je to rok a 3/4 co jsem si koupil c70 t5 rv 99 aut s naj 165tis km.. Od začátku se trápím s kalužema chlad.kapaliny vzniklýma během noci, tak se dostalo na výměnu víčka nádržky, poté celé nádržky, po roce na to praskla hadice topení a pořád nic.. tak to vypadalo na nějakou hadičku asi, 2 týdny zpátky při montáži LPG se přišlo na to že teče z chladiče a vyměnil se i ten a konečně sem si říkal super,3 dny bez kaluže jedna radost a ani prd!!! po cca 10km jízdy pod autem během noci 20cm kaluž, po cca 200km jízdy kaluž po celém předku a najednou koukám, stačí pohnout hadičkou mezi nádržkou a chladičem a ze spoje stříká.. pomůže jen povolit víčko po jízdě a nechat ho minutu,2 vysyčet a dobrý.. a dnes po ránu sundám víčko a ejhle, první reakce okolí olej v chl.kap, no to mě pos. .. auto už má skoro 200tis km, ale nějak mi na to krom peněz asi dochází aji nervy že je v nádržce tlak po jízdě mi příjde normální, já jen nepoznám jestli už je to moc nebo ne, a auto se chová jak má, chladí, topí, nemlží, nepřehřívá se, tak mám pocit že to někdo začaroval nebo co..
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________ Je- C70 2.3 T5 rv99 176kw at
Je- V70 2.3 T5 rv99 176kw man
Bylo- škoda 105,120,125,136rapid,2x favorit, Fiat 126p (22ps), vw polo, 2x daihatsu charade, Opel vectra A 2x 1.6, 2.0, 2.5V6(170ps), vectra B 2.5V6 (170ps), lancia delta 1.6hf turbo (140ps), lancia kappa 2.0 20v 5V turbo(220ps),2xVolvo v40 t4 (200ps)
kwiko píše:kompresor, ci pumpu na bicykel a natlakovat studeny system cez tu tenku hadicku a pozorovat kadial tecie...
Na to už sem přišel https://www.youtube.com/watch?v=cCNaEeKtgnQ .. ale mám strach, že po výměně téhlé přijde řada na jinou a dojdu k závěru, že je v háji buď těsnění pod hlavou, nebo dokonce prdlá hlava a podobná investice mi stačila před3 měsícema do v70 t5, nepotřebuji zažít znova..
_________________ Je- C70 2.3 T5 rv99 176kw at
Je- V70 2.3 T5 rv99 176kw man
Bylo- škoda 105,120,125,136rapid,2x favorit, Fiat 126p (22ps), vw polo, 2x daihatsu charade, Opel vectra A 2x 1.6, 2.0, 2.5V6(170ps), vectra B 2.5V6 (170ps), lancia delta 1.6hf turbo (140ps), lancia kappa 2.0 20v 5V turbo(220ps),2xVolvo v40 t4 (200ps)
No inač na to neprideš keď vieš kde tak vymeň pasku a hotovo keď tečie tak hladaj ďalej a ten olej možno vymenik tepla vybrať von a natlakovať je na zadnej časti motora nad olejovou vaňou.
test je zbytečnej, lepší bude odložit si prášky na opravu, ať se přihlásí ten kdo má 17-letou T5 na denní pojížďky ještě s púvodním těsněním pod makovicí..
To těsnění prostě časem vyhnije a začne se rozpadat.. Je to víceméně triviální záležitost asi jako brzdové destičky..
tak jo, ted po každé jízdě prudce povolím víčko, jen to zasyčí, hladina stoupne max o cm a je klid na celou noc.. A pak dám asi na Andyho a 2tis ušetřím na opravu, i no a pokud to bude víc jak těsnění, tak půjde na díly..
_________________ Je- C70 2.3 T5 rv99 176kw at
Je- V70 2.3 T5 rv99 176kw man
Bylo- škoda 105,120,125,136rapid,2x favorit, Fiat 126p (22ps), vw polo, 2x daihatsu charade, Opel vectra A 2x 1.6, 2.0, 2.5V6(170ps), vectra B 2.5V6 (170ps), lancia delta 1.6hf turbo (140ps), lancia kappa 2.0 20v 5V turbo(220ps),2xVolvo v40 t4 (200ps)