Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 10
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: S60 2.4D5 2004, XC90 2.4D5
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Dotaz k těm 96kW. Někdo na auto klubu psal, že se jedná o stejný motor jak d5 - 120kw akorát snížený výkon softwarově.
Je to pravda?
Je to pravda?
-
Offline
- Příspěvky: 3054
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ano.Sam sem mel 96,pak z ni bylo 135 a nakonec 144kw

_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvky: 10
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: S60 2.4D5 2004, XC90 2.4D5
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
U mě d5 šla z 120 na 147kw a spotřeba ted v zimě 6.2l kombinovaná. Já se ptám proto, že se mi to zdálo neuvěřitelné
Dík za info

Dík za info
-
Offline
- Příspěvky: 61
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V50 2.0D 100kW r.v.2004
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zeptám se znova tady, byl by tu někdo ochotnej z okolí Mladé Boleslavy nejlépe s Diag obhlidnout S60-ku ?
_________________
Volvo V50 2.0D 100kW r.v.2004
Škoda Rapid 136 1.3 46kW r.v. 1989
Škoda Rapid 130 1.3 43kW r.v. 1986
Volvo V50 2.0D 100kW r.v.2004
Škoda Rapid 136 1.3 46kW r.v. 1989
Škoda Rapid 130 1.3 43kW r.v. 1986
-
Offline
- Příspěvky: 28
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha 10
- Vůz: XC90 D5 MY09 ST2 (D5T5)
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Nebyl jste náhodou někdo omrknout toto XC70 2.4 D5 AWD? Nějakou chvilku už tam visí, což je trochu podezřelý..
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc70/16687212?company=1&goFrom=list
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc70/16687212?company=1&goFrom=list
-
Offline
- Příspěvky: 67
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: xc 90 v8 , byla xc90 d5 120kw.
- Bydliště: Praha 4
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ahoj ,mam xc 90 2005 120kw a byl by někdo ochotný z Prahy ze stejným autem a motorem se v mém autě projet a porovnat zvuk motoru? V určitých rychlostech mi připadá zvuk motoru takový dunivě hlučný a nevím jestli je to normální u této motorizace nebo je to jenom u mého auta
_________________
V8 Executive MY 07.
V8 Executive MY 07.
-
Offline
- Příspěvky: 123
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC70 D5 120kW AT 2003
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Rekl bych ze tam visi kvuli nájezdu... Lidi chtějí vidět menší číslo...relic píše:Nebyl jste náhodou někdo omrknout toto XC70 2.4 D5 AWD? Nějakou chvilku už tam visí, což je trochu podezřelý..
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc70/16687212?company=1&goFrom=list
-
Offline
- Příspěvky: 10
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: S60 2.4D5 2004, XC90 2.4D5
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Nájezd je hodně vysoký, osobně bych takový inzerát taky přeskočil.Fizz píše:Rekl bych ze tam visi kvuli nájezdu... Lidi chtějí vidět menší číslo...relic píše:Nebyl jste náhodou někdo omrknout toto XC70 2.4 D5 AWD? Nějakou chvilku už tam visí, což je trochu podezřelý..
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc70/16687212?company=1&goFrom=list
-
Offline
- Příspěvky: 28
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha 10
- Vůz: XC90 D5 MY09 ST2 (D5T5)
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Fizz: nájezd je velkej, to je pravda... Na druhou stranu velká většina aut, co se prodává má nájezd stejnej, akorát lidi jsou zvyklí věřit tacho;) Takhle od stolu vypadá interiér tak na 150 tis. km. Zítra se na něj dojedu mrknout.
-
Offline
- Příspěvky: 4160
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Raději bych se jel podívat na tuhle s přiznaným nájezdem než na stočenku o 300K s 200K na tacho..U stočenky nevíš kolikrát byly zmeškány servisní intervaly (rozvody,filtry, oleje,..). Věřím, že o tuhle, zatím alespoň podle fotek, bylo postaráno lépe.
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 1343
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak tak. Ja som kupil terac xc70 v provozu od 10/2010 s najazdom 382tis. doteraz pravidelny servis len volvo. a vyzera tak na max 200tis 

-
Offline
- Příspěvky: 10
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: S60 2.4D5 2004, XC90 2.4D5
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Když tedy budu prodávat svoji s60 d5 (2003) s aktuálním nájezdem 222xxx tak si bude každej myslet že je to stočený 

