O těch 50GBP silně pochybuji. Obecně má autorizák (resp. švédská centrála) takovou cenovou politiku, že když si chceš
přidat nějakou výbavu, tak je to vždycky za cenu hodně podobné té, jako by sis výbavu "naklikal" v okamžiku objednání nového auta. Sice tvoje auto je 14 let staré, ale cena za přidání výbavy je stejná, jako by auto právě vyjelo z fabriky. Ono to docela dává smysl (u relativně nových aut), to by si mnozí chytrolíni koupili holotu a za pár peněz pak dovybavili auto do nějakého Summuma. Druhá věc je ta, že u starých aut to zcela ztrácí smysl (nízká cena by však zcela nepodporovala prodej nových vozů, že).
Celé je to obchodní politika švédské centrály a do té já kecat nemůžu. Stačí, že jsme srazili cenu jazyků v ČR a Polsku ...
---
Co se tvého vozu týká, asi záleží na tom, jak moc tu "trochu pohodlí" potřebuješ.
Jestli si matně pamatuji, tak autorizák jen za SW chtěl něco kolem 15.000Kč, ale mohu se zcela mýlit. Dnes ti to neudělá ani za zlaté pr*se z výše uvedených důvodů.
Levněji ještě dečky můžeš zapínat pomocí nějaké neVolvo krabičky a dovrtat do interiéru další spínače. Už i to jsem viděl.
Avšak pořád máš možnost výběru. Take it or leave it.
Naše obchodní politika je prostě taková - my taky z něčeho musíme žít a ty tisíce hodin vývoje někdo zaplatit musí, ne? K tomu také nějaký čas dealerův, no je toho cestou více.
P.