D24T - Iba vymenime tesnenie...
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
D24T - Iba vymenime tesnenie...
Najprv to vyzeralo na banalnu opravu fuknuteho tesnenia, v najhorsom pripade prasknutu hlavu.
Hlava bola na tesnost OK, vymenili mi voditka, zabrusili ventily a bohuzial zrovnali hlavu o 0,5mm. 0,5mm je prave hranica, kedy sa hlava moze pouzit alebo ma ist do srotu. Nemala by sa brusit. Uvidime, mozno s najhrubsim tesnenim to bude OK.
Opotrebenie motora v norme, bohuzial bol predchadzajucim majitelom vyvlozkovany, namiesto vybrusu. Co ho k tomu viedlo netusim.
Potom som dal dolu vanu...
... kedze motor dymil z mierky oleja, zvazoval som prekruzkovanie, kruzky som mal. Po vybrati piestov s ojnicami a ich vycisteni som bol konfrontovany s dost katastrofalnym stavom velkych ojnicnych lozisk.
Tu by som poprosil vase nazory na pricinu opotrebovania (nieco mam nastudovane, ale viac hlav, viac kapusty) a hlavne na siroky vyskyt poruch v jednom motore. Na to, ze bol motor na kompletnej GO cca 5 rokov dozadu mi pride ze niekto nieco zanedbal...
Foto v plnom rozliseni na: http://sergej7490.rajce.idnes.cz/D24T_oprava
Hlava bola na tesnost OK, vymenili mi voditka, zabrusili ventily a bohuzial zrovnali hlavu o 0,5mm. 0,5mm je prave hranica, kedy sa hlava moze pouzit alebo ma ist do srotu. Nemala by sa brusit. Uvidime, mozno s najhrubsim tesnenim to bude OK.
Opotrebenie motora v norme, bohuzial bol predchadzajucim majitelom vyvlozkovany, namiesto vybrusu. Co ho k tomu viedlo netusim.
Potom som dal dolu vanu...
... kedze motor dymil z mierky oleja, zvazoval som prekruzkovanie, kruzky som mal. Po vybrati piestov s ojnicami a ich vycisteni som bol konfrontovany s dost katastrofalnym stavom velkych ojnicnych lozisk.
Tu by som poprosil vase nazory na pricinu opotrebovania (nieco mam nastudovane, ale viac hlav, viac kapusty) a hlavne na siroky vyskyt poruch v jednom motore. Na to, ze bol motor na kompletnej GO cca 5 rokov dozadu mi pride ze niekto nieco zanedbal...
Foto v plnom rozliseni na: http://sergej7490.rajce.idnes.cz/D24T_oprava
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13194
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
D24T - Iba vymenime tesnenie...
To na první a poslední fotce mě připadá jako následky vibrační koroze, neboli, že šály neseděli přesně v uloženích nebo to nebylo správně dotažené. Rýhy bych připisoval nedostatečnému mazání při prvním startu po GO. Ovšem co mohlo způsobit ty hnědé fleky netuším.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12094
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
D24T - Iba vymenime tesnenie...
Hnědé fleky jsou vybroušený materiál ložiska.
Když zapnu křišťálovou kouli, tak:
Ten velkej problém v prostředku lágru vidim na neočištěnej bordel při skládání.
To vyrezlý jakoby vydrolený je od blbýho výrobku a totéž ty obroušeniny na kralích ložisek, prostě nějaký šméčko.
A celej ten motor pohřbilo nějaký epesní aditivum do oleje...
Neřikej mi, že to je bílá 760 co měla H na značce, pak xSR a teď na ní makáš ty.
Když zapnu křišťálovou kouli, tak:
Ten velkej problém v prostředku lágru vidim na neočištěnej bordel při skládání.
To vyrezlý jakoby vydrolený je od blbýho výrobku a totéž ty obroušeniny na kralích ložisek, prostě nějaký šméčko.
A celej ten motor pohřbilo nějaký epesní aditivum do oleje...
Neřikej mi, že to je bílá 760 co měla H na značce, pak xSR a teď na ní makáš ty.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 4996
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
D24T - Iba vymenime tesnenie...
Úchylkoměr do díry a všechny oka přeměřit. Ta s těmi sekanci bude určitě z tolerance. Pokud ano zahodit a dát nové. Ty šály samozřejmě bez řečí. Jinak je to zbytečná práce.
-
Offline
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
D24T - Iba vymenime tesnenie...
Trojzlozkove loziska obsahuju med + olovo na ocelovom podklade, preto ta hneda farba.
Najviac ma zaraza, ze skvrna nepokracuje aj na druhe lozisko (IMG9247).
Ryhy po obvode typujem na necistoty v oleji, mohli ostat od posledneho skladania, tu sa natiska otazka, ako vycistit olejove kanaly...
Nove loziska samozrejme pojdu, zatial mam vybrate Mahle, pripadne Kolbenschmidt.
Ak budu oka na premeranie OK, co s tym ? Bude stacit len vymenit loziska ?
