Jů, mojí 850 lidi z mýho okolí taky neřeknou jinak než myslivecdumi.cz píše:Vymeneny predni brzdy na myslivcovi :ugeek:


Jů, mojí 850 lidi z mýho okolí taky neřeknou jinak než myslivecdumi.cz píše:Vymeneny predni brzdy na myslivcovi :ugeek:
To vymyslela manzelka, kdyz sem ho privezl. akora cerna V70 je "Vlk" ta je ted v servisu, ale az se vrati, doufam, ze tu nenastane nejakej hondali píše:Jů, mojí 850 lidi z mýho okolí taky neřeknou jinak než myslivecdumi.cz píše:Vymeneny predni brzdy na myslivcovi :ugeek:![]()
To je docela zvláštní. Jezdím převážně krátké trasy po Praze, proto olej měním také po 50ti tisících a při výměně teče hned od začátku olej, který je na první pohled stejně barevný i hustý jako nový. Chování převodovky je ok a je beze změny před a po výměně. Kde je tedy problém?peter cz píše:Vyměněn olej v automatu u 850, na to že tam byl "jen" 50tkm z toho ze začátku tekl dost hnusnej tmavohnědej, po 12l se ale zas červenalnová převodovka z toho není, ale znatelný zlepšení v řazení tam je...
ve vaze vzduchu je potenciometr? Sem myslel, ze vaha vyhodnocuje na zaklade ochlazeni odporo eho topneho telesa. Jak to teda funguje? Dik.Jiří M píše:Objevil sem další neduh náladovosti motoru. Po otevření váhy vzduchu (MSA 15.7) sem byl v šoku, deska s potenciometrem byla už z výroby málo dotažená a vandrovala jak se jí dle rezonancí zalíbilo, takže nemam vychozenou jednu drážku, ale krásně plošně ošoupanej celej povrch plošáku... Po očištění a dotažení sem váhu chtěl kalibrovat, ale hodnoty seděli (napětí mezi pinama 2 a 4: před nastartováním 200 mV a po nastarování 1,57 V s odpojenym EGRem a 0,8 V s připojenym), tak sem do nich nezasahoval.Motor teď běží klidnějc a auto je při akceleraci živější.
Moc pěkný*nohafuc* píše:Tak volvík měl dnes vánoce,a dostal nový kolečka.
Uživatelé procházející toto fórum: koch