Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 31
Registrován: 8 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: 2001 V70 T5, 2012 XC70 T6

#2201 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od David012 »

Zdravim, dnes jsem byl v tom bazaru. Jel jsem okolo tak jsem se tam zastavil. To auto je pekna past.Vubec bych to neresil. Kdyz pominu najezd, tak je spatna kladka, altik je zraly na vymenu, motor je cely umyty takze otazka,kdy odejdou ruznekontakty a cidla. Tah motoru je spatny, na diagnostice ma zavadu na turbu a egeru, zbytek ridici jednotky je zakodovany, co se tyce automatu tak hydromenic to ma zasebou. Zbytecna cesta. Byl jsem hotovej behem 15 minut a bazarnik, kdyz jsem mu vse rekl tak bude rad, kdyz se tam uz v zivote neukazu. :D
Díky za podrobný info, ušetřil jsi mi cestu, ikdyž popravdě už jsem to spíš předem zavrhnul. Ale je to teda ještě v horším stavu než jsem čekal. Po telefonu mi pan bazarník tvrdil, že jediná závada je to ložisko, že převodovka řadí skvěle a motor krásně táhne..monte karlo hadr :lol:
Do toho by se člověk slušně vysypal.
_________________
2012 XC70, T6, 224kW, aut.
bylo 1997 V70 2,5i, 106kw, man., 2001 V70, T5, 184kw, aut.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 67
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: xc 90 v8 , byla xc90 d5 120kw.
Bydliště: Praha 4

#2202 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od sbelsky »

Dneska jsem byl u Marry v servisu na celkové kontrole po koupi xc 90 najeto 300 000 km ,auto koupeno ve Volvu v Pruhonicích, určitě byly bezesné noci nikdy jsem s tak velkým nájezdem auto nekupoval, ale naštěstí Márra potvrdil ,že auto je ve velmi dobrém stavu, ještě mi dohodil pána na dohrání časování bufíku, musím jenom potvrdit že Marru mužu jenom doporučit perfektní servis a pokec.
_________________
V8 Executive MY 07.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 10
Registrován: 8 roků 4 měsíce
Bydliště: Oslavany
Vůz: Volvo XC70 SUMMUM, MY06, D5- 136kw

#2203 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od salli »

Čau borci, tak co říkáte na tento kousek, nebyli jste někdo mrknout ?

https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc70/16586172?goFrom=list

Docela mi tento kousek padl do oka.

Díky za reference a jakékoli doplňující info

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 54
Příspěvky: 418
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Liberec
Vůz: S60, S70R

#2204 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od marekl »

sbelsky: Pokud to bylo pravidelně servisovaný, toho nájezdu bych se nebál

salli: auto asi dobrý, ale před FL za 175k je podle mě trochu úlet

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 175
Příspěvky: 2614
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#2205 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

Naopak - pokud je auto v opravdu dobrém stavu, s touto výbavou je to solidní cena za MY04.
Důležitý je opravdu ale ten stav.

Tolik zásadních rozdílů mezi 04 a FL 05- zase není.
Občas k horšímu (třeba plastové xenony).

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 67
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: xc 90 v8 , byla xc90 d5 120kw.
Bydliště: Praha 4

#2206 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od sbelsky »

Jo jo servis každy rok ve Volvu a je to fakt znát.
_________________
V8 Executive MY 07.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 54
Příspěvky: 418
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Liberec
Vůz: S60, S70R

#2207 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od marekl »

Takovej je můj pocit, třeba tohle by pro mě bylo mnohem zajímavější, ale samozřejmě záleží na tech. stavu

sbelsky: :good:

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 10
Registrován: 8 roků 4 měsíce
Bydliště: Oslavany
Vůz: Volvo XC70 SUMMUM, MY06, D5- 136kw

#2208 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od salli »

Když já zase dám přednost vozu po prvním majiteli a ještě s jasnou servisní hystorií.

BTW-> otázka, dá se udělat FL ? - nebo alespoň vyměnit ten přední nárazník se stěrači ? -> někde sem slyšel, že stěrače nefungují úplně 100% (parabola je pod radiusem ze všech stran a stěrač logicky nemuže takovou plochu opsat).

