
Manual k prevodovce jsem prochazel, nicmene sekce "fault tracing" se tyka pouze overdrivu.
Ma nekdo nejakou ideu, co hledat/vymenit?
a co volnej silemblok? při zátahu drží, po uvolnění tahu se dostane do vůle a vyhodí páku o karoserii? ve volvu prodávaj repset táhel, stál mě asi osm stovek,montáž je pakárna, ale stálo to za toUrvanej píše:Člověk by řekl, seřídit táhla, ale kdyby tam tak nějaký možnosti seřízení byly.
Nemáš tam někde namačkaný něco, co páku vytlačuje? Vyndat kůži, shodit gumu, odkrýt kloub a zkusit.
Nemáš náhodou tu hlavní tyč ohnutou a dáváš jí na obě převodovky?
Víc mi nenapadá
Kdybych k obema rychlostkam neprisel uz ve stavu, v jakem se momentalne nachazeji (jedna v aute, druha vedle jako nahr. dil), podezrival bych se, ze mam i pravou ruku levoustanda píše:M46 se závadou je vzácnoct asi jako mluvící pes, dvě M46 se STEJNOU závadou pak jako norsky mluvící pes - ještě vzácnější![]()
Souhlas s Uřvaným...
Tak mam asi mluviciho psastanda píše:M46 se závadou je vzácnoct asi jako mluvící pes, dvě M46 se STEJNOU závadou pak jako norsky mluvící pes - ještě vzácnější![]()
Souhlas s Uřvaným...
Nema tu nekdo prosim k zapujceni pripravky na vytazeni lozisek ze skrine?http://www.turbobricks.org/forums/showthread.php?p=5096136 píše: Input shaft bearing perhaps. I've had a few do that. Last one on my diesel, really annoying, but i could hold my hand on it to keep it in gear. I did put an m46 in my turbo wagon once and it popped out of first and there was no way you could hold it with you hand and keep it from popping out. I took it back and pulled another, 30 day warranty and the junkyard.
I don't see how it could be shifter bushings at all. It's in the transmission causes it. When the front main bearing for the shafts wear the gears when they engage don't lock together evenly to each other and they are off angled a wee bit, but this causes them to walk apart when they can moving against each other.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé