Rada před koupí S80 T6
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: S80
Rada před koupí S80 T6
Zdravím mám možnost koupit Volvo S80 T6 rv.98/99 najeto 237 000 Km cena kolem 60 000 Kč. Je to vozidlo firemní, vizuelně v pěkném stavu a pravidelně servisované. Rád bych znal názory jestli se taková koupě vůbec vyplatí, potažmo 237 tis je asi dost? Popřípadě pokud někdo má zkušenosti provoz, servis, ceny dílů atd. Děkuji za názory.
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9948
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Rada před koupí S80 T6
O této motorizaci jsou zde popsané stohy. Zkoušel jsi něco hledat?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: S80
Rada před koupí S80 T6
Procházel jsem si to tady, dal jsem radši přednost samostatnému vláknu abych ty rady a názory měl po kupě najednou. Jinak martinopel proč myslíš zapomeň, je tato řada tak špatná?
-
Offline
- Příspěvky: 1302
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
Rada před koupí S80 T6
No myslí,že za auto dáš 60 a za "novou" převodovku 40 jsi na 100.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9948
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Rada před koupí S80 T6
Převodovka se dá vyřešit za 70 a údajně máš pokoj. Tenhle motor je žrout převodovek.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: S80
Rada před koupí S80 T6
Aha takto no říkám auto mělo a do dneška má pravidelný servis zatím jsem knížku neviděl, ale podle toho co mi bylo řečeno tak kdykoliv byl problém auto bylo servisováno majitel/firma je zároveň 1 vlastník.
Rada před koupí S80 T6
Je zcela jedno,jestli auto mělo či nemělo servis,životnost převodovky to sice ovlivňuje,ale i při sebelepším servisu tato dříve,nebo později chcípne.ruddel píše:Aha takto no říkám auto mělo a do dneška má pravidelný servis zatím jsem knížku neviděl, ale podle toho co mi bylo řečeno tak kdykoliv byl problém auto bylo servisováno majitel/firma je zároveň 1 vlastník.
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Rada před koupí S80 T6
Za posledních cca 5 let, co zde registruji dotazy na T6, tak každý kdo to zvažoval koupit, tak si to tady podobně obhajoval - chápu, je to lákadlo. Hodně muziky za velmi slušné prachy.
A každý pojezdil 3 měsíce a bylo vymalováno. Důvody? Máš krásné auto, chceš si jej užít, občas tomu dáš kouř, ten výkon tam je, ale převodovka už je na kraji životnosti a udělá pá-pá.
Neuvažuj, jestli by se to tobě třeba nemohlo stát, ber to jako fakt, že tě to čeká.
Chceš prémiové auto? Krásné? Tak jo, ale cena není 60 tisíc ale 60 + 70 tisíc. Pokud se s tím psychicky srovnáš, tak jdi do toho.
Jo a mimochodem, nejsme malé děti, abychom věřili báchorkám prodejců o 16 letém prémiovém firemním autě s nájezdem 240tisíc km, že.
A každý pojezdil 3 měsíce a bylo vymalováno. Důvody? Máš krásné auto, chceš si jej užít, občas tomu dáš kouř, ten výkon tam je, ale převodovka už je na kraji životnosti a udělá pá-pá.
Neuvažuj, jestli by se to tobě třeba nemohlo stát, ber to jako fakt, že tě to čeká.
Chceš prémiové auto? Krásné? Tak jo, ale cena není 60 tisíc ale 60 + 70 tisíc. Pokud se s tím psychicky srovnáš, tak jdi do toho.
Jo a mimochodem, nejsme malé děti, abychom věřili báchorkám prodejců o 16 letém prémiovém firemním autě s nájezdem 240tisíc km, že.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
Rada před koupí S80 T6
doktor píše:Za posledních cca 5 let, co zde registruji dotazy na T6, tak každý kdo to zvažoval koupit, tak si to tady podobně obhajoval - chápu, je to lákadlo. Hodně muziky za velmi slušné prachy.
A každý pojezdil 3 měsíce a bylo vymalováno. Důvody? Máš krásné auto, chceš si jej užít, občas tomu dáš kouř, ten výkon tam je, ale převodovka už je na kraji životnosti a udělá pá-pá.
Neuvažuj, jestli by se to tobě třeba nemohlo stát, ber to jako fakt, že tě to čeká.
Chceš prémiové auto? Krásné? Tak jo, ale cena není 60 tisíc ale 60 + 70 tisíc. Pokud se s tím psychicky srovnáš, tak jdi do toho.
Jo a mimochodem, nejsme malé děti, abychom věřili báchorkám prodejců o 16 letém prémiovém firemním autě s nájezdem 240tisíc km, že.



-
Offline
- Příspěvky: 66
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 D5 2011
Rada před koupí S80 T6
Převodovku tu už probrali kolegové přede mnou, ale ještě bych považoval za důležitý říct, že na tom autě je spousta jinejch součástek, který vzhledem ke stáří vozu budou odcházet. Třeba do podvozku nasypeš klidně 20t ani nemrkneš:-).
Takže pokud otázka zní, jestli se koupě takovýho auta VYPLATÍ, odpověď je jednoznačně NE.
Pokud přesto o koupi uvažuješ, měla by otázka spíš znít: Jsem připraven do toho auta nasypat v prvním roce ježdění cca 100000,-?
Takže pokud otázka zní, jestli se koupě takovýho auta VYPLATÍ, odpověď je jednoznačně NE.
Pokud přesto o koupi uvažuješ, měla by otázka spíš znít: Jsem připraven do toho auta nasypat v prvním roce ježdění cca 100000,-?
_________________
bylo: V70II 2002 2.4i 103kW AT, S80 2005 D5 120kW AT, V70II, 2003, D5 120kW AT
je: XC60 2011 D5 151kW AT, Lexus LC500 2018, 351kW, Toyota Highlander hybrid 2008, 200kW
bylo: V70II 2002 2.4i 103kW AT, S80 2005 D5 120kW AT, V70II, 2003, D5 120kW AT
je: XC60 2011 D5 151kW AT, Lexus LC500 2018, 351kW, Toyota Highlander hybrid 2008, 200kW
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: S80
Rada před koupí S80 T6
Dobře děkuji za názory, mám ještě otázku pokud ten automat je na hranici životnosti či " před vysráním " dá se to poznat při jízdě? Samozřejmě co se týče dílů je mi jasné že to není škodovka, ale co maj kamarádi auta typu BMW a Mercedes ze stejných let jako toto vozidlo řeší díly i z bouraček a co mi říkali nevycházelo je to na " miliony ". Jinak ohledně auta a kilometrů a servisu tam jsem si jist vzhledem k tomu že majitel firmy je mým dlouholetým kamarádem takže nemám dovod věřit že by ze mě dělal vola. Jak jsem říkal servisní knihu jsem neviděl, ale bylo mi řečeno že vše co se na autě dělalo tam je uvedeno a kdykoliv byl problém bylo servisováno ihned čemuž bych i věřil vzhledem k tomu že jistě bylo v zájmu firmy aby služební vůz jezdil. Kdyby zde byl nějaký znalec z brna a byl ochoten poradit nebo se semnou na vůz i podívat byl bych rád. Díky
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9948
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Rada před koupí S80 T6
Zavez auto na prohlídku do Auto Ambo.ruddel píše: Kdyby zde byl nějaký znalec z brna a byl ochoten poradit nebo se semnou na vůz i podívat byl bych rád. Díky
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 107
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 5
- Vůz: 740 GLE Diesel
- Bydliště: Praha 5
Rada před koupí S80 T6
Jednu T6 máme v rodině od novýho auta, a přestože se na servisu taky nikdy nešetřilo, řídil to jen náš děda... První den co jsme to od něj převzali, praskl mezichladič převodovky. Oprava cca 30 tis. Je to prostě strašně krásný prémiový auto, ale taky hodně složitý a už skoro 20 let starý, se spoustou věcí co se může pokazit a pokazí se. Já bych do toho, kdybych si ho měl kupovat, nešel.
