Nevim o tom, ze by visco potrebovala nejaky pravidelny servis , takez drobny rozdil tam bude minimalne v tom, ze visco nema kolem sebe zadnou elektroniku a ji ovladane ventily ani cerpadlo, takze jednodussi vec. Visco funguje trochu hur nez haldex, ale rozdil neni tak vyznamny - aspon z meho pohledu. Pokud se visco pokazi - tak vetsinou tak ze se zvejkne v zavrenym stavu a z auta je apk "permanentni ctyrkolka" .... Pokud vim, tak visco se da repasovat, ale jeste jsem to nikdy nepotreboval (mam teprve druhe auto s touhle vymoznenosti )David012 píše:
Dík, myslel jsem si to. Jen že má chlápek u inzerátu 2x napsáno sestikvalt..překlep, nebo ani neví co v autě má no )
A zásadní rozdíl mezi visco a haldexem, třeba cena servisu? Co jsem tady vyčetl, tak provozně se to chová dost podobně, akorát může být problém na válcích na stk..
Na valcich problem je, resi se to napriklad:
- zvednutim napravy, ktera se nemeri (postup doporuceny vyrobcem)
- nebo vynechanim kontroly na valcich a nahrazenim kontrolou na dvore (nejjednodussi pro STK)
- merenim pri velmi nizkych otackach kola kazde kolo zvlast (to uz jsem taky videl, ale je to jen hoooodne orientacni vec)
Ja vzdy na prijmu STK upozornim na to, ze tam visco je a je klid...