Zdravim,
potrebuji pro rodinu koupit nejake levne auto ( idealne do 60tis) na denni jezdeni 2x 100km po dalnici.
Vicemene kazdy pracovni den, resp. 4x tydne.
Co navrhnujete?
Upresnujici pozadavky jsou - prostornost nebo alespon dobre sedacky (pro 2m a 120kg hocha), co nejnizsi spotreba pri 130-140 (ja vim, ze je ekonomicke jezdit 110, ale tech usetrenych 13 minut potrebujeme)
Samozrejme, neco spolehivejsiho...
Nejake napady co vyskouset?
Jake levne auto na dalnice?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 576
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: xc90 2008 3.2
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2246
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
Jake levne auto na dalnice?
Ahoj,
tech 60k je ciste na nakup? Nebo i vcetne pocatecniho servisu(kterej muze bejt za ty samy prachy...)?
Combi/sedan/3dv. kupe? Neboli by bylo dobry k tomu krapet dodatkove omacky, pacz tohle s trochou nadsazky splnuje trabat, wartburg, S120L, fabie, etc
Chces to z Volvo produkce, nebo obecne? Etc, etc, etc...
tech 60k je ciste na nakup? Nebo i vcetne pocatecniho servisu(kterej muze bejt za ty samy prachy...)?
Combi/sedan/3dv. kupe? Neboli by bylo dobry k tomu krapet dodatkove omacky, pacz tohle s trochou nadsazky splnuje trabat, wartburg, S120L, fabie, etc

Chces to z Volvo produkce, nebo obecne? Etc, etc, etc...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 518
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Moravská Nová Ves
- Vůz: S80, D5, MY04
Jake levne auto na dalnice?
Do toho Brna dojedeš i s fabií 1.9sdi a vezme si prd 

-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5081
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Bydliště: PRG
Jake levne auto na dalnice?
Ale sedět bych v tom nechtěl... 

_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 2397
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Rudice/BK
Jake levne auto na dalnice?
Tak například já si koupil S80 TDI za 30
....na dálnici je to úplná bomba, a věřím tomu, že bych s tím dokázal jezdit i pod 6. Rozhodně bych nechtěl nic malého - fábie
v žádném případě. Možná bych pouvažoval nad O1 SDI - to je ale téměř nesehnatelná v rozumném stádiu rozkladu. Osobně bych asi fakt preferovat starý volvo s TDI. A těch šedesát bych asi taky nehrotil. Zbytečně se budeš vysypávat.


-
Offline
- Příspěvky: 576
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: xc90 2008 3.2
Jake levne auto na dalnice?
No, jedine podminky jsou jak-tak pohodli (pro velkeho cloveka, to trabant ani fabie nesplnuje), jezdit bude na 95% sam, a tech 60K je jen ciste na auto, ale bez ocekavani nejakeho velkeho servisu, napr. repasi napravy
(kvapaliny, filtry, brzdy - s tim pocitam)
(a dalnice do Brna to neni, je to v zahranici, takze dalnice jako sklo
)

(a dalnice do Brna to neni, je to v zahranici, takze dalnice jako sklo

-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Jake levne auto na dalnice?
Mno, jelikož se ptáš na volvofóru, tak těžko očekávat jiné odpovědi.
S80 je na dálnici jako stvořená, je to sedan (vyhoví pro 1 osobu zcela luxusně) a navíc, sedany nejsou tolik žádané, takže padají s cenou rychleji než jiné tvary.
S60 by jistě také vyhověla.
Pak tam mají být nízké provozní náklady, čiže ve spojení s poměrně velkým nájezdem z toho vypadnou asi tak 2 možné motorizace:
- TDI 2.5 (S60 se ale nedělala)
nebo
- (ideálně atmosféra) 2,4i benzín s již vestavěným LPG, případně jakýkoli jiný turbobenzín.
Tam bych asi hledal. Pokud to není superakutní, tak prostě nějaký čas hledat a ono se něco najde. Osobně jsem natrefil pro rodiče na S80 2,4+LPG v automatu - i se všemi následnými investicemi se to nakonec vešlo do 60-65 tis.
Pavel
P.S. Pokud dobře počítám - tak plánuješ roční nájezd minimálně 40tis.
Vzhledem k tomu, že hledáš levné auto (= nebude rozhodně nové ani s malým nájezdem), vstupní investice + prvotní servis nebude to, co by stálo za řeč.
Při 40 tis. ročně už si troufám tvrdit, že ani palivo nebude dominovat, ale ta běžná údržba + opravy věcí, které už stářím a nájezdem budou prostě rychle docházet své plánované životnosti = to budou ty největší položky, když si na konci spočítáš veškeré náklady na 1km.
A jelikož tam má být 4x týdně běžný provoz, auto by mělo být spolehlivé.
No - to jsem zvědav, co nakonec vybereš. A pak za rok dva příjď pravdivě poreferovat...
S80 je na dálnici jako stvořená, je to sedan (vyhoví pro 1 osobu zcela luxusně) a navíc, sedany nejsou tolik žádané, takže padají s cenou rychleji než jiné tvary.
S60 by jistě také vyhověla.
Pak tam mají být nízké provozní náklady, čiže ve spojení s poměrně velkým nájezdem z toho vypadnou asi tak 2 možné motorizace:
- TDI 2.5 (S60 se ale nedělala)
nebo
- (ideálně atmosféra) 2,4i benzín s již vestavěným LPG, případně jakýkoli jiný turbobenzín.
Tam bych asi hledal. Pokud to není superakutní, tak prostě nějaký čas hledat a ono se něco najde. Osobně jsem natrefil pro rodiče na S80 2,4+LPG v automatu - i se všemi následnými investicemi se to nakonec vešlo do 60-65 tis.
Pavel
P.S. Pokud dobře počítám - tak plánuješ roční nájezd minimálně 40tis.

Vzhledem k tomu, že hledáš levné auto (= nebude rozhodně nové ani s malým nájezdem), vstupní investice + prvotní servis nebude to, co by stálo za řeč.
Při 40 tis. ročně už si troufám tvrdit, že ani palivo nebude dominovat, ale ta běžná údržba + opravy věcí, které už stářím a nájezdem budou prostě rychle docházet své plánované životnosti = to budou ty největší položky, když si na konci spočítáš veškeré náklady na 1km.
A jelikož tam má být 4x týdně běžný provoz, auto by mělo být spolehlivé.
No - to jsem zvědav, co nakonec vybereš. A pak za rok dva příjď pravdivě poreferovat...
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 2542
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
x 1
Jake levne auto na dalnice?
Ta s80 by byla asi o level výš,ale toto je zase blbuvzdornější. Dodělat tempomat a hurá:
http://auto.bazos.cz/inzerat/50397184/Passat-Diesel-Klama-EKO-zaplaceno.php
http://auto.bazos.cz/inzerat/50397184/Passat-Diesel-Klama-EKO-zaplaceno.php
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Jake levne auto na dalnice?
Pán je fakt vtipnej:

AV píše: Nadpis: Passat Diesel, Klama, EKO zaplaceno
... Dal jsem to zde z důvodu, že je to podobná kategorie vozu a třeba by vás to nenapadlo.

_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12937
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Jake levne auto na dalnice?
Na tom pasatu jsou normálně krabicový Siriusy cáklý načerno, neuvěřitelný, jak tam to ET25 padne. 

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: f.e.e.t, Giew