Někteří z nás si jistě vzpomenou na dobu nedávno minulou, kdy rallye mělo atmosféru 500PS.
Pěkná podívaná ..... http://www.auto.cz/supervozy-skupiny-b-silena-monstra-stinu-tragedii-92888
Vzpomínky na minulost
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 21 roků 10 měsíců
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900 FT/ V70II D5 / XC90 D5/ S60 D5
Vzpomínky na minulost
_________________
Volva řady 900 / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, nafta
Volva řady 900 / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, nafta
-
Offline
- Příspěvky: 2549
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
x 1
Vzpomínky na minulost
Krásný kousky...největší haluz je to BX... A nejhnusnější MG... 

_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Vzpomínky na minulost
Ty lidi jak tam lítají po trati, to je mazec. Vypadá to brutálně, ale teprve z pohledu jezdce z kabiny je vidět, jaké to byly šílené závody.
A ty jízdy v noci a tisíce fotografů s blesky skotačícími po trati - neuvěřitelné.
A ty jízdy v noci a tisíce fotografů s blesky skotačícími po trati - neuvěřitelné.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 1179
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5
Vzpomínky na minulost
Stačí zajet do San Marina a jsou to vzpomínky na velmi blízkou minulost 

_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 1997 S70R 2,3 T5 (B5234T4); 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 1997 S70R 2,3 T5 (B5234T4); 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13170
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Vzpomínky na minulost
Díky Lubo. nicméně tohle video je stejně nejlepčí... volume doprava 

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 2415
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rudice/BK
Vzpomínky na minulost
Moc pěkný Luboši, u toho budu chvíli sedět... 

-
Offline
- Příspěvky: 2196
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Vzpomínky na minulost
Gr.B je pěknej příklad, kde bláznivý fanoušci a nezodpovědný pořadatelé zabili parádní závody v krásnejch strojích. Aspoň že máme ty yt kde se na to můžem koukat 
Delta, Porsche a Ferrari jsou nejvíc!
A abych přidal nějaký video, tak Ari je jasnej
https://www.youtube.com/watch?v=cxDz0Z066NI

Delta, Porsche a Ferrari jsou nejvíc!
A abych přidal nějaký video, tak Ari je jasnej

https://www.youtube.com/watch?v=cxDz0Z066NI
-
Offline
- Příspěvky: 1793
- Registrován: 21 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
x 1
Vzpomínky na minulost
Ve 2.10 je jedna z "easy left" krásně napínavá... 

_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 2196
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Vzpomínky na minulost
Hlavně od 2:10 po zbytek RZ s napřed proraženou pneu a potom jen na ráfku
-
Offline
- Příspěvky: 326
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Malacky
- Vůz: 945 B200FT
Vzpomínky na minulost
Jj group B si myslim, ze NAJ zavody co kedy byli (este ostrov Man a moto...)
Tam jazdci mneli moznost ukazat jake maju "gule"
To sa uz neuvidi taketo zavody...
A Audi je Top
Tam jazdci mneli moznost ukazat jake maju "gule"
To sa uz neuvidi taketo zavody...
A Audi je Top

_________________
2x V70 TDI, V70 T5
2x V70 TDI, V70 T5
Vzpomínky na minulost
Gr. B "zabila" sama FIA, která neukočírovala specifikace aut. Technický předpisy a homologační pravidla byly poměrně volný a ve finále to byly fabriky a jezdci, kteří vývoj neustáli. Tragický nehody byly jen zčásti zaviněný divákama, za zbytkem nehod byla neschopnost auto uřídit nebo tech. problémy, pramenící právě z nízkýho počtu vyrobených aut nutných k homologaci (tuším 200 ks).Krystof P. píše:Gr.B je pěknej příklad, kde bláznivý fanoušci a nezodpovědný pořadatelé zabili parádní závody
Smutným příkladem je Toivonenova smrt v Deltě S4 - trubkový rám (jedinný, co z auta zbylo), laminátová kastle a nádrže pod sedadlama.
Dnešní soutěžní auta jsou postavený na tom, co zvládne podvozek - zatímco gr. B řešila převážně jen výkon. Na youtube se dá najít video z Finska, kde po skoku jede Audi S1 kus po zadních. To byl přesně ten problém - moc výkonu, málo trakce. Když se W. Röhrl svezl ve WRC tak řekl, že kdyby mohl, posunul by svou kariéru o 30 let později a že je rád, že gr. B vůbec přežil.
Na Vatanenovu jízdu se dívá dobře, ale v "béčku" se v Portugalsku 1985 málem zabil, do auta se vrátil až po dvou letech...
Každopádně to byly správný monstra, návštěvu Rally Legend, Tuscan Rewind nebo Eifelu určitě doporučuju.
Btw: soutěžní Škoda 130 LR byla postavená dle technický předpisů sk. B

-
Offline
- Příspěvky: 721
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Teplice
- Vůz: V70II D5
Vzpomínky na minulost
WRC is for boys. Group B was for men...... to bude platit na vždy.
_________________
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin
-
Offline
- Příspěvky: 326
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Malacky
- Vůz: 945 B200FT
Vzpomínky na minulost
Vystizne napisaneShockey píše: Gr. B "zabila" sama FIA, která neukočírovala specifikace aut. Technický předpisy a homologační pravidla ...

_________________
2x V70 TDI, V70 T5
2x V70 TDI, V70 T5
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé