Škoda, že se to u osobáků nedělá jako u autobusů. Když jsem dělal záruční prohlídky na nových vozech tak se na první prohlídce po 5000 km měnily všechny olejové náplně (kromě serva), zákazník hradil materiál, práci hradil výrobce autobusů. Člověk by neřekl co z toho teklo.12345 píše:Z výroby jsou všechny náplně naplněny dle přesných tabulek, následně pak při předprodejním servisu u dealera se po ujetí předepsaného počtu kilometrů, kontroluje, zda nedochází k úniku náplní.
Nové Volvo XC 60 za 1,2 mio Kč - zkušenosti k nezaplacení
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14683
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Nové Volvo XC 60 za 1,2 mio Kč - zkušenosti k nezaplacen
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Nové Volvo XC 60 za 1,2 mio Kč - zkušenosti k nezaplacen
Si upad voe ne? dyť je tam doživotní naplň pyčo!raolsa píše: Škoda, že se to u osobáků nedělá jako u autobusů. Když jsem dělal záruční prohlídky na nových vozech tak se na první prohlídce po 5000 km měnily všechny olejové náplně (kromě serva), zákazník hradil materiál, práci hradil výrobce autobusů. Člověk by neřekl co z toho teklo.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14683
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Nové Volvo XC 60 za 1,2 mio Kč - zkušenosti k nezaplacen
No jo no, já zapoměl.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 709
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Velvary
- Vůz: S70 TDI 1997, V70 TDI 1999
Nové Volvo XC 60 za 1,2 mio Kč - zkušenosti k nezaplacen
škoda že to nekoupil přes net, mohl to do 14 dnů vrátit bez udání důvodů
, no a při platbě kartou by to teoreticky měla zaplatit nebo nějak vyřizovat banka...to už si přesně nepamatuju
_________________
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi
-
Offline
- Příspěvky: 9
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: xc90
Nové Volvo XC 60 za 1,2 mio Kč - zkušenosti k nezaplacen
Vážená pane Feroj, moje dotazy byly záměrně vztažené na automatickou převodovku, abych vlastně pochopil, jak kdo kontroloval hladinu v převodovce. Pokud jste se špatně vyjádřil a napsal převodovka, myslel jste však spojku Haldex (AOC) a diferenciál, bylo mé snažení o pochopení celé věci zbytečné. Nikdo se nechce vykroutit ze všeho jak píšete, snažil jsem se bránit napadání servisu Auto Volf v tom případě, že provedli špatně předprodejní servis.
Koukal jsem na diskusi z ledna, kdy se celá anabáze vysvětluje. Pan Patočka tam popisuje, jak ty hrozný "autorizáci" nekontrolují hladinu olejů a údajně mají. Pokud má pan Patočka přístup k origo diagnostice, a to pravděpodobně má, může si v ní najít protokol k předprodejnímu servisu, který tedy předepisuje výrobce a ukázat v něm, že se ty hladiny olejů mají kontrolovat. Rád bych se poučil kde to tam našel.
Další věcí je, pokud tvrdí, že je tam vždy málo oleje, chtěl bych se zeptat, zda zkoušel olej komplet vypustit a změřit, kolik ho tom skutečně je? Nebo ho jen dolévá až teče ven z kontrolního otvoru?
Jistě se tady už probíral problém s diferenciálem a poškozeným ložiskem na vstupním hřídeli. Kdo zjistil, že to způsobuje nižší hladina oleje? Dle mého názoru byl problém v poddimenzování tohoto ložiska. I pan Patočka v některé diskusi nabízí opravu, myslím za 12000 Kč. Nevím kde shání potřebné díly a jestli požívá stejné ložisko? Já mám zkušenost s British parts, který dodává kompletní sadu ložisko, olej, gufera... za docela přijatelnou cenu. V této sadě je vadné ložisko inovované, masivnější. Jde o díly pro Land Rover, který používá stejný diferenciál. Je pravda, že v autorizovaných servisech se mění celý diferenciál, protože Volvo, mimo gufer a oleje, v podstatě nedodává žádné jiné díly. Abych se nedotknul nejmenovaného dealera v Praze, tam už nabízejí i opravu ( výměnu ložiska ).
A ještě jeden můj názor, ani na MY15 se od výrobce nepředepisuje výměna oleje v automatické převodovce, pouze u vozidle taxi nebo u vozidel, které často tahají těžký přívěs. Každý rozumný mechanik či technik musí pochopit, že žádný olej není věčný a opotřebovává se - degraduje. Logicky, čím častěji se mění, tím si prodloužím životnost toho zařízení, ve kterém olej měním. U motoru to platí o to více.
Koukal jsem na diskusi z ledna, kdy se celá anabáze vysvětluje. Pan Patočka tam popisuje, jak ty hrozný "autorizáci" nekontrolují hladinu olejů a údajně mají. Pokud má pan Patočka přístup k origo diagnostice, a to pravděpodobně má, může si v ní najít protokol k předprodejnímu servisu, který tedy předepisuje výrobce a ukázat v něm, že se ty hladiny olejů mají kontrolovat. Rád bych se poučil kde to tam našel.
Další věcí je, pokud tvrdí, že je tam vždy málo oleje, chtěl bych se zeptat, zda zkoušel olej komplet vypustit a změřit, kolik ho tom skutečně je? Nebo ho jen dolévá až teče ven z kontrolního otvoru?
Jistě se tady už probíral problém s diferenciálem a poškozeným ložiskem na vstupním hřídeli. Kdo zjistil, že to způsobuje nižší hladina oleje? Dle mého názoru byl problém v poddimenzování tohoto ložiska. I pan Patočka v některé diskusi nabízí opravu, myslím za 12000 Kč. Nevím kde shání potřebné díly a jestli požívá stejné ložisko? Já mám zkušenost s British parts, který dodává kompletní sadu ložisko, olej, gufera... za docela přijatelnou cenu. V této sadě je vadné ložisko inovované, masivnější. Jde o díly pro Land Rover, který používá stejný diferenciál. Je pravda, že v autorizovaných servisech se mění celý diferenciál, protože Volvo, mimo gufer a oleje, v podstatě nedodává žádné jiné díly. Abych se nedotknul nejmenovaného dealera v Praze, tam už nabízejí i opravu ( výměnu ložiska ).
A ještě jeden můj názor, ani na MY15 se od výrobce nepředepisuje výměna oleje v automatické převodovce, pouze u vozidle taxi nebo u vozidel, které často tahají těžký přívěs. Každý rozumný mechanik či technik musí pochopit, že žádný olej není věčný a opotřebovává se - degraduje. Logicky, čím častěji se mění, tím si prodloužím životnost toho zařízení, ve kterém olej měním. U motoru to platí o to více.
Nové Volvo XC 60 za 1,2 mio Kč - zkušenosti k nezaplacen
Myslím si, že jsem nikoho nenapadal .12345 píše:Vážená pane Feroj, moje dotazy byly záměrně vztažené na automatickou převodovku, abych vlastně pochopil, jak kdo kontroloval hladinu v převodovce. Pokud jste se špatně vyjádřil a napsal převodovka, myslel jste však spojku Haldex (AOC) a diferenciál, bylo mé snažení o pochopení celé věci zbytečné. Nikdo se nechce vykroutit ze všeho jak píšete, snažil jsem se bránit napadání servisu Auto Volf v tom případě, že provedli špatně předprodejní servis.
Koukal jsem na diskusi z ledna, kdy se celá anabáze vysvětluje. Pan Patočka tam popisuje, jak ty hrozný "autorizáci" nekontrolují hladinu olejů a údajně mají. Pokud má pan Patočka přístup k origo diagnostice, a to pravděpodobně má, může si v ní najít protokol k předprodejnímu servisu, který tedy předepisuje výrobce a ukázat v něm, že se ty hladiny olejů mají kontrolovat. Rád bych se poučil kde to tam našel.
Další věcí je, pokud tvrdí, že je tam vždy málo oleje, chtěl bych se zeptat, zda zkoušel olej komplet vypustit a změřit, kolik ho tom skutečně je? Nebo ho jen dolévá až teče ven z kontrolního otvoru?
