
asi potřebuju automat :)
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 5593
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
asi potřebuju automat :)
Já ho tedy nepotřebuju, ale dokázal bych s ním žít
Dovedu si i představit jezdit s autem velikosti "devadesátky", které by mělo 500 koní v manuálu, jenže to by to auto muselo mít správně nadimenzovanou spojku a převodovku a ne ty parodie co se dnes do aut dávají.

-
Offline
- Příspěvky: 3415
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
asi potřebuju automat :)
Take jezdim s automatem motorizace viz podpis a s moznosti precvaknuti na sekvencku (manual) je ohromny + navic do jiste miry se stim da taky dobre vyblbnout,jet treba sviznejsi jizdu. Jsem spokojeny a jsem rad ze ho mam. Manzelka ktera ho nechtela prijmout ted uz je taky happy.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 625
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
asi potřebuju automat :)
v mem pouzivani auta jako dalnicni expres, kterej obas stoji v zacpe
je automat to nejlepsi co muze byt. Mam prime srovnani viz podpis dole.
-zacpa tam je to neoddiskutovatelne, turbobenziny maj vetsinou strasne dlouhou jednicku a proto porad clovek jede pres spojku. automat v zacpe je pro me znacne uklidnujici element
- cruiser tam ma automat vyhodu o ca 700 nizsi otacky, je prijemne se pri cestovnich rychlostech pohybovat mezi 3000-3500 otacek. To ma tri vyhody NIZSI spotreba u automatu, mensi hlucnost, a kdyz clovek sunda nohu z plynu tak motor tak moc nebrzdi takze je to lepsi plavba. Mozna maj i jinak namapovanej plynovej pedal ale proste prelet nemecka po dalnici je s automatem o hodne pohodlnejsi a prijemnejsi.
na manualu se mi libi jen ten zvuk, kdyz clovek na dvojku projede cele otackove spektrum tak potesit usi automat neumi. Auto s manualem ma taky diky vetsim otackam vice sily v rychlostech nad 200km/h. Clovek se docela nenasilne dostane s manualem na 240km/h automatu uz to docela trva. S manualem je taky ohodne lepsi spotreba ve meste (i dva litry rozdil). Prijde mi ze se na prvni tri stupne vubec menic nezamyka ale zase je to docela konfortni plachteni i bez plynu.
kdyz se na internetu koukam na auta tak do vyhledavacu zadavam volbu jen s automatem, auta s manualem pro me u aut na denni jezdeni prestala existovat

-zacpa tam je to neoddiskutovatelne, turbobenziny maj vetsinou strasne dlouhou jednicku a proto porad clovek jede pres spojku. automat v zacpe je pro me znacne uklidnujici element
- cruiser tam ma automat vyhodu o ca 700 nizsi otacky, je prijemne se pri cestovnich rychlostech pohybovat mezi 3000-3500 otacek. To ma tri vyhody NIZSI spotreba u automatu, mensi hlucnost, a kdyz clovek sunda nohu z plynu tak motor tak moc nebrzdi takze je to lepsi plavba. Mozna maj i jinak namapovanej plynovej pedal ale proste prelet nemecka po dalnici je s automatem o hodne pohodlnejsi a prijemnejsi.
na manualu se mi libi jen ten zvuk, kdyz clovek na dvojku projede cele otackove spektrum tak potesit usi automat neumi. Auto s manualem ma taky diky vetsim otackam vice sily v rychlostech nad 200km/h. Clovek se docela nenasilne dostane s manualem na 240km/h automatu uz to docela trva. S manualem je taky ohodne lepsi spotreba ve meste (i dva litry rozdil). Prijde mi ze se na prvni tri stupne vubec menic nezamyka ale zase je to docela konfortni plachteni i bez plynu.
kdyz se na internetu koukam na auta tak do vyhledavacu zadavam volbu jen s automatem, auta s manualem pro me u aut na denni jezdeni prestala existovat
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvky: 3415
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
asi potřebuju automat :)
Tady budu trochu oporovat ale u meho automatu trojka je uzasna. Co se tyce akcelerace a zvuku. Pokud si hlidam otacky a nevytocim ho k hodnotam kde radi vyssi stupen treba u dlouhyh tahlich kopcu si to uzivam.michal_0077 píše:
na manualu se mi libi jen ten zvuk, kdyz clovek na dvojku projede cele otackove spektrum tak potesit usi automat neumi.

_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 625
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
asi potřebuju automat :)
nevim jak je to u tveho auta ale z meho pohledu to automat tlumi izoluje, motor ma uplne jinej zvukovej projev. je to i o rychlosti jakym prolitnes otackove spektrum, tam je diky kratsim kvaltum vsechno rychlejsi a proto uchvatnejsi.
Proste mechanictejsi je to s manualem
Proste mechanictejsi je to s manualem

_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvky: 3415
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
asi potřebuju automat :)
Zkusim nejake videjo udelat.
(z interieru)

_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12936
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
asi potřebuju automat :)
marekl: vidim, že ses rozhodl se stát místním rejpalem číslo jedna. Oki, jen do toho, ale abys pro samotný rejpání nezapomněl dycky dodat i něco k věci.
danki: ty bys to dvojče s automatem ugriloval, ty aw71 špatně snáší teplo a přídavnej chladič se nabízel na přání extra.
danki: ty bys to dvojče s automatem ugriloval, ty aw71 špatně snáší teplo a přídavnej chladič se nabízel na přání extra.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 417
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S60, S70R
asi potřebuju automat :)
Myslel jsem, že jsme si to v topicu o varování před XC90 V8 vyjasnili, ale asi to nechceš přejít. Jestli to bereš jako rejpání, ok, ale mě ten výrok vážně pobavilUrvanej píše:marekl: vidim, že ses rozhodl se stát místním rejpalem číslo jedna. Oki, jen do toho, ale abys pro samotný rejpání nezapomněl dycky dodat i něco k věci.

Ze svýho okolí mám zkušenost, že pokud někdo křičí, jak by automat nikdy nechtěl, že není nad manuál, skoro zpravidla nikdy automat nezkusil. Většinu lidí právě nahlodá až samotná jízda s ním. Samozřejmě za předpokladu, že funguje jak má

-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5081
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Bydliště: PRG
asi potřebuju automat :)
Asi začnu více sledovat tvé příspěvky - jsou vcelku zábavné




_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 280
- Registrován: 21 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC70 D5 AWD
- Bydliště: Brno
asi potřebuju automat :)
mě pouštíš k vodě?Lachtan píše:Asi začnu více sledovat tvé příspěvky - jsou vcelku zábavné![]()
![]()

k tématu, automat mám jen v T6, je to pohodlíčko, ale R s automatem bych nechtěl.
_________________
Volvo 960 _ B204FT _ M46 _´93 _ 140KW
Volvo 850 R
Volvo V70 I T5
Volvo 960 _ B204FT _ M46 _´93 _ 140KW
Volvo 850 R
Volvo V70 I T5
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]