-
Offline
- Příspěvky: 28
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha 10
- Vůz: XC90 D5 MY09 ST2 (D5T5)
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak jsem byl omrknout zmíněné XC70 2.4 D5 AWD 2005
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo ... oFrom=list
Auto jsme projeli kolem komína (řídil pouze bazarník) nad cca 3000 otáček něco jakoby staccato pištělo, ale pouze do určitých otáček a celkem jemně - asi turbo, nebo nějaká netěsnost okolo? Trochu zvláštní, ale auto jinak jelo pěkně. Od podvozku ani na kostkách a při přejezdech nerovností jsem žádné pazvuky nezaznamenal.
Ptal jsem se bazarníka, na možnost vzít auto k mému mechanikovi. Prý po složení zálohy ve výši auta by to šlo;) Na otázku, jestli by byl ochotný jednat o ceně po návštěvě servisu mi řekl, že auto má najeto půl mega. Co z toho vyvodit, fakt nevím.
Historie - auto koupil v Auto Hase ředitel stavební firmy, takže tomu odpovídá i kosmetika: slepý voči, sem tam škrábanec, dojebaný liťáky, ale v celku nic zásadního. Sedačka řidiče naprosto v pohodě, prej měl chlapík 60 kilo, čemuž věřím. Prvních 350 tis. km servisováno v Auto Hase, potom v Autocentrum Ambo. Pro případné zájemce mám ofocené nějaké faktury z posledních 3 let, ale nemá to moc vypovídací hodnotu, spíš to chce cinknout do servisu.
K řešení - rozvody, olej, turbo?, prasklý kryt zrcátka řidiče, nefunční potík ovládání větráku, takže nic zásadního. AWD jsem netestoval. Já osobně do něj nakonec asi nepůjdu. Přeci jen mi stačí FWD, navíc má tento kousek m66 a vzhledem k nájezdu je otázka v jakým je stavu. Příplatek za XC raději investuju do servisu nějakého V70;)
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo ... oFrom=list
Auto jsme projeli kolem komína (řídil pouze bazarník) nad cca 3000 otáček něco jakoby staccato pištělo, ale pouze do určitých otáček a celkem jemně - asi turbo, nebo nějaká netěsnost okolo? Trochu zvláštní, ale auto jinak jelo pěkně. Od podvozku ani na kostkách a při přejezdech nerovností jsem žádné pazvuky nezaznamenal.
Ptal jsem se bazarníka, na možnost vzít auto k mému mechanikovi. Prý po složení zálohy ve výši auta by to šlo;) Na otázku, jestli by byl ochotný jednat o ceně po návštěvě servisu mi řekl, že auto má najeto půl mega. Co z toho vyvodit, fakt nevím.
Historie - auto koupil v Auto Hase ředitel stavební firmy, takže tomu odpovídá i kosmetika: slepý voči, sem tam škrábanec, dojebaný liťáky, ale v celku nic zásadního. Sedačka řidiče naprosto v pohodě, prej měl chlapík 60 kilo, čemuž věřím. Prvních 350 tis. km servisováno v Auto Hase, potom v Autocentrum Ambo. Pro případné zájemce mám ofocené nějaké faktury z posledních 3 let, ale nemá to moc vypovídací hodnotu, spíš to chce cinknout do servisu.
K řešení - rozvody, olej, turbo?, prasklý kryt zrcátka řidiče, nefunční potík ovládání větráku, takže nic zásadního. AWD jsem netestoval. Já osobně do něj nakonec asi nepůjdu. Přeci jen mi stačí FWD, navíc má tento kousek m66 a vzhledem k nájezdu je otázka v jakým je stavu. Příplatek za XC raději investuju do servisu nějakého V70;)
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ten odkaz na sauto není kompletní. Doplň, ať se je od čeho odpíchnout.
Nebo - lépe - uveď co a za kolik a pro jaký účel sháníš. Něco se tu třeba najde i mezi lidem. O jedné V70II/2000 2.5D (TDI) vím...
P.
Nebo - lépe - uveď co a za kolik a pro jaký účel sháníš. Něco se tu třeba najde i mezi lidem. O jedné V70II/2000 2.5D (TDI) vím...
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 10
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: S60 2.4D5 2004, XC90 2.4D5
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Stáří se podívat o pár příspěvků vše kde odkaz funguje.
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ajo. Už vidím. Jen VIN YV1SZ796445119483 není validní, nechápu, proč pán z bazaru neuvede platné VIN?
Každopádně to AWD je fajn věcička, ale po těch kilometrech to může mít už za sebou, takže dostat Haldex, úhlovku a diferák do funkčního stavu asi taky něco bude stát. Záleží, v jakém je stavu zbytek auta. 460tkm má kdejaké Volvo z této doby, jen si to mnozí nechtějí - při pohledu na to číslo na tacho - připustit.
Když si necháš auto poctivě zhodnotit, schopný mechanik ti vypočítá, kolik to bude koštovat. Ovšem nemáš jistotu, že jiné auto s 280tkm na tacho na tom nebude hůř.
P.
Každopádně to AWD je fajn věcička, ale po těch kilometrech to může mít už za sebou, takže dostat Haldex, úhlovku a diferák do funkčního stavu asi taky něco bude stát. Záleží, v jakém je stavu zbytek auta. 460tkm má kdejaké Volvo z této doby, jen si to mnozí nechtějí - při pohledu na to číslo na tacho - připustit.
Když si necháš auto poctivě zhodnotit, schopný mechanik ti vypočítá, kolik to bude koštovat. Ovšem nemáš jistotu, že jiné auto s 280tkm na tacho na tom nebude hůř.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 1302
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
A proč si nezavoláš do Amba a nezeptáš se tam,myslím,že nemají potřebu vyprávět pohádky, navíc, jestli tam jezdilo 3 roky...
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvky: 10
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V40
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zdravím,
co si o tomto inzerátu myslíte? Za mě celkem slušná nabídka. Případně nebyl jste se na něj někdo koukat?
http://auto.bazos.cz/inzerat/57812513/Krasne-Volvo-S80-24i-125kw-72005.php
Diky za názory
co si o tomto inzerátu myslíte? Za mě celkem slušná nabídka. Případně nebyl jste se na něj někdo koukat?
http://auto.bazos.cz/inzerat/57812513/Krasne-Volvo-S80-24i-125kw-72005.php
Diky za názory

-
Offline
- Příspěvky: 1254
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
jestli je všechno pravda, tak je to velice hezká nabídka
ten motor jsem měl, jeho zvuk je skutečně parádní, dálky umí jezdit za 7,5l a je i celkem bezproblémový. sice to není žádná raketa, ale na běžné ježdění plně dostačující.
ten motor jsem měl, jeho zvuk je skutečně parádní, dálky umí jezdit za 7,5l a je i celkem bezproblémový. sice to není žádná raketa, ale na běžné ježdění plně dostačující.
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvky: 10
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V40
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
A jak je to s ježděním po městě? Vleze se člověk do 10l?Kuko28 píše:jestli je všechno pravda, tak je to velice hezká nabídka
ten motor jsem měl, jeho zvuk je skutečně parádní, dálky umí jezdit za 7,5l a je i celkem bezproblémový. sice to není žádná raketa, ale na běžné ježdění plně dostačující.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3629
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: České Budějovice
x 1
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
ono je město a město, ale obecně neRindol píše: A jak je to s ježděním po městě? Vleze se člověk do 10l?
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 10
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V40
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Díky za odpověď. Pokud vás napadne cokoliv ohledně tohoto inzerátu na co si dát pozor nebo něco podobného, tak napište. Bude se to hodit. 

-
Offline
- Příspěvky: 1254
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
my jsme to měly v automatu a město (Praha) oscilovala kolem 10-11l. na tyhle hodnoty my to ale vylezlo i u turbosaabu v manuálu pokud jsem si párkrát postál v kolonách.
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvky: 4160
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Aktuálně něco shánět tak bych se na tuhle S80 šel určitě mrknout (pokud je vše v inzerátu pravda tak není co řešit). Atmo. motor sice nebude žádný trhák, máme ho v lehčí S60, ale zase o jednu věc, co se může pokazit, méně. Pro běžné ježdění plně dostačující a dle mě oproti turbomotoru do města vhodnější.
edit: jinak spotřebu ve městě nevěřím, že pod 10 stáhneš (za 10 budeš rád v kombinované)
edit: jinak spotřebu ve městě nevěřím, že pod 10 stáhneš (za 10 budeš rád v kombinované)
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 10
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V40
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Určitě se na něj podívat pojedu. Přijde mi opravdu pěkné. Jen bych potřeboval někoho s sebou co by tomu rozuměl aspoň o něco víc než já
Nevíte o někom kdy by byl ochoten za nějaký peníz se na to se mnou podívat?

Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé