hledam pozici origo odfukventilu u turba + nahrada
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 86
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Bydliště: praha
hledam pozici origo odfukventilu u turba + nahrada
Zdravim vas.
Prosim muzete me nekdo navest na schema origo turba, kde uvidim pozici odfukovaciho ventilu? ( pop off / blow off )
Pohledem v motorovym prostoru ho nemuzu identifikovat :/
Diky Tomas
Prosim muzete me nekdo navest na schema origo turba, kde uvidim pozici odfukovaciho ventilu? ( pop off / blow off )
Pohledem v motorovym prostoru ho nemuzu identifikovat :/
Diky Tomas
Naposledy upravil(a) norcofiala dne 14 led 2017 16:54, celkem upraveno 2 x.
_________________
VOLVO V40 combi , B4204T3 - r.2001
VOLVO V40 combi , B4204T3 - r.2001
hledam pozici origo odfukventilu u turba
Najdeš ho na turbodmychadle.norcofiala píše:Zdravim vas.
Prosim muzete me nekdo navest na schema origo turba, kde uvidim pozici odfukovaciho ventilu? ( pop off / bloow off )
Pohledem v motorovym prostoru ho nemuzu identifikovat :/
Diky Tomas
-
Offline
- Příspěvky: 1461
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
hledam pozici origo odfukventilu u turba
Na kompresorový části turba je to ten "trojúhelník", jako na obrázku...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvky: 86
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Bydliště: praha
hledam pozici origo odfukventilu u turba
Diky moc
_________________
VOLVO V40 combi , B4204T3 - r.2001
VOLVO V40 combi , B4204T3 - r.2001
-
Offline
- Příspěvky: 86
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Bydliště: praha
hledam pozici origo odfukventilu u turba
A tam muzu namontovat ten univerzalni s akustickym efektem ? nebo ho zaslepim a udelam odbocku mezi chladicem a turbem ?metju píše:Na kompresorový části turba je to ten "trojúhelník", jako na obrázku...
_________________
VOLVO V40 combi , B4204T3 - r.2001
VOLVO V40 combi , B4204T3 - r.2001
-
Offline
- Příspěvky: 86
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Bydliště: praha
hledam pozici origo odfukventilu u turba + nahrada
Tak mi přišel ventil, ale obávám se že je někde něco špatně.
Po pročtení fóra, sem pochopil funkci originálního ventilu, ten dostává kompresor turba do "zkratu", tak sem pochopil že při volnoběhu je otevřený a zavře se při akceleraci.
moje otázka tedy zní : jaká je hodnota podtlaku v ovládání originalního ventilu ?
dostal jsem k novému ventilu
- Green Spring : 5~15 psi
- Yellow Spring : 15~23 psi
- Blue Spring : 23~30 psi
Dal jsem tam tu nejsilnější modrou ale ventil mi při volnoběhu zůstává otevřený. Což by asi neměl že ?
Jak se chovají vaše PSSSSHHHH ventily ?
Díky za rady Tomas
Po pročtení fóra, sem pochopil funkci originálního ventilu, ten dostává kompresor turba do "zkratu", tak sem pochopil že při volnoběhu je otevřený a zavře se při akceleraci.
moje otázka tedy zní : jaká je hodnota podtlaku v ovládání originalního ventilu ?
dostal jsem k novému ventilu
tři pružiny
- Green Spring : 5~15 psi
- Yellow Spring : 15~23 psi
- Blue Spring : 23~30 psi
Dal jsem tam tu nejsilnější modrou ale ventil mi při volnoběhu zůstává otevřený. Což by asi neměl že ?
Jak se chovají vaše PSSSSHHHH ventily ?
Díky za rady Tomas
_________________
VOLVO V40 combi , B4204T3 - r.2001
VOLVO V40 combi , B4204T3 - r.2001
-
Offline
- Příspěvky: 1475
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
hledam pozici origo odfukventilu u turba + nahrada
preco myslis ze by nemal?
kazdopadne otvoreny blowoff na V40 od roku 1999 nema rada vaha vzduchu a RJ motora
kazdopadne otvoreny blowoff na V40 od roku 1999 nema rada vaha vzduchu a RJ motora
-
Offline
- Příspěvky: 86
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Bydliště: praha
hledam pozici origo odfukventilu u turba + nahrada
No protože motor přes něj saje vzduch, ale bez filtru, což by asi nemělo ne?
podle mě tam mam slabou pružinu, protože kdekoli koukám na videa, tak ten ventil je zavřený a otevře se jen při deakceleraci.
A co se týče ty jednotky, tak mi to dává zatím dosti najevo ...... to ale přisuzuji tomu že to saje zkrz ten ventil.
podle mě tam mam slabou pružinu, protože kdekoli koukám na videa, tak ten ventil je zavřený a otevře se jen při deakceleraci.
A co se týče ty jednotky, tak mi to dává zatím dosti najevo ...... to ale přisuzuji tomu že to saje zkrz ten ventil.
_________________
VOLVO V40 combi , B4204T3 - r.2001
VOLVO V40 combi , B4204T3 - r.2001
-
Offline
- Příspěvky: 1475
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
hledam pozici origo odfukventilu u turba + nahrada
tak tam daj silnejsi pruzinu (podloz ju napriklad).
Nikdy som nemal potrebu laborovat s origo zapojenim (kedze neviem presvedcit MAF aby bol spokojny)
Nikdy som nemal potrebu laborovat s origo zapojenim (kedze neviem presvedcit MAF aby bol spokojny)
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé