tak i já po čtyřech letech vlastnictví S60 jsem se rozhodl ji zaparkovat do místní galerie.
Jedná se o standardní S60 s přeplňovaným dvoulitrovým pětiválcem ve výbavě SUMMUM vyrobenou v roce 06 s manuální převodovkou (o té ještě později)
Volvík je čistě první moje auto a když jsem se rozhodoval co si koupím, tak jsem vůbec nevěděl. Koukal jsem po Saab 9-3, Subaru Legacy 3.0, Superbech 2.8 a horkým favoritem byl i VW Passat 3.2 fsi a samozřejmě i s60ky. Až jednou jsem prohlížel inzeráty a tu ji spatřil, líbila se mi hned na první pohled a musel jsem se na ni jet podívat. Prodával ji bazar při autorizovaném prodejci. Po prvním spatření a usednutí jsem byl ohromen komfortem sedadel a natočením palubky směrem k řidiči. Následovala prohlídka a zkušební jízda, při které jsem nepozoroval žádné anomálie, a tak nic nebránilo koupi tedy až na jednu věc. Musel jsem se zbavit svého současného vozu CHEVROLET LACETTI (úžasně prodejné auto). S prodejcem jsme se dohodli na protiúčtu a vůz tedy koupil. Ale ještě před koupí jsem si to doma vyslechl, ale to asi každý kdo si kupoval první volvo. ,,Ty chceš starý volvo?, víš jak je tam drahej servis a až se ti to vys… tak se z toho pos….´´ atd.. Nejvíc mě odrazoval bratr, který dne paradoxně jezdí S80

Při koupi měla najeto asi 102tis. a nyní mám asi 139tic. Hned po koupi mě čekala výměna oleje a filtrů. Po nastudování fóra jsem zjistil, že jedině MOBIL no a tak to dodržuji dodnes.
Za celou dobu co mám S60 jsem řešil pouze jednu závadu, ale zato zásadní.
Při nějakých asi 120tis. jsem si všiml, že na 3.a4. rychlost mi něco šelestí v motoru což se už trochu projevovalo dřív, ale ne tak hlasitě. Začal jsem to řešit tak, že jsem zajel Marovi ale to byl naprosto ztracený čas, ale o tom psát nebudu. Následovalo kontaktování T6R, kde mi dali číslo na Davida Patočku a už to jelo. Svezl se a diagnostikoval nějaké ložisko v převodovce. Dohodli jsme se tedy na repasi ložisek a nějaké hřídele a od té doby jen jezdím a jezdím.