Líbí se mi stav ( zatím jen dle fotek, teprve tam pojedu) a s chlapíkem už sem taky mluvil -> dokonce ho znám :-)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 54
Příspěvky: 418
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Liberec
Vůz: S60, S70R

#2209 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od marekl »

Jestli dáváš přednost servisní hystorii, tak se nepřu :D

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 10
Registrován: 8 roků 4 měsíce
Bydliště: Oslavany
Vůz: Volvo XC70 SUMMUM, MY06, D5- 136kw

#2210 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od salli »

Kdyby šlo o čistě moje auto, šel bych do III. generace, ale to bych si připlatil. Toto bude auto rodičů, kde už oba mají svůj věk a rádi by auto, které bude sloužit jim a ne oni jemu... Proto upřednostňuji tuto volbu ;-)

Myslím, že to bude rozumné řešení pro lidi, kteří chtějí bezpečně cestovat a i ten posez v autě není tak nízký, tak se jim bude i dobře nastupovat apod... Když ještě vezmu v potaz asistenty, kterými volvo disponuje = WHAT ELSE :-D !!!

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 67
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: xc 90 v8 , byla xc90 d5 120kw.
Bydliště: Praha 4

#2211 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od sbelsky »

Tak dneska nahrán časovač bufíka od Tymona z D5T5 a jako bonus na vyzkoušení zvýšení výkonu ze 120kw na 147kw :D ,musím přiznat velká změna ,hlavně od 60km/h tam je nárůst výkonu znatelný, teď otázka mám najeto 300 000km s plným servisem Volvo a nevím jestli do toho jít, Tymon povídal že není čeho se bát, tak nevím. Jinak super přístup a doporučuju díky Tymon.
_________________
V8 Executive MY 07.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 31
Registrován: 8 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: 2001 V70 T5, 2012 XC70 T6

#2212 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od David012 »

Do 2001 XC70 2.4T automatu se dával pouze 5ti kvalt Aisin, nebo se pletu? Případně je možný swap za novější (ale co jsem vyčetl taky hůře opravitelný) 6ti kvalt? Asi jen překlep v inzerátu..
Případně nějaké zásadní důvody proč se 2001 xc70 v benzínu a automatu vyhnout? Předem dík za odpověď.
_________________
2012 XC70, T6, 224kW, aut.
bylo 1997 V70 2,5i, 106kw, man., 2001 V70, T5, 184kw, aut.

travex
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 1049
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha

#2213 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od travex »

do 01 se daval vyhradne AW 55-50 petikvalt. Swap za novejsi 55-51 neni mozny, stejne tak vymena za SESTIKVALT :-D muehehehe... u 01 taky ocekavaej visco spojku, zadnej haldex.

zasadni duvody proc se vyhybat nevidim: sam mam 02. Predbezne bych vyhledove pocital s repasi almary... lepsi nez se nechat zaskocit :-)
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

Offline
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 31
Registrován: 8 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: 2001 V70 T5, 2012 XC70 T6

#2214 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od David012 »

travex píše:do 01 se daval vyhradne AW 55-50 petikvalt. Swap za novejsi 55-51 neni mozny, stejne tak vymena za SESTIKVALT :-D muehehehe... u 01 taky ocekavaej visco spojku, zadnej haldex.

zasadni duvody proc se vyhybat nevidim: sam mam 02. Predbezne bych vyhledove pocital s repasi almary... lepsi nez se nechat zaskocit :-)
Dík, myslel jsem si to. Jen že má chlápek u inzerátu 2x napsáno sestikvalt..překlep, nebo ani neví co v autě má no :))

A zásadní rozdíl mezi visco a haldexem, třeba cena servisu? Co jsem tady vyčetl, tak provozně se to chová dost podobně, akorát může být problém na válcích na stk..
_________________
2012 XC70, T6, 224kW, aut.
bylo 1997 V70 2,5i, 106kw, man., 2001 V70, T5, 184kw, aut.

