Většinou, když je studený a hlavně po ránu, tak mi po překročení 2500 ot vypne motor, kontrolky a ticho. Tohle mi párkrát udělá a pak tam skočí nouzový režim a jedu bez vypnutí motoru do 3000 ot.
Hledal jsem tady na foru kde by mohl být prodlém nebo jak to zkusit vyřešit. Co jsem našel, tak čištění EGRu nebo výměna filtru a čerpadla (což je ta dražší varianta a asi mi nikdo nezaručí, že to bude na 100% tím).
Nemá s tím někdo zkušenosti?
Turbo asi 2 roky zpět nové, hadice na sání do turba, která dělala NR před půl rokem, je také ok, DPF je pryč už asi 4 roky zpět. Palivo beru většinou OMV nebo Shell, teď jsem vzal Tesco naftu, ale někde jsem zase studoval, že tam vozí palivo docela kvalitní EuroOil a tam už jsem taky bral a v s tom tescu také mám takový pocit a nikdy nic...
Děkuji za radu
![Smile :-)](./images/smilies/smile.gif)
Případně kdyby byly nějaké návody, jak svépomoci doma vyčistit nějaké ty trubky, klapky přímo na V50 1.6, tak budu moc rád... Díky moc
Standa