V priruckach od Mahle som nasiel, ze chybajuci material (IMG9256) moze byt sposobeny pretazenim motora, co je v tomto pripade zvlastne, ze len na jednej ojnici.
Auto nie je ziadne novo nadobudnute, ale pokracovatel mojho prveho Volva. za chvilu ho vaka neekologicka likvidacia, tak chcem v nom este odskusat opraveny motor.
Najviac ma zaraza, ze skvrna nepokracuje aj na druhe lozisko (IMG9247).
Ryhy po obvode typujem na necistoty v oleji, mohli ostat od posledneho skladania, tu sa natiska otazka, ako vycistit olejove kanaly...
Nove loziska samozrejme pojdu, zatial mam vybrate Mahle, pripadne Kolbenschmidt.
Ak budu oka na premeranie OK, co s tym ? Bude stacit len vymenit loziska ?
V priruckach od Mahle som nasiel, ze chybajuci material (IMG9256) moze byt sposobeny pretazenim motora, co je v tomto pripade zvlastne, ze len na jednej ojnici.
Auto nie je ziadne novo nadobudnute, ale pokracovatel mojho prveho Volva. za chvilu ho vaka neekologicka likvidacia, tak chcem v nom este odskusat opraveny motor.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
D24T - Iba vymenime tesnenie...
Este k tesneniu - su dve prevedenia: fibrove a viacvrstvove celokovove. Celokovove netreba dotahovat po ohriati a znova po cca 1000km. Ma celokovove aj nejake nevyhody ?
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
D24T - Iba vymenime tesnenie...
go motoru bylo zřejmě nafakturováno,ale go probíhala typem nějak to nejlevněji poskládáme aby to jezdilo,hlavně když budou doma prachy.
-
Offline
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
D24T - Iba vymenime tesnenie...
Co viem, tak si to chalan robil pre seba, je automechanik. Kazdopadne musim pochvalit, ze ani kvapka silikonu a dokonca poozil Loctite lepidlo.martinopel píše:go motoru bylo zřejmě nafakturováno,ale go probíhala typem nějak to nejlevněji poskládáme aby to jezdilo,hlavně když budou doma prachy.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 1600
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
D24T - Iba vymenime tesnenie...
vícevrstvé celokovové má víc výhod,hlavní je že ho jen těžko prožere fridex,nevýhodou je že vyžaduje vpřesnější lícování-povětšinou se to neobejde bez zaškrabání bloku. Fíbrové lépe dokáže kopírovat...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvky: 1600
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
D24T - Iba vymenime tesnenie...
martinopel píše:go motoru bylo zřejmě nafakturováno,ale go probíhala typem nějak to nejlevněji poskládáme aby to jezdilo,hlavně když budou doma prachy.
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
D24T - Iba vymenime tesnenie...
Co myslis tym zaskrabanim bloku ? Zarovnanie ako hlava, alebo nesmie mat ryhy, vrypy ?Sarkasmic píše:vícevrstvé celokovové má víc výhod,hlavní je že ho jen těžko prožere fridex,nevýhodou je že vyžaduje vpřesnější lícování-povětšinou se to neobejde bez zaškrabání bloku. Fíbrové lépe dokáže kopírovat...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 2161
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
D24T - Iba vymenime tesnenie...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
D24T - Iba vymenime tesnenie...
Zaujimave... No nakoniec pride fibrove tesnenie, celokovove sa nepodarilo zohnat.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
D24T - Iba vymenime tesnenie...
Spravil som nove foto najviac poskodeneho loziska. Vyzera to, ze sa tam dostal bordel od skladania, pretoze ako lozisko, tak aj ojnica maju na sebe vrypy smerom do vnutra, ktore sposobil acudzia castica.
Moja otazka - je nutna nova ojnica - potom uz asi rovno vsetky, alebo po zbruseni vystupkov (ostanu len priehlbeniny na ojnici) a s novymi loziskami je mozne motor zlozit ?
A za druhe - zbrusili mi hlavu o 0,5mm, ako velky to bude problem ? Ustoji motor zvysenu kompresiu ? (podla manualu sa hlava brusit nesmie...)
Moja otazka - je nutna nova ojnica - potom uz asi rovno vsetky, alebo po zbruseni vystupkov (ostanu len priehlbeniny na ojnici) a s novymi loziskami je mozne motor zlozit ?
A za druhe - zbrusili mi hlavu o 0,5mm, ako velky to bude problem ? Ustoji motor zvysenu kompresiu ? (podla manualu sa hlava brusit nesmie...)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12094
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
D24T - Iba vymenime tesnenie...
Ojnic bude všude tři prdele, namátkou třeba petr cz určitě má, pokud nedá, něco vyhrábnu, páč tu mam jednu mrtvolu, kterou ale musim rozhodit a taky nevim v jakym bude stavu.
0,5mm už je dost, ale na druhou stranu, třeba se nechá najít silnější těsnění. Víš kolik to dělá na úhlu vačky/kliky? To by mělo jít "srovnat" na konusu na klice.
0,5mm už je dost, ale na druhou stranu, třeba se nechá najít silnější těsnění. Víš kolik to dělá na úhlu vačky/kliky? To by mělo jít "srovnat" na konusu na klice.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 1471
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
D24T - Iba vymenime tesnenie...