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 224
Příspěvky: 5936
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#2215 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

5 dopředu + 1 dozadu = 6 :lol: sorry za ot...
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 31
Registrován: 8 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: 2001 V70 T5, 2012 XC70 T6

#2216 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od David012 »

Haben píše:5 dopředu + 1 dozadu = 6 :lol: sorry za ot...
jj,to mě taky napadlo :lol:

no v neděli auto uvidím osobně, tak se dozvím víc
_________________
2012 XC70, T6, 224kW, aut.
bylo 1997 V70 2,5i, 106kw, man., 2001 V70, T5, 184kw, aut.

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 131
Příspěvky: 13108
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#2217 Koupe V70 estate

Příspěvek od raolsa »

Ideální je vzít sebou na obhlídku někoho znalého s diagnostikou a daný kousek proklepnout. Nebo sem hoď odkaz na inzerát a požádej o zkouknutí někoho z okolí.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 31
Registrován: 8 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: 2001 V70 T5, 2012 XC70 T6

#2218 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od David012 »

Tak jsem se byl podívat na tu XC70. Na první pohled nevypadá špatně, nějaká kosmetika na karoserii,ale to se dalo čekat. Spíš jsem trochu v rozpacích po svezení. Byla to moje první zkušenost s automatem aisin, řadí na můj vkus trochu chaoticky, občas kopne (přišlo mi, že nejvíc při rozjezdu a řazení z 1. na 2. stupeň) pán tvrdil že v minulém roce dělal kompletní repas za 45k u nějakého svého mechanika (podle štítků a držáků spz možná auto-kosak.cz), otázka je, jestli je to pravda a jestli to převodovce spíš neuškodilo. Nicméně ještě víc mě překvapilo, že motor měl celkem tragický zátah, čekal jsem od toho mnohem svižnější jízdu. Z dlouhodobější zkušenosti mohu srovnávat jen s benzínem v manuálu (V70I, 106kw), který jel stejně, né-li trochu lépe a s naftou v manuálu (V70II,2,4, 96kw), která táhne o poznání líp a to jsem předpokládal že tenhle benzín jí strčí hravě do kapsy.
Když motor běžel v zaparkovaném autě, celý blok se pořád trochu houpal, což mi taky nepřišlo úplně normální, zvlášť u benzínu - pán prořekl že na vině může být špatně seřízená klapka, s kterou už si v servisu taky nějak hráli.
Co si o tom myslíte? Může být třeba odepsané turbo? (to je nejspíš ještě původní). Jedná se o tohle auto: https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc70/16581650?goFrom=list

Díky David
_________________
2012 XC70, T6, 224kW, aut.
bylo 1997 V70 2,5i, 106kw, man., 2001 V70, T5, 184kw, aut.

Kuko28
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 66
Příspěvky: 1273
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Bydliště: Praha

#2219 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Kuko28 »

tak tyhle motory prý nejsou žádné rakety + automat + AWD + větší výška/váha a dynamika pápá

každopádně jestli automat kope jak popisuješ tak je něco špatně

každopádně jestli je auto v Praze tak snad by nebyl problém zajet k Patočkovi, Marrovi, nebo i do autorizáku na kontrolu a budeš vědět víc
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR

GDPR_user

#2220 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od GDPR_user »

travex píše:do 01 se daval vyhradne AW 55-50 petikvalt. Swap za novejsi 55-51 neni mozny,
Pročpak není možný swap za 55-51?

travex
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 1049
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha

#2221 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od travex »

David012 píše:
Dík, myslel jsem si to. Jen že má chlápek u inzerátu 2x napsáno sestikvalt..překlep, nebo ani neví co v autě má no :))

