
Volvo S70 tdi, poletování otáček
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Mikulov
- Vůz: Volvo S 70 2.5tdi 103kw
Volvo S70 tdi, poletování otáček
Zdravím potřeboval bych poradit od někoho zkušenějšího. Předem se omlouvám že zakládám nový téma ale nějak sem tu nenašel vhodnou odpověď ve starších příspěvcích. Já sem si před pár týdny koupil klasiku Volvo S70 2.5 tdi 103kw rok 97 sedan vůz jezdí jak ďábel spotřeba se dá není tak hrozná. Jediné na co nemohu dojít je že mi občas po nastartování začnou lítat otáčky nahoru a dolů a motor jako by vibruje či hází nemá prostě čistý chod motoru neví někdo čím to může být? Nedělá to pořád jen občas když se mu chce zmetek
.Pak mám ještě jeden menší problém brzda jde s tuha když brzdím tak pedál je tvrdší a chvíli trvá než zastaví může to být vývěrá?Nebo tak nějak mě to říkal mechanik.Já sem Volvo nikdy nevlastnil tak se v těchto problémech moc nevyznám. Vlastním Mercedes a Volvo je takový doplněk po kterým sem již pár let toužil:-).Díky moc všem za cenou radu.

-
Offline
- Příspěvky: 896
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
Volvo S70
Ahoj, dělal si servis po koupi? Filtry, olej, žhavící svíčky a tak? Jednou se mi to stalo, auto bylo odstavený měsíc na mrazu a po nastartování se chovalo jak píšeš, houpaly otáčky, jakoby se to hádalo, černej kouř. Zmizelo to samo a bylo to jen jednou, tak nevím.
Taky to může souviset s EGR ventilem, je ovládaný stejným podtlakem od vývěvy jako brzdy.
Ta vývěva se dá rozebrat a vyčistit, na chvíli to pomůže.
Taky to může souviset s EGR ventilem, je ovládaný stejným podtlakem od vývěvy jako brzdy.
Ta vývěva se dá rozebrat a vyčistit, na chvíli to pomůže.
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Mikulov
- Vůz: Volvo S 70 2.5tdi 103kw
Volvo S70
Čauwec ano servis sem dělal stálo mě to 11 tisíc.Žhavící svíčky jsem nedělal ale mám v plánu je udělat ještě než začne mrznout musím zjistit kolik stojí.Dle bazaru co mi říkali tak Volvo stálo 2 roky v garáži před tím než ho majitel prodal.A jinak černý kouř to taky vylítává z výfuku.Mám ho asi 3 týdny a udělalo to asi 3x naposled tento týden.A EGR ventil na ten se nesahal.Ale ty svíčky určitě zkusím díky moc aspoň něco:-) 

-
Offline
- Příspěvky: 2549
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
x 1
Volvo S70
Máš 97 rok,tam můžeš úplně odpojit EGR. Normálka z něj stáhni hadičku a hadičku ucpi třeba šroubkem. Každopádně i když je odpojený,musí 100% těsnit. Takže za mě ventil povolit na straně do sání (2x imus) a vyrobit ucpávku z plechu. Neříkám že to vyřeší tvůj problém,ale motoru se bude každopádně líp dýchat.
Co se brzd týče,jak už postoval pepa,hledal bych problém u vývěvy estli dává podtlak do posilovače brzd
Co se brzd týče,jak už postoval pepa,hledal bych problém u vývěvy estli dává podtlak do posilovače brzd
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Mikulov
- Vůz: Volvo S 70 2.5tdi 103kw
Volvo S70
z-d-e-n-a:Ahoj děkuju moc za radu určitě to zkusím jak se uzdravím nyní marodím.Brzdy jak to povezu do servisu tak jim to řeknu dotyčný neměl čas takže sem nechal opravit co se dalo a později mu mám auto zpět dovést aby se na to podíval.Případně pokud to není nějak drahé tak koupím novou vývěru a je klid.A ještě mě napadlo co třeba regulace otáček to být nemůže?
-
Offline
- Příspěvky: 2549
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
x 1
Volvo S70
Ještě mě napadlo,kdyby jsi měl vývěvu venku...pod ní jsou konektory k čerpadlu atd. Rozhodně překontrolovat a prostříkat/vyčistit veškerý kontakty. Většinou bývají nasáklé olejem z netěsné vývěvy a nebyl by jsi první kdo tu řeší podobné a nahodilé problémy s chodem motoru právě kvůli těmto špinavým zásuvečkám...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvky: 558
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: Volvo S70 2,5 D
- Bydliště: Vranov nad Topľou
Volvo S70
Mam dotaz k zaslepeniu EGR. Robil to niekto, ako sa choval motor po zaslepeni, vykon, spotreba? Oplati sa?
_________________
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
-
Offline
- Příspěvky: 231
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Klecany
- Vůz: V70 D5252T 98 cervena manual
Volvo S70
Ahoj,nic nezaslepuj:)...teda muzes,ale neni nutno...kazdopadne ta vyveva bude plna oleje,proto to nebrzdi a to hrkani motoru a nepravidelnej chod bych hledal u davky nafty cerpadla,kdyz klesnou otacky na volnobezny,tak to cerpadlo se s tim snazi srovnat,trva to par vterin a pak se to uklidni a nekdy to nedela treba vubec,vid?
_________________
Je Volvo V70 2,5TDi,D5252T,103kW,cervena barva,r.v.1998,manual...
Je Volvo 760 2,3T B230ET 134kW,seda met.,1988,manual+OD...
bylo Volvo 850 T5,166kW B5234T,cerna,1995,manual...
bylo Volvo 850 Tdi,103kW,cerna coroner,1996,manual...
bylo Volvo C70 2,3T5 176kW,zlata metaliza,r.v.1998,manual...
Je Volvo V70 2,5TDi,D5252T,103kW,cervena barva,r.v.1998,manual...
Je Volvo 760 2,3T B230ET 134kW,seda met.,1988,manual+OD...
bylo Volvo 850 T5,166kW B5234T,cerna,1995,manual...
bylo Volvo 850 Tdi,103kW,cerna coroner,1996,manual...
bylo Volvo C70 2,3T5 176kW,zlata metaliza,r.v.1998,manual...
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Mikulov
- Vůz: Volvo S 70 2.5tdi 103kw
Volvo S70
Ahojec jj přesně někdy to udělá a ted třeba 3 dny zase nic.A před 3 dny jsem to nastartoval tak to nedělalo a po pár minutách to začalo zase lítat.Takže poštelovat něco na čerpadle a mělo by to být v pořádku?
-
Offline
- Příspěvky: 231
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Klecany
- Vůz: V70 D5252T 98 cervena manual
Volvo S70
Chtelo by to napichnout a zkontrolovat davku paliva,mela by byt tusim asi 5mg nafty,kdyz je to vic,tak to zlobi...a taky bych urcite nechal zkontrolovat predvstrik...
_________________
Je Volvo V70 2,5TDi,D5252T,103kW,cervena barva,r.v.1998,manual...
Je Volvo 760 2,3T B230ET 134kW,seda met.,1988,manual+OD...
bylo Volvo 850 T5,166kW B5234T,cerna,1995,manual...
bylo Volvo 850 Tdi,103kW,cerna coroner,1996,manual...
bylo Volvo C70 2,3T5 176kW,zlata metaliza,r.v.1998,manual...
Je Volvo V70 2,5TDi,D5252T,103kW,cervena barva,r.v.1998,manual...
Je Volvo 760 2,3T B230ET 134kW,seda met.,1988,manual+OD...
bylo Volvo 850 T5,166kW B5234T,cerna,1995,manual...
bylo Volvo 850 Tdi,103kW,cerna coroner,1996,manual...
bylo Volvo C70 2,3T5 176kW,zlata metaliza,r.v.1998,manual...
-
Offline
- Příspěvky: 1460
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
Volvo S70
od takych kamaratov mam potom plny dvor...
Podtlak tento motor na svoj chod nutne nepotrebuje (brzda ano). Nema totiz variabilnu geometriu turba... A pri prekroceni tlaku v sani RJ nudzovo uberie davku v cerpadle.
Prisava ti to asi vzduch. Podlozky okolo filtra, vymen hadicky prepadov, najlepsie za Origo. ine su vacsinou tak do roka K.0...
alebo nastavenie cerpadla, ci vstrekovacov.
Podtlak tento motor na svoj chod nutne nepotrebuje (brzda ano). Nema totiz variabilnu geometriu turba... A pri prekroceni tlaku v sani RJ nudzovo uberie davku v cerpadle.
Prisava ti to asi vzduch. Podlozky okolo filtra, vymen hadicky prepadov, najlepsie za Origo. ine su vacsinou tak do roka K.0...
alebo nastavenie cerpadla, ci vstrekovacov.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé