Nové Volvo XC 60 za 1,2 mio Kč - zkušenosti k nezaplacení
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 709
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Velvary
- Vůz: S70 TDI 1997, V70 TDI 1999
Nové Volvo XC 60 za 1,2 mio Kč - zkušenosti k nezaplacen
už je to nějaký ten pátek co jsem četl nebo slyšel o pánovi ,myslím že měl ¨hyundaje a podobné problémy s prodejcem a servisem, nakonec to auto zaparkoval před salonem a umístil asi do něj nebo na něj texty s problémy a snad i doporučení ať si to lidé nekupují že se to sere atd. Prý mu vrátili peníze, ale třeba je to jen vymyšlené
_________________
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi
-
Offline
- Příspěvky: 216
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: V70 III , 2,5T, LPG
- Bydliště: Plzeň
Nové Volvo XC 60 za 1,2 mio Kč - zkušenosti k nezaplacen
moje zkusenost s Auto Wolfferoj píše:Nechci nikoho obviňovat a ukazovat prstem, to by mělo udělat Volvo samo . Ale krátce napíšu jen své pocity - Auto Volf v mým případě, řekl bych může za bod 1) tedy olej v převodovce a kardanu , který měl v autě být kontrolován před prodejem a případně doplněn. Dále za extempore s držáky světel, které v autě nebyly již u nového auta a měl to zachytit též předprodejní servis zrovna jako olej.
Ostatní brutality je práce asistenčníní služby , servisu kde se auto opravuje a v neposledním případě kvalita auta.
Kdyby bylo auto jak má být a odpovídala by kvalita ceně, za kterou jsem zaplatil nic z výše napsaného nemuselo nastat.
Zatím se na mě Volvo řádně podepsalo spíš jako celek a značka a jako něco co je jednoduše hrůza .... a jak již bylo napsáno výše v příspěvcích dnes je každému buřt jestli je zákazník spokojený.
Franta
1)rozsvicena kontrolka motoru ,dle nich spatna skrtici klapka nebo vaha vzduchu.na dotaz na pokus o vycisteni ,kdyz nepomuze vymenu mi bylo receno ze cisteni nikdy nepomuze- je nutna jen vymena predbezna cena byla tusim 6-8000kc .(cenu uz si presne nepamatuju).nakonec jsme nemenili,zajel jsem k marrovi do prahy ten za 400kc vycistil a od te doby jezdim dalsi rok a pul a 30 000km a o klapce nevim.
2)nabidka na vymenu rozvodu od Wolfa -cena cca o 2000 vic nez mi rekli v praze. rozvody nakonec delany v autorizaku v praze kde byla cena lepsi nez treba T6R a to me jeste odvezli na metro a pak pro me prijeli kdyz bylo auto hotove.
3)pridelani nahradniho klicku - nabidkova cena dle win u Wolfa 6200kc.nakonec zase pridelany v autorizaku u kurtze v praze - dle win za 3900kc.ptal jsem se u nich jak je mozny ten cenovy rozdil mezi dvema autorizakama tak v praze jen nad plzni kroutili hlavou. a to pry ceny v praze jedou dle ofic. ceniku volvo pro rakousko
celkove dle me u Wolfa servis neumi,jedou ciste vymenu dilu idealne v co nejvyssi cene.hresi na to ze tu kolem nikde nic neni takze i na doporuceny ceny pro rakousko prihazujou ranec navic.tohle je muj nazor a moje zkusenost s nima, ja k nim uz nepojedu ani pro sroubek,vzdy radeji praha. proto me neprekvapuje tvoje zkusenost s poprodejnima sluzbama.muj nazor je ze i nove auto se posrat muze ale s tou sluzbou si mel smulu kde jsi to kupoval,uprimne verim tomu ze treba v ty praze by se chovali uplne jinak ...za me bych se o tvoji zkusenost urcite podelil i s centralou volvo cr, muze bejt nadeje (i kdyz v to neverim) ze by se v plzni mohlo neco zmenit k lepsimu..
_________________
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992
Nové Volvo XC 60 za 1,2 mio Kč - zkušenosti k nezaplacen
No asi by to bylo řešení , ale myslím si, že lidem je to dnes jedno stejně tak , jako když jdou kolem ležícího člověka na ulici a nevšimnou si ho.skreči píše:už je to nějaký ten pátek co jsem četl nebo slyšel o pánovi ,myslím že měl ¨hyundaje a podobné problémy s prodejcem a servisem, nakonec to auto zaparkoval před salonem a umístil asi do něj nebo na něj texty s problémy a snad i doporučení ať si to lidé nekupují že se to sere atd. Prý mu vrátili peníze, ale třeba je to jen vymyšlené
Ale stala se věc , že mě kontaktoval pán (čech) co žije v německu co četl tyto problémy zde na tomto webu s otázkou či bych nebyl ochoten publikovat svůj příběh na německém webu http://www.volvo-forum.de/
Tak asi budu mít asi fakt exotický auto .
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9966
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Nové Volvo XC 60 za 1,2 mio Kč - zkušenosti k nezaplacen
ajajaj....mezinárodní ostuda
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13065
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Nové Volvo XC 60 za 1,2 mio Kč - zkušenosti k nezaplacen
Hele kdybych měl auta posuzovat podle Volfa, tak jezdim čimkoliv jinym, jen ne šáde, volvo a cíťa nebo co je to třetí.
Ale je to všechno o lidech. Byl jsem něco řešit ze vzteku z Plzně i v Holýšově a připadal jsem si jak v jinym světě.
PS: klíč jsem kupoval u volva za jejich ceníkovku
Ale je to všechno o lidech. Byl jsem něco řešit ze vzteku z Plzně i v Holýšově a připadal jsem si jak v jinym světě.
PS: klíč jsem kupoval u volva za jejich ceníkovku

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 530
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Vůz: Volvo
Nové Volvo XC 60 za 1,2 mio Kč - zkušenosti k nezaplacen
Je to spíš smůla a karma ...
Asi těžko generalizovat ... Já mám už 14 měsíců nové Volvo XC70 a běží skvěle jako hodinky bez sebemenšího problému. Předtím jsem měl 5 let V70 a to samé. Je ale pravda že přístup české "Volvo Asistance" je trošku o ničem. Asi 3x jsem tam volal, jednou když jsem měl píchlé kolo, dvakrát když jsem se chtěl zeptat na neobvyklou hlášku na displeji a kdybych se zeptal sousedky naproti, vyšlo by to nastejno 


-
Offline
- Příspěvky: 9
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: xc90
Nové Volvo XC 60 za 1,2 mio Kč - zkušenosti k nezaplacen
Mohl bych se zeptat, jak jste zjistil, že je v převodovce a difer. málo oleje? Nedokážu si představit, že si koupím nové auto a hned budu zjišťovat kolik náplní mám všude možně.
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Sušice
- Vůz: XC60 b5
Nové Volvo XC 60 za 1,2 mio Kč - zkušenosti k nezaplacen
Ta konrola náplní v novém autě mne také zarazila, ale ať si každý dělá se svým autem co chce. Jinak starosti s novou XC60 - docela děsivý. Ale jsou to auta/stroje a dnes našlapaný vším možným. Já mám od 12/2014 novou V60 s T5 drive-e, s výbavou jsem se docela rozvášnil a oproti vozům co jsem měl dříve tak 100% spokojenost a snad to nyní nezakřiknu. Teda nekupoval jsem v Plzni:-). ale to s autem nebude mít nijakou spojitost. Pak servis a poprodejní starost o zákazníka už je něco jiného.12345 píše:Mohl bych se zeptat, jak jste zjistil, že je v převodovce a difer. málo oleje? Nedokážu si představit, že si koupím nové auto a hned budu zjišťovat kolik náplní mám všude možně.
Tak že, nová Volva určitě nejsou horší než dřívější modely. Před 17 lety jsem měl Mitsubishi Colt 1,8 Gti a také dodnes na něj nedám dopustit a to jsem jej již 14let neviděl... O XC60 která se zde řeší se doufám někdo z Volva co nejdříve postará ke spokojenosti majitele - to bych řekl, že je povinnost.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14364
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Nové Volvo XC 60 za 1,2 mio Kč - zkušenosti k nezaplacen
Kontrolu náplní doporučil místní servisák D. Patočka, podle jeho zkušeností vždy něco málo (deci až dvě) chybí. 

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 9
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: xc90
Nové Volvo XC 60 za 1,2 mio Kč - zkušenosti k nezaplacen
A to by mě zajímalo jak vlastně hladinu oleje kontroloval a jaký olej tam dolil? Mám také jedno Volvo a chtěl bych si vše také zkontrolovat...
Nové Volvo XC 60 za 1,2 mio Kč - zkušenosti k nezaplacen
Než jsem si auto pořídil, sháněl jsem o modelu XC 60 co nejvíce informací z recenzí , článků testů atd. Mimo kladné body byly samozřejmě i negativní zkušenosti + postřehy uživatelů , kteří auto měli již delší dobu, nebo jej již někde servisovali.12345 píše:Mohl bych se zeptat, jak jste zjistil, že je v převodovce a difer. málo oleje? Nedokážu si představit, že si koupím nové auto a hned budu zjišťovat kolik náplní mám všude možně.
Jeden s postřehů byl, že někdy bývá málo oleje v zadním diferenciáu a zadní rozvodovce (či jak se to jmenuje ). Samotnému mi to bylo divné u nového auta, ptal jsem se u prodejce, kde jsem auto kupoval na tuto zkutečnost a zda to tak může být - prý ne . Tak jsem si to nechal raději překontrolovat, než abych skončil po skončení záruky vlivem nedostaku oleje s porouchaným autem .
Nic více bych v tom nehledal , šlo pouze o prevenci na základě impulsů od uživatelů xc 60.
Naposledy upravil(a) feroj dne 12 srp 2015 08:12, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvky: 9
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: xc90
Nové Volvo XC 60 za 1,2 mio Kč - zkušenosti k nezaplacen
Kde vám to kontrolovali?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14364
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Nové Volvo XC 60 za 1,2 mio Kč - zkušenosti k nezaplacen
Na převodovce je buď měrka (automat), nebo kontrolní šroub (manuál) a na diferáku a úhlovce je kontrolní šroub. Dolévat zásadně origo olej. 

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 9
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: xc90
Nové Volvo XC 60 za 1,2 mio Kč - zkušenosti k nezaplacen
Už jsem v minulosti hledal měrku u automatu a nenašel jsem ji. Mám XC90 v automatu 2008.
-
Offline
- Příspěvky: 310
- Registrován: 20 roků 11 měsíců
- Bydliště: Podolí u Brna
- Vůz: Volvo 850 T5
Nové Volvo XC 60 za 1,2 mio Kč - zkušenosti k nezaplacen
Tam je šroub ze spodu převodovky. Kontroluje se to na zvedáku.
-
Offline
- Příspěvky: 709
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Velvary
- Vůz: S70 TDI 1997, V70 TDI 1999
Nové Volvo XC 60 za 1,2 mio Kč - zkušenosti k nezaplacen
asi jsem paranoik, ale 1234 - Sovy nejsou tím, čím se zdají být, že
takže Feroji buď dost opatrný na to, co zde píšeš
takže Feroji buď dost opatrný na to, co zde píšeš
_________________
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi
Nové Volvo XC 60 za 1,2 mio Kč - zkušenosti k nezaplacen
Nemám důvod si něco vymýšlet, vše co je zde uvedeno od shora až dolu je pravda, která se nemusím každému líbit a pokud se ho bezprostředně dotýká může i dost bolet.skreči píše:asi jsem paranoik, ale 1234 - Sovy nejsou tím, čím se zdají být, že
takže Feroji buď dost opatrný na to, co zde píšeš
Může být o to bolestivější po té , co se do celé této kauzy vložil někdo z VOLVO CZ.
Předpokládám,že se budou pokoušet někteří či nějací , kterých se to celé bezprostředně týká ze mě udělat blbce a možná vše otočit proti mě - což by byl úplný vrchol drzosti .
Jsem sám zvědav jak se k tomu VOLVO CZ postaví.
Nové Volvo XC 60 za 1,2 mio Kč - zkušenosti k nezaplacen
Vránkovi (majitelé Renocaru), jsou svým "přístupem" dost známí. Takže to, co zažívá "šťastný" majitel BMW mě vůbec nepřekvapuje. Není první a rozhodně ani poslední...
Nové Volvo XC 60 za 1,2 mio Kč - zkušenosti k nezaplacen
Vůbec to dle mehoho názoru není o přístupu prodejce , ale o tom jak prodejce vystupuje pod značkou kterou prodává. A to by si měl plně režírovat a hlídat importer auta v tomhle případě přímo BMW, protože danému prodejci dal důvěru onu značku prodávat.Shockey píše:Vránkovi (majitelé Renocaru), jsou svým "přístupem" dost známí. Takže to, co zažívá "šťastný" majitel BMW mě vůbec nepřekvapuje. Není první a rozhodně ani poslední...
Jestli ze tímhle zpusobem dává značce BMW na frak a ještě je Svým přístupem jak píšete znám, něco ve vazbě dovozce a prodejce nefunguje nebo je podezřelé , zvlášť jestli to importer BMW nechá jak pán píše.
Pravda na celem článku je jedna a to ta , ze ve v dnešní dobe co se děje u nás se stát muže nebo se jinde stává velmi sporadicky. To co je jinde standard je u nás nadstandsrd a človíček prostý je v rukou takoveho gigantu jen človíček prostý , který zpravidla ničeho nedosáhne.
Honí ho od čerta k ďáblu , Aby se utelefonoval nebo u mailoval a ustezoval a výsledek je nulový nebo žalostny.
-
Offline
- Příspěvky: 9
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: xc90
Nové Volvo XC 60 za 1,2 mio Kč - zkušenosti k nezaplacen
Rád bych se vyjádřil k tomu, co zde bylo napsáno.
Určitě nikdo nechce nikoho nachytat nebo otáčet proti „ferojovi“.
Jen jsem sbíral informace o tom, jak se vše odehrálo. Vždy je dobré nechat vyjádřit všechny zúčastněné strany. Udělat si názor na celou záležitost po vyslechnutí jedné strany není plně košer.
Feroj: „Auto Volf v mým případě, řekl bych může za bod 1) tedy olej v převodovce a kardanu , který měl v autě být kontrolován před prodejem a případně doplněn“.
Z výroby jsou všechny náplně naplněny dle přesných tabulek, následně pak při předprodejním servisu u dealera se po ujetí předepsaného počtu kilometrů, kontroluje, zda nedochází k úniku náplní. Stav náplní se kontrolují jen u náplní pod kapotou ( olej v motoru, chladící kapalina, brzdová kapalina, olej v servořízení a doplňuje se nádoba ostřikovače ). Co se týká podvozku, kontroluje se pouze netěsnost.
Další věcí je, zda dotyčný, který stav oleje v automatické převodovce kontroloval, zná přesný postup, jak se hladina oleje kontroluje. Zrovna automatická převodovka má několik záludností, proto jsem se původně ptal, jak se olej kontroloval a jaký olej se doléval. Přijde mi divné, že při nájezdu cca 8000 km začíná škubat. Ne snad, že bych se s takovým problémem nesetkal, ale určitě ne s takovým kilometrovým nájezdem. Otázkou zůstává, zda provedené dolití oleje nezpůsobilo tento problém?
Podle mě za bod 1) nedostatek oleje nemůže Auto Volf. Místní servisák D.Patočka, který je zde zmíněný, má určitě bohaté zkušenosti s kontrolou u nových vozidel. Ale v tomto případě je vedle.
Problém se zajišťovacími tyčkami světel si nedokážu vysvětlit, proč by měly chybět a už vůbec, proč by se vozidlo předalo bez nich. Vozidlo se kontrolovalo při předprodejním servisu a při předávání zákazníkovi se otevírá kapota a vysvětluje se, kde se co dolévá a kontroluje. Zákazník sice neví co kde jak má být, ale prodejce by si tohoto asi všimnul.
Komplikace s asistenční službou mě velmi mrzí, každopádně by bylo dobré i pro budoucí zákazníky, podat nějakou oficiální stížnost, aby se tím začal někdo zabývat, pokud už to tedy někdo neřeší.
K problému se samotným problémem s vozidlem. Model XC60 je dle mého názoru docela spolehlivé vozidlo, na kterém se může občas vyskytnout nějaký problém. Určitě bych hned nezařadil tento model do škatulky poruchové. Je pravda, že když se takováto porucha objeví po tak málo najetých km a vozidlo se stává nepojízdné, nezanechá to v zákazníkovi přílišnou důvěru. Každopádně věřím, že to byly na dlouhou dobu poslední problémy s vozidlem a feroj bude spokojený.
Ještě co se týká cen dílů, jak uvádí zedik, u všech dealerů je cena originálních dílů stejná, daná jednotným ceníkem. Nikdo si nesmí přidávat žádnou hodnotu nad tento ceník. Může nastat rozdíl při použití různých akcí ( např. 5+, rozvody atd. ) nebo hodinové sazby. Tu má každý dealer nastavenou jinak . U rozvodů je cena daná ke každému modelu pro všechny dealery a dá se zkontrolovat na stránkách Volvo. Zrovna tak je tam uvedený ceník, kde po zadání originálního čísla dílu vidíte cenu pro zákazníka. Pokud se někomu zdá, že zaplatil více než by měl, může si podle čísla ve faktuře toto zkontrolovat. Až bych si to zkontroloval, tak bych někoho napadal, že v podstatě „okrádá zákazníky“!
Jedna věc pro zedika – cituji: „tohle je muj nazor a moje zkusenost s nima, ja k nim uz nepojedu ani pro sroubek,vzdy radeji praha. proto me neprekvapuje tvoje zkusenost s poprodejnima sluzbama. muj nazor je ze i nove auto se posrat muze ale s tou sluzbou si mel smulu kde jsi to kupoval,uprimne verim tomu ze treba v ty praze by se chovali uplne jinak“ Asi jste nepochopil celou záležitost, v Plzni se auto jen prodávalo, oprava se prováděla v jiném servise. Tak jaké poprodejní služby v Plzni??! Připadá mi to, že když se auto koupilo v Plzni, tak za všechny problémy můžou tam?
Určitě nikdo nechce nikoho nachytat nebo otáčet proti „ferojovi“.
Jen jsem sbíral informace o tom, jak se vše odehrálo. Vždy je dobré nechat vyjádřit všechny zúčastněné strany. Udělat si názor na celou záležitost po vyslechnutí jedné strany není plně košer.
Feroj: „Auto Volf v mým případě, řekl bych může za bod 1) tedy olej v převodovce a kardanu , který měl v autě být kontrolován před prodejem a případně doplněn“.
Z výroby jsou všechny náplně naplněny dle přesných tabulek, následně pak při předprodejním servisu u dealera se po ujetí předepsaného počtu kilometrů, kontroluje, zda nedochází k úniku náplní. Stav náplní se kontrolují jen u náplní pod kapotou ( olej v motoru, chladící kapalina, brzdová kapalina, olej v servořízení a doplňuje se nádoba ostřikovače ). Co se týká podvozku, kontroluje se pouze netěsnost.
Další věcí je, zda dotyčný, který stav oleje v automatické převodovce kontroloval, zná přesný postup, jak se hladina oleje kontroluje. Zrovna automatická převodovka má několik záludností, proto jsem se původně ptal, jak se olej kontroloval a jaký olej se doléval. Přijde mi divné, že při nájezdu cca 8000 km začíná škubat. Ne snad, že bych se s takovým problémem nesetkal, ale určitě ne s takovým kilometrovým nájezdem. Otázkou zůstává, zda provedené dolití oleje nezpůsobilo tento problém?
Podle mě za bod 1) nedostatek oleje nemůže Auto Volf. Místní servisák D.Patočka, který je zde zmíněný, má určitě bohaté zkušenosti s kontrolou u nových vozidel. Ale v tomto případě je vedle.
Problém se zajišťovacími tyčkami světel si nedokážu vysvětlit, proč by měly chybět a už vůbec, proč by se vozidlo předalo bez nich. Vozidlo se kontrolovalo při předprodejním servisu a při předávání zákazníkovi se otevírá kapota a vysvětluje se, kde se co dolévá a kontroluje. Zákazník sice neví co kde jak má být, ale prodejce by si tohoto asi všimnul.
Komplikace s asistenční službou mě velmi mrzí, každopádně by bylo dobré i pro budoucí zákazníky, podat nějakou oficiální stížnost, aby se tím začal někdo zabývat, pokud už to tedy někdo neřeší.
K problému se samotným problémem s vozidlem. Model XC60 je dle mého názoru docela spolehlivé vozidlo, na kterém se může občas vyskytnout nějaký problém. Určitě bych hned nezařadil tento model do škatulky poruchové. Je pravda, že když se takováto porucha objeví po tak málo najetých km a vozidlo se stává nepojízdné, nezanechá to v zákazníkovi přílišnou důvěru. Každopádně věřím, že to byly na dlouhou dobu poslední problémy s vozidlem a feroj bude spokojený.
Ještě co se týká cen dílů, jak uvádí zedik, u všech dealerů je cena originálních dílů stejná, daná jednotným ceníkem. Nikdo si nesmí přidávat žádnou hodnotu nad tento ceník. Může nastat rozdíl při použití různých akcí ( např. 5+, rozvody atd. ) nebo hodinové sazby. Tu má každý dealer nastavenou jinak . U rozvodů je cena daná ke každému modelu pro všechny dealery a dá se zkontrolovat na stránkách Volvo. Zrovna tak je tam uvedený ceník, kde po zadání originálního čísla dílu vidíte cenu pro zákazníka. Pokud se někomu zdá, že zaplatil více než by měl, může si podle čísla ve faktuře toto zkontrolovat. Až bych si to zkontroloval, tak bych někoho napadal, že v podstatě „okrádá zákazníky“!
Jedna věc pro zedika – cituji: „tohle je muj nazor a moje zkusenost s nima, ja k nim uz nepojedu ani pro sroubek,vzdy radeji praha. proto me neprekvapuje tvoje zkusenost s poprodejnima sluzbama. muj nazor je ze i nove auto se posrat muze ale s tou sluzbou si mel smulu kde jsi to kupoval,uprimne verim tomu ze treba v ty praze by se chovali uplne jinak“ Asi jste nepochopil celou záležitost, v Plzni se auto jen prodávalo, oprava se prováděla v jiném servise. Tak jaké poprodejní služby v Plzni??! Připadá mi to, že když se auto koupilo v Plzni, tak za všechny problémy můžou tam?
-
Offline
- Příspěvky: 5675
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Nové Volvo XC 60 za 1,2 mio Kč - zkušenosti k nezaplacen
Je to krásné povídání, ale moje zkušenosti s novou károu od koncernu, prodanou Exnerem, hovoří jasně - všichni na všechno kašlou. Rukou dotažené (respektine nedotažené) čidlo tlaku oleje. Kdybybych nezvedl druhý den haubnu, tak by žena skončila někde se zadřeným motorem. Protože ona haubnu otvírá jen v zimě.
Nové Volvo XC 60 za 1,2 mio Kč - zkušenosti k nezaplacen
Vážený 12345,12345 píše:Rád bych se vyjádřil k tomu, co zde bylo napsáno.
Určitě nikdo nechce nikoho nachytat nebo otáčet proti „ferojovi“.
Jen jsem sbíral informace o tom, jak se vše odehrálo. Vždy je dobré nechat vyjádřit všechny zúčastněné strany. Udělat si názor na celou záležitost po vyslechnutí jedné strany není plně košer.
Feroj: „Auto Volf v mým případě, řekl bych může za bod 1) tedy olej v převodovce a kardanu , který měl v autě být kontrolován před prodejem a případně doplněn“.
Z výroby jsou všechny náplně naplněny dle přesných tabulek, následně pak při předprodejním servisu u dealera se po ujetí předepsaného počtu kilometrů, kontroluje, zda nedochází k úniku náplní. Stav náplní se kontrolují jen u náplní pod kapotou ( olej v motoru, chladící kapalina, brzdová kapalina, olej v servořízení a doplňuje se nádoba ostřikovače ). Co se týká podvozku, kontroluje se pouze netěsnost.
Další věcí je, zda dotyčný, který stav oleje v automatické převodovce kontroloval, zná přesný postup, jak se hladina oleje kontroluje. Zrovna automatická převodovka má několik záludností, proto jsem se původně ptal, jak se olej kontroloval a jaký olej se doléval. Přijde mi divné, že při nájezdu cca 8000 km začíná škubat. Ne snad, že bych se s takovým problémem nesetkal, ale určitě ne s takovým kilometrovým nájezdem. Otázkou zůstává, zda provedené dolití oleje nezpůsobilo tento problém?
Podle mě za bod 1) nedostatek oleje nemůže Auto Volf. Místní servisák D.Patočka, který je zde zmíněný, má určitě bohaté zkušenosti s kontrolou u nových vozidel. Ale v tomto případě je vedle.
Problém se zajišťovacími tyčkami světel si nedokážu vysvětlit, proč by měly chybět a už vůbec, proč by se vozidlo předalo bez nich. Vozidlo se kontrolovalo při předprodejním servisu a při předávání zákazníkovi se otevírá kapota a vysvětluje se, kde se co dolévá a kontroluje. Zákazník sice neví co kde jak má být, ale prodejce by si tohoto asi všimnul.
Komplikace s asistenční službou mě velmi mrzí, každopádně by bylo dobré i pro budoucí zákazníky, podat nějakou oficiální stížnost, aby se tím začal někdo zabývat, pokud už to tedy někdo neřeší.
K problému se samotným problémem s vozidlem. Model XC60 je dle mého názoru docela spolehlivé vozidlo, na kterém se může občas vyskytnout nějaký problém. Určitě bych hned nezařadil tento model do škatulky poruchové. Je pravda, že když se takováto porucha objeví po tak málo najetých km a vozidlo se stává nepojízdné, nezanechá to v zákazníkovi přílišnou důvěru. Každopádně věřím, že to byly na dlouhou dobu poslední problémy s vozidlem a feroj bude spokojený.
Ještě co se týká cen dílů, jak uvádí zedik, u všech dealerů je cena originálních dílů stejná, daná jednotným ceníkem. Nikdo si nesmí přidávat žádnou hodnotu nad tento ceník. Může nastat rozdíl při použití různých akcí ( např. 5+, rozvody atd. ) nebo hodinové sazby. Tu má každý dealer nastavenou jinak . U rozvodů je cena daná ke každému modelu pro všechny dealery a dá se zkontrolovat na stránkách Volvo. Zrovna tak je tam uvedený ceník, kde po zadání originálního čísla dílu vidíte cenu pro zákazníka. Pokud se někomu zdá, že zaplatil více než by měl, může si podle čísla ve faktuře toto zkontrolovat. Až bych si to zkontroloval, tak bych někoho napadal, že v podstatě „okrádá zákazníky“!
Jedna věc pro zedika – cituji: „tohle je muj nazor a moje zkusenost s nima, ja k nim uz nepojedu ani pro sroubek,vzdy radeji praha. proto me neprekvapuje tvoje zkusenost s poprodejnima sluzbama. muj nazor je ze i nove auto se posrat muze ale s tou sluzbou si mel smulu kde jsi to kupoval,uprimne verim tomu ze treba v ty praze by se chovali uplne jinak“ Asi jste nepochopil celou záležitost, v Plzni se auto jen prodávalo, oprava se prováděla v jiném servise. Tak jaké poprodejní služby v Plzni??! Připadá mi to, že když se auto koupilo v Plzni, tak za všechny problémy můžou tam?
Olej by dolevan do zadní rozvodovky a kardanu a to pokud vím nemá se sukbanim automatické převodovky nic společného.
Možná je v prvním příspěvku napsáno převodovky, ale byla myšlena zadni rozvodovky nebo jak se to jmenuje, nejsem těch typ a olej byl dolit do zadnich dvou komponent zadního náhonu. Což je i v dalším příspěvku zpřesněno a Toto bylo i též řečeno Volvu CZ.
S automat. Převodovkou nebylo děláno ničeho nic. Ale chápu ze dnes je moderní vše svést na zákazníka a de facto na základě svého preslapu udělat preslap klienta a říct udelal sis to vlastně sám.
Ale v tomto případě jste vedle jak ta jedle 12345 z Plzně.
Vaše obraně manévry a dotazy na xc 90 a šrouby nebo co ještě , jsou trosku mimo a moc nerozumím tomu co jimi chcete vlastně rici. Ale cíl je z nich cítit jeden , vykrouti se ze všeho , aby to vypadalo my nedělali oni dělali a to značce Volvo moc nepřidá.
Nové Volvo XC 60 za 1,2 mio Kč - zkušenosti k nezaplacen
Takže Vám není znám všem známý průser s chybějícím olejem v zadním diferenciálu a v Haldexu??12345 píše:Z výroby jsou všechny náplně naplněny dle přesných tabulek, následně pak při předprodejním servisu u dealera se po ujetí předepsaného počtu kilometrů, kontroluje, zda nedochází k úniku náplní.



-
Offline
- Příspěvky: 3415
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
Nové Volvo XC 60 za 1,2 mio Kč - zkušenosti k nezaplacen
martinopel píše:Takže Vám není znám všem známý průser s chybějícím olejem v zadním diferenciálu a v Haldexu??12345 píše:Z výroby jsou všechny náplně naplněny dle přesných tabulek, následně pak při předprodejním servisu u dealera se po ujetí předepsaného počtu kilometrů, kontroluje, zda nedochází k úniku náplní.![]()
![]()
Vzdyt ti to píše... to jestli tam je nápln nebo není to je jedno... hlavně že nedochází k uniku...



_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 518
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Moravská Nová Ves
- Vůz: S80, D5, MY04
Nové Volvo XC 60 za 1,2 mio Kč - zkušenosti k nezaplacen
Mělo by to fungovat jako u elektroniky. Dostaneš vadny kus - následuje výměna, aby byl zákazník spokojeny a prodejce mohl diagnostikovat chybu předešlého kusu.
To, co se dnes na světe praktikuje, je k neuvěření. Je smutné, jak moc je člověk bezmocný.
To, co se dnes na světe praktikuje, je k neuvěření. Je smutné, jak moc je člověk bezmocný.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé