jsem tu nový a rád bych na Vás hodil pár dotazů ohledně mého Volvo V70 II D5 120kW. Mám ji pár dní. Má najeto 340tisíc a rok 2004 nicméně mám pár poznatků a chtěl bych je zkonzultovat. Auto je po oleji a komplet filtrech.
1) venkovní teploměr. Chvíli ukazuje -30, pak třeba -38 pak jenom -- a někdy ukázuje reálně. Diagnostika píše jak chybu motoru zrcátka (plně ale funguje) tak toho teploměru. Mám se obávat že to je ta řídící jednotka v pravých dveřích? Jak nejlépe ověřit?
2) Ventilátor chlazení motoru někdy chladí i 10 min po vypnutí motoru a to přitom je venku chladněji cca 10-15 stupňu. Má na to vliv venkovní teploměr nebo je v háji nějaké čidlo? Diagnostika nic nepíše. Teplota motoru normálně drží krásně 90.
3) xenony občas píšou doporučena výměna hlavního světlometu a sklopí se do nějaké default polohy a svítí do země. Stačí vypnout a zapnout světla a vše jede zase nějakou dobu. Kde hledat?
4) motor při točkách občas padne do nouzáku - nápis motor doporučen servis a diagnostika píše chybu číslo: 6805 - regulace plnícího tlaku - nesprávný průtok. Kde hledat? EGR nebo regulaci turba? Do 2tisíce otáček je takový vlaznější mám pocit.
5) Spotřeba - palubák píše nesmysl 6 litrů ale to víme že měří blbě nicméně to auto dost žere. Kde hledat? Může to dělat ten ventil turba viz příspěvek 4?
Moc děkuji za rady