Já bych byl opatrný. Nedovedu si představit to cizí těleso, které by se takto zamáčklo do ocelové ojnice. Kdyby to byl křemenný písek, tak by tam asi něco z něj zůstalo, železná špona také tak. Karbon by se rozdrtil a neudělal takové díry. Mně spíš přijde, že když někdo kdysi "generálkoval", tak velkou vůli ojničních ložisek vyřešil tím, že to nasekal sekáčem nebo něčím podobným. Tím se ojniční ložisko deformovalo, vůle se snížila a přestalo klepat. O tom podle mně svědčí i to, jak jsou ty šály ošoupané jakoby jen z jednoho směru. Osobně jsem kdysi koupil Žuka po "generálce motoru", který měl ojniční ložiska opravená podobným způsobem a vydržel běžet asi 100 km. Pak jsem sháněl nový motor. Třeba se pletu a zbytečně straším, ale mrzelo by mě, kdybys vynaložil nemalé prostředky a práci a nakonec bylo vše k ničemu. Sežeň někde v okolí zkušeného motoráře spíš starší generace a ukaž mu to. Ono na těch fotkách není nic moc vidět. Proměřil bych i ovalitu klikových čepů a další věci. A jak píše Urvanej, starších dílů je dost a raději to nepokoušej a vše vadné vyměň.
Ještě mně napadá - to je vrchní část ojnice směrem k pístu? Neměla by v sobě mít kanálek na vedení oleje pro ostřik válců pod písty a pro mazání pístních čepů? Neměl jsem tento motor nikdy rozebraný, ale kdysi to motory měly.
Ještě mně napadá - to je vrchní část ojnice směrem k pístu? Neměla by v sobě mít kanálek na vedení oleje pro ostřik válců pod písty a pro mazání pístních čepů? Neměl jsem tento motor nikdy rozebraný, ale kdysi to motory měly.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12094
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
D24T - Iba vymenime tesnenie...
Tvl tak teda sekackem snižovat vůli na cepech je fakt ale skoro jsem za, protože mě nic takovýho ani nenapadlo.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
D24T - Iba vymenime tesnenie...
Ojnice mam este jedny, ale su na nich zanovne prvovybrusove piesty (so zalepenym vrchnym kruzkom ) Az na tu nestastnu hlavu mam prakticky diely na dva motory. Toto nevyzera ako od sekacika, ale moze byt. Velmi podobne stopy su na cca troch ojniciach. Ovalitu som tento vikend nestihol zmerat. Plastigauge mam, zmeram vole, ked budem zasa doma.
Mazaci kanalik v drieku nie je, v ojnicnom oku je 6mm otvor na mazanie ostrekom - preto su pre T/TIC dolezite olejove ostreky.
Ja popravde ten motor nepotrebujem, auto pojde co nevidiet do srotu, len mi ho je luto vyhodit. Ako som pisal, povodne som iba chcel vymenit tesnenie pod hlavou
Mazaci kanalik v drieku nie je, v ojnicnom oku je 6mm otvor na mazanie ostrekom - preto su pre T/TIC dolezite olejove ostreky.
Ja popravde ten motor nepotrebujem, auto pojde co nevidiet do srotu, len mi ho je luto vyhodit. Ako som pisal, povodne som iba chcel vymenit tesnenie pod hlavou
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 884
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
D24T - Iba vymenime tesnenie...
Bohužel to na vymezení vůle mechanickou cestou vypadá. Kdysi jako čerstvý řidič jsem byl svědkem v servisu, kdy tam fachmani právě tuto činnost prováděli a měli z toho děsnou radost, jak to krásně opravili
_________________
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
-
Offline
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
D24T - Iba vymenime tesnenie...
Ruky trhat....
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
D24T - Iba vymenime tesnenie...
Aby som to uzavrel: spodok motoru som uzavrel , naimpregnoval olejom a vazelinou, zabalil a sup do skladu. To iste vrch. Ked budem nejakeho chrochta potrebovat potom ho vytiahnem a budem riesit dalej...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 4996
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
D24T - Iba vymenime tesnenie...
Mě to připadá, že to někdo zapekl a potom vyrážel píst z válce kladivem ven. Ty rány jsou všechny stejným směrem a v ose.
Zahodit, vyměnit
Zahodit, vyměnit
-
Offline
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
D24T - Iba vymenime tesnenie...
Pěknej topič! Tteda vymezování vůlí sekáčkem, to bude nějakej českej vynález, zlatý ručičky A škrábání bloků fakt zajímavý
D24T - Iba vymenime tesnenie...
Těsnění jsem schopen nechat vyrobit na zakázku v jaké síle si řekneš.I celokovové.Sergej píše:Zaujimave... No nakoniec pride fibrove tesnenie, celokovove sa nepodarilo zohnat.
D24T - Iba vymenime tesnenie...
Zaškrabávání se kdysi standardně učilo na učilištích.Krystof P. píše:A škrábání bloků fakt zajímavý
Používala se berlínská modř.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé