Audio v 850tce
Pravidla fóra
Upozornění
V této sekci se ponejvíce objevují odkazy na nelegální soft.
Postihy
Při prvním prohřešku napomenutí.
Při druhém zablokování účtu na jeden měsíc.
Při třetím trvalá blokace.
Tak nás k tomu nenuťte. Admini
Upozornění
V této sekci se ponejvíce objevují odkazy na nelegální soft.
Postihy
Při prvním prohřešku napomenutí.
Při druhém zablokování účtu na jeden měsíc.
Při třetím trvalá blokace.
Tak nás k tomu nenuťte. Admini
- Autor
- Zpráva
#1 Audio v 850tce
Otazka pro znale: koupim-li 850tku ktera bude mit sest ci osm repraku v kabine, ale nebude mit radio, pujde tam bez problemu zapojit neco, co ma vystup jen na ctyri ?
_________________
V850 Kombi 2.5 TDI / 103 kW / 1996 / Praha
V850 Kombi 2.5 TDI / 103 kW / 1996 / Praha
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 324
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
- Kontaktovat uživatele:
#2
Neznám 850-tku ale všeobecně 6-8 repro znamená, že se jedná o komponentní reporduktory, tj. výškáč a středobas. ty jsou spojeny pasivní výhybkou a ta se připojí k autorádiu.
Takže výsledek je, že k autorádiu vede stejně jen 4 páry drátů.
6 repro = přední komponentní (2 výšky a 2 středobasy) a 2 zadní plnopásmový nebo koaxiální
8 repro = přední a zadní komponentní (vždy 2 výšky a 2 středobasy)
Takže výsledek je, že k autorádiu vede stejně jen 4 páry drátů.
6 repro = přední komponentní (2 výšky a 2 středobasy) a 2 zadní plnopásmový nebo koaxiální
8 repro = přední a zadní komponentní (vždy 2 výšky a 2 středobasy)
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5112
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#4
Zhediska repráků problém nebude ,a zhlediska konektorů asi joJ77 píše:Vida Diky za vycerpavajici odpoved.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
#6
hlavu bych si s tim moc nelamal, i kdyby to do ISO vytazeny nebylo tak neni problem postavit redukci na ISO nebo si tam ISO nasit primo.... budes-li chtit muzu ti dodat jak iso konelktroy tsak i "spicky" do nich a pujcit ti krimpovaci kleste...J77 píše:Takze si jako muzu nechat zdat o tom, ze to je vytazeny rekneme do ISO konektoru ?
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
#8
no nemusi to byt tak udesne, ale sehnat lsuny auto za slusnej peniz je obecne problem..... at jsi s nakupem uspesny, drzim palce.J77 píše:Uvidime jak to bude v aute ktery budu mit, zatim shanim porad krapet neuspesne. Holt 850 v kombiku za rozumny penize, to je vzacnost
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 324
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
- Kontaktovat uživatele:
#9
No, pokud tam bylo orig. autorádio Volvo, tak by tam měl být Volvo konektro (viz http://elektron.pol.lublin.pl/users/djl ... e1/oem.htm )
Pak bude stačit koupit redukci z toho Volvo konektrou na ISO nebo ten Volvo konetor odstřihnout a dát tam ISO.
Pak bude stačit koupit redukci z toho Volvo konektrou na ISO nebo ten Volvo konetor odstřihnout a dát tam ISO.
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
#10
Uvidime co tam bude. Redukci Volvo na ISO budou mit na Bohdalci v autoelektrice, maji tam snad vsechno, takze zatim dekuju. Slo mi hlavne o to, jak jsou vyvedeny repraky, je-li jich vic nez 4.
_________________
V850 Kombi 2.5 TDI / 103 kW / 1996 / Praha
V850 Kombi 2.5 TDI / 103 kW / 1996 / Praha
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 50 Odpovědi
- 13030 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od marekbm
-
- 9 Odpovědi
- 975 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od smolda
-
- 10 Odpovědi
- 416 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od zvedavec
-
- 3 Odpovědi
- 350 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od LukášM
-
- 73 Odpovědi
- 6144 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Ejdou Rotacak