Tak jsem při pročítání aktuálních katalogů V60 zjistil, že žádné benzínové AWD se již nedělá. Ha, proč? Na co mám šetřit? V60 T6 AWD je již minulostí.
Jiná je to u V60XC. Tam jsem objevil i 5ti válcové 2.5T s AWD.
A to bylo keců, že už jen čtyřválce ....
Kam Volvo směřuje?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1660
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
Kam Volvo směřuje?
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
Kam Volvo směřuje?
Neviděl bych to bohužel tak růžově. 2,5T bylo původně jen pro US trh a jelikož se s 5ti válcema už opravdu nepočítá, tak až jim dojdou, tak už nebudou. Stejně tak XC60, kde ještě motor 2,5T lze, ale i tam to brzy skončí, protože za chvíli má být nová.
Ale pořád tak nějak doufám, že s tou převahou nafty něco udělá dieselgate a třeba se něco stane...
Ale pořád tak nějak doufám, že s tou převahou nafty něco udělá dieselgate a třeba se něco stane...
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvky: 80
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Hradec Králové
- Vůz: C70 B5244T 2001 manual
Kam Volvo směřuje?
Bohuzel obecne dnes uz zakazniky zajima spise spotreba paliva a pripadne ekologie, nez to, kolik maji valcu pod kapotou. To ze maji "maloobjemovy" motor trapi jen motorheads jako jsme my. A jsme v mensine. Ono je to u vsech znacek podobne, vyvoj u BMW me tak trochu sokoval:
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2015083003
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2015083003
_________________
Dříč: Volvo S70 2.5 10V 1997
Víkendovka: Volvo C70 coupe 2.4T 2001
Dárce dílů: Volvo C70 coupe 2.4T 1999
Ex: Volvo C70 cabrio 2.4T 2003
RIP: Volvo 850 2.5 10V 1996
Dříč: Volvo S70 2.5 10V 1997
Víkendovka: Volvo C70 coupe 2.4T 2001
Dárce dílů: Volvo C70 coupe 2.4T 1999
Ex: Volvo C70 cabrio 2.4T 2003
RIP: Volvo 850 2.5 10V 1996
-
Offline
- Příspěvky: 16
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Vůz: .
-
Offline
- Příspěvky: 1254
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
Kam Volvo směřuje?
tak T6 se prý naopak nabízí nově i s AWD
http://www.autorevue.cz/volvo-s60-v60-a-xc60-dostaly-silny-benzinovy-motor-t6-se-ctyrkolkou
ale možná ty vyřadili na českém trhu, což bych se nedivil, kvůli pár kouskům ročně se jim to nevyplatí...
ale pro metrosexuály bude i T2
http://www.autorevue.cz/volvo-s60-v60-a-xc60-dostaly-silny-benzinovy-motor-t6-se-ctyrkolkou
ale možná ty vyřadili na českém trhu, což bych se nedivil, kvůli pár kouskům ročně se jim to nevyplatí...
ale pro metrosexuály bude i T2

_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
Kam Volvo směřuje?
Ale tyhle T6 jsou 2,0L čtyřválce!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvky: 771
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Alpina B3 Touring 2023
Kam Volvo směřuje?
No no no. Já ten čtyřválec mám a jede docela slušně. Kilo pod 7 vteřin a spotřeba ucházející. Holt to má trochu chrochtavej zvuk, ale co naděláte. Přímovstřik. Stejně to je tak odhlučněný, že v normálním provozu motor vůbec neslyšíte. Nějak bylo, nějak bude.
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3642
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
Kam Volvo směřuje?
Volvo dela primostrikovanej benzin? No potes koste.saabik píše:No no no. Já ten čtyřválec mám a jede docela slušně. Kilo pod 7 vteřin a spotřeba ucházející. Holt to má trochu chrochtavej zvuk, ale co naděláte. Přímovstřik. Stejně to je tak odhlučněný, že v normálním provozu motor vůbec neslyšíte. Nějak bylo, nějak bude.

_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvky: 774
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC60 D4 AWD MY 2017
Kam Volvo směřuje?
tyhle ortodoxní motorový věci zajímaj jen hrstku nadšenců a znalců (jako jsme my
) Masovýmu zákazníkovi je prakticky jedno, jestli má auto 4 nebo 5 válců, většina z nich to ani neví (víte jak dopadla anketa u majitelů BMW 1 ohledně toho, jaká je hnací náprava...)

_________________
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvky: 539
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Horní Slavkov
- Vůz: C70 2,4i 1999
Kam Volvo směřuje?
Spíš jsou radši za míň válců, neuvažují totiž hladkost chodu, nýbrž počet svíček, které budou muset kupovat.
_________________
Mercedes-Benz C350 Coupe | Volvo C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG | R.I.P. Volvo S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic
(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
Mercedes-Benz C350 Coupe | Volvo C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG | R.I.P. Volvo S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic
(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3642
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
Kam Volvo směřuje?
ctyrvalce mi asi ani tak nevadi, i kdyz 5 hrnku je 5 hrnku. ale ten primovstrik je svinstvo....Laurel píše:Spíš jsou radši za míň válců, neuvažují totiž hladkost chodu, nýbrž počet svíček, které budou muset kupovat.
z benzinovyho motoru delaj podobnou hruzu jako je naftovej motor.
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvky: 183
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha 4
- Vůz: C 70 2.5T 99´
Kam Volvo směřuje?
směřuje jako všichni a to proto aby se udrželo. výrobní náklady na 4 válec jsou menší jak na 5 válec. když si vyhodnotí své klienty tak zjistí že nikoho dnes z normálních řidičů nezajímá jaký je to motor , kolik vydrží... prostě jen že to má výkon a malou spotřebu, která se dostatečná pro daný vůz. projížďka u prodejce dostatečně podpoří reklamu, protože nové auta a motory jedou dobře. dobře a jak dlouho to v tuto chvíli není relevantní ŽE . výbava, pár páček,wifi, virtuální prohlídka kolem vozu a cuplíků navíc a je to.
samozřejmě že se volvo drží své bezpečnosti, ze které nechce ustoupit a ostatní je dáno poptávkou
samozřejmě že se volvo drží své bezpečnosti, ze které nechce ustoupit a ostatní je dáno poptávkou
_________________
MVtechnik C70 2,5T
MVtechnik C70 2,5T
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3642
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
Kam Volvo směřuje?
S tim naprosto souhlasim, ale je to smutne...mvtechnik píše:směřuje jako všichni a to proto aby se udrželo. výrobní náklady na 4 válec jsou menší jak na 5 válec. když si vyhodnotí své klienty tak zjistí že nikoho dnes z normálních řidičů nezajímá jaký je to motor , kolik vydrží... prostě jen že to má výkon a malou spotřebu, která se dostatečná pro daný vůz. projížďka u prodejce dostatečně podpoří reklamu, protože nové auta a motory jedou dobře. dobře a jak dlouho to v tuto chvíli není relevantní ŽE . výbava, pár páček,wifi, virtuální prohlídka kolem vozu a cuplíků navíc a je to.
samozřejmě že se volvo drží své bezpečnosti, ze které nechce ustoupit a ostatní je dáno poptávkou
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvky: 814
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
Kam Volvo směřuje?
Mám zatím nepodložené informace, ale Volvo plánuje na rok 2017 obnovu V8 motorů.
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Kam Volvo směřuje?
Doufám, že tam trochu vylepší dodávku paliva. Aby to nebylo jak u minulé generace: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=43385&p=605123#p605123..::Philip::.. píše:Mám zatím nepodložené informace, ale Volvo plánuje na rok 2017 obnovu V8 motorů.

Resp. problémy s čerpadly se těmto motorizacím nevyhýbají obecně, není to jen specifický problém V8.
Pokud fakt vyjdou na trh s V8, tak to budou opravdu frajeři. Všichni downsizují, ani BMW či Audi tomu neuniklo, tak aspoň někdo v Evropě...
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]