A zásadní rozdíl mezi visco a haldexem, třeba cena servisu? Co jsem tady vyčetl, tak provozně se to chová dost podobně, akorát může být problém na válcích na stk..
Nevim o tom, ze by visco potrebovala nejaky pravidelny servis :-), takez drobny rozdil tam bude minimalne v tom, ze visco nema kolem sebe zadnou elektroniku a ji ovladane ventily ani cerpadlo, takze jednodussi vec. Visco funguje trochu hur nez haldex, ale rozdil neni tak vyznamny - aspon z meho pohledu. Pokud se visco pokazi - tak vetsinou tak ze se zvejkne v zavrenym stavu a z auta je apk "permanentni ctyrkolka" :-) .... Pokud vim, tak visco se da repasovat, ale jeste jsem to nikdy nepotreboval (mam teprve druhe auto s touhle vymoznenosti :-) )

Na valcich problem je, resi se to napriklad:
- zvednutim napravy, ktera se nemeri (postup doporuceny vyrobcem)
- nebo vynechanim kontroly na valcich a nahrazenim kontrolou na dvore (nejjednodussi pro STK)
- merenim pri velmi nizkych otackach kola kazde kolo zvlast (to uz jsem taky videl, ale je to jen hoooodne orientacni vec)

Ja vzdy na prijmu STK upozornim na to, ze tam visco je a je klid...
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1477
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#2222 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od kwiko »

haldex vie pripojit zadnu napravu okamzite ako stlacis pedal plynu, tj vacsina vykonu uz je bezpecne pri samotnej akceleracii prenesena na zadne kolesa

Offline
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 31
Registrován: 8 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: 2001 V70 T5, 2012 XC70 T6

#2223 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od David012 »

Ještě jeden dotaz, možná už to tu proběhlo, zabývá se tu někdo dovozem aut ze zahraničí (německo, holandsko)?
_________________
2012 XC70, T6, 224kW, aut.
bylo 1997 V70 2,5i, 106kw, man., 2001 V70, T5, 184kw, aut.

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 131
Příspěvky: 13108
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#2224 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od raolsa »

_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 10
Registrován: 8 roků 4 měsíce
Bydliště: Oslavany
Vůz: Volvo XC70 SUMMUM, MY06, D5- 136kw

#2225 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od salli »

Tak nám někdo XC70 z Olmiku koupil před nosem a to jsme měli domluvený odvoz na zítřek :-(

Nevadí - svět se točí dál.

Dnes jsem stihl kouknout na dva kousky v Brně

1) https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc70/16556897?goFrom=list
Auto na fotkách vypádá lépe naž v realitě, při pohledu jde vidět, že má něco za sebou, byť je po 1. majiteli, přijde mi dosti opotřebované na udávané kilometry. Motor byl umytý- tak se toho moc nedalo poznat, jinak klasicky lehce doťukané snad ze všech stran.
Auto jsem NEprojížděl - více info o stavu nemám. Původ Itálie -> prodejce přiznal, jinak se moc neměl ani k tomu, že by nábídnul jízdu. Stál jen vedle auta a koukal.


2) https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc70/16573114?goFrom=list
Auto opět nese známky používání - nejvíce vidět na předku, kde jsou četné škrábance po kontaktu s něčím a nějspíš to bylo i nedobržděno, ale lehce, protože spára/mezera mezi nárazníkem a blatníkem byla nerovnoměrná, dále hoodně ošuntělý interiér - dost možná bych tipoval klidně více ujetých km (volant, hlava řadící páky, pedály a řidičovo sedadlo nesly opravdu četné známky používání). Jinak na každých dveřích nějaký škrábanec - většina by se dala rozleštit. Původ Itálie - potvrdil to i prodejce, který zná majitele a auto bylo servisováno ve VOLVU v Brně (směr Letiště (Slatina)). Možno dokoupit si až 3 letou záruku na vůz - ale netuším kolik by to dělalo.
Auto jsem NEprojížděl - více info o stavu nemám. S prodejcem byla o mnoho lepší řeč, přístup oproti předchozímu 100 : 1.


To je z dnešních VOLVO-zkušeností vše milí přátelé, tak snad jsem tím alespoň někomu pomohl



Jinak sháním XC 70 II.gen v opravdu pěkném stavu (chtějí si kupovat rodiče), tažné výhodou, a Facelift také výhodou. Finance - teď mají 150 cash. Pokud byste o něčem věděli, budu rád za doporučení.


Příjemný den všem přeje Salli
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“