Jistě se tady už probíral problém s diferenciálem a poškozeným ložiskem na vstupním hřídeli. Kdo zjistil, že to způsobuje nižší hladina oleje? Dle mého názoru byl problém v poddimenzování tohoto ložiska. I pan Patočka v některé diskusi nabízí opravu, myslím za 12000 Kč. Nevím kde shání potřebné díly a jestli požívá stejné ložisko? Já mám zkušenost s British parts, který dodává kompletní sadu ložisko, olej, gufera... za docela přijatelnou cenu. V této sadě je vadné ložisko inovované, masivnější. Jde o díly pro Land Rover, který používá stejný diferenciál. Je pravda, že v autorizovaných servisech se mění celý diferenciál, protože Volvo, mimo gufer a oleje, v podstatě nedodává žádné jiné díly. Abych se nedotknul nejmenovaného dealera v Praze, tam už nabízejí i opravu ( výměnu ložiska ).
A ještě jeden můj názor, ani na MY15 se od výrobce nepředepisuje výměna oleje v automatické převodovce, pouze u vozidle taxi nebo u vozidel, které často tahají těžký přívěs. Každý rozumný mechanik či technik musí pochopit, že žádný olej není věčný a opotřebovává se - degraduje. Logicky, čím častěji se mění, tím si prodloužím životnost toho zařízení, ve kterém olej měním. U motoru to platí o to více.
Věci , které jsou zde popsány jsou holá fakta, na které existuje pouze výmluva, ale žádná obrana. Možná by se více cenilo, kdyby jste srazily paty a řekli, stalo se něco co se stávat nemá a je to chyba, budeme se snažit z ní poučit .
Protože vždy platilo a alespoň u nás platí NÁŠ ZÁKAZNÍK NÁŠ PÁN . Můj pocit je, že se snažíte zatím jen provokovat a to bych si raději rozmyslel.
Jak si řešíte věci interně nebo si je budete řešit interně, mě nezajímá.
Píšete ve svém příspěvku, že doufáte, že budu nadále s autem spokojený - zkuste se vžít do mé situace - koupíte si auto , které se nekupuje každý rok ani každé 3 , alespoň ne v mém případě a k tomu za dost peněz a stane se vám výčet výše popsaný. Kdyby to bylo auto z bazaru nebo z druhé ruky ani bych neceknul.
Myslím, že by jste byl stejně naštvaný a otrávený jako jsem já. Neymslím si to, já to vím .
Budu doufat, že spokojenost s autem nakonec bude, protože mi ani nic jiného nezbývá.
-
Offline
- Příspěvky: 9
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: xc90
Nové Volvo XC 60 za 1,2 mio Kč - zkušenosti k nezaplacen
S tím, že jste naštvaný se vám nedivím. Úplně každý člověk by byl naštvaný, když se mu nové auto zastaví. Z celé této diskuse vyplývá, že za všechno můžou u Auto Volf a to stojí za to se bránit.
Nové Volvo XC 60 za 1,2 mio Kč - zkušenosti k nezaplacen
Jestli jste z Auta Volf bylo by možná profesionální , aby jste se k tomu i přihlásil a neskrýval se za 12345. Nepovedu tady ani s Vami ani s autem Volf spor. Jasně jsem napsal co se stalo a to kdo za jednotlivé věci může je na Volvu.12345 píše:S tím, že jste naštvaný se vám nedivím. Úplně každý člověk by byl naštvaný, když se mu nové auto zastaví. Z celé této diskuse vyplývá, že za všechno můžou u Auto Volf a to stojí za to se bránit.
To si musí zjednat pořádek samo a já doufám, že další co si koupí toto auto po mě, toto už nebudou muset řešit.
Spíš bych pane řešil jak z toho nejlépe vylézt a zbytečně bych nepřiléval ještě olej do ohně, protože já už se moc dlouho provokovat nenechám. To mi věřte.
Ne nadarmo se říká: čím více se s hovnem mažeš tím více smrdí
-
Offline
- Příspěvky: 9
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: xc90
Nové Volvo XC 60 za 1,2 mio Kč - zkušenosti k nezaplacen
Pane Jakeši, já jsem sice z Auto Volf, ale na tomto fóru vystupuji jak soukromá osoba sama za sebe. Nevyjadřuji názor Auto Volf, ale svůj. Já tyto fóra nemusím pro jejich předpojatost - píší zde pouze lidé, mimo stálých korespondentů, kteří mají špatné zkušenosti. Běžný spokojený zákazník si asi nebude na fóru rozplývat nad tím , jak je spokojený. V některém z příspěvků jste napsal : Má zkušenost z toho zatím plyne pro potenciální zájemce VOLVO XC 60 - NEBRAT, NEKUPOVAT -
Já bych Vám tu mohl vypsat hodně zákazníků, kteří s jejich XC60 neměli jediný problém a po několika letech si jej vyměnili za nové a zase XC60.
J.Tesař
Já bych Vám tu mohl vypsat hodně zákazníků, kteří s jejich XC60 neměli jediný problém a po několika letech si jej vyměnili za nové a zase XC60.
J.Tesař
Nové Volvo XC 60 za 1,2 mio Kč - zkušenosti k nezaplacen
Bohužel zkušenost je jaká je p. Tesaři. Nic méně nic více není třeba dodávat.12345 píše:Pane Jakeši, já jsem sice z Auto Volf, ale na tomto fóru vystupuji jak soukromá osoba sama za sebe. Nevyjadřuji názor Auto Volf, ale svůj. Já tyto fóra nemusím pro jejich předpojatost - píší zde pouze lidé, mimo stálých korespondentů, kteří mají špatné zkušenosti. Běžný spokojený zákazník si asi nebude na fóru rozplývat nad tím , jak je spokojený. V některém z příspěvků jste napsal : Má zkušenost z toho zatím plyne pro potenciální zájemce VOLVO XC 60 - NEBRAT, NEKUPOVAT -
Já bych Vám tu mohl vypsat hodně zákazníků, kteří s jejich XC60 neměli jediný problém a po několika letech si jej vyměnili za nové a zase XC60.
J.Tesař
Každý, ať si udělá o cele zde vedené korespondneci vč. té vaší úsudek sám. Myslím si, že Vám to moc nových zákazníků ovšem nepřinese.
-
Offline
- Příspěvky: 709
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Velvary
- Vůz: S70 TDI 1997, V70 TDI 1999
Nové Volvo XC 60 za 1,2 mio Kč - zkušenosti k nezaplacen
[quote="12345"]Pane Jakeši, já jsem sice z Auto Volf, ale na tomto fóru vystupuji jak soukromá osoba sama za sebe. Nevyjadřuji názor Auto Volf, ale svůj. Já tyto fóra nemusím pro jejich předpojatost - píší zde pouze lidé, mimo stálých korespondentů, kteří mají špatné zkušenosti. Běžný spokojený zákazník si asi nebude na fóru rozplývat nad tím , jak je spokojený.
Vážený pane, pořekadlo, že i mistr Tesař se utne, je na místě. Než tu budete psát další bludy o tom ,že zde přispívají jen stěžovatelé, doporučuji si projít naše Volvo fórum, na naše auta jsme patřičně hrdí a máme je rádi a nově příchozí též, což u Vás asi nehrozí, protože Volvo pro Vás znamená jen to, že každého desátého v měsíci dostanete výplatu. A pan Feroj? ten si nestěžuje, pouze měl pár dotazů, má svoje auto rád a a za prachy za který si koupíte barák, jen chce aby jezdilo a měl k tomu příslušný servis
PS: jsem rád, že nejsem paranoik
Vážený pane, pořekadlo, že i mistr Tesař se utne, je na místě. Než tu budete psát další bludy o tom ,že zde přispívají jen stěžovatelé, doporučuji si projít naše Volvo fórum, na naše auta jsme patřičně hrdí a máme je rádi a nově příchozí též, což u Vás asi nehrozí, protože Volvo pro Vás znamená jen to, že každého desátého v měsíci dostanete výplatu. A pan Feroj? ten si nestěžuje, pouze měl pár dotazů, má svoje auto rád a a za prachy za který si koupíte barák, jen chce aby jezdilo a měl k tomu příslušný servis
PS: jsem rád, že nejsem paranoik
_________________
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi
-
Offline
- Příspěvky: 5722
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
Nové Volvo XC 60 za 1,2 mio Kč - zkušenosti k nezaplacen
Vážený pane Tesaři, nevím kam chodíte na informace že například naše fórum je předpojaté, a jak jsem pochopil s Vašich řádků máte asi i špatné informace o tom, že by si zde někdo na něco, nebo někoho stěžoval, pomlouval. Pokud se tak stane tak určitě není v zájmu jakéhokoli pisatele někoho poškodit nebo pomluvit, je zřejmé že autor (majitel XC 60ky) chce jen upozornit na špatnou kvalitu služeb ve jmenované prodejně potažmo servisu. Prosím važte svá slova a vřele doporučuji Váš konflikt řešit mimo naše stránky. Pokud by se tak nestalo požádám administrátora o uzamčení topiku.12345 píše:Pane Jakeši, já jsem sice z Auto Volf, ale na tomto fóru vystupuji jak soukromá osoba sama za sebe. Nevyjadřuji názor Auto Volf, ale svůj. Já tyto fóra nemusím pro jejich předpojatost - píší zde pouze lidé, mimo stálých korespondentů, kteří mají špatné zkušenosti. Běžný spokojený zákazník si asi nebude na fóru rozplývat nad tím , jak je spokojený. V některém z příspěvků jste napsal : Má zkušenost z toho zatím plyne pro potenciální zájemce VOLVO XC 60 - NEBRAT, NEKUPOVAT -
Já bych Vám tu mohl vypsat hodně zákazníků, kteří s jejich XC60 neměli jediný problém a po několika letech si jej vyměnili za nové a zase XC60.
J.Tesař
Věřím tedy že si Vaše problémy dořešíte mimo naše stránky k oboustranné spokojenosti.
Děkuji, Neuman Zdenek.
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
-
Offline
- Příspěvky: 9
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: xc90
Nové Volvo XC 60 za 1,2 mio Kč - zkušenosti k nezaplacen
Četl jste pozorně? - píší zde pouze lidé, mimo stálých korespondentů, kteří mají špatné zkušenosti. Měl jsem na mysli lidi, kteří se sem přihlásí, jen když řeší nějaký problém. Když se problém vyřeší nebo ne, víckrát nenapíše ani řádku.
To samozřejmě neplatí pro " stálé korespondenty", kteří tu neřeší jen problémy, ale pravidelně přispívají a chlubí se svými kousky. Proti těm nemám nic.
Jinak já sám vlastním už několikáté Volvo, takže to pro mne není jen si dojít každého desátého pro výplatu.
Naučte se číst.
To samozřejmě neplatí pro " stálé korespondenty", kteří tu neřeší jen problémy, ale pravidelně přispívají a chlubí se svými kousky. Proti těm nemám nic.
Jinak já sám vlastním už několikáté Volvo, takže to pro mne není jen si dojít každého desátého pro výplatu.
Naučte se číst.
-
Offline
- Příspěvky: 709
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Velvary
- Vůz: S70 TDI 1997, V70 TDI 1999
Nové Volvo XC 60 za 1,2 mio Kč - zkušenosti k nezaplacen
já čtu pozorně, takže Vám vadí lidi, kteří mají problém a snaží se to řešit a když se to vyřeší, tak už nepřispívají. No tak hrozný prohřešek to není a od toho tady jsou lidi, kteří i jednorázově rádi poradí.12345 píše:Četl jste pozorně? - píší zde pouze lidé, mimo stálých korespondentů, kteří mají špatné zkušenosti. Měl jsem na mysli lidi, kteří se sem přihlásí, jen když řeší nějaký problém. Když se problém vyřeší nebo ne, víckrát nenapíše ani řádku.
To samozřejmě neplatí pro " stálé korespondenty", kteří tu neřeší jen problémy, ale pravidelně přispívají a chlubí se svými kousky. Proti těm nemám nic.
Jinak já sám vlastním už několikáté Volvo, takže to pro mne není jen si dojít každého desátého pro výplatu.
Naučte se číst.
_________________
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi
-
Offline
- Příspěvky: 774
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC60 D4 AWD MY 2017
Nové Volvo XC 60 za 1,2 mio Kč - zkušenosti k nezaplacen
je dobře, že tu máme (neoficiální) stanovisko auto Volf, tj. odmítavé ke kritice, což se tak nějak dá čekat, ale empirická suchá realita je taková, že tento autorizák se tu (mírně řečeno) netěší zrovna dlouhodobě uživatelsky pozitivnímu hodnocení služeb.
_________________
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvky: 5722
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
Nové Volvo XC 60 za 1,2 mio Kč - zkušenosti k nezaplacen
Ano četl jsem pozorně, ale není to vůbec o stálých korespondentech, kam to stáčíte? Řeší se zde špatná, neochotná služba zákazníkům, která je bohužel poskytována za nemalé peníze. Lidé se zde přihlašují jak se zmiňujete, to je v pořádku, kde jinde by se měl zákazník zmínit o špatném přístupu prodejce. Tito lidé se jen snaží upozornit na nedostatky prodejen s následným servisem.12345 píše:Četl jste pozorně? - píší zde pouze lidé, mimo stálých korespondentů, kteří mají špatné zkušenosti. Měl jsem na mysli lidi, kteří se sem přihlásí, jen když řeší nějaký problém. Když se problém vyřeší nebo ne, víckrát nenapíše ani řádku.
To samozřejmě neplatí pro " stálé korespondenty", kteří tu neřeší jen problémy, ale pravidelně přispívají a chlubí se svými kousky. Proti těm nemám nic.
Jinak já sám vlastním už několikáté Volvo, takže to pro mne není jen si dojít každého desátého pro výplatu.
Naučte se číst.
Budu se opakovat, doporučuji Váš konflikt řešit mimo naše stránky. Pokud by se tak nestalo požádám administrátora o uzamčení topiku.
Věřím tedy že si Vaše problémy dořešíte mimo naše stránky k oboustranné spokojenosti.
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
-
Offline
- Příspěvky: 1795
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
Nové Volvo XC 60 za 1,2 mio Kč - zkušenosti k nezaplacen
Ani v autorizaku neverte, ze udelali presne to, co udelat meli a ze si neuctuji hodiny a dily navic, je to prece byznys... 
Technicka, dela se XC60 ve stejne tovarne jako XC70? I to muze mit vliv na uroven vystupni kontroly kvality
Technicka, dela se XC60 ve stejne tovarne jako XC70? I to muze mit vliv na uroven vystupni kontroly kvality
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvky: 2196
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Nové Volvo XC 60 za 1,2 mio Kč - zkušenosti k nezaplacen
Díky za upozornění, zrovna jsem si chtěl v auto volf koupit novou XC90, ale když slyším ty negativní ohlasy a vyjádření pána ze jmenovaného dealerství, radši se jim obloukem vyhnu 
-
Offline
- Příspěvky: 2889
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Český Brod
- Vůz: 240 GL 1987
Nové Volvo XC 60 za 1,2 mio Kč - zkušenosti k nezaplacen
Já bych IMHO řekl, že pokud by se zmiňovaný podnik k věci postavil čelem, tak bude brzy vše zapomenuto a palec nahoru. Ale nechci do marketingu nikomu kecat...
_________________
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE
Keine Panik auf der Titanic!!!
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE
Keine Panik auf der Titanic!!!
-
Offline
- Příspěvky: 5722
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
Nové Volvo XC 60 za 1,2 mio Kč - zkušenosti k nezaplacen
No a to nám všem jde. Koupit si auto za 1,2 mega a nepostarat se o následný problém zákazníka, mě připadá tak jako? No jako u nás.penek píše:Já bych IMHO řekl, že pokud by se zmiňovaný podnik k věci postavil čelem, tak bude brzy vše zapomenuto a palec nahoru. Ale nechci do marketingu nikomu kecat...
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Nové Volvo XC 60 za 1,2 mio Kč - zkušenosti k nezaplacen
Já osobně to vidím jako komplex průser VOLVA CZ a je potřeba za něj přebrat odpovědnost, což už částečně udělalo tím, že začali celou kauzu řešit.neuman zdenek píše:No a to nám všem jde. Koupit si auto za 1,2 mega a nepostarat se o následný problém zákazníka, mě připadá tak jako? No jako u nás.penek píše:Já bych IMHO řekl, že pokud by se zmiňovaný podnik k věci postavil čelem, tak bude brzy vše zapomenuto a palec nahoru. Ale nechci do marketingu nikomu kecat...Je velice špatné že se prodejce nedovede postarat o zmíněný problém a musí to dojít až tak daleko, že se to řeší na našich stránkách. Asi to ty prodejci chtějí. Jejich reklama a zadarmo. Pokud se budeme vracet k těm, co se vydávají za rádoby specializované odborníky, tak je budeme podporovat v jejich špatných službách, tak že co? tak že n....t. Asi půjdeme tam, kde si váží našich peněz.
Kdyby šlo o jedno selhání řeknu si, to se může stát všude a kdykoliv, protože vše vykonávají jen lidé a Ti chybují.
Toto, ale není ten případ..
Pochybení je víc a je to více na sobě nezávislých subjektů, které nekonali nebo nedělali to co by se mělo a slušelo, proto to vnímám jako záležitost VOLVA CZ. Ta pochybení spadají jednoznačně pod jejich kompetence a oni musejí učinit opatření takového charakteru ,aby se více neopakovali.
Proto také čekám, že když už se to rozmazalo až tam, že se k tomu tím čelem postaví právě Volvo CZ, protože jde o renomé hlavně této značky.
-
Offline
- Příspěvky: 518
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Moravská Nová Ves
- Vůz: S80, D5, MY04
Nové Volvo XC 60 za 1,2 mio Kč - zkušenosti k nezaplacen
Volvo CZ by to mělo udělat tak, že odškodní zákazníka (opravit, zaplatit, nebo dát nové auto .. co já vím) a pak si to řešit s auto wolf.
No a k autu wolf ... antireklama je taky reklama ne?
No a k autu wolf ... antireklama je taky reklama ne?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13256
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Nové Volvo XC 60 za 1,2 mio Kč - zkušenosti k nezaplacen
Furt mi to tak nějak připadá, že se to tu rozjelo v lynč a nejvíc keců maji ti, co u Volfa nikdy nebyli.
Nechci se jich zastávat, jezdil jsem k nim se šáde a skončilo to omluvným telefonátem nejdřív z Boleslavi a pak od Volfa.
Nevim za kolik tam ty lidi pracujou, ale asi maji málo nebo co.
Poprosil bych zúčastněné, aby se vyjadřovali jen ti co mají co říct, na mlácení prázdné slámy tu máme lampárnu.
Nechci se jich zastávat, jezdil jsem k nim se šáde a skončilo to omluvným telefonátem nejdřív z Boleslavi a pak od Volfa.
Nevim za kolik tam ty lidi pracujou, ale asi maji málo nebo co.
Poprosil bych zúčastněné, aby se vyjadřovali jen ti co mají co říct, na mlácení prázdné slámy tu máme lampárnu.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 2224
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Nové Volvo XC 60 za 1,2 mio Kč - zkušenosti k nezaplacen
Ještě tu nepadlo kde že to bylo vlastně servisováno?
Koukám že jsem tady asi výjimka, ale já byl u Volfa vždy spokojen, ať už to byl servis po koupi 850 nebo později kdy se tam už stavím třeba jen na diag či pro díly
Koukám že jsem tady asi výjimka, ale já byl u Volfa vždy spokojen, ať už to byl servis po koupi 850 nebo později kdy se tam už stavím třeba jen na diag či pro díly
-
Offline
- Příspěvky: 216
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: V70 III , 2,5T, LPG
- Bydliště: Plzeň
Nové Volvo XC 60 za 1,2 mio Kč - zkušenosti k nezaplacen
sorry,reagoval bych urcite drive ale po letech jsem si dal dovolenou..tohle mi prijde vazne jako drzost,vy se tady kasate jak cena dilu je vsude stejna..muze se lisit hodinova sazba. vysvetlete mi jak nabidkova cena na nahradni klic (dle vin auta) u vas tedy muze byt o 1400kc !!! vyssi nez v praze? pokud je cena dilu stejna je u vas potreba o hodinu vice prace ??? nebo snad mate na toto o 1400kc/h vyssi sazbu nez v praze? cenu od vas mam stale v meilu - odesilal jakysi pan steinbach.stejne tak fakturu za klicek z prahy..takze nezlobte se na me ale sproste odrbavate zakaznika a jeste tady pisete nesmysly.12345 píše:Rád bych se vyjádřil k tomu, co zde bylo napsáno.
Určitě nikdo nechce nikoho nachytat nebo otáčet proti „ferojovi“.
Jen jsem sbíral informace o tom, jak se vše odehrálo. Vždy je dobré nechat vyjádřit všechny zúčastněné strany. Udělat si názor na celou záležitost po vyslechnutí jedné strany není plně košer.
Feroj: „Auto Volf v mým případě, řekl bych může za bod 1) tedy olej v převodovce a kardanu , který měl v autě být kontrolován před prodejem a případně doplněn“.
Z výroby jsou všechny náplně naplněny dle přesných tabulek, následně pak při předprodejním servisu u dealera se po ujetí předepsaného počtu kilometrů, kontroluje, zda nedochází k úniku náplní. Stav náplní se kontrolují jen u náplní pod kapotou ( olej v motoru, chladící kapalina, brzdová kapalina, olej v servořízení a doplňuje se nádoba ostřikovače ). Co se týká podvozku, kontroluje se pouze netěsnost.
Další věcí je, zda dotyčný, který stav oleje v automatické převodovce kontroloval, zná přesný postup, jak se hladina oleje kontroluje. Zrovna automatická převodovka má několik záludností, proto jsem se původně ptal, jak se olej kontroloval a jaký olej se doléval. Přijde mi divné, že při nájezdu cca 8000 km začíná škubat. Ne snad, že bych se s takovým problémem nesetkal, ale určitě ne s takovým kilometrovým nájezdem. Otázkou zůstává, zda provedené dolití oleje nezpůsobilo tento problém?
Podle mě za bod 1) nedostatek oleje nemůže Auto Volf. Místní servisák D.Patočka, který je zde zmíněný, má určitě bohaté zkušenosti s kontrolou u nových vozidel. Ale v tomto případě je vedle.
Problém se zajišťovacími tyčkami světel si nedokážu vysvětlit, proč by měly chybět a už vůbec, proč by se vozidlo předalo bez nich. Vozidlo se kontrolovalo při předprodejním servisu a při předávání zákazníkovi se otevírá kapota a vysvětluje se, kde se co dolévá a kontroluje. Zákazník sice neví co kde jak má být, ale prodejce by si tohoto asi všimnul.
Komplikace s asistenční službou mě velmi mrzí, každopádně by bylo dobré i pro budoucí zákazníky, podat nějakou oficiální stížnost, aby se tím začal někdo zabývat, pokud už to tedy někdo neřeší.
K problému se samotným problémem s vozidlem. Model XC60 je dle mého názoru docela spolehlivé vozidlo, na kterém se může občas vyskytnout nějaký problém. Určitě bych hned nezařadil tento model do škatulky poruchové. Je pravda, že když se takováto porucha objeví po tak málo najetých km a vozidlo se stává nepojízdné, nezanechá to v zákazníkovi přílišnou důvěru. Každopádně věřím, že to byly na dlouhou dobu poslední problémy s vozidlem a feroj bude spokojený.
Ještě co se týká cen dílů, jak uvádí zedik, u všech dealerů je cena originálních dílů stejná, daná jednotným ceníkem. Nikdo si nesmí přidávat žádnou hodnotu nad tento ceník. Může nastat rozdíl při použití různých akcí ( např. 5+, rozvody atd. ) nebo hodinové sazby. Tu má každý dealer nastavenou jinak . U rozvodů je cena daná ke každému modelu pro všechny dealery a dá se zkontrolovat na stránkách Volvo. Zrovna tak je tam uvedený ceník, kde po zadání originálního čísla dílu vidíte cenu pro zákazníka. Pokud se někomu zdá, že zaplatil více než by měl, může si podle čísla ve faktuře toto zkontrolovat. Až bych si to zkontroloval, tak bych někoho napadal, že v podstatě „okrádá zákazníky“!
Jedna věc pro zedika – cituji: „tohle je muj nazor a moje zkusenost s nima, ja k nim uz nepojedu ani pro sroubek,vzdy radeji praha. proto me neprekvapuje tvoje zkusenost s poprodejnima sluzbama. muj nazor je ze i nove auto se posrat muze ale s tou sluzbou si mel smulu kde jsi to kupoval,uprimne verim tomu ze treba v ty praze by se chovali uplne jinak“ Asi jste nepochopil celou záležitost, v Plzni se auto jen prodávalo, oprava se prováděla v jiném servise. Tak jaké poprodejní služby v Plzni??! Připadá mi to, že když se auto koupilo v Plzni, tak za všechny problémy můžou tam?
_________________
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé

