pánové, budu se objednávat na servis při cca 150tis najetých KM. Plánuji klasiku všechny olej + filtry + svíčky + olej v automatu (po 50tis KM). Samozřejmě nechám skontrolovat podvozek, brzdy apod.
Je něco, na co bych se měl zaměřit. Auto funguje, řidič nic nehlásí, takže spíš prevence kvůli věku a nájezdu.
V70II 2.4 benzin - servis 150tis KM
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1254
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
V70II 2.4 benzin - servis 150tis KM
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
V70II 2.4 benzin - servis 150tis KM
Rozvody - 160t km
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvky: 1254
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
V70II 2.4 benzin - servis 150tis KM
sorry, na ty jsem zapoměl - už jsou udělané, před 4 lety v 80tis KM
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9948
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
V70II 2.4 benzin - servis 150tis KM
Co třeba vyčištění té proklaté škrtící klapky?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 1254
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
V70II 2.4 benzin - servis 150tis KM
to mě taky napadlo, minulý týden jsem to kvůli kolísajícím otáčkám na volnoběh absolvoval u Soba. U Volva sice nic nepravidelného na chodu motoru nepozoruji, ale jako prevence to určitě ničemu neuškodí, díky
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
V70II 2.4 benzin - servis 150tis KM
Jestli budeš v autorizáku, tak si nechal nalít ETM upgrade, případně Total CAN upgrade. Tím by se ti SW v klapce (ETM) měl aktualizovat na poslední, t.j. ten, co pomocí SW umí "žít" déle i s vydřenou dráhou potenciometru v klapce. Ale tohle není nic, co by bylo jakkoli kritické, zvláště pokud je nájezd skutečný a nic nepozoruješ.
Preventivně vyčistit samozřejmě ano.
Jako další věc, co bys měl udělat, tak povýšit 103kW na 125(135)kW, ale to v autorizáku nedáš, s tím k nám
Pavel
Preventivně vyčistit samozřejmě ano.
Jako další věc, co bys měl udělat, tak povýšit 103kW na 125(135)kW, ale to v autorizáku nedáš, s tím k nám

Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 490
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Náměšť na Hané
- Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4
V70II 2.4 benzin - servis 150tis KM
Tak třeba u Matějky v OL nahrání nového SW do celého auta pro ty naše starší ročníky odmítají, že prý pár museli resetovat, páč se to "nějak nevyvedlo" (navíc to podmiňují ne libovolnou servisní prací, ale pravidelnými servisními prohlídkami). Nevím, co si o tom myslet. A nový SW do ETM si nechají řádně zaplatit.
_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
-
Offline
- Příspěvky: 399
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Moravská Třebová
- Vůz: V70 II 2.4T 147kW r.2001
V70II 2.4 benzin - servis 150tis KM
To nahrání nového SW pro klapku umí jen v autorizáku?
_________________
V70 2.4T 147kW MY2001
V70 2.4T 147kW MY2001
-
Offline
- Příspěvky: 1254
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
V70II 2.4 benzin - servis 150tis KM
autorizák neplánuji navštívit, a skutečně žádný problém nepozoruji, takže čištění bude spíš prevence
mám v tom už BSR, prý až 138kW, bůhví kolik tam z toho reálně je. každopádně přidělený řidič má beztak těžkou nohu, zvyšování výkonu se taktéž z preventivních důvodu konat určitě nebude
mám v tom už BSR, prý až 138kW, bůhví kolik tam z toho reálně je. každopádně přidělený řidič má beztak těžkou nohu, zvyšování výkonu se taktéž z preventivních důvodu konat určitě nebude
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé