
Ale to je jedno, PR funguje všude stejně. Zamlžit a přesměrovat debatu je základní pravidlo.

feroj píše:Ahoj všem,
Tak že, po delší odmlce a najetí dalších cca 3000 km se opět ozývám s vývojem mého zázračného vozidla Švédské kvality a preciznosti .
Vrátil jsem se do servisu na objednaný termín , a řešilo se opětovné škubání při přeřazení z R na D a zpět pomocí help desku a nastavení převodovky atd, atd, adaptace atd. atd .
Auto tam stálo 3 dny s tím, že se jim tam něco nezdá a dnes, jsem si auto přišel vyzvednout a verdikt zní: Bohužel auto škube dál .
Ptám se co dál - odpověď zní - nevíme jsme jen prostředníci, musejí nám dát postup z Help desku a případně Vám milostivě schválit u vašeho nového auta za 1,2 mega výměnu převodovky , aby jste při každém přeřazení neposkočil o metr vpřed nebo vzad .
Volám tedy osobně do Prahy na Volvo CZ a řeším co tedy vlastně bude a kdy to bude společně s nepokojeností s autem dořešeno a hlavně jak .
Dnes poslední a konečná odpolední zpráva zpráva zní: Znovu do servisu na cca. 4 dni i s testováním, protože bude následovat KOMPLET
VÝMĚNA PŘEVODOVKY .
Podotýkám , že mám najeto necelých 12000 km.
Mám toho už dost , až po krk .....
Přes víkend dám dohromady oficiální stížnost , přeložím ji do Angličtiny a budu to odesílat jak na České zastoupení, Německé a zároveň pošlu celou mou story od A až do Z i do Švédska.
Má trpělivost je u konce.
Chci jiné nové funkční auto, kde nebudu trávit víc času v servisu než na silnici a nebudu mít u nového auta povyměňováno polovičku celého auta.
Asi jsem divnej ,ale tohle mi nepřijde normální .
Franta
Ahoj všem,zedik píše:moc by me zajimalo (a urcite nejen me) jak cela kauza nakonec dopadla ......
Ahoj všem,adamus petr píše:Franto a do toho Švédska jsi psal?
nebyl to ten pán, co přístup BMW tak krásně zveřejnil???Nosound89 píše:Konečně se to dotáhlo do konce.
Už jsem nevěřil, že se to spraví. Stejně jako nedávný případ s problémovým 3er BMW kdy pán nakonec, po dlouhém boji, dostal peníze za auto zpět.
To mi neříkej, že s těmi problémy, co s tím měl by to nevyreklamoval teď hnedNosound89 píše:S BMW se dohodli, dostal peníze zpět, tak jednou z podmínek asi bylo, že stránky zruší.
Pokud jsi to sledoval tak sám víš kolik měl problémů a kolikrát chtěl auto vrátit, peníze zpět a vždy se nějak vymluvili a jen se pokoušeli závadu (ne)vyřešit (vlastně několikrát si auto vzali, na diagnostice nic nezjistili a po několika dnech vrátili s tím, že nic nezjistili a musí počkat až se závada projeví znovu). Nejhorší bylo, že s fungl novým autem ani nedojel první den domů.Deshi píše:To mi neříkej, že s těmi problémy, co s tím měl by to nevyreklamoval teď hnedNosound89 píše:S BMW se dohodli, dostal peníze zpět, tak jednou z podmínek asi bylo, že stránky zruší.
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot], Max007