_________________
2020 S60 T5 R-Design Daily Driver | 1994 940 2.3 Turboooooooooooooooo za pětadvacet | 1996 Volkswagen T4 California Exclusive
Bylo: 1997 V70 P80 2.5 125kW Beater | 1994 940 2.3i Romanian Wind | 1987 740 GLE TD Gumbalkan Special | 1997 V40 T4 BSR (ha) Stage 3 (ha ha) 160 kW (ha ha ha) Gumbalkan Grand Prix Endurance Special | 2004 V70R AWD Cosmos Blue Metallic 221 kW | 1999 V70 I. 2.4i 103kW; | 1999 Saab 9-3 SE 2.0 Turbo | 147kW | 1998 C70 2.5T 142kW
2020 S60 T5 R-Design Daily Driver | 1994 940 2.3 Turboooooooooooooooo za pětadvacet | 1996 Volkswagen T4 California Exclusive
Bylo: 1997 V70 P80 2.5 125kW Beater | 1994 940 2.3i Romanian Wind | 1987 740 GLE TD Gumbalkan Special | 1997 V40 T4 BSR (ha) Stage 3 (ha ha) 160 kW (ha ha ha) Gumbalkan Grand Prix Endurance Special | 2004 V70R AWD Cosmos Blue Metallic 221 kW | 1999 V70 I. 2.4i 103kW; | 1999 Saab 9-3 SE 2.0 Turbo | 147kW | 1998 C70 2.5T 142kW
-
Offline
- Příspěvky: 2160
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
Rada před koupí S80 T6
Takovou káru měl ředitel naší firmy po čtyřech letech nahrkáno 300tkm jednou se měnil motor dvakrát skříň, a pamatuju si jak dnes když pak stálo v Brně v bazaru s nájezdem 115tkm. Ale před touto S80-kou měl Chraisler Vision a to teprve byla mrd.a !! Ta šla po dvou letechmartinopel píše:doktor píše:Za posledních cca 5 let, co zde registruji dotazy na T6, tak každý kdo to zvažoval koupit, tak si to tady podobně obhajoval - chápu, je to lákadlo. Hodně muziky za velmi slušné prachy.
A každý pojezdil 3 měsíce a bylo vymalováno. Důvody? Máš krásné auto, chceš si jej užít, občas tomu dáš kouř, ten výkon tam je, ale převodovka už je na kraji životnosti a udělá pá-pá.
Neuvažuj, jestli by se to tobě třeba nemohlo stát, ber to jako fakt, že tě to čeká.
Chceš prémiové auto? Krásné? Tak jo, ale cena není 60 tisíc ale 60 + 70 tisíc. Pokud se s tím psychicky srovnáš, tak jdi do toho.
Jo a mimochodem, nejsme malé děti, abychom věřili báchorkám prodejců o 16 letém prémiovém firemním autě s nájezdem 240tisíc km, že.![]()
![]()
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm
Rada před koupí S80 T6
Mám S80T6 najeto 680000km původní motor původní turbodmychadla,interiér v super stavu ,ale pátá převodovka.Mimochodem,tyto motory velmi trpí na nekvalitní oleje.Pokud jezdilo na Castrol,bude motor zakarbonován a to je krůček ke klepání na klice.Jak bylo popsáno výše,pokud počítáš s koupí za 60000Kč a s možnými investicemi v brzké době za 100000Kč tak do toho jdi,odměnou ti bide fakt skvělé svezení,zvláště když si necháš udělat chip od https://www.d5t5.com na 230kW.
-
Offline
- Příspěvky: 2160
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
Rada před koupí S80 T6
Ale když do toho tolik nasype myslím že už mu nezustane na benzin !!martinopel píše:Mám S80T6 najeto 680000km původní motor původní turbodmychadla,interiér v super stavu ,ale pátá převodovka.Mimochodem,tyto motory velmi trpí na nekvalitní oleje.Pokud jezdilo na Castrol,bude motor zakarbonován a to je krůček ke klepání na klice.Jak bylo popsáno výše,pokud počítáš s koupí za 60000Kč a s možnými investicemi v brzké době za 100000Kč tak do toho jdi,odměnou ti bide fakt skvělé svezení,zvláště když si necháš udělat chip od https://www.d5t5.com na 230kW.
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm
-
Offline
- Příspěvky: 185
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: 960 II.
Rada před koupí S80 T6
Hlavně se nenechat uchlácholit tím, že ta převodovka řadí hezky. Až do poslední chvíle bude řadit hezky.
_________________
je:
Fiesta ST180
bylo:
Volvo S80 99' T6, Mazda 6 MPS, Mazda 323 BA 1.8, Volvo 960 94' 3.0, Volvo S80 99' 2.9, Volvo 850 2.5tdi, Porsche Cayenne 4.5 V8, Mercedes C240 W202
je:
Fiesta ST180
bylo:
Volvo S80 99' T6, Mazda 6 MPS, Mazda 323 BA 1.8, Volvo 960 94' 3.0, Volvo S80 99' 2.9, Volvo 850 2.5tdi, Porsche Cayenne 4.5 V8, Mercedes C240 W202
-
Offline
- Příspěvky: 255
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: Felda pick up 1,6 55 kW
- Bydliště: Liberecko
Rada před koupí S80 T6
výměna namáhaných věcí v převodovce (kit) vychází na nějakých 15 tis. Kč což zas nění mnoho. A jak tu někdo píše ono pokazit se může hodně věcí a je jedno jestli to je S80 nebo V70. Já si na to pomalu zvykám a pomalinku a jistě se do tohoto auta zamilovávám u když už jsem do něj nějaké groše nasypalhajnej píše:Převodovka se dá vyřešit za 70 a údajně máš pokoj. Tenhle motor je žrout převodovek.

_________________
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2245
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
Rada před koupí S80 T6
Coz je presne duvod, proc mame v nasi chipnute T6 dane LPGkarelvolvo píše:Ale když do toho tolik nasype myslím že už mu nezustane na benzin !!



_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2245
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
Rada před koupí S80 T6
Jop, Stage 1 u Trippleperformance vychazi asi na 20k... Mame obdobny plan, az se vysere, tak se dle toho co a volnych prostredku provede oprava, castecna/cela GO a co se bude muset menit tak jako tak, se rovnou veme upgrade a kdyz bude jeste rozpocet, tak se pripadne i vylepsi neco co by se nutne menit nemuselo, ale bud to bude nejslabsi clanek, nebo neco co se vyplati jeste za primerene penize vymenit aby zas vydrzela dyl...Pegos píše:výměna namáhaných věcí v převodovce (kit) vychází na nějakých 15 tis. Kč což zas nění mnoho. A jak tu někdo píše ono pokazit se může hodně věcí a je jedno jestli to je S80 nebo V70. Já si na to pomalu zvykám a pomalinku a jistě se do tohoto auta zamilovávám u když už jsem do něj nějaké groše nasypalhajnej píše:Převodovka se dá vyřešit za 70 a údajně máš pokoj. Tenhle motor je žrout převodovek.tak uvidíme jak to bude do budoucna.
ruddel: Jak to rikame skoro vsichni kdo ji mame to same, proste prezidentske vozidlo, ktere si ovsem zada zachazet o nej stejne, holt pohodlna ziva kasicka na koleckach


_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 76
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Vůz: V60 D6
Rada před koupí S80 T6
Take mam jednu T6. Najeto 550tisic. Motor a turba puvodni. prevodovka 3ti. prvni chcipla ve 370 druhy repas po dalsich 50 a treti jezdi do ted. Radi krasne a verim ze dalsich 100 da. Auto jezdi uz od 250tisic na LPG a da se rict ze me to auto nikdy nenechalo ve stychy. vzdy jsem dojel tam kam sem mel. Co se tyce podvozku zadek je original a stale OK. Predek je tak jednoduchy ze to nic nestoji. jeden hlavni cep a jeden cep rizeni. Auto je jak tank vse vydrzi nerezne a po letech stale krasne svezeni. O muj kufr uz se zborily dve auta a na narazniku mala odrenina. Pokud existuje T6 ktera ma najeto jen 240 tisic verim ze dalsich 100 jeste vydrzi.
_________________
Bylo S80 T6, rok 1999 a 2007
Je V60 D6, rok 2015
Bylo S80 T6, rok 1999 a 2007
Je V60 D6, rok 2015
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]