Tomáši tohle VVT nemáUrvanej píše:Hele rozvody s tim VVT na riskách nikdy moc nebejvaji. "potěší" nad cizí blbostí.
AxE Volvo 850 2.0 T5
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1819
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
AxE Volvo 850 2.0 T5
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvky: 1600
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
AxE Volvo 850 2.0 T5
Uřvanej by si měl dát bludišťáka a vrátit se k zadokolkám... Jaký VVT v 850ce????
Ad ventilový víko-opravu ho dělal martin? Nějak mi to nesedí poté co si tvrdě stál za originál volvo lepidlem...
Ad ventilový víko-opravu ho dělal martin? Nějak mi to nesedí poté co si tvrdě stál za originál volvo lepidlem...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12094
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
AxE Volvo 850 2.0 T5
Jojo, tvl zase měsíc FWD banán, chjo, a to mi to dojít mohlo...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
AxE Volvo 850 2.0 T5
Hele už jsem to psal několíkrát. Jsi blázen tohle dávat dokupy. A ještě jestli to měl mopl v pacu (kina neberu, to je mimo moje chapaní) tal to fakt nechapu už vůbec...co je to za lidi, mazec
-
Offline
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
AxE Volvo 850 2.0 T5
Hold je mi to líto vyhodit Tak motor je skoro venku tak naháním někoho kdo mi udělá výbrus protože válce mají odjetej grot. Takže udělá se komplet motor, pak se přestříká kastle, přetěsní se řízení, udělají se pružiny a zadní tlumiče, vymění se přední okno, pak se pořeší 15G turbo, kované ojky, dále novej intercooler i chladič vody a přešijí se komplet kožené sedačky a hurá do provozu.
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12094
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
AxE Volvo 850 2.0 T5
Taky koukám používáš pana "Onose". U mě to nějak fláká. "Ono se" mi tu ještě nic neudělal a dycky sem musel já.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
AxE Volvo 850 2.0 T5
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
Offline
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
AxE Volvo 850 2.0 T5
Takže při dnešním pokračování alá rozborka
Jsem jsi fandil jak bude turbo ok, když má najeto 17 000km. Protože předchozí majitel Kein ho měnil ve 200 000km v roce 2011.
Jak vidím turbo nějak nepřežilo, natož koupě byla ve 212 000km, od koupě měla 850ka vyměněn 2x olej, mobil 5w50 a vždy se turbo dochlazovalo 3 minuty na volnoběh
No nic, bude potřeba nové, takže budu nejspíše volit 15G.
Jsem jsi fandil jak bude turbo ok, když má najeto 17 000km. Protože předchozí majitel Kein ho měnil ve 200 000km v roce 2011.
Jak vidím turbo nějak nepřežilo, natož koupě byla ve 212 000km, od koupě měla 850ka vyměněn 2x olej, mobil 5w50 a vždy se turbo dochlazovalo 3 minuty na volnoběh
No nic, bude potřeba nové, takže budu nejspíše volit 15G.
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
Offline
- Příspěvky: 54
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Pečky okr. Kolín
- Vůz: nějakých pár fordů
AxE Volvo 850 2.0 T5
Cco to bylo zač, ze to vydrželo takovou chvilku? A omluv neznaleho, ale 15G znamená co? Asi me to toiz čeká taky.. Dik Libor
_________________
850 combi t5 r.v.1995
850 combi t5 r.v.1995
-
Offline
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
AxE Volvo 850 2.0 T5
Já ti nepovím, nevím jak se k tomu choval kein, když turbo vyměnil. Plus turbo kupoval z Japonska.
Nevím co je za sračku, bud odešlo špatným zacházením, nebo to byl vadnej kus.
Což turbo olej bralo, a vždycky ho trošku házelo do sání už od koupi ale to je věc druhá.
Sám se divím že vydrželo tak málo. Hold bude z něj další kousek na poličku, mám tu jak 13G tak i 15G.
Turbo 15G (td04hl-15g) se dávalo na motory 2.3 T5-Rplus je větší, na tyto italský 2.0 T5 se dávali jen 13G (TD04HL-13G) což je menší.
Nevím co je za sračku, bud odešlo špatným zacházením, nebo to byl vadnej kus.
Což turbo olej bralo, a vždycky ho trošku házelo do sání už od koupi ale to je věc druhá.
Sám se divím že vydrželo tak málo. Hold bude z něj další kousek na poličku, mám tu jak 13G tak i 15G.
Turbo 15G (td04hl-15g) se dávalo na motory 2.3 T5-Rplus je větší, na tyto italský 2.0 T5 se dávali jen 13G (TD04HL-13G) což je menší.
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
Offline
- Příspěvky: 54
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Pečky okr. Kolín
- Vůz: nějakých pár fordů
AxE Volvo 850 2.0 T5
Taky mam itala a podezření na turbo, plive též do sání olej a při prerazeni v otackach se zahuli.. Takze 15G pasuje a je větší, cili víc tlačí?
_________________
850 combi t5 r.v.1995
850 combi t5 r.v.1995
-
Offline
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
AxE Volvo 850 2.0 T5
No tak to je radost
Ano je to tak jak říkáš, ale nevím zda budou potřeba k tomu větší vstřiky nebo ne. Netuším. To jsem se ještě nedozvěděl.
Já sem 15G turbo měl namontované na náhradním motoru co jsem dovezl. Ale vstřiky tam byli původní, takže fungovat by to mělo nejspíše normálně ale možná se pletu.
Ano je to tak jak říkáš, ale nevím zda budou potřeba k tomu větší vstřiky nebo ne. Netuším. To jsem se ještě nedozvěděl.
Já sem 15G turbo měl namontované na náhradním motoru co jsem dovezl. Ale vstřiky tam byli původní, takže fungovat by to mělo nejspíše normálně ale možná se pletu.
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
Offline
- Příspěvky: 1819
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
AxE Volvo 850 2.0 T5
Ahoj pokud si myslím tak ten vnitřek je Kinugawa s tím byly nějaké problémy dříve nevím jak dnesAxE_26 píše:Já ti nepovím, nevím jak se k tomu choval kein, když turbo vyměnil. Plus turbo kupoval z Japonska.
Nevím co je za sračku, bud odešlo špatným zacházením, nebo to byl vadnej kus.
Turbo 15G (td04hl-15g) se dávalo na motory 2.3 T5-Rplus je větší, na tyto italský 2.0 T5 se dávali jen 13G (TD04HL-13G) což je menší.
Mitsu by bylo o dost dražší.
Edit :,ale o tom se moc tenkrát nevědělo
http://svedsketanky.cz/diskuse/viewtopic.php?f=67&t=813
Jinak na 15G ti stačí stejné vstříky
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvky: 1600
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
AxE Volvo 850 2.0 T5
Propos Martine- když už jsi došel i sem-co říkáš na to originál těsnící lepidlo pod víkem?
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
AxE Volvo 850 2.0 T5
Tak už se nám to chystá na poličku
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
Offline
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
AxE Volvo 850 2.0 T5
Tak dneska konečně vana dole, podle těch usazenin, můžu říct že jsem rád že jsem tu vanu neviděl před výplachem
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
Offline
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
AxE Volvo 850 2.0 T5
Vidím že se opětovně nějaký kutil nudil. Ať žijou mlhovky.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
Offline
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
AxE Volvo 850 2.0 T5
AxE_26 píše:Tak dneska konečně vana dole, podle těch usazenin, můžu říct že jsem rád že jsem tu vanu neviděl před výplachem
To je ten všemi opěvovaný Mobil1 5w50? Tak to jsem rád, že jdu proti proudu a ve svých autech ho nemám
Hodně štěstí, držím palce.... neměl bych na to nervy.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
AxE Volvo 850 2.0 T5
Hurá je to venku
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
Offline
- Příspěvky: 1600
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
AxE Volvo 850 2.0 T5
A teď mi řekni,je těm kroužkům něco???
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
AxE Volvo 850 2.0 T5
Ovšem že všechny ojniční ložiska jsou vydřená stejně.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) AxE_26 dne 02 bře 2016 18:41, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
Offline
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
AxE Volvo 850 2.0 T5
Takže co se týká kroužků,
tak jednoduše jak už můžeš vidět dle fotek, tak jsou speklé a hlavně jsou vyhřáté, takže je roztáhneš v pohodě jedním prstem. Ale zase můžu říct že jsou v lepší kondici než z motoru který jsem dovezl od Petr.Chrpa, což tam motor měl na válcích nějakých 5 barů pokud se nepletu a pístní kroužky měli luxusně po obvodu vyjetý pěkný grot
Ale jak jde vidět tak proplach BG109 s kroužkama neboli s karbonem víceméně moc nepohla (tedy aspoň s kroužky) možná by to zachránil druhý až třetí proplach pomocí BG 109. Což na první proplach můžu říct že to byla síla co z motoru šlo
Jen tak na okraj,
Tlaky na válcích byli před proplachem:
1 válec 8.6bar
2 válec 8.5bar
3 válec 8.1bar
4 válec 8.6bar
5 válec 7.5bar
s olejem
1 válec 11bar
2 válec 11bar
3 válec 11,3bar
4 válec 10bar
5 válec 8.9bar
Po výplachu pomocí BG 109, se tlaky na všech válcích srovnali na rovných 9 barů. Po nalití trochu oleje se tlaky zvedli na 11 barů, což ovšem jak je jasno tak klesla i spotřeba oleje, z původních 1l na 500 až 1000km při lehké noze, tak při svižnějším tempu motor bral 2L na 500-800km.
Po výplachu jsem se dostal s lehkou nohou na 1000km 3 deci oleje, těžší noha tak půl litr až 7 deci. Samozřejmě že ovšem házelo i turbo olej do sání, takže nedávám vše za vinu pístním kroužkům.
tak jednoduše jak už můžeš vidět dle fotek, tak jsou speklé a hlavně jsou vyhřáté, takže je roztáhneš v pohodě jedním prstem. Ale zase můžu říct že jsou v lepší kondici než z motoru který jsem dovezl od Petr.Chrpa, což tam motor měl na válcích nějakých 5 barů pokud se nepletu a pístní kroužky měli luxusně po obvodu vyjetý pěkný grot
Ale jak jde vidět tak proplach BG109 s kroužkama neboli s karbonem víceméně moc nepohla (tedy aspoň s kroužky) možná by to zachránil druhý až třetí proplach pomocí BG 109. Což na první proplach můžu říct že to byla síla co z motoru šlo
Jen tak na okraj,
Tlaky na válcích byli před proplachem:
1 válec 8.6bar
2 válec 8.5bar
3 válec 8.1bar
4 válec 8.6bar
5 válec 7.5bar
s olejem
1 válec 11bar
2 válec 11bar
3 válec 11,3bar
4 válec 10bar
5 válec 8.9bar
Po výplachu pomocí BG 109, se tlaky na všech válcích srovnali na rovných 9 barů. Po nalití trochu oleje se tlaky zvedli na 11 barů, což ovšem jak je jasno tak klesla i spotřeba oleje, z původních 1l na 500 až 1000km při lehké noze, tak při svižnějším tempu motor bral 2L na 500-800km.
Po výplachu jsem se dostal s lehkou nohou na 1000km 3 deci oleje, těžší noha tak půl litr až 7 deci. Samozřejmě že ovšem házelo i turbo olej do sání, takže nedávám vše za vinu pístním kroužkům.
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
Offline
- Příspěvky: 1652
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
- Zabanován: until 11 srp 2024 02:00
AxE Volvo 850 2.0 T5
Když to sesumarizuju, tak já jakožto minulý majitel:
Olej jsem měnil co rok - vždy Mobil 1 5W50 vycházelo to cca 7-10 000km ročně
Turbo jsem nikdy nehonil studené a dochlazoval vždy - jinými slovy nikdy jsem neprasil, když jsem věděl, že se bude blížit konec cesty nebo naopak když bylo auto ještě studené - o to víc je překvapení jestli je teď v řiti páč bylo právě proto kupované nové.
Co je zajímavé je však to, že proběhlo několikrát i vyčištění pomocí BG a očividně to zase takový efekt nemělo. Spíš by mě zajímal, po tomto rozebraní motoru, odhadovaný nájezd, protože v bazaru, když jsem v roce 2008 auto kupoval mělo údajných 180 000km.
Zajímavé také, je, že jsem celou dobu žil v domnění, že mám leštěnku, z čehož jsem i usuzoval díky tomu ,že v době kdy jsem 850 měl, tak jsem jezdil i v 850 2.3 T5 a V70 2.0 T5 a všechny auta na mě působily velmi podobně s tím že 2.3 teda jela líp vocpodu, z čehož vyplívá, že buď byly všechny tři auta stejně v prdeli (V70 jezdi stále) a nebo na tom 850 zase není tak špatně.
Olej jsem měnil co rok - vždy Mobil 1 5W50 vycházelo to cca 7-10 000km ročně
Turbo jsem nikdy nehonil studené a dochlazoval vždy - jinými slovy nikdy jsem neprasil, když jsem věděl, že se bude blížit konec cesty nebo naopak když bylo auto ještě studené - o to víc je překvapení jestli je teď v řiti páč bylo právě proto kupované nové.
Co je zajímavé je však to, že proběhlo několikrát i vyčištění pomocí BG a očividně to zase takový efekt nemělo. Spíš by mě zajímal, po tomto rozebraní motoru, odhadovaný nájezd, protože v bazaru, když jsem v roce 2008 auto kupoval mělo údajných 180 000km.
Zajímavé také, je, že jsem celou dobu žil v domnění, že mám leštěnku, z čehož jsem i usuzoval díky tomu ,že v době kdy jsem 850 měl, tak jsem jezdil i v 850 2.3 T5 a V70 2.0 T5 a všechny auta na mě působily velmi podobně s tím že 2.3 teda jela líp vocpodu, z čehož vyplívá, že buď byly všechny tři auta stejně v prdeli (V70 jezdi stále) a nebo na tom 850 zase není tak špatně.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
AxE Volvo 850 2.0 T5
No asi jsi moc leštěnku neměl, spíš mrdku před smrtí, který jsi moc nepřidal, podle toho co axe píše
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: S60 GOLD, Tom0