chtěl bych se zeptat Vás zkušenějších jak by jste s touto problematikou naložili.
fotky zde https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=50049&start=50
Tak dneska jsem vytáhl písty a diagnoza je asi taková

kroužky totálka zapečený a unavený, normálně je roztáhneš jedním prstem z toho pístu

Ojniční ložiska k.o někdo to podtáčel jak vemeno.
Motor delší dobu nejel, takže na válcích je fakt mírně povrchová rez, myslím jsi že nové kruhy nebo odrezovač by jí z tama dostal pryč.
písty jsou v pohodě, ojnice taky, turbo 15G k.o bud zahodit nebo repas.
No a klika jsi myslím že bude v cajku.
takže jak by jste to viděla s těma válcama ? někdo říká nové kroužky, někdo jsi nekompromisně stojí za výbrusem i když válce jsou v pohodě, a někdo říká zase že stačí jen obnovit honování a dát STD kroužky nebo o desetinu větší

na stěnách jsou fakt mírné rýhy jen fakt na povrchu, nevím jak jsou hluboké ale spíše vůbec, ono je to nejspíše tím jak se s tím motorem pohlo tak na pístech je bordel - písek nebo co to je za hnus.

Takže nevím co s tím, písty vybrusové nevím kde sehnat, přemýslel jsem o pístech z 2.3 co se dívám tak vrtání válců je stejný udajně jak na B5204T tak i na té 2.3.

jako zase je mě toho motoru škoda dělat stolek do obýváku

Jak by jste to teda pánové viděli ? počítám komplet g.o i s klikou tak ze 150 talířů.
Předem díky za radu.