slouží!
Tak ať slouží!
-
Offline
- Příspěvky: 86
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
diky, ale chtěl jsem něco jineho, většího, ale jsem rad za krosku ve stavu a vybavě, co mam... jen jak říkám něměčtí zm.di jsou horší, než u nás... výhradně nedoporučení jezdit pro 90ky do DE... Martin potvrdí..nebo jsme měli smůlu, či kolem frankfurtu jsou haj.liShockey píše:Tak sis udělal výlet do DE a nakonec koupil auto kousek od barákuXC70 je fajnový auto, výbavu tam máš skoro max., tak si myslím, že jsi udělal nejlíp jak jsi mohl.
Tak ať slouží!
jízda výbava v 70 je úžasná, jsem rád, že jsem se stal rodinným příslušníkem stáje VOLVO
TÍMTO JEŠTĚ JEDNOU DĚKUJI ZA SLUŽBY MARTINOVI...
-
Offline
- Příspěvky: 86
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
zajímavý článek o crosce.... ta cena nakonci za nový vůz ve výbavě summum, kdy nemám jen navigaci, adaptivní tempomat, keyless Entry a Keyless Drive a jinak má vše vypsané v článku.. ten systém BLIS je dost dobrý, ikdyž jsem zvyklý se otáčet při předjíždění z motorky....
http://www.auto.cz/volvo-xc70-d5-1606
http://www.auto.cz/volvo-xc70-d5-